ja en heel veel giegelen(mijn visie weer) maar het voelt echt zo goed als je merkt dat een meisje je leuk lijkt te vinden enzo. weet niet of dat voor anderen ook zo is.....quote:Op maandag 28 november 2011 01:20 schreef minnemin het volgende:
maar goed: even een praktische handleiding, wie vult hem aan?
1. er staat een knappe man met een aardige uitstraling
2. er is oogcontact
3. ik stap op hem af en zeg 'hoi hoe is het'
4. hij reageert met iets vaags terug
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen
7. na ca 10 min zeg ik 'je bent knap, kom je bij mij thuis wat drinken?'
Wil men nu zeggen dat het bij, zeg, 75% van de mannen zó makkelijk gaat en denk ik dus te moeilijk?
Bij mij wel.quote:Op maandag 28 november 2011 01:20 schreef minnemin het volgende:
2. er is oogcontact
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen
Wil men nu zeggen dat het bij, zeg, 75% van de mannen zó makkelijk gaat en denk ik dus te moeilijk?
quote:Op maandag 28 november 2011 01:20 schreef minnemin het volgende:
2. er is oogcontact
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen
7. Zullen we morgen wat leuks gaan doen?
Bij mij zou het zo simpel niet werken. Ik zou niet durven erop in te gaanquote:Op maandag 28 november 2011 01:20 schreef minnemin het volgende:
2. er is oogcontact
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen
Dat is natuurlijk wat iedereen wil, wat is je nummer?quote:Op maandag 28 november 2011 01:23 schreef minnemin het volgende:
Ja maar als ik nu die avond seks wil?
Weet je wat ik niet snap en eigenlijk is het wel grappig ook, dat het voor een meid zo moeilijk kan zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 01:23 schreef minnemin het volgende:
Dat valt tegenquote:Op maandag 28 november 2011 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet snap en eigenlijk is het wel grappig ook, dat het voor een meid zo moeilijk kan zijn.
Keuze genoeg zou ik zeggen en zeker als je alleen maar seks wil.
Oh ik wel hoor als die meid het overduidelijk laat blijken dat ze me leuk vindt,.quote:Op maandag 28 november 2011 01:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bij mij zou het zo simpel niet werken. Ik zou niet durven erop in te gaan
Wat wil je nu een one night stand of een serieuze relatie?quote:Op maandag 28 november 2011 01:23 schreef minnemin het volgende:
En het is mij dan inmiddels wel duidelijk dat het haar daar om te doen is. Voor iets anders is zo'n gesprekje niet genoeg.quote:Op maandag 28 november 2011 01:25 schreef kree het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor als die meid het overduidelijk laat blijken dat ze me leuk vindt,.
Alleen voor een keertje seks ben ik dan weer niet in, dat ga ik niet doen.
Veel liever het tweede dan het eerste maar bij gebrek aan het tweede ga ik voorlopig maar voor het eerste. Dat tweede zie ik echt pas over jaaaaaaren gebeuren.quote:Op maandag 28 november 2011 01:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat wil je nu een one night stand of een serieuze relatie?
Denk dat het ook belangrijk is dat die man jouw ook aantrekkelijk vind, of iemand aantrekkelijk is zie je direct, dus daar kan de "ja" of "nee" op gebaseerd zijn, aangezien het niet bepaald door het gesprek is als die zo kort is geweest. Ik had ook wel met een 40 jarige vrouw naar huis kunnen gaan , maar daar begin ik niet aan, dat zou ook de "nee" zijn. Maar als je dat op enkele personen zou doen zou dat vast moeten lukken hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 01:20 schreef minnemin het volgende:
2. er is oogcontact
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen
Elke meid die alleen seks wil die kan dat wel krijgen hoor.quote:
Hem uitnodigen om bij jou/hem iets te drinken werkt bij veel mannen denk ik wel hoor, als het tenminste niet helemaal uit het niets komt vallen.quote:Op maandag 28 november 2011 01:23 schreef minnemin het volgende:
Ja maar als ik nu die avond seks wil? En niet wil wachten tot 'iets leuks doen morgen'? Dat komt er dan toch nooit meer van, moet je sms'en, bellen, afwachten of ie echt wel wilde of je wat op de mouw speldde en dan heb je daar je avond voor vrij gepland. Ja doei.
Nee want dat hangt weer af van hoe het gesprek gaat.quote:Op maandag 28 november 2011 01:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
En het is mij dan inmiddels wel duidelijk dat het haar daar om te doen is. Voor iets anders is zo'n gesprekje niet genoeg.
Dat eerste zou toch niet zo geweldig lastig moeten zijn. Er zijn vast genoeg mannen bij wie die stappen wel genoeg zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 01:27 schreef minnemin het volgende:
[..]
Veel liever het tweede dan het eerste maar bij gebrek aan het tweede ga ik voorlopig maar voor het eerste. Dat tweede zie ik echt pas over jaaaaaaren gebeuren.
Uitnodigen om te drinken terwijl je een persoon uit de kroeg ophaalt zegt sowieso wel dat het gaat uitdraaien op 1 ding, alleen als je daaraan begint moet je wel van tevoren in je achterhoofd houden dat het alleen sex is, daar vind je geen goede vriend mee.quote:Op maandag 28 november 2011 01:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hem uitnodigen om bij jou/hem iets te drinken werkt bij veel mannen denk ik wel hoor, als het tenminste niet helemaal uit het niets komt vallen.
Nee maar dat komt dan wel op de datingsites. Hoop ik.quote:Op maandag 28 november 2011 01:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Uitnodigen om te drinken terwijl je een persoon uit de kroeg ophaalt zegt sowieso wel dat het gaat uitdraaien op 1 ding, alleen als je daaraan begint moet je wel van tevoren in je achterhoofd houden dat het alleen sex is, daar vind je geen goede vriend mee.
Niet zo snel in ieder geval, toch wel een paar uurtjes doorbrengen voordat je naar huis gaat.quote:Op maandag 28 november 2011 01:20 schreef minnemin het volgende:
2. er is oogcontact
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen
helemaal mee eensquote:Op maandag 28 november 2011 01:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Uitnodigen om te drinken terwijl je een persoon uit de kroeg ophaalt zegt sowieso wel dat het gaat uitdraaien op 1 ding, alleen als je daaraan begint moet je wel van tevoren in je achterhoofd houden dat het alleen sex is, daar vind je geen goede vriend mee.
Waar je blij van wordt meid.quote:Op maandag 28 november 2011 01:27 schreef minnemin het volgende:
[..]
Veel liever het tweede dan het eerste maar bij gebrek aan het tweede ga ik voorlopig maar voor het eerste. Dat tweede zie ik echt pas over jaaaaaaren gebeuren.
Een paar uur met 1 persoon praten vind ik dan ook een enorme prestatiequote:Op maandag 28 november 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zo snel in ieder geval, toch wel een paar uurtjes doorbrengen voordat je naar huis gaat.
Heb er weinig hoop meer op maar dit is van paiqquote:Op maandag 28 november 2011 01:29 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nee maar dat komt dan wel op de datingsites. Hoop ik.
Nouja dat is dan de "icebreaker" heb maar antwoord gegeven hahahaquote:Wanneer je zelf minimaal zes do's zou hebben ingevuld, zouden we hier drie do's van de ander tonen!
renee is nu niet online, maar een berichtje sturen kan altijd.
Wat heb je aan in bed?
vraag of hij in is voor "een leuke nacht" of om "bij hem/jouw thuis nog even 'iets' leuks doen".quote:Op maandag 28 november 2011 01:27 schreef minnemin het volgende:
[..]
Vind je dat prettig, als vrouw op een datingsite waar de meerderheid man is? Ik vind het als man totaal niet uitnodigend om op een datingsite te zitten tussen allemaal allemaal mannen, jagend op de paar vrouwen die beschikbaar zijn , en vervolgens alle principes opzij schuiven.quote:Op maandag 28 november 2011 01:29 schreef minnemin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2011 01:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vraag of hij in is voor "een leuke nacht" of voor "thuis nog even iets leuks doen" keiharde loeigeile zweterige seks waarbij hij gegarandeerd meerdere keren klaarkomt.
Ja dit ondervindt ik dus ook als man dan.quote:Op maandag 28 november 2011 01:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vind je dat prettig, als vrouw op een datingsite waar de meerderheid man is? Ik vind het als man totaal niet uitnodigend om op een datingsite te zitten tussen allemaal allemaal mannen, jagend op de paar vrouwen die beschikbaar zijn , en vervolgens alle principes opzij schuiven.
Yep, op zodanige manier dat ik mijzelf niet kan zijn. Zoals eerder aangegeven eis ik ook dat er initiatief van de andere kant komt, op datingsites is dat vaak TO-TAAL niet het geval, daar heb ik geen zin in, en schrijf ik mij vaak na een paar dagen alweer uit.quote:Op maandag 28 november 2011 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dit ondervindt ik dus ook als man dan.
Je moet wel verdomd je best doen wil je de interesse houden van een meid op zo'n site.
Klopt dat heb ik dus ook, goed bekijk het afentoe nog maar eens, maar ik zie er inderdaad weinig uitkomen en dat is precies wat jij zegt je moet maar blijven en blijven praten om interesse te houden met iemand terwijl er bijna geen reactie terug komt.quote:Op maandag 28 november 2011 01:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, op zodanige manier dat ik mijzelf niet kan zijn. Zoals eerder aangegeven eis ik ook dat er initiatief van de andere kant komt, op datingsites is dat vaak TO-TAAL niet het geval, daar heb ik geen zin in, en schrijf ik mij vaak na een paar dagen alweer uit.
Ik kan me vergissen maar ik dacht dat jij juist niet zulke mannen meer wilde.quote:Op maandag 28 november 2011 01:23 schreef minnemin het volgende:
Ja maar als ik nu die avond seks wil? En niet wil wachten tot 'iets leuks doen morgen'? Dat komt er dan toch nooit meer van, moet je sms'en, bellen, afwachten of ie echt wel wilde of je wat op de mouw speldde en dan heb je daar je avond voor vrij gepland. Ja doei.
zijn sommige icebreakers niet automatisch van dat paiq?quote:Op maandag 28 november 2011 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
Heb er weinig hoop meer op maar dit is van paiq
[..]
Nouja dat is dan de "icebreaker" heb maar antwoord gegeven hahaha
tot nu toe leuke gesprekjes maar die liepen allemaal dood.
oh btw dat was met anderen dan dit is een "nieuwe"
Ze had er wel antwoord op gegevenquote:Op maandag 28 november 2011 01:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zijn sommige icebreakers niet automatisch van dat paiq?
misshien dat ook wel, en heeft renee die niet bedacht
Ach ik weet het ook allemaal niet meer. Ik wil inderdaad helemaal niet meer zo'n man maar ja ik moet toch wat.quote:Op maandag 28 november 2011 01:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen maar ik dacht dat jij juist niet zulke mannen meer wilde.
Bovenstaande post verklaart wat er mis is met je benadering en de mannen die je opzoekt.
Zo krijg je inderdaad geen man die serieus met je om zal gaan , maar wel bergen mannen die
even een snel wipje willen maken en jou daarna om te scharrelen af en toe even bellen
Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag? Lastig om aan te vullen zonder leeftijdscategorie.quote:Op maandag 28 november 2011 01:29 schreef minnemin het volgende:
[..]
Wie zegt dat je alleen moet praten?quote:Op maandag 28 november 2011 01:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Een paar uur met 1 persoon praten vind ik dan ook een enorme prestatie
Hoezo je moet toch wat?quote:Op maandag 28 november 2011 01:39 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ach ik weet het ook allemaal niet meer. Ik wil inderdaad helemaal niet meer zo'n man maar ja ik moet toch wat.
Oh. Wait. Dat klinkt fout..... Right. Het is half twee geweest en mijn gezond verstand is geloof ik al gaan slapen.
Je mag best zo een man hebben hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 01:39 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ach ik weet het ook allemaal niet meer. Ik wil inderdaad helemaal niet meer zo'n man maar ja ik moet toch wat.
Oh. Wait. Dat klinkt fout..... Right. Het is half twee geweest en mijn gezond verstand is geloof ik al gaan slapen.
Ik wilde net zeggen: zowaar een vrouw van mijn leeftijd in dit topic. Dat ik het nog mag meemakenquote:
Ja we springen er weer boven op hahahahaquote:Op maandag 28 november 2011 01:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: zowaar een vrouw van mijn leeftijd in dit topic. Dat ik het nog mag meemaken
Hmm, wat je wel kan doen is op een serieuze datingsite aan de slag te gaan ( betaald) , voor begin 20'ers is het geen doen, maar in die leeftijdsklasse moet er toch wel wat te vinden zijn ? Maar een Irish Pub is vaak wel geschikt voor dit soort dingen, als ik 10 jaar ouder was geweest in al mijn avonden in de Paddy Murphy's in Rotterdam had ik het druk gehad.quote:
Nee. Ik laat het aan me voorbij gaan.quote:Op maandag 28 november 2011 01:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ja we springen er weer boven op hahahaha
Ik geef alles een kans, praten kan altijdquote:Op maandag 28 november 2011 01:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee. Ik laat het aan me voorbij gaan.
Whutsz?quote:Op maandag 28 november 2011 01:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hmm, wat je wel kan doen is op een serieuze datingsite aan de slag te gaan ( betaald) , voor begin 20'ers is het geen doen, maar in die leeftijdsklasse moet er toch wel wat te vinden zijn ? Maar een Irish Pub is vaak wel geschikt voor dit soort dingen, als ik 10 jaar ouder was geweest in al mijn avonden in de Paddy Murphy's in Rotterdam had ik het druk gehad.
wanhopige toon fixedquote:Op maandag 28 november 2011 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ik geef alles vrouwen een kans, praten kan altijd
Yus, als ik wat drink is het bijna altijd in die bar, alleen kan ik niet vaak, alleen op zaterdag door mijn werk en dan moet mijn maat ook in zijn want die heeft het huis om te crashen, dus vaak maar 1x per maand. GEweldige pub, alleen ja... de leeftijd.... als 21 jarige ben je toch 1 van de jongste.quote:
Na die paar posts heb ik al wel in de gaten dat zij en ik totaal niet elkaars type zijn, dus ik laat het daarbijquote:Op maandag 28 november 2011 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ik geef alles een kans, praten kan altijd
Is dat zo... dacht dat je het zojuist aardig bondig verwoorde. Prioriteit nr. 1 een one night stand, prioriteit nr. 2 over enkele jaren een relatie. Lijkt me toch aardig duidelijk.quote:Op maandag 28 november 2011 01:39 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ach ik weet het ook allemaal niet meer.
Ik weet het nog niet nouja effe via DM maarquote:Op maandag 28 november 2011 01:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Na die paar posts heb ik al wel in de gaten dat zij en ik totaal niet elkaars type zijn, dus ik laat het daarbij
De afgelopen week lijk ik er een handje van te hebben om DM's te versturen waarop niet gereageerd wordt, dus dat doe ik maar even helemaal niet meerquote:Op maandag 28 november 2011 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet nouja effe via DM maar
Merk het snel genoeg of ik met iemand kan praten of niet.
Ik drink dan wel niet, maar ik ga er ook mee stoppen. Ik weet toch alweer niet hoe ik morgen mijn bed uit moet komenquote:Op maandag 28 november 2011 01:52 schreef Keyos het volgende:
Haha wat heb ik nou weer gedaan, het informatiepakket van de JOVD aangevraagd, ik moet maar stoppen met drinken vanavond.
Wat ik dacht dat ik de enige voor je was?quote:Op maandag 28 november 2011 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet nouja effe via DM maar
Merk het snel genoeg of ik met iemand kan praten of niet.
Doe maar DM hoorquote:Op maandag 28 november 2011 01:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat ik dacht dat ik de enige voor je was?
Is dat een beschuldigingquote:Op maandag 28 november 2011 01:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
De afgelopen week lijk ik er een handje van te hebben om DM's te versturen waarop niet gereageerd wordt, dus dat doe ik maar even helemaal niet meer
Hahaha , geweldig dit xDquote:
Wow je doet me denken aan deelnemerquote:Op maandag 28 november 2011 01:55 schreef Karzai het volgende:
Ik heb al een aantal mensen uit de brand geholpen
Wil iemand nog een gratis consult?
Voelde me aangesprokenquote:Op maandag 28 november 2011 01:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zag ik dan nog net. En ik kan slechts zeggen: ik noemde toch geen namen?
Ik houd van intelligente vrouwen, wie dan?quote:Op maandag 28 november 2011 01:57 schreef minnemin het volgende:
[..]
Wow je doet me denken aan deelnemer
Deze blik tijdens het daten is genoeg:quote:Op maandag 28 november 2011 01:57 schreef minnemin het volgende:
[..]
Wow je doet me denken aan deelnemer
Zeker als er een N en eens S in je naam zit.quote:Op maandag 28 november 2011 01:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Voelde me aangesprokensoms is het druk op DM en dan vergeet ik wel vaker iemand terug te DM of PM, of ik ben die hele DM kwijt
![]()
Volgens mij heeft iedereen wel eens vertraging
Vind je hem eng?quote:Op maandag 28 november 2011 01:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Deze blik tijdens het daten is genoeg:
[ afbeelding ]
Vertel wat heb je hun allemaal bijgebracht?quote:Op maandag 28 november 2011 01:55 schreef Karzai het volgende:
Ik heb al een aantal mensen uit de brand geholpen
Wil iemand nog een gratis consult?
Voel je niet al te zeer persoonlijk aangesproken. Ik weet niet meer wie ik wat als laatste heb gestuurd; dat zou ik op moeten zoeken. Maar ik weet ook niet of ik ga proberen om het opnieuw te sturenquote:Op maandag 28 november 2011 01:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Voelde me aangesprokensoms is het druk op DM en dan vergeet ik wel vaker iemand terug te DM of PM, of ik ben die hele DM kwijt
![]()
Volgens mij heeft iedereen wel eens vertraging
Neh, het is eerder een held, hoe je met zoveel gezeik nog in het zadel kan zitten of niet doodgeschoten of opgeblazen kan zijn, aardig knap staaltje werk.quote:
Weltrusten! zal je even een dm sturenquote:Op maandag 28 november 2011 02:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Voel je niet al te zeer persoonlijk aangesproken. Ik weet niet meer wie ik wat als laatste heb gestuurd; dat zou ik op moeten zoeken. Maar ik weet ook niet of ik ga proberen om het opnieuw te sturen
En vertraging zal ik morgen ook wel weer hebben, al was het maar dat ik zelf niet vooruit komtNu ga ik dus echt. Tot later.
Ik geef iedereen advies op maatquote:Op maandag 28 november 2011 02:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vertel wat heb je hun allemaal bijgebracht?
ik moet op salsadansen of blokfluitles.quote:
Bah, aan DM hebben we niets xDquote:
jawel daar heb ik jou zelfs nog gesprokenquote:
Ja je vergeet weer m'n eerste advies, moet ik dan echt alles voorkauwen?quote:Op maandag 28 november 2011 02:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik moet op salsadansen of blokfluitles.
(weet niet of ik het mag zeggen).
maar ik moet weer wat zelfreflectie doen. want ik zie het nut er niet van in.
salsadansen vereist fijne moteriek en moeilijke bewegingen enzo. allemaal heel ongemakkelijk om dat te gaan doen, al zou ik het wel soepel willen kunnen.
en ik wil geen blokfluit spelen, kan al piano beetje.
en ik zie ook niet in hoe 1 van die 2 dingen me een vriendin kan opbrengen, dus de wil ervoor is laag.
maar misschien moet ik daarom wel zelfreflectie doen ofzo, dat ik dus een begin moet maken met iets.
Haha, die is eigenlijk best wel fout ja als ik hem zo lees.quote:
Doe piano kan ik je nog wat tips geven.quote:Op maandag 28 november 2011 02:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik moet op salsadansen of blokfluitles.
(weet niet of ik het mag zeggen).
maar ik moet weer wat zelfreflectie doen. want ik zie het nut er niet van in.
salsadansen vereist fijne moteriek en moeilijke bewegingen enzo. allemaal heel ongemakkelijk om dat te gaan doen, al zou ik het wel soepel willen kunnen.
en ik wil geen blokfluit spelen, kan al piano beetje.
en ik zie ook niet in hoe 1 van die 2 dingen me een vriendin kan opbrengen, dus de wil ervoor is laag.
maar misschien moet ik daarom wel zelfreflectie doen ofzo, dat ik dus een begin moet maken met iets.
Relax er kan niks gebeurenquote:Op maandag 28 november 2011 02:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Net een nachtmerrie gehad. Ik voel me alsof ik stik nu.
Plastic zak pakken, blaas in..... blaas uit..... problem solved.quote:Op maandag 28 november 2011 02:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Net een nachtmerrie gehad. Ik voel me alsof ik stik nu.
Je moet eerst positief in het leven staanquote:Op maandag 28 november 2011 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
Doe piano kan ik je nog wat tips geven.
En het punt is als je in het wereldje zit van muziek maken dan kom je veel mensen tegen hoor.
quote:
Ik zou er als man ook niet zo snel op komen om mijzelf een nickname : "DigitalGirl" te geven....quote:Op maandag 28 november 2011 02:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]ik dacht de hele tijd dat je een meisje was
![]()
RealLifeBoy and DigitalGirl.quote:Op maandag 28 november 2011 02:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zou er als man ook niet zo snel op komen om mijzelf een nickname : "DigitalGirl" te geven....
Sorry, na 5 sec al afgezet.quote:
ja alles kleurig zien. maar ik klink toch wel vrolijk, of niet? ik kan als ik wil wel gaan praten over vrolijke teddyberen enzo hoor!quote:Op maandag 28 november 2011 02:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja je vergeet weer m'n eerste advies, moet ik dan echt alles voorkauwen?
quote:Op maandag 28 november 2011 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
RealLifeBoy and DigitalGirl.
Het is net Jambers.
Overdag is hij een simpele jongen, s'nachts is hij Digital Girl
Of over dansjes waar je in moet mauwenquote:Op maandag 28 november 2011 02:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja alles kleurig zien. maar ik klink toch wel vrolijk, of niet? ik kan als ik wil wel gaan praten over vrolijke teddyberen enzo hoor!
ik zie alles al kleurig dan tijdens username kiezen.
ik zie nog steeds geen vriendin.
ik moet wat bekennen voor het geval dat.quote:Op maandag 28 november 2011 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
RealLifeBoy and DigitalGirl.
Het is net Jambers.
Overdag is hij een simpele jongen, s'nachts is hij Digital Girl
ja.quote:Op maandag 28 november 2011 02:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Of over dansjes waar je in moet mauwen
Dankzij jou kennen nu meer mensen hetquote:Op maandag 28 november 2011 02:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja.ongeloofelijk dat bijna niemand dat dansje kent
Is die zanger homosexueel?quote:
Nee je hoeft ook niet als een idioot overal om te lachen zoals bij die rtl4 programma'squote:Op maandag 28 november 2011 02:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja alles kleurig zien. maar ik klink toch wel vrolijk, of niet? ik kan als ik wil wel gaan praten over vrolijke teddyberen enzo hoor!
ik zie alles al kleurig dan tijdens username kiezen.
ik zie nog steeds geen vriendin.
Ik zal je direct bedanken en weg gaan. In mijn ogen een kansloze slet die alles neukt wat los en vast zitquote:Op maandag 28 november 2011 01:20 schreef minnemin het volgende:
2. er is oogcontact
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen
Ik zeg een vrouw met initiatief. Top.quote:Op maandag 28 november 2011 07:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zal je direct bedanken en weg gaan. In mijn ogen een kansloze slet die alles neukt wat los en vast zit
Ga er voor zal ik zeggenquote:Op maandag 28 november 2011 07:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zeg een vrouw met initiatief. Top.
Ga dan toch eens slapen! I.p.v. eeh...quote:Op zondag 27 november 2011 20:06 schreef Daniel1976 het volgende:
ooh ja, ja sorry maar 6 uur geslapen in 3 dagen.
...quote:Heb mijn relatie van 6 1/2 jaar beeindigd en dat is altijd moeilijk ookal doe je het zelf.
quote:Op maandag 28 november 2011 09:39 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ga dan toch eens slapen! I.p.v. eeh...
[..]
...
Knuffelen is fijn he?quote:Op maandag 28 november 2011 10:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was om negen uur al doodmoe gisteren, maar ik kan me eigenlijk niet meer herinneren of ik nu nog geslapen heb of alleen maar de hele nacht geknuffeld
Ik ben nu wel echt ten prooi gevallen aan de ultieme brakheid.
Toch alleen maar goed, je hoeft je daar niet voor te schamen. Ook al is de kans zeer klein (jouw woorden), niet geschoten is altijd mis. En het is iemand die je op vakantie bent tegengekomen? Of woont ze ook in de buurt?quote:Op maandag 28 november 2011 09:19 schreef Daalder82 het volgende:
Shit, ik heb het gevoel dat ik iedereen afstoot, of eventuele liefde zit er gewoon niet in. Ik ben op vakantie iemand tegen gekomen waar ik een (lichte) crush op heb ben ik bang. En dat is zeer waarschijnlijk niet wederzijds (en ik ben zo dom geweest om deze verwarrende gevoelens op te schrijven en te mailen).
Ik weet echt niet of het goed gaat komen met mij qua liefde. Ik ben veels te naïef en bang voor mijn leeftijd. Zucht. Ik ga me eens voorbereiden op het werk.
Ik ookquote:Op maandag 28 november 2011 07:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zal je direct bedanken en weg gaan. In mijn ogen een kansloze slet die alles neukt wat los en vast zit
als het niet wederzijds was heb je er sowieso niks mee verlorenquote:Op maandag 28 november 2011 09:19 schreef Daalder82 het volgende:
Shit, ik heb het gevoel dat ik iedereen afstoot, of eventuele liefde zit er gewoon niet in. Ik ben op vakantie iemand tegen gekomen waar ik een (lichte) crush op heb ben ik bang. En dat is zeer waarschijnlijk niet wederzijds (en ik ben zo dom geweest om deze verwarrende gevoelens op te schrijven en te mailen).
Ik weet echt niet of het goed gaat komen met mij qua liefde. Ik ben veels te naïef en bang voor mijn leeftijd. Zucht. Ik ga me eens voorbereiden op het werk.
heath en maanselene hebben gedate en gekustquote:Op maandag 28 november 2011 10:20 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ik belangrijke dingen gemist hier dit weekend?
Wat liefquote:Op maandag 28 november 2011 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heath en maanselene hebben gedate en gekust
quote:Op maandag 28 november 2011 10:10 schreef Lokasenna het volgende:
ik kan me eigenlijk niet meer herinneren of ik nu nog geslapen heb of alleen maar de hele nacht geknuffeld
dit, en als je vind dat je nogal bang op dit gebied bent kun je het alleen maar als een overwinning zien. Iets met een glas en half-vol enzo..quote:Op maandag 28 november 2011 10:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als het niet wederzijds was heb je er sowieso niks mee verloren
en misschien kijkt ze nu wel anders tegen je aan en wil ze het een kans geven
zo niet ben je nog op het zelfde punt als een week geleden
niks verloren dus
Niet echt, behalve dat we weer een nieuw stelletje hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 10:20 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ik belangrijke dingen gemist hier dit weekend?
Wat is er beter dan praten met iemand over zijn levensovertuiging? Het geeft zoveel inzicht in je medemens, ook als je het volkomen niet met ze eens bent.quote:Op maandag 28 november 2011 10:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Pfff, kreeg net weer van die christenen aan de deur. Ik heb wel wat beters te doen dan naar hun verhaal over de schepper luisteren
Hoi Benzin
ik vind het kei leuk voor heath en maanselene maar waarom wil iedereen het perse nu al een stelletje noemen?quote:Op maandag 28 november 2011 10:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet echt, behalve dat we weer een nieuw stelletje hebben
Ik vind ze ook altijd wel gezellig!quote:Op maandag 28 november 2011 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er beter dan praten met iemand over zijn levensovertuiging? Het geeft zoveel inzicht in je medemens, ook als je het volkomen niet met ze eens bent.
Ze komen op mij altijd opdringerig over en daar houd ik niet van.quote:Op maandag 28 november 2011 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er beter dan praten met iemand over zijn levensovertuiging? Het geeft zoveel inzicht in je medemens, ook als je het volkomen niet met ze eens bent.
Ik kan er echt van genieten te praten met mensen over hun overtuiging waarin ze zich zo gesterkt voelen dat ze het aan iedereen willen uitdragen, dat kunnen Jehova's getuigen zijn die aan de deur komen, maar ook met bijvoorbeeld demonstranten tegen kernenergie heb ik graag een lang gesprek.quote:Op maandag 28 november 2011 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind ze ook altijd wel gezellig!
maar ze komen altijd als ik naakt ben
nou ben ik nogal vaak naakt dus daar kunnen ze ook niks aan doen maar volgens mij zitten ze niet te wachten op een naakte vrouw
en ik zit er niet op te wachten om me aan te moeten kleden
dus meestal komen ze dan maar niet binnen
Ah, doe nou niet zo negatief. Iedereen vindt het keileuk voor zequote:Op maandag 28 november 2011 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het kei leuk voor heath en maanselene maar waarom wil iedereen het perse nu al een stelletje noemen?
Dat zegt ze omdat het nog geen stel is. Ze zijn gewoon aan het daten.quote:Op maandag 28 november 2011 10:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah, doe nou niet zo negatief. Iedereen vindt het keileuk voor ze
Laten jullie die mensen echt serieus wel eens binnen???quote:Op maandag 28 november 2011 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind ze ook altijd wel gezellig!
maar ze komen altijd als ik naakt ben
nou ben ik nogal vaak naakt dus daar kunnen ze ook niks aan doen maar volgens mij zitten ze niet te wachten op een naakte vrouw
en ik zit er niet op te wachten om me aan te moeten kleden
dus meestal komen ze dan maar niet binnen
Is toch niet negatief? en ik vind het ook leuk voor zequote:Op maandag 28 november 2011 10:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah, doe nou niet zo negatief. Iedereen vindt het keileuk voor ze
Naja, misschien ben ik gewoon wat optimistischquote:Op maandag 28 november 2011 10:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat zegt ze omdat het nog geen stel is. Ze zijn gewoon aan het daten.
Ik heb nooit echt gedate volgens mijquote:Op maandag 28 november 2011 10:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat zegt ze omdat het nog geen stel is. Ze zijn gewoon aan het daten.
Als ik niet druk ben en kleren aan hebquote:Op maandag 28 november 2011 10:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laten jullie die mensen echt serieus wel eens binnen???
Mij niet gezien, ik kreeg het koud bij de open deur.
Ik heb ze liever niet, vind de deurbel al zo'n rotgeluid maken dus heb ik, als ik naar de deur loop, meteen al zoiets van "This better be worth it!"
Niet gelezen.quote:Op maandag 28 november 2011 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Is toch niet negatief? en ik vind het ook leuk voor ze
ik geloof ook niet dat ze zichzelf meteen al als stelletje bestempelen
plus ik vind het ook wel raken aan de punten waarop veel mensen hier 'de mist in gaan'
Alles is zo serieus, een date of een kus bijvoorbeeld
alles word zo groot gemaakt
geen wonder dat het eng is en dat je er dood nerveus van word
een date is een date en dat is in mijn ogen een gezellige avond met iemand waarvan je denkt 'ja wel een leuk persoon!'
en een kus is ook maar een kus
anders krijg je van die situaties zoals gister met capstan die zo'n eerste zoen zo groot maakt dat het een bijna onmogelijk te nemen obstakel word
niet handig lijkt mij
Kap jij ff, ik doe geen ene rukquote:Op maandag 28 november 2011 10:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet gelezen.
Rhu, je doet het weer. Kappen nou AUB lol
Bij mij ging het ook altijd zo snel. Moet eerlijk zijn dat ik daten ook helemaal niet zo leuk vind.quote:Op maandag 28 november 2011 10:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt gedate volgens mij
Rhu, je komt weer met je negativiteit. Nog een stuk of 3 a 5 posts verder en dan word je weer boos en ga je me weer negeren en zo (voor een uurtje ongeveer).quote:Op maandag 28 november 2011 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kap jij ff, ik doe geen ene ruk
ik geef tips hier en als je het niet aan kunt dan reageer niet
Demonstranten tegen kernenergie, jeetje. Ik zou ze bijna erger dan Jehova's vinden.quote:Op maandag 28 november 2011 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan er echt van genieten te praten met mensen over hun overtuiging waarin ze zich zo gesterkt voelen dat ze het aan iedereen willen uitdragen, dat kunnen Jehova's getuigen zijn die aan de deur komen, maar ook met bijvoorbeeld demonstranten tegen kernenergie heb ik graag een lang gesprek.
Ik kom niet met negativiteit ik kom met tipsquote:Op maandag 28 november 2011 10:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rhu, je komt weer met je negativiteit. Nog een stuk of 3 a 5 posts verder en dan word je weer boos en ga je me weer negeren en zo (voor een uurtje ongeveer).
Niemand heeft het daar nog over behalve jij
Ik ben het ook niet met ze eens.quote:Op maandag 28 november 2011 10:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Demonstranten tegen kernenergie, jeetje. Ik zou ze bijna erger dan Jehova's vinden.
Gewoon deur dichtslaan bij dat soort mensen.quote:Op maandag 28 november 2011 10:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Demonstranten tegen kernenergie, jeetje. Ik zou ze bijna erger dan Jehova's vinden.
Ik ben het eens een keer met je eensquote:Op maandag 28 november 2011 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kom niet met negativiteit ik kom met tips
jij snijdt het onderwerp zelf aan door ze een setje te noemen en dan mag ik daar op reageren
zo werkt een topic op een openbaar forum
Jij wil altijd dat er ontopic gepost word
doe ik dat is het nog niet goed
ik word hier echt heel moe van
het is duidelijk dat je me niet mag, maar reageer dan gewoon niet
Ik mag je niet zo omdat je altijd zit te miereneuken op andermans opmerkingen, dat vind ik gewoon een beetje kinderachtig.quote:Op maandag 28 november 2011 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kom niet met negativiteit ik kom met tips
jij snijdt het onderwerp zelf aan door ze een setje te noemen en dan mag ik daar op reageren
zo werkt een topic op een openbaar forum
Jij wil altijd dat er ontopic gepost word
doe ik dat is het nog niet goed
ik word hier echt heel moe van
het is duidelijk dat je me niet mag, maar reageer dan gewoon niet
quote:Op maandag 28 november 2011 10:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik mag je niet zo omdat je altijd zit te miereneuken op andermans opmerkingen, dat vind ik gewoon een beetje kinderachtig.
Ik noemde ze een setje. Mag ik?
Misschien ben ik daar wat voorbarig in maar negatief is het in elk geval niet.
En zoals je zelf al aangaf, ik mag reageren, het is een openbaar forum.
Als je er moe van wordt, ga dan niet zitten miereneuken op mijn posts lol, problem solved
Je bent zelf net zo hard aan het miereNneuken.quote:Op maandag 28 november 2011 10:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik mag je niet zo omdat je altijd zit te miereneuken op andermans opmerkingen, dat vind ik gewoon een beetje kinderachtig.
Als je er moe van wordt, ga dan niet zitten miereneuken op mijn posts lol, problem solved
Ik mierenneuk niet, ik geef algemene tips die ook nog eens ontopic zijnquote:Op maandag 28 november 2011 10:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet dan altijd weer denken aan zo'n religieuze deurgangster van vroeger. Om de 1 of andere reden heb ik gewoon geen boodschap aan het geloof, het boeit me gewoon niks.quote:Op maandag 28 november 2011 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet met ze eens.
Maar dat hoeft niet, het zijn mensen die de tijd nemen je hun beweegredenen uit te leggen, ik vind het erg prettig om zo zonder enige haast met andere mensen over maatschappelijke zaken te praten, en neem daarom altijd de tijd voor hen.
Tnx!quote:Op maandag 28 november 2011 10:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben het eens een keer met je eens
Ze hebben gedate, en er is hier nergens gezegd door ze dat ze een stelletje zijn.
Ik vind dat het pas echt is als ze het zelf komen melden.
(Niet dat het verplicht is om te melden, mogen ze zelf weten)
Goed, dan zijn rhu en ik nu officieel het AHVNZMG miereNneuk-stelletjequote:Op maandag 28 november 2011 10:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent zelf net zo hard aan het miereNneuken.
quote:Op maandag 28 november 2011 10:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed, dan zijn rhu en ik nu officieel het AHVNZMG miereNneuk-stelletje
En daarom weiger je maar meteen te praten met mensen die er blijkbaar wel iets mee hebben?quote:Op maandag 28 november 2011 10:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet dan altijd weer denken aan zo'n religieuze deurgangster van vroeger. Om de 1 of andere reden heb ik gewoon geen boodschap aan het geloof, het boeit me gewoon niks.
Heb er van mezelf al lang over nagedacht toen ik nog kind was, maar ben gewoon veelste nuchter om zelf in een religie te gaan geloven denk ik
Ik heb wel met ze gepraat, tot ze uit eigen beweging verder trokken. Ik heb ze zelfs nog succes gewenstquote:Op maandag 28 november 2011 10:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En daarom weiger je maar meteen te praten met mensen die er blijkbaar wel iets mee hebben?
Beetje zielig vind ik dat altijd, niet met mensen met een andere overtuiging willen praten, het komt op mij altijd een beetje over alsof e niet zeker zijn van hun eigen gedachten.
Protip: Kurk in je reed.quote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Oh ik moet volgens mij echt kotsen nu
Tips om het tegen te houden? Het is niet zo handig in een trein zonder toilet
Uitstappenquote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Op je hoofd staanquote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Stikkie werkt bij mij goed tegen misselijkheid...maar denk niet dat dat erg practisch is voor je.quote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Aan de noodrem trekken.quote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan niet. Maar het zakt weer wat geloof ik. Damn
Ik zou bij de volgende halte f uitstappen en 1 trein later pakkenquote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan niet. Maar het zakt weer wat geloof ik. Damn
Heeft waarschijnlijk weinig nut, ik ben al meer dan 12 uur constant misselijkquote:Op maandag 28 november 2011 10:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou bij de volgende halte f uitstappen en 1 trein later pakken
Raam open doen en ff kitsen?quote:Op maandag 28 november 2011 10:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk weinig nut, ik ben al meer dan 12 uur constant misselijk
Als er geen wc is is het een sprinter en kan er geen raam openquote:Op maandag 28 november 2011 10:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Raam open doen en ff kitsen?
edit: Wel kijken of er geen trein aankomt
Ik heb stiekem een beetje medelijden met ze, ze doen vast hun bestquote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef Myraela het volgende:
Serieus, na 3 uur slapen. Vroeg naar huis zodat je nog even huiswerk kan maken, kom je thuis. Geen internet.krijg ik pas internet als ik opgeruimd heb. Bekijk het lekker, ik maak wel gewoon geen huiswerk en ga slapen. Achterlijke ouders.
blij dat ik kan doen en laten wat ik wil in mijn eigen casaquote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef Myraela het volgende:
Serieus, na 3 uur slapen. Vroeg naar huis zodat je nog even huiswerk kan maken, kom je thuis. Geen internet.krijg ik pas internet als ik opgeruimd heb. Bekijk het lekker, ik maak wel gewoon geen huiswerk en ga slapen. Achterlijke ouders.
Dan moeten ze van mijn internet blijven. Ik heb al 3 dagen niet in mijn mail kunnen kijken, loop 2 weken achter en heb zo een vergadering, waarschijnlijk. Ik weet nu niets, kan niets en dankzij dit kinderachtige kutgedrag wil ik ook helemaal niets meer.quote:Op maandag 28 november 2011 11:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb stiekem een beetje medelijden met ze, ze doen vast hun best
Kun je dat ze niet uitleggen?quote:Op maandag 28 november 2011 11:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moeten ze van mijn internet blijven. Ik heb al 3 dagen niet in mijn mail kunnen kijken, loop 2 weken achter en heb zo een vergadering, waarschijnlijk. Ik weet nu niets, kan niets en dankzij dit kinderachtige kutgedrag wil ik ook helemaal niets meer.
Nee, ik en mijn moeder wonen bij haar huidige vriend in.quote:Op maandag 28 november 2011 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik dacht dat je al op jezelf woonde myraela?
vervelend dat het zo moet
Die geven daar geen neuk om, die begrijpen toch niet dat ik internet nodig heb voor school. Internet gaat er ook elke nacht om 12 uur uit, dat is echt heerlijk deadlines halen als je niets kan doen en ik werk nou eenmaal het best 's nachts.quote:Op maandag 28 november 2011 11:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Kun je dat ze niet uitleggen?Neem niet aan dat ze je expres dwars willen zitten.
Komt wel goed joh
Ach story of my life he.quote:Op maandag 28 november 2011 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blij dat ik er niet in zit.
Kut voor je heloef.
Geen idee, maar het was vast een meisjequote:
Mijn ouders halen niet mijn internet eruit, maar ik vind het eigenlijk wel fijn dat ze af en toe komen vragen wanneer ik naar bed ga, anders had ik geen dag/nacht-ritme meer gehad.quote:Op maandag 28 november 2011 11:20 schreef Myraela het volgende:
Die geven daar geen neuk om, die begrijpen toch niet dat ik internet nodig heb voor school. Internet gaat er ook elke nacht om 12 uur uit, dat is echt heerlijk deadlines halen als je niets kan doen en ik werk nou eenmaal het best 's nachts.
Ja het kutgevoel is wel over.quote:
Ik weet niet. Ik voel me lichamelijk kut en kapot en brak maar geestelijk compleet gelukkigquote:Op maandag 28 november 2011 11:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het kutgevoel is wel over.
Ik baal eigenlijk alleen maar.
Met jou dan? Beetje fatsoenlijk thuisgekomen? Ik zou DM'en maar zit op school en computergast wil niet dat ik DM, anders wordt ik gebanned.quote:
Ik ga nu uitstappen, loop maar eens naar huis, dat moet nu toch lukken.quote:Op maandag 28 november 2011 11:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Met jou dan? Beetje fatsoenlijk thuisgekomen? Ik zou DM'en maar zit op school en computergast wil niet dat ik DM, anders wordt ik gebanned.
Oké, mooiquote:Op maandag 28 november 2011 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga nu uitstappen, loop maar eens naar huis, dat moet nu toch lukken.
Ik ben de afgelopen dagen door een hel gegaan.quote:Op maandag 28 november 2011 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik voel me lichamelijk kut en kapot en brak maar geestelijk compleet gelukkig
Als ik "het is beter dan niets" zeg. Raak je dan enorm gefrustreerd en boos? Zou ik wel worden namelijk, maar toch is het het enige wat ik zou kunnen verzinnen om te zeggen zolang ik er zelf niet in zit.quote:
Dat waardeer ik ook wel, ik heb mijn slaapritme ook al meerdere malen omgegooid. Maar dit was gewoon niet tof thuis komen en ik kan enorm weinig hebben als ik nog brak ben van het weekend en helemaal in de stress zit voor school. Dan wil ik alles 1000keer nakijken, mijn mailtjes doorlezen, mijn rooster om de 5 minuten bekijken en de planning voor de les doorlezen anders raak ik gewoon in paniek.quote:Op maandag 28 november 2011 11:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Geen idee, maar het was vast een meisje
[..]
Mijn ouders halen niet mijn internet eruit, maar ik vind het eigenlijk wel fijn dat ze af en toe komen vragen wanneer ik naar bed ga, anders had ik geen dag/nacht-ritme meer gehad.
Ik weet niet echt wat ik moet zeggen
Oh kut, ik hoef toch nog niet uit te stappen. Het was Hengelo nog maar, maar op het bord waar de trein heenging stond Enschede (duhquote:Op maandag 28 november 2011 11:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oké, mooiSms je even als je er bent?
Suck it up, spit it out.quote:Op maandag 28 november 2011 11:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen dagen door een hel gegaan.
Tijdens hun date heb ik ook aan niks anders kunnen denken dan wat ze nou aan het doen waren.
Ik heb ook de hele tijd naar de Lama's zitten kijken om me maar bezig te houden.
Haha. Sms nog maar evenals je thuis bent svpquote:Op maandag 28 november 2011 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh kut, ik hoef toch nog niet uit te stappen. Het was Hengelo nog maar, maar op het bord waar de trein heenging stond Enschede (duh) dus ik was bijna uitgestapt.
Doe ikquote:Op maandag 28 november 2011 11:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Haha. Sms nog maar evenals je thuis bent svp
Het is de eerste keer dat dit echt gebeurt.quote:Op maandag 28 november 2011 11:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik "het is beter dan niets" zeg. Raak je dan enorm gefrustreerd en boos? Zou ik wel worden namelijk, maar toch is het het enige wat ik zou kunnen verzinnen om te zeggen zolang ik er zelf niet in zit. [ afbeelding ]
Niet chill... Ik voel me nogsteeds goed, geen koppijn, niet moe (kan ook komen door de liter energydrink), niets. Wel een beetje vaagquote:Op maandag 28 november 2011 11:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe ik
Ik kom vast wel thuis, zelfs zonder zonnebril. Fucking pijn doet het.
Ik snap de grap nu.quote:
Ik ben jaloersquote:Op maandag 28 november 2011 11:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet chill... Ik voel me nogsteeds goed, geen koppijn, niet moe (kan ook komen door de liter energydrink), niets. Wel een beetje vaag
Teveel wat?quote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben jaloers
Nou ja, volgens mij was het gewoon net wat teveel ofzo.
Ik mis een groot deel van vannacht in mijn geheugen, en 2 uurtjes 's middags... Rond 430 ofzo ging ik water drinken, vlak daarna ben ik in slaap gevallen volgens mij... 2 uur geslapen en niet moe.... Vreemd ditquote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben jaloers
Nou ja, volgens mij was het gewoon net wat teveel ofzo.
Wtf hebben jullie 2 nu weer gedaan?quote:Op maandag 28 november 2011 11:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik mis een groot deel van vannacht in mijn geheugen, en 2 uurtjes 's middags... Rond 430 ofzo ging ik water drinken, vlak daarna ben ik in slaap gevallen volgens mij... 2 uur geslapen en niet moe.... Vreemd dit
't klinkt alsof het leuk wasquote:Op maandag 28 november 2011 11:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik mis een groot deel van vannacht in mijn geheugen, en 2 uurtjes 's middags... Rond 430 ofzo ging ik water drinken, vlak daarna ben ik in slaap gevallen volgens mij... 2 uur geslapen en niet moe.... Vreemd dit
Dat ga je vanavond nog wel voelen.quote:Op maandag 28 november 2011 11:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Weet je nog die keer in Utrecht, met die witte saus. hihihihiihihquote:Op maandag 28 november 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
He, die incrowd verhalen waar niemand over mee kan praten zijn niet leuk.
volgens mij is de combi xtc en energydrink niet de bestequote:Op maandag 28 november 2011 11:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Wtf hebben jullie 2 nu weer gedaan?
Toch niet weer pilletjes oid genomen he?
Ja dat was briljant.quote:Op maandag 28 november 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet je nog die keer in Utrecht, met die witte saus. hihihihiihih
Hoezo niet? Ik heb het denk ik nodig om wakker te blijven... (dat laatste dan)quote:Op maandag 28 november 2011 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is de combi xtc en energydrink niet de beste
Waarom niet?quote:Op maandag 28 november 2011 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is de combi xtc en energydrink niet de beste
Herman.quote:Op maandag 28 november 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat was briljant.
Of toen die ene avond met Herman die ging zingen.
Lekker, maar ik drink ook Fernandes dus ik heb een soort van voorliefde voor zoete drank.quote:Op maandag 28 november 2011 11:47 schreef Bittere_Bal het volgende:
kan iemand mij die fascinatie voor energy-drankjes en het wat jongere deel van de bevolking eens uitleggen?
Ook briljant dat hij 3 minuten lang als asbak werd gebruikt en vrolijk doorging.quote:Op maandag 28 november 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Herman.Wat een held was dat. Ik zou die hele avond vergeten als Herman er niet was geweest.
Ik heb het af en toe nodig om wakker te blijven. Heb nog 1 halve literquote:Op maandag 28 november 2011 11:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Lekker, maar ik drink ook Fernandes dus ik heb een soort van voorliefde voor zoete drank.
Veel fitter wordt ik er echter niet van.
volgens mij was het al lang wetenschappelijk aangetoond dat het weinig effect heeft als oppeppend middel, soort van placebo effect dus.quote:Op maandag 28 november 2011 11:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Lekker, maar ik drink ook Fernandes dus ik heb een soort van voorliefde voor zoete drank.
Ik heb hier nog RedBull staan van zaterdag.quote:Op maandag 28 november 2011 11:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb het af en toe nodig om wakker te blijven. Heb nog 1 halve literen begin net nu moe te worden
en zit nog 4 uur op school
Wat heb je dan voor energy bij je??? Monsterquote:Op maandag 28 november 2011 11:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb het af en toe nodig om wakker te blijven. Heb nog 1 halve literen begin net nu moe te worden
en zit nog 4 uur op school
Ja daarom zeg ik dus dat mij het vooral om het eerste draait.quote:Op maandag 28 november 2011 11:50 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
volgens mij was het al lang wetenschappelijk aangetoond dat het weinig effect heeft als oppeppend middel, soort van placebo effect dus.
goedkope 60 cent energyquote:Op maandag 28 november 2011 11:51 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor energy bij je??? Monster??
omdat ze allebei het zelfde doen en van dezelfde organen veel vragenquote:Op maandag 28 november 2011 11:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb het denk ik nodig om wakker te blijven... (dat laatste dan)
ik ben niet jong maar ik vind ze wel vreselijk lekkerquote:Op maandag 28 november 2011 11:47 schreef Bittere_Bal het volgende:
kan iemand mij die fascinatie voor energy-drankjes en het wat jongere deel van de bevolking eens uitleggen?
hmmm fernandes!quote:Op maandag 28 november 2011 11:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 28 november 2011 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben niet jong maar ik vind ze wel vreselijk lekker
maar ik hou gewoon van dingen die zo zoet zijn dat het glazuur van je tanden springt
Green Punch, voor de echte bazen.quote:
groen is lekker jaquote:
dan zal het wel dat zoete zijn. Ik vind het altijd wel grappig te zien dat hele groepen middelbare scholieren dat massaal in de pauze gaan kopen in een supermarkt. Kan me niet iets soortgelijks herinneren van mijn middelbare school tijdquote:Op maandag 28 november 2011 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben niet jong maar ik vind ze wel vreselijk lekker
maar ik hou gewoon van dingen die zo zoet zijn dat het glazuur van je tanden springt
Nee nog niet gezien vandaag.quote:
ze drinken het voortaan al als ze op school aan komenquote:Op maandag 28 november 2011 11:55 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
dan zal het wel dat zoete zijn. Ik vind het altijd wel grappig te zien dat hele groepen middelbare scholieren dat massaal in de pauze gaan kopen in een supermarkt. Kan me niet iets soortgelijks herinneren van mijn middelbare school tijd
Ach 't zal wel stoer zijn ofzo als je het zo vroeg drinkt... heb geen ideequote:Op maandag 28 november 2011 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze drinken het voortaan al als ze op school aan komen
dat snap ik dan weer niet
ik moet er niet aan denken zo vroeg op de ochtend
volgens mij vinden ze het gewoon lekkerquote:Op maandag 28 november 2011 11:57 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Ach 't zal wel stoer zijn ofzo als je het zo vroeg drinkt... heb geen idee
nee, die link tussen stoer en zo'n groot blik zoet spul begrijp ik dan ook niet, maar 90% zal het wel gewoon drinken omdat ze het lekker vindenquote:Op maandag 28 november 2011 11:57 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Ach 't zal wel stoer zijn ofzo als je het zo vroeg drinkt... heb geen idee
Ja, samen met frikandelbroodjes.quote:Op maandag 28 november 2011 11:55 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
dan zal het wel dat zoete zijn. Ik vind het altijd wel grappig te zien dat hele groepen middelbare scholieren dat massaal in de pauze gaan kopen in een supermarkt. Kan me niet iets soortgelijks herinneren van mijn middelbare school tijd
hmmm heerlijk! en dan wil ik ookquote:Op maandag 28 november 2011 11:59 schreef palawan het volgende:
Dat spul stinkt altijd zo. Als je in de trein zit en iemand tegenover / naast / achter je trekt zo'n blikje open dan ruik je gewoon die vieze zoete geur.
Nee, het enige wat ze vertelden dat ik gemist had was de date van jou en Heathcliffquote:Op maandag 28 november 2011 12:01 schreef MaanSelene het volgende:
Goeiemorgen/middag mensen!
Hoe is het hier, heb ik nog iets gemist?
Ja zeg, ik ben je vriendje niet.quote:
Hoe komt dat?quote:Op maandag 28 november 2011 12:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ze vertelden dat ik gemist had was de date van jou en Heathcliff
En ik ben brak. Ernstig brak.
Haha, yepquote:Op maandag 28 november 2011 12:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ze vertelden dat ik gemist had was de date van jou en Heathcliff
En ik ben brak. Ernstig brak.
Volgens mij is dat gewoon gewenning hoor. Je lichaam raakt gewend aan al die suikers waardoor je er afhankelijk van wordt.quote:Op maandag 28 november 2011 12:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm heerlijk! en dan wil ik ook
tijdens college drink ik er altijd 1 en eet ik daarnaast wat snoepjes
gaan mensen ook klagen over de zoete walm die ik verspreid
maar ik voel me door de suiker daarna wel echt ff beter hoor
(ik werk eerst overdag en dan heb ik 's avonds college... zonder suiker red ik dat niet maar misschien zit dat tussen mijn oren)
Wot?quote:
Ik ben geestelijk zielsgelukkig en lichamelijk is mijn xtc-kater nog lang niet voorbijquote:Op maandag 28 november 2011 12:03 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Haha, yepHeath is liev
Jij brak, wat heb je uitgespookt? Hoe is het verder?
Nee goed is het vast nietquote:Op maandag 28 november 2011 12:03 schreef palawan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon gewenning hoor. Je lichaam raakt gewend aan al die suikers waardoor je er afhankelijk van wordt.
Kan me niet voorstellen dat het goed is voor je.
[..]
Wot?
nog een zakje haribo kikkers en/of perziken erbij en dan kan je vast helemaal los niet?quote:Op maandag 28 november 2011 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee goed is het vast niet
Maar als ik aan het over werken ben of zo dan haal ik ook ff een blikje cola en dan gaat het een stuk vlotter allemaal
Geestelijk zielsgelukkig klinkt erg positief?quote:Op maandag 28 november 2011 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben geestelijk zielsgelukkig en lichamelijk is mijn xtc-kater nog lang niet voorbij
Ze dacht dat ik een dipje had.quote:
Wanneer heb je gebruikt dan? Gisteravond?quote:Op maandag 28 november 2011 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben geestelijk zielsgelukkig en lichamelijk is mijn xtc-kater nog lang niet voorbij
nee dat mag ik van mezelf dus alleen tijdens college want anders word ik zo'n suikermonsterquote:Op maandag 28 november 2011 12:05 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
nog een zakje haribo kikkers en/of perziken erbij en dan kan je vast helemaal los niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Haaiquote:
Morgequote:
quote:Op maandag 28 november 2011 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat mag ik van mezelf dus alleen tijdens college want anders word ik zo'n suikermonster
Thuis mag ik van mijn vriend ook niet te veel suiker
ik word er hyper van schijnbaar
en ik heb het liefst deze
doe mij maar die heksenhyl drop....of trollendrop....dat zakje gaat sowieso opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hope is the first step on the road to dissapointment
Kloptquote:Op maandag 28 november 2011 12:05 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Geestelijk zielsgelukkig klinkt erg positief?
Gistermiddag.quote:Op maandag 28 november 2011 12:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer heb je gebruikt dan? Gisteravond?
Ik had zaterdag 3 pillen ofzo op, gisteren de hele dag niets gedaan, beetje filmpjes gekeken en lui gedaan, maar ben vandaag toch nog niet echt wakker. Maar misschien heb ik te weinig geslapen.Hoewel het wel heerlijk was om even te douchen enzo.
door jou plaatje heb ik nu wel enorm zin in kaasbitterballenquote:Op maandag 28 november 2011 12:08 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
doe mij maar die heksenhyl drop....of trollendrop....dat zakje gaat sowieso op
Geen idee eigenlijk, waren einsteintjes, weet er voor de rest niet zoveel van.quote:Op maandag 28 november 2011 12:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Gistermiddag.
Ik had maar 3/4 op, maar was eigenlijk iets teveel, ik heb nog gekotst enzo
Hoeveel mg hadden de jouwe?
neuh, geen kaas...lekker met vleeschquote:Op maandag 28 november 2011 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
door jou plaatje heb ik nu wel enorm zin in kaasbitterballen
Vervelend is dat he.quote:Op maandag 28 november 2011 12:20 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trek in kebab.Ik zou geen hap wegkrijgen, maar toch heb ik er trek in.
Dat zou ik dus echt nooit doen, zomaar wat naar binnen gooien zonder dat ik weet wat erin zitquote:Op maandag 28 november 2011 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, waren einsteintjes, weet er voor de rest niet zoveel van.
Vriend van me houd het altijd een beetje in de gaten en die kent de pillen. Daarbij bouw ik het gaande avond een beetje op, ik slik geen 3 pillen in 1 keer. Dus dan voel je het ook wel wanneer het teveel en juist wat minder word.quote:Op maandag 28 november 2011 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt nooit doen, zomaar wat naar binnen gooien zonder dat ik weet wat erin zit
Ik ben nogal gevoelig voor het spul blijkbaar.
Hmm... heb ik nooit last vanquote:Op maandag 28 november 2011 12:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Vervelend is dat he.![]()
Dan denk je "ja even wat eten" en dan wil je de eerste hap nemen en krijg je het niet naar binnen.
Ja.quote:Op maandag 28 november 2011 12:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Vervelend is dat he.![]()
Dan denk je "ja even wat eten" en dan wil je de eerste hap nemen en krijg je het niet naar binnen.
ik eet geen vleesquote:Op maandag 28 november 2011 12:18 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
neuh, geen kaas...lekker met vleesch
de mens is een omnivoor, het zijn gewoon je genen die daar om roepenquote:Op maandag 28 november 2011 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik eet geen vlees
maar bitterballen met vlees daar heb ik wel eens zin in ja
vooral als ik een kater heb
geen idee waarom want ik weet bij god niet meer hoe ze smakenmaar toch
Op naar de Jaffa !quote:Op maandag 28 november 2011 12:20 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trek in kebab.Ik zou geen hap wegkrijgen, maar toch heb ik er trek in.
maar voor ik stopte met vlees eten luste ik helemaal geen bitterballen!quote:Op maandag 28 november 2011 12:30 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
de mens is een omnivoor, het zijn gewoon je genen die daar om roepen
Ieuwl, net als knakworst.quote:Op maandag 28 november 2011 12:30 schreef Myraela het volgende:
Weet je wat lekker is als je brak bent! Rookworst.
Er is 1 remedie voor brak/bezopen zijn : Een grote Kapsalon .quote:Op maandag 28 november 2011 12:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ieuwl, net als knakworst.
Normaal is dat super lekker, maar niet als je gezopen hebt/brak bent
Ik krijg nu echt niets naar binnen hoorquote:Op maandag 28 november 2011 12:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Er is 1 remedie voor brak/bezopen zijn : Een grote Kapsalon .
aha, je bent een principiële vegetariërquote:Op maandag 28 november 2011 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar voor ik stopte met vlees eten luste ik helemaal geen bitterballen!en geen kroketten
dat maakt het extra vaag
als ik nu zin had in hachee volgens mama's recept ja dan snapte ik het nogwant dat was heerlijk
Nee, knakworst vind ik niets aan. Maar een heerlijke vette rookworst.quote:Op maandag 28 november 2011 12:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ieuwl, net als knakworst.
Normaal is dat super lekker, maar niet als je gezopen hebt/brak bent
quote:Op maandag 28 november 2011 12:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Er is 1 remedie voor brak/bezopen zijn : Een grote Kapsalon .
Met boerenkool met spekjesquote:Op maandag 28 november 2011 12:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, knakworst vind ik niets aan. Maar een heerlijke vette rookworst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |