ze drinken het voortaan al als ze op school aan komenquote:Op maandag 28 november 2011 11:55 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
dan zal het wel dat zoete zijn. Ik vind het altijd wel grappig te zien dat hele groepen middelbare scholieren dat massaal in de pauze gaan kopen in een supermarkt. Kan me niet iets soortgelijks herinneren van mijn middelbare school tijd
Ach 't zal wel stoer zijn ofzo als je het zo vroeg drinkt... heb geen ideequote:Op maandag 28 november 2011 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze drinken het voortaan al als ze op school aan komen
dat snap ik dan weer niet
ik moet er niet aan denken zo vroeg op de ochtend
volgens mij vinden ze het gewoon lekkerquote:Op maandag 28 november 2011 11:57 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Ach 't zal wel stoer zijn ofzo als je het zo vroeg drinkt... heb geen idee
nee, die link tussen stoer en zo'n groot blik zoet spul begrijp ik dan ook niet, maar 90% zal het wel gewoon drinken omdat ze het lekker vindenquote:Op maandag 28 november 2011 11:57 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Ach 't zal wel stoer zijn ofzo als je het zo vroeg drinkt... heb geen idee
Ja, samen met frikandelbroodjes.quote:Op maandag 28 november 2011 11:55 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
dan zal het wel dat zoete zijn. Ik vind het altijd wel grappig te zien dat hele groepen middelbare scholieren dat massaal in de pauze gaan kopen in een supermarkt. Kan me niet iets soortgelijks herinneren van mijn middelbare school tijd
hmmm heerlijk! en dan wil ik ookquote:Op maandag 28 november 2011 11:59 schreef palawan het volgende:
Dat spul stinkt altijd zo. Als je in de trein zit en iemand tegenover / naast / achter je trekt zo'n blikje open dan ruik je gewoon die vieze zoete geur.
Nee, het enige wat ze vertelden dat ik gemist had was de date van jou en Heathcliffquote:Op maandag 28 november 2011 12:01 schreef MaanSelene het volgende:
Goeiemorgen/middag mensen!
Hoe is het hier, heb ik nog iets gemist?
Ja zeg, ik ben je vriendje niet.quote:
Hoe komt dat?quote:Op maandag 28 november 2011 12:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ze vertelden dat ik gemist had was de date van jou en Heathcliff
En ik ben brak. Ernstig brak.
Haha, yepquote:Op maandag 28 november 2011 12:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ze vertelden dat ik gemist had was de date van jou en Heathcliff
En ik ben brak. Ernstig brak.
Volgens mij is dat gewoon gewenning hoor. Je lichaam raakt gewend aan al die suikers waardoor je er afhankelijk van wordt.quote:Op maandag 28 november 2011 12:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm heerlijk! en dan wil ik ook
tijdens college drink ik er altijd 1 en eet ik daarnaast wat snoepjes
gaan mensen ook klagen over de zoete walm die ik verspreid
maar ik voel me door de suiker daarna wel echt ff beter hoor
(ik werk eerst overdag en dan heb ik 's avonds college... zonder suiker red ik dat niet maar misschien zit dat tussen mijn oren)
Wot?quote:
Ik ben geestelijk zielsgelukkig en lichamelijk is mijn xtc-kater nog lang niet voorbijquote:Op maandag 28 november 2011 12:03 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Haha, yepHeath is liev
Jij brak, wat heb je uitgespookt? Hoe is het verder?
Nee goed is het vast nietquote:Op maandag 28 november 2011 12:03 schreef palawan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon gewenning hoor. Je lichaam raakt gewend aan al die suikers waardoor je er afhankelijk van wordt.
Kan me niet voorstellen dat het goed is voor je.
[..]
Wot?
nog een zakje haribo kikkers en/of perziken erbij en dan kan je vast helemaal los niet?quote:Op maandag 28 november 2011 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee goed is het vast niet
Maar als ik aan het over werken ben of zo dan haal ik ook ff een blikje cola en dan gaat het een stuk vlotter allemaal
Geestelijk zielsgelukkig klinkt erg positief?quote:Op maandag 28 november 2011 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben geestelijk zielsgelukkig en lichamelijk is mijn xtc-kater nog lang niet voorbij
Ze dacht dat ik een dipje had.quote:
Wanneer heb je gebruikt dan? Gisteravond?quote:Op maandag 28 november 2011 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben geestelijk zielsgelukkig en lichamelijk is mijn xtc-kater nog lang niet voorbij
nee dat mag ik van mezelf dus alleen tijdens college want anders word ik zo'n suikermonsterquote:Op maandag 28 november 2011 12:05 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
nog een zakje haribo kikkers en/of perziken erbij en dan kan je vast helemaal los niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Haaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |