Ik geef iedereen advies op maatquote:Op maandag 28 november 2011 02:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vertel wat heb je hun allemaal bijgebracht?
ik moet op salsadansen of blokfluitles.quote:
Bah, aan DM hebben we niets xDquote:
jawel daar heb ik jou zelfs nog gesprokenquote:
Ja je vergeet weer m'n eerste advies, moet ik dan echt alles voorkauwen?quote:Op maandag 28 november 2011 02:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik moet op salsadansen of blokfluitles.
(weet niet of ik het mag zeggen).
maar ik moet weer wat zelfreflectie doen. want ik zie het nut er niet van in.
salsadansen vereist fijne moteriek en moeilijke bewegingen enzo. allemaal heel ongemakkelijk om dat te gaan doen, al zou ik het wel soepel willen kunnen.
en ik wil geen blokfluit spelen, kan al piano beetje.
en ik zie ook niet in hoe 1 van die 2 dingen me een vriendin kan opbrengen, dus de wil ervoor is laag.
maar misschien moet ik daarom wel zelfreflectie doen ofzo, dat ik dus een begin moet maken met iets.
Haha, die is eigenlijk best wel fout ja als ik hem zo lees.quote:
Doe piano kan ik je nog wat tips geven.quote:Op maandag 28 november 2011 02:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik moet op salsadansen of blokfluitles.
(weet niet of ik het mag zeggen).
maar ik moet weer wat zelfreflectie doen. want ik zie het nut er niet van in.
salsadansen vereist fijne moteriek en moeilijke bewegingen enzo. allemaal heel ongemakkelijk om dat te gaan doen, al zou ik het wel soepel willen kunnen.
en ik wil geen blokfluit spelen, kan al piano beetje.
en ik zie ook niet in hoe 1 van die 2 dingen me een vriendin kan opbrengen, dus de wil ervoor is laag.
maar misschien moet ik daarom wel zelfreflectie doen ofzo, dat ik dus een begin moet maken met iets.
Relax er kan niks gebeurenquote:Op maandag 28 november 2011 02:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Net een nachtmerrie gehad. Ik voel me alsof ik stik nu.
Plastic zak pakken, blaas in..... blaas uit..... problem solved.quote:Op maandag 28 november 2011 02:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Net een nachtmerrie gehad. Ik voel me alsof ik stik nu.
Je moet eerst positief in het leven staanquote:Op maandag 28 november 2011 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
Doe piano kan ik je nog wat tips geven.
En het punt is als je in het wereldje zit van muziek maken dan kom je veel mensen tegen hoor.
quote:
Ik zou er als man ook niet zo snel op komen om mijzelf een nickname : "DigitalGirl" te geven....quote:Op maandag 28 november 2011 02:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]ik dacht de hele tijd dat je een meisje was
![]()
RealLifeBoy and DigitalGirl.quote:Op maandag 28 november 2011 02:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zou er als man ook niet zo snel op komen om mijzelf een nickname : "DigitalGirl" te geven....
Sorry, na 5 sec al afgezet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |