ja alles kleurig zien. maar ik klink toch wel vrolijk, of niet? ik kan als ik wil wel gaan praten over vrolijke teddyberen enzo hoor!quote:Op maandag 28 november 2011 02:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja je vergeet weer m'n eerste advies, moet ik dan echt alles voorkauwen?
quote:Op maandag 28 november 2011 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
RealLifeBoy and DigitalGirl.
Het is net Jambers.
Overdag is hij een simpele jongen, s'nachts is hij Digital Girl
Of over dansjes waar je in moet mauwenquote:Op maandag 28 november 2011 02:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja alles kleurig zien. maar ik klink toch wel vrolijk, of niet? ik kan als ik wil wel gaan praten over vrolijke teddyberen enzo hoor!
ik zie alles al kleurig dan tijdens username kiezen.
ik zie nog steeds geen vriendin.
ik moet wat bekennen voor het geval dat.quote:Op maandag 28 november 2011 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
RealLifeBoy and DigitalGirl.
Het is net Jambers.
Overdag is hij een simpele jongen, s'nachts is hij Digital Girl
ja.quote:Op maandag 28 november 2011 02:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Of over dansjes waar je in moet mauwen
Dankzij jou kennen nu meer mensen hetquote:Op maandag 28 november 2011 02:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja.ongeloofelijk dat bijna niemand dat dansje kent
Is die zanger homosexueel?quote:
Nee je hoeft ook niet als een idioot overal om te lachen zoals bij die rtl4 programma'squote:Op maandag 28 november 2011 02:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja alles kleurig zien. maar ik klink toch wel vrolijk, of niet? ik kan als ik wil wel gaan praten over vrolijke teddyberen enzo hoor!
ik zie alles al kleurig dan tijdens username kiezen.
ik zie nog steeds geen vriendin.
Ik zal je direct bedanken en weg gaan. In mijn ogen een kansloze slet die alles neukt wat los en vast zitquote:Op maandag 28 november 2011 01:20 schreef minnemin het volgende:
maar goed: even een praktische handleiding, wie vult hem aan?
1. er staat een knappe man met een aardige uitstraling
2. er is oogcontact
3. ik stap op hem af en zeg 'hoi hoe is het'
4. hij reageert met iets vaags terug
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen
7. na ca 10 min zeg ik 'je bent knap, kom je bij mij thuis wat drinken?'
Wil men nu zeggen dat het bij, zeg, 75% van de mannen zó makkelijk gaat en denk ik dus te moeilijk?
Ik zeg een vrouw met initiatief. Top.quote:Op maandag 28 november 2011 07:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zal je direct bedanken en weg gaan. In mijn ogen een kansloze slet die alles neukt wat los en vast zit
Ga er voor zal ik zeggenquote:Op maandag 28 november 2011 07:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zeg een vrouw met initiatief. Top.
Ga dan toch eens slapen! I.p.v. eeh...quote:Op zondag 27 november 2011 20:06 schreef Daniel1976 het volgende:
ooh ja, ja sorry maar 6 uur geslapen in 3 dagen.
...quote:Heb mijn relatie van 6 1/2 jaar beeindigd en dat is altijd moeilijk ookal doe je het zelf.
quote:Op maandag 28 november 2011 09:39 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ga dan toch eens slapen! I.p.v. eeh...
[..]
...
Knuffelen is fijn he?quote:Op maandag 28 november 2011 10:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was om negen uur al doodmoe gisteren, maar ik kan me eigenlijk niet meer herinneren of ik nu nog geslapen heb of alleen maar de hele nacht geknuffeld
Ik ben nu wel echt ten prooi gevallen aan de ultieme brakheid.
Toch alleen maar goed, je hoeft je daar niet voor te schamen. Ook al is de kans zeer klein (jouw woorden), niet geschoten is altijd mis. En het is iemand die je op vakantie bent tegengekomen? Of woont ze ook in de buurt?quote:Op maandag 28 november 2011 09:19 schreef Daalder82 het volgende:
Shit, ik heb het gevoel dat ik iedereen afstoot, of eventuele liefde zit er gewoon niet in. Ik ben op vakantie iemand tegen gekomen waar ik een (lichte) crush op heb ben ik bang. En dat is zeer waarschijnlijk niet wederzijds (en ik ben zo dom geweest om deze verwarrende gevoelens op te schrijven en te mailen).
Ik weet echt niet of het goed gaat komen met mij qua liefde. Ik ben veels te naïef en bang voor mijn leeftijd. Zucht. Ik ga me eens voorbereiden op het werk.
Ik ookquote:Op maandag 28 november 2011 07:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zal je direct bedanken en weg gaan. In mijn ogen een kansloze slet die alles neukt wat los en vast zit
als het niet wederzijds was heb je er sowieso niks mee verlorenquote:Op maandag 28 november 2011 09:19 schreef Daalder82 het volgende:
Shit, ik heb het gevoel dat ik iedereen afstoot, of eventuele liefde zit er gewoon niet in. Ik ben op vakantie iemand tegen gekomen waar ik een (lichte) crush op heb ben ik bang. En dat is zeer waarschijnlijk niet wederzijds (en ik ben zo dom geweest om deze verwarrende gevoelens op te schrijven en te mailen).
Ik weet echt niet of het goed gaat komen met mij qua liefde. Ik ben veels te naïef en bang voor mijn leeftijd. Zucht. Ik ga me eens voorbereiden op het werk.
heath en maanselene hebben gedate en gekustquote:Op maandag 28 november 2011 10:20 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ik belangrijke dingen gemist hier dit weekend?
Wat liefquote:Op maandag 28 november 2011 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heath en maanselene hebben gedate en gekust
quote:Op maandag 28 november 2011 10:10 schreef Lokasenna het volgende:
ik kan me eigenlijk niet meer herinneren of ik nu nog geslapen heb of alleen maar de hele nacht geknuffeld
dit, en als je vind dat je nogal bang op dit gebied bent kun je het alleen maar als een overwinning zien. Iets met een glas en half-vol enzo..quote:Op maandag 28 november 2011 10:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als het niet wederzijds was heb je er sowieso niks mee verloren
en misschien kijkt ze nu wel anders tegen je aan en wil ze het een kans geven
zo niet ben je nog op het zelfde punt als een week geleden
niks verloren dus
Niet echt, behalve dat we weer een nieuw stelletje hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 10:20 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ik belangrijke dingen gemist hier dit weekend?
Wat is er beter dan praten met iemand over zijn levensovertuiging? Het geeft zoveel inzicht in je medemens, ook als je het volkomen niet met ze eens bent.quote:Op maandag 28 november 2011 10:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Pfff, kreeg net weer van die christenen aan de deur. Ik heb wel wat beters te doen dan naar hun verhaal over de schepper luisteren
Hoi Benzin
ik vind het kei leuk voor heath en maanselene maar waarom wil iedereen het perse nu al een stelletje noemen?quote:Op maandag 28 november 2011 10:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet echt, behalve dat we weer een nieuw stelletje hebben
Ik vind ze ook altijd wel gezellig!quote:Op maandag 28 november 2011 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er beter dan praten met iemand over zijn levensovertuiging? Het geeft zoveel inzicht in je medemens, ook als je het volkomen niet met ze eens bent.
Ze komen op mij altijd opdringerig over en daar houd ik niet van.quote:Op maandag 28 november 2011 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er beter dan praten met iemand over zijn levensovertuiging? Het geeft zoveel inzicht in je medemens, ook als je het volkomen niet met ze eens bent.
Ik kan er echt van genieten te praten met mensen over hun overtuiging waarin ze zich zo gesterkt voelen dat ze het aan iedereen willen uitdragen, dat kunnen Jehova's getuigen zijn die aan de deur komen, maar ook met bijvoorbeeld demonstranten tegen kernenergie heb ik graag een lang gesprek.quote:Op maandag 28 november 2011 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind ze ook altijd wel gezellig!
maar ze komen altijd als ik naakt ben
nou ben ik nogal vaak naakt dus daar kunnen ze ook niks aan doen maar volgens mij zitten ze niet te wachten op een naakte vrouw
en ik zit er niet op te wachten om me aan te moeten kleden
dus meestal komen ze dan maar niet binnen
Ah, doe nou niet zo negatief. Iedereen vindt het keileuk voor zequote:Op maandag 28 november 2011 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het kei leuk voor heath en maanselene maar waarom wil iedereen het perse nu al een stelletje noemen?
Dat zegt ze omdat het nog geen stel is. Ze zijn gewoon aan het daten.quote:Op maandag 28 november 2011 10:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah, doe nou niet zo negatief. Iedereen vindt het keileuk voor ze
Laten jullie die mensen echt serieus wel eens binnen???quote:Op maandag 28 november 2011 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind ze ook altijd wel gezellig!
maar ze komen altijd als ik naakt ben
nou ben ik nogal vaak naakt dus daar kunnen ze ook niks aan doen maar volgens mij zitten ze niet te wachten op een naakte vrouw
en ik zit er niet op te wachten om me aan te moeten kleden
dus meestal komen ze dan maar niet binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |