ja alles kleurig zien. maar ik klink toch wel vrolijk, of niet? ik kan als ik wil wel gaan praten over vrolijke teddyberen enzo hoor!quote:Op maandag 28 november 2011 02:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja je vergeet weer m'n eerste advies, moet ik dan echt alles voorkauwen?
quote:Op maandag 28 november 2011 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
RealLifeBoy and DigitalGirl.
Het is net Jambers.
Overdag is hij een simpele jongen, s'nachts is hij Digital Girl
Of over dansjes waar je in moet mauwenquote:Op maandag 28 november 2011 02:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja alles kleurig zien. maar ik klink toch wel vrolijk, of niet? ik kan als ik wil wel gaan praten over vrolijke teddyberen enzo hoor!
ik zie alles al kleurig dan tijdens username kiezen.
ik zie nog steeds geen vriendin.
ik moet wat bekennen voor het geval dat.quote:Op maandag 28 november 2011 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
RealLifeBoy and DigitalGirl.
Het is net Jambers.
Overdag is hij een simpele jongen, s'nachts is hij Digital Girl
ja.quote:Op maandag 28 november 2011 02:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Of over dansjes waar je in moet mauwen
Dankzij jou kennen nu meer mensen hetquote:Op maandag 28 november 2011 02:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja.ongeloofelijk dat bijna niemand dat dansje kent
Is die zanger homosexueel?quote:
Nee je hoeft ook niet als een idioot overal om te lachen zoals bij die rtl4 programma'squote:Op maandag 28 november 2011 02:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja alles kleurig zien. maar ik klink toch wel vrolijk, of niet? ik kan als ik wil wel gaan praten over vrolijke teddyberen enzo hoor!
ik zie alles al kleurig dan tijdens username kiezen.
ik zie nog steeds geen vriendin.
Ik zal je direct bedanken en weg gaan. In mijn ogen een kansloze slet die alles neukt wat los en vast zitquote:Op maandag 28 november 2011 01:20 schreef minnemin het volgende:
maar goed: even een praktische handleiding, wie vult hem aan?
1. er staat een knappe man met een aardige uitstraling
2. er is oogcontact
3. ik stap op hem af en zeg 'hoi hoe is het'
4. hij reageert met iets vaags terug
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen
7. na ca 10 min zeg ik 'je bent knap, kom je bij mij thuis wat drinken?'
Wil men nu zeggen dat het bij, zeg, 75% van de mannen zó makkelijk gaat en denk ik dus te moeilijk?
Ik zeg een vrouw met initiatief. Top.quote:Op maandag 28 november 2011 07:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zal je direct bedanken en weg gaan. In mijn ogen een kansloze slet die alles neukt wat los en vast zit
Ga er voor zal ik zeggenquote:Op maandag 28 november 2011 07:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zeg een vrouw met initiatief. Top.
Ga dan toch eens slapen! I.p.v. eeh...quote:Op zondag 27 november 2011 20:06 schreef Daniel1976 het volgende:
ooh ja, ja sorry maar 6 uur geslapen in 3 dagen.
...quote:Heb mijn relatie van 6 1/2 jaar beeindigd en dat is altijd moeilijk ookal doe je het zelf.
quote:Op maandag 28 november 2011 09:39 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ga dan toch eens slapen! I.p.v. eeh...
[..]
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |