Ga dan toch eens slapen! I.p.v. eeh...quote:Op zondag 27 november 2011 20:06 schreef Daniel1976 het volgende:
ooh ja, ja sorry maar 6 uur geslapen in 3 dagen.
...quote:Heb mijn relatie van 6 1/2 jaar beeindigd en dat is altijd moeilijk ookal doe je het zelf.
quote:Op maandag 28 november 2011 09:39 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ga dan toch eens slapen! I.p.v. eeh...
[..]
...
Knuffelen is fijn he?quote:Op maandag 28 november 2011 10:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was om negen uur al doodmoe gisteren, maar ik kan me eigenlijk niet meer herinneren of ik nu nog geslapen heb of alleen maar de hele nacht geknuffeld
Ik ben nu wel echt ten prooi gevallen aan de ultieme brakheid.
Toch alleen maar goed, je hoeft je daar niet voor te schamen. Ook al is de kans zeer klein (jouw woorden), niet geschoten is altijd mis. En het is iemand die je op vakantie bent tegengekomen? Of woont ze ook in de buurt?quote:Op maandag 28 november 2011 09:19 schreef Daalder82 het volgende:
Shit, ik heb het gevoel dat ik iedereen afstoot, of eventuele liefde zit er gewoon niet in. Ik ben op vakantie iemand tegen gekomen waar ik een (lichte) crush op heb ben ik bang. En dat is zeer waarschijnlijk niet wederzijds (en ik ben zo dom geweest om deze verwarrende gevoelens op te schrijven en te mailen).
Ik weet echt niet of het goed gaat komen met mij qua liefde. Ik ben veels te naïef en bang voor mijn leeftijd. Zucht. Ik ga me eens voorbereiden op het werk.
Ik ookquote:Op maandag 28 november 2011 07:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zal je direct bedanken en weg gaan. In mijn ogen een kansloze slet die alles neukt wat los en vast zit
als het niet wederzijds was heb je er sowieso niks mee verlorenquote:Op maandag 28 november 2011 09:19 schreef Daalder82 het volgende:
Shit, ik heb het gevoel dat ik iedereen afstoot, of eventuele liefde zit er gewoon niet in. Ik ben op vakantie iemand tegen gekomen waar ik een (lichte) crush op heb ben ik bang. En dat is zeer waarschijnlijk niet wederzijds (en ik ben zo dom geweest om deze verwarrende gevoelens op te schrijven en te mailen).
Ik weet echt niet of het goed gaat komen met mij qua liefde. Ik ben veels te naïef en bang voor mijn leeftijd. Zucht. Ik ga me eens voorbereiden op het werk.
heath en maanselene hebben gedate en gekustquote:Op maandag 28 november 2011 10:20 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ik belangrijke dingen gemist hier dit weekend?
Wat liefquote:Op maandag 28 november 2011 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heath en maanselene hebben gedate en gekust
quote:Op maandag 28 november 2011 10:10 schreef Lokasenna het volgende:
ik kan me eigenlijk niet meer herinneren of ik nu nog geslapen heb of alleen maar de hele nacht geknuffeld
dit, en als je vind dat je nogal bang op dit gebied bent kun je het alleen maar als een overwinning zien. Iets met een glas en half-vol enzo..quote:Op maandag 28 november 2011 10:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als het niet wederzijds was heb je er sowieso niks mee verloren
en misschien kijkt ze nu wel anders tegen je aan en wil ze het een kans geven
zo niet ben je nog op het zelfde punt als een week geleden
niks verloren dus
Niet echt, behalve dat we weer een nieuw stelletje hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 10:20 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ik belangrijke dingen gemist hier dit weekend?
Wat is er beter dan praten met iemand over zijn levensovertuiging? Het geeft zoveel inzicht in je medemens, ook als je het volkomen niet met ze eens bent.quote:Op maandag 28 november 2011 10:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Pfff, kreeg net weer van die christenen aan de deur. Ik heb wel wat beters te doen dan naar hun verhaal over de schepper luisteren
Hoi Benzin
ik vind het kei leuk voor heath en maanselene maar waarom wil iedereen het perse nu al een stelletje noemen?quote:Op maandag 28 november 2011 10:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet echt, behalve dat we weer een nieuw stelletje hebben
Ik vind ze ook altijd wel gezellig!quote:Op maandag 28 november 2011 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er beter dan praten met iemand over zijn levensovertuiging? Het geeft zoveel inzicht in je medemens, ook als je het volkomen niet met ze eens bent.
Ze komen op mij altijd opdringerig over en daar houd ik niet van.quote:Op maandag 28 november 2011 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er beter dan praten met iemand over zijn levensovertuiging? Het geeft zoveel inzicht in je medemens, ook als je het volkomen niet met ze eens bent.
Ik kan er echt van genieten te praten met mensen over hun overtuiging waarin ze zich zo gesterkt voelen dat ze het aan iedereen willen uitdragen, dat kunnen Jehova's getuigen zijn die aan de deur komen, maar ook met bijvoorbeeld demonstranten tegen kernenergie heb ik graag een lang gesprek.quote:Op maandag 28 november 2011 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind ze ook altijd wel gezellig!
maar ze komen altijd als ik naakt ben
nou ben ik nogal vaak naakt dus daar kunnen ze ook niks aan doen maar volgens mij zitten ze niet te wachten op een naakte vrouw
en ik zit er niet op te wachten om me aan te moeten kleden
dus meestal komen ze dan maar niet binnen
Ah, doe nou niet zo negatief. Iedereen vindt het keileuk voor zequote:Op maandag 28 november 2011 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het kei leuk voor heath en maanselene maar waarom wil iedereen het perse nu al een stelletje noemen?
Dat zegt ze omdat het nog geen stel is. Ze zijn gewoon aan het daten.quote:Op maandag 28 november 2011 10:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah, doe nou niet zo negatief. Iedereen vindt het keileuk voor ze
Laten jullie die mensen echt serieus wel eens binnen???quote:Op maandag 28 november 2011 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind ze ook altijd wel gezellig!
maar ze komen altijd als ik naakt ben
nou ben ik nogal vaak naakt dus daar kunnen ze ook niks aan doen maar volgens mij zitten ze niet te wachten op een naakte vrouw
en ik zit er niet op te wachten om me aan te moeten kleden
dus meestal komen ze dan maar niet binnen
Is toch niet negatief? en ik vind het ook leuk voor zequote:Op maandag 28 november 2011 10:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah, doe nou niet zo negatief. Iedereen vindt het keileuk voor ze
Naja, misschien ben ik gewoon wat optimistischquote:Op maandag 28 november 2011 10:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat zegt ze omdat het nog geen stel is. Ze zijn gewoon aan het daten.
Ik heb nooit echt gedate volgens mijquote:Op maandag 28 november 2011 10:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat zegt ze omdat het nog geen stel is. Ze zijn gewoon aan het daten.
Als ik niet druk ben en kleren aan hebquote:Op maandag 28 november 2011 10:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laten jullie die mensen echt serieus wel eens binnen???
Mij niet gezien, ik kreeg het koud bij de open deur.
Ik heb ze liever niet, vind de deurbel al zo'n rotgeluid maken dus heb ik, als ik naar de deur loop, meteen al zoiets van "This better be worth it!"
Niet gelezen.quote:Op maandag 28 november 2011 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Is toch niet negatief? en ik vind het ook leuk voor ze
ik geloof ook niet dat ze zichzelf meteen al als stelletje bestempelen
plus ik vind het ook wel raken aan de punten waarop veel mensen hier 'de mist in gaan'
Alles is zo serieus, een date of een kus bijvoorbeeld
alles word zo groot gemaakt
geen wonder dat het eng is en dat je er dood nerveus van word
een date is een date en dat is in mijn ogen een gezellige avond met iemand waarvan je denkt 'ja wel een leuk persoon!'
en een kus is ook maar een kus
anders krijg je van die situaties zoals gister met capstan die zo'n eerste zoen zo groot maakt dat het een bijna onmogelijk te nemen obstakel word
niet handig lijkt mij
Kap jij ff, ik doe geen ene rukquote:Op maandag 28 november 2011 10:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet gelezen.
Rhu, je doet het weer. Kappen nou AUB lol
Bij mij ging het ook altijd zo snel. Moet eerlijk zijn dat ik daten ook helemaal niet zo leuk vind.quote:Op maandag 28 november 2011 10:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt gedate volgens mij
Rhu, je komt weer met je negativiteit. Nog een stuk of 3 a 5 posts verder en dan word je weer boos en ga je me weer negeren en zo (voor een uurtje ongeveer).quote:Op maandag 28 november 2011 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kap jij ff, ik doe geen ene ruk
ik geef tips hier en als je het niet aan kunt dan reageer niet
Demonstranten tegen kernenergie, jeetje. Ik zou ze bijna erger dan Jehova's vinden.quote:Op maandag 28 november 2011 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan er echt van genieten te praten met mensen over hun overtuiging waarin ze zich zo gesterkt voelen dat ze het aan iedereen willen uitdragen, dat kunnen Jehova's getuigen zijn die aan de deur komen, maar ook met bijvoorbeeld demonstranten tegen kernenergie heb ik graag een lang gesprek.
Ik kom niet met negativiteit ik kom met tipsquote:Op maandag 28 november 2011 10:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rhu, je komt weer met je negativiteit. Nog een stuk of 3 a 5 posts verder en dan word je weer boos en ga je me weer negeren en zo (voor een uurtje ongeveer).
Niemand heeft het daar nog over behalve jij
Ik ben het ook niet met ze eens.quote:Op maandag 28 november 2011 10:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Demonstranten tegen kernenergie, jeetje. Ik zou ze bijna erger dan Jehova's vinden.
Gewoon deur dichtslaan bij dat soort mensen.quote:Op maandag 28 november 2011 10:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Demonstranten tegen kernenergie, jeetje. Ik zou ze bijna erger dan Jehova's vinden.
Ik ben het eens een keer met je eensquote:Op maandag 28 november 2011 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kom niet met negativiteit ik kom met tips
jij snijdt het onderwerp zelf aan door ze een setje te noemen en dan mag ik daar op reageren
zo werkt een topic op een openbaar forum
Jij wil altijd dat er ontopic gepost word
doe ik dat is het nog niet goed
ik word hier echt heel moe van
het is duidelijk dat je me niet mag, maar reageer dan gewoon niet
Ik mag je niet zo omdat je altijd zit te miereneuken op andermans opmerkingen, dat vind ik gewoon een beetje kinderachtig.quote:Op maandag 28 november 2011 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kom niet met negativiteit ik kom met tips
jij snijdt het onderwerp zelf aan door ze een setje te noemen en dan mag ik daar op reageren
zo werkt een topic op een openbaar forum
Jij wil altijd dat er ontopic gepost word
doe ik dat is het nog niet goed
ik word hier echt heel moe van
het is duidelijk dat je me niet mag, maar reageer dan gewoon niet
quote:Op maandag 28 november 2011 10:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik mag je niet zo omdat je altijd zit te miereneuken op andermans opmerkingen, dat vind ik gewoon een beetje kinderachtig.
Ik noemde ze een setje. Mag ik?
Misschien ben ik daar wat voorbarig in maar negatief is het in elk geval niet.
En zoals je zelf al aangaf, ik mag reageren, het is een openbaar forum.
Als je er moe van wordt, ga dan niet zitten miereneuken op mijn posts lol, problem solved
Je bent zelf net zo hard aan het miereNneuken.quote:Op maandag 28 november 2011 10:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik mag je niet zo omdat je altijd zit te miereneuken op andermans opmerkingen, dat vind ik gewoon een beetje kinderachtig.
Als je er moe van wordt, ga dan niet zitten miereneuken op mijn posts lol, problem solved
Ik mierenneuk niet, ik geef algemene tips die ook nog eens ontopic zijnquote:Op maandag 28 november 2011 10:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet dan altijd weer denken aan zo'n religieuze deurgangster van vroeger. Om de 1 of andere reden heb ik gewoon geen boodschap aan het geloof, het boeit me gewoon niks.quote:Op maandag 28 november 2011 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet met ze eens.
Maar dat hoeft niet, het zijn mensen die de tijd nemen je hun beweegredenen uit te leggen, ik vind het erg prettig om zo zonder enige haast met andere mensen over maatschappelijke zaken te praten, en neem daarom altijd de tijd voor hen.
Tnx!quote:Op maandag 28 november 2011 10:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben het eens een keer met je eens
Ze hebben gedate, en er is hier nergens gezegd door ze dat ze een stelletje zijn.
Ik vind dat het pas echt is als ze het zelf komen melden.
(Niet dat het verplicht is om te melden, mogen ze zelf weten)
Goed, dan zijn rhu en ik nu officieel het AHVNZMG miereNneuk-stelletjequote:Op maandag 28 november 2011 10:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent zelf net zo hard aan het miereNneuken.
quote:Op maandag 28 november 2011 10:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed, dan zijn rhu en ik nu officieel het AHVNZMG miereNneuk-stelletje
En daarom weiger je maar meteen te praten met mensen die er blijkbaar wel iets mee hebben?quote:Op maandag 28 november 2011 10:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet dan altijd weer denken aan zo'n religieuze deurgangster van vroeger. Om de 1 of andere reden heb ik gewoon geen boodschap aan het geloof, het boeit me gewoon niks.
Heb er van mezelf al lang over nagedacht toen ik nog kind was, maar ben gewoon veelste nuchter om zelf in een religie te gaan geloven denk ik
Ik heb wel met ze gepraat, tot ze uit eigen beweging verder trokken. Ik heb ze zelfs nog succes gewenstquote:Op maandag 28 november 2011 10:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En daarom weiger je maar meteen te praten met mensen die er blijkbaar wel iets mee hebben?
Beetje zielig vind ik dat altijd, niet met mensen met een andere overtuiging willen praten, het komt op mij altijd een beetje over alsof e niet zeker zijn van hun eigen gedachten.
Protip: Kurk in je reed.quote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Oh ik moet volgens mij echt kotsen nu
Tips om het tegen te houden? Het is niet zo handig in een trein zonder toilet
Uitstappenquote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Oh ik moet volgens mij echt kotsen nu
Tips om het tegen te houden? Het is niet zo handig in een trein zonder toilet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |