wanhopige toon fixedquote:Op maandag 28 november 2011 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ik geef alles vrouwen een kans, praten kan altijd
Yus, als ik wat drink is het bijna altijd in die bar, alleen kan ik niet vaak, alleen op zaterdag door mijn werk en dan moet mijn maat ook in zijn want die heeft het huis om te crashen, dus vaak maar 1x per maand. GEweldige pub, alleen ja... de leeftijd.... als 21 jarige ben je toch 1 van de jongste.quote:
Na die paar posts heb ik al wel in de gaten dat zij en ik totaal niet elkaars type zijn, dus ik laat het daarbijquote:Op maandag 28 november 2011 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ik geef alles een kans, praten kan altijd
Is dat zo... dacht dat je het zojuist aardig bondig verwoorde. Prioriteit nr. 1 een one night stand, prioriteit nr. 2 over enkele jaren een relatie. Lijkt me toch aardig duidelijk.quote:Op maandag 28 november 2011 01:39 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ach ik weet het ook allemaal niet meer.
Ik weet het nog niet nouja effe via DM maarquote:Op maandag 28 november 2011 01:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Na die paar posts heb ik al wel in de gaten dat zij en ik totaal niet elkaars type zijn, dus ik laat het daarbij
De afgelopen week lijk ik er een handje van te hebben om DM's te versturen waarop niet gereageerd wordt, dus dat doe ik maar even helemaal niet meerquote:Op maandag 28 november 2011 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet nouja effe via DM maar
Merk het snel genoeg of ik met iemand kan praten of niet.
Ik drink dan wel niet, maar ik ga er ook mee stoppen. Ik weet toch alweer niet hoe ik morgen mijn bed uit moet komenquote:Op maandag 28 november 2011 01:52 schreef Keyos het volgende:
Haha wat heb ik nou weer gedaan, het informatiepakket van de JOVD aangevraagd, ik moet maar stoppen met drinken vanavond.
Wat ik dacht dat ik de enige voor je was?quote:Op maandag 28 november 2011 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet nouja effe via DM maar
Merk het snel genoeg of ik met iemand kan praten of niet.
Doe maar DM hoorquote:Op maandag 28 november 2011 01:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat ik dacht dat ik de enige voor je was?
Is dat een beschuldigingquote:Op maandag 28 november 2011 01:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
De afgelopen week lijk ik er een handje van te hebben om DM's te versturen waarop niet gereageerd wordt, dus dat doe ik maar even helemaal niet meer
Hahaha , geweldig dit xDquote:
Wow je doet me denken aan deelnemerquote:Op maandag 28 november 2011 01:55 schreef Karzai het volgende:
Ik heb al een aantal mensen uit de brand geholpen
Wil iemand nog een gratis consult?
Voelde me aangesprokenquote:Op maandag 28 november 2011 01:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zag ik dan nog net. En ik kan slechts zeggen: ik noemde toch geen namen?
Ik houd van intelligente vrouwen, wie dan?quote:Op maandag 28 november 2011 01:57 schreef minnemin het volgende:
[..]
Wow je doet me denken aan deelnemer
Deze blik tijdens het daten is genoeg:quote:Op maandag 28 november 2011 01:57 schreef minnemin het volgende:
[..]
Wow je doet me denken aan deelnemer
Zeker als er een N en eens S in je naam zit.quote:Op maandag 28 november 2011 01:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Voelde me aangesprokensoms is het druk op DM en dan vergeet ik wel vaker iemand terug te DM of PM, of ik ben die hele DM kwijt
![]()
Volgens mij heeft iedereen wel eens vertraging
Vind je hem eng?quote:Op maandag 28 november 2011 01:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Deze blik tijdens het daten is genoeg:
[ afbeelding ]
Vertel wat heb je hun allemaal bijgebracht?quote:Op maandag 28 november 2011 01:55 schreef Karzai het volgende:
Ik heb al een aantal mensen uit de brand geholpen
Wil iemand nog een gratis consult?
Voel je niet al te zeer persoonlijk aangesproken. Ik weet niet meer wie ik wat als laatste heb gestuurd; dat zou ik op moeten zoeken. Maar ik weet ook niet of ik ga proberen om het opnieuw te sturenquote:Op maandag 28 november 2011 01:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Voelde me aangesprokensoms is het druk op DM en dan vergeet ik wel vaker iemand terug te DM of PM, of ik ben die hele DM kwijt
![]()
Volgens mij heeft iedereen wel eens vertraging
Neh, het is eerder een held, hoe je met zoveel gezeik nog in het zadel kan zitten of niet doodgeschoten of opgeblazen kan zijn, aardig knap staaltje werk.quote:
Weltrusten! zal je even een dm sturenquote:Op maandag 28 november 2011 02:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Voel je niet al te zeer persoonlijk aangesproken. Ik weet niet meer wie ik wat als laatste heb gestuurd; dat zou ik op moeten zoeken. Maar ik weet ook niet of ik ga proberen om het opnieuw te sturen
En vertraging zal ik morgen ook wel weer hebben, al was het maar dat ik zelf niet vooruit komtNu ga ik dus echt. Tot later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |