Is toch niet negatief? en ik vind het ook leuk voor zequote:Op maandag 28 november 2011 10:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah, doe nou niet zo negatief. Iedereen vindt het keileuk voor ze
Naja, misschien ben ik gewoon wat optimistischquote:Op maandag 28 november 2011 10:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat zegt ze omdat het nog geen stel is. Ze zijn gewoon aan het daten.
Ik heb nooit echt gedate volgens mijquote:Op maandag 28 november 2011 10:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat zegt ze omdat het nog geen stel is. Ze zijn gewoon aan het daten.
Als ik niet druk ben en kleren aan hebquote:Op maandag 28 november 2011 10:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laten jullie die mensen echt serieus wel eens binnen???
Mij niet gezien, ik kreeg het koud bij de open deur.
Ik heb ze liever niet, vind de deurbel al zo'n rotgeluid maken dus heb ik, als ik naar de deur loop, meteen al zoiets van "This better be worth it!"
Niet gelezen.quote:Op maandag 28 november 2011 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Is toch niet negatief? en ik vind het ook leuk voor ze
ik geloof ook niet dat ze zichzelf meteen al als stelletje bestempelen
plus ik vind het ook wel raken aan de punten waarop veel mensen hier 'de mist in gaan'
Alles is zo serieus, een date of een kus bijvoorbeeld
alles word zo groot gemaakt
geen wonder dat het eng is en dat je er dood nerveus van word
een date is een date en dat is in mijn ogen een gezellige avond met iemand waarvan je denkt 'ja wel een leuk persoon!'
en een kus is ook maar een kus
anders krijg je van die situaties zoals gister met capstan die zo'n eerste zoen zo groot maakt dat het een bijna onmogelijk te nemen obstakel word
niet handig lijkt mij
Kap jij ff, ik doe geen ene rukquote:Op maandag 28 november 2011 10:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet gelezen.
Rhu, je doet het weer. Kappen nou AUB lol
Bij mij ging het ook altijd zo snel. Moet eerlijk zijn dat ik daten ook helemaal niet zo leuk vind.quote:Op maandag 28 november 2011 10:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt gedate volgens mij
Rhu, je komt weer met je negativiteit. Nog een stuk of 3 a 5 posts verder en dan word je weer boos en ga je me weer negeren en zo (voor een uurtje ongeveer).quote:Op maandag 28 november 2011 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kap jij ff, ik doe geen ene ruk
ik geef tips hier en als je het niet aan kunt dan reageer niet
Demonstranten tegen kernenergie, jeetje. Ik zou ze bijna erger dan Jehova's vinden.quote:Op maandag 28 november 2011 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan er echt van genieten te praten met mensen over hun overtuiging waarin ze zich zo gesterkt voelen dat ze het aan iedereen willen uitdragen, dat kunnen Jehova's getuigen zijn die aan de deur komen, maar ook met bijvoorbeeld demonstranten tegen kernenergie heb ik graag een lang gesprek.
Ik kom niet met negativiteit ik kom met tipsquote:Op maandag 28 november 2011 10:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rhu, je komt weer met je negativiteit. Nog een stuk of 3 a 5 posts verder en dan word je weer boos en ga je me weer negeren en zo (voor een uurtje ongeveer).
Niemand heeft het daar nog over behalve jij
Ik ben het ook niet met ze eens.quote:Op maandag 28 november 2011 10:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Demonstranten tegen kernenergie, jeetje. Ik zou ze bijna erger dan Jehova's vinden.
Gewoon deur dichtslaan bij dat soort mensen.quote:Op maandag 28 november 2011 10:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Demonstranten tegen kernenergie, jeetje. Ik zou ze bijna erger dan Jehova's vinden.
Ik ben het eens een keer met je eensquote:Op maandag 28 november 2011 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kom niet met negativiteit ik kom met tips
jij snijdt het onderwerp zelf aan door ze een setje te noemen en dan mag ik daar op reageren
zo werkt een topic op een openbaar forum
Jij wil altijd dat er ontopic gepost word
doe ik dat is het nog niet goed
ik word hier echt heel moe van
het is duidelijk dat je me niet mag, maar reageer dan gewoon niet
Ik mag je niet zo omdat je altijd zit te miereneuken op andermans opmerkingen, dat vind ik gewoon een beetje kinderachtig.quote:Op maandag 28 november 2011 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kom niet met negativiteit ik kom met tips
jij snijdt het onderwerp zelf aan door ze een setje te noemen en dan mag ik daar op reageren
zo werkt een topic op een openbaar forum
Jij wil altijd dat er ontopic gepost word
doe ik dat is het nog niet goed
ik word hier echt heel moe van
het is duidelijk dat je me niet mag, maar reageer dan gewoon niet
quote:Op maandag 28 november 2011 10:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik mag je niet zo omdat je altijd zit te miereneuken op andermans opmerkingen, dat vind ik gewoon een beetje kinderachtig.
Ik noemde ze een setje. Mag ik?
Misschien ben ik daar wat voorbarig in maar negatief is het in elk geval niet.
En zoals je zelf al aangaf, ik mag reageren, het is een openbaar forum.
Als je er moe van wordt, ga dan niet zitten miereneuken op mijn posts lol, problem solved
Je bent zelf net zo hard aan het miereNneuken.quote:Op maandag 28 november 2011 10:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik mag je niet zo omdat je altijd zit te miereneuken op andermans opmerkingen, dat vind ik gewoon een beetje kinderachtig.
Als je er moe van wordt, ga dan niet zitten miereneuken op mijn posts lol, problem solved
Ik mierenneuk niet, ik geef algemene tips die ook nog eens ontopic zijnquote:Op maandag 28 november 2011 10:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet dan altijd weer denken aan zo'n religieuze deurgangster van vroeger. Om de 1 of andere reden heb ik gewoon geen boodschap aan het geloof, het boeit me gewoon niks.quote:Op maandag 28 november 2011 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet met ze eens.
Maar dat hoeft niet, het zijn mensen die de tijd nemen je hun beweegredenen uit te leggen, ik vind het erg prettig om zo zonder enige haast met andere mensen over maatschappelijke zaken te praten, en neem daarom altijd de tijd voor hen.
Tnx!quote:Op maandag 28 november 2011 10:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben het eens een keer met je eens
Ze hebben gedate, en er is hier nergens gezegd door ze dat ze een stelletje zijn.
Ik vind dat het pas echt is als ze het zelf komen melden.
(Niet dat het verplicht is om te melden, mogen ze zelf weten)
Goed, dan zijn rhu en ik nu officieel het AHVNZMG miereNneuk-stelletjequote:Op maandag 28 november 2011 10:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent zelf net zo hard aan het miereNneuken.
quote:Op maandag 28 november 2011 10:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed, dan zijn rhu en ik nu officieel het AHVNZMG miereNneuk-stelletje
En daarom weiger je maar meteen te praten met mensen die er blijkbaar wel iets mee hebben?quote:Op maandag 28 november 2011 10:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet dan altijd weer denken aan zo'n religieuze deurgangster van vroeger. Om de 1 of andere reden heb ik gewoon geen boodschap aan het geloof, het boeit me gewoon niks.
Heb er van mezelf al lang over nagedacht toen ik nog kind was, maar ben gewoon veelste nuchter om zelf in een religie te gaan geloven denk ik
Ik heb wel met ze gepraat, tot ze uit eigen beweging verder trokken. Ik heb ze zelfs nog succes gewenstquote:Op maandag 28 november 2011 10:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En daarom weiger je maar meteen te praten met mensen die er blijkbaar wel iets mee hebben?
Beetje zielig vind ik dat altijd, niet met mensen met een andere overtuiging willen praten, het komt op mij altijd een beetje over alsof e niet zeker zijn van hun eigen gedachten.
Protip: Kurk in je reed.quote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Oh ik moet volgens mij echt kotsen nu
Tips om het tegen te houden? Het is niet zo handig in een trein zonder toilet
Uitstappenquote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Op je hoofd staanquote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Stikkie werkt bij mij goed tegen misselijkheid...maar denk niet dat dat erg practisch is voor je.quote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Aan de noodrem trekken.quote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan niet. Maar het zakt weer wat geloof ik. Damn
Ik zou bij de volgende halte f uitstappen en 1 trein later pakkenquote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan niet. Maar het zakt weer wat geloof ik. Damn
Heeft waarschijnlijk weinig nut, ik ben al meer dan 12 uur constant misselijkquote:Op maandag 28 november 2011 10:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou bij de volgende halte f uitstappen en 1 trein later pakken
Raam open doen en ff kitsen?quote:Op maandag 28 november 2011 10:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk weinig nut, ik ben al meer dan 12 uur constant misselijk
Als er geen wc is is het een sprinter en kan er geen raam openquote:Op maandag 28 november 2011 10:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Raam open doen en ff kitsen?
edit: Wel kijken of er geen trein aankomt
Ik heb stiekem een beetje medelijden met ze, ze doen vast hun bestquote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef Myraela het volgende:
Serieus, na 3 uur slapen. Vroeg naar huis zodat je nog even huiswerk kan maken, kom je thuis. Geen internet.krijg ik pas internet als ik opgeruimd heb. Bekijk het lekker, ik maak wel gewoon geen huiswerk en ga slapen. Achterlijke ouders.
blij dat ik kan doen en laten wat ik wil in mijn eigen casaquote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef Myraela het volgende:
Serieus, na 3 uur slapen. Vroeg naar huis zodat je nog even huiswerk kan maken, kom je thuis. Geen internet.krijg ik pas internet als ik opgeruimd heb. Bekijk het lekker, ik maak wel gewoon geen huiswerk en ga slapen. Achterlijke ouders.
Dan moeten ze van mijn internet blijven. Ik heb al 3 dagen niet in mijn mail kunnen kijken, loop 2 weken achter en heb zo een vergadering, waarschijnlijk. Ik weet nu niets, kan niets en dankzij dit kinderachtige kutgedrag wil ik ook helemaal niets meer.quote:Op maandag 28 november 2011 11:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb stiekem een beetje medelijden met ze, ze doen vast hun best
Kun je dat ze niet uitleggen?quote:Op maandag 28 november 2011 11:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moeten ze van mijn internet blijven. Ik heb al 3 dagen niet in mijn mail kunnen kijken, loop 2 weken achter en heb zo een vergadering, waarschijnlijk. Ik weet nu niets, kan niets en dankzij dit kinderachtige kutgedrag wil ik ook helemaal niets meer.
Nee, ik en mijn moeder wonen bij haar huidige vriend in.quote:Op maandag 28 november 2011 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik dacht dat je al op jezelf woonde myraela?
vervelend dat het zo moet
Die geven daar geen neuk om, die begrijpen toch niet dat ik internet nodig heb voor school. Internet gaat er ook elke nacht om 12 uur uit, dat is echt heerlijk deadlines halen als je niets kan doen en ik werk nou eenmaal het best 's nachts.quote:Op maandag 28 november 2011 11:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Kun je dat ze niet uitleggen?Neem niet aan dat ze je expres dwars willen zitten.
Komt wel goed joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |