Op je hoofd staanquote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Oh ik moet volgens mij echt kotsen nu
Tips om het tegen te houden? Het is niet zo handig in een trein zonder toilet
Stikkie werkt bij mij goed tegen misselijkheid...maar denk niet dat dat erg practisch is voor je.quote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Oh ik moet volgens mij echt kotsen nu
Tips om het tegen te houden? Het is niet zo handig in een trein zonder toilet
Aan de noodrem trekken.quote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan niet. Maar het zakt weer wat geloof ik. Damn
Ik zou bij de volgende halte f uitstappen en 1 trein later pakkenquote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan niet. Maar het zakt weer wat geloof ik. Damn
Heeft waarschijnlijk weinig nut, ik ben al meer dan 12 uur constant misselijkquote:Op maandag 28 november 2011 10:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou bij de volgende halte f uitstappen en 1 trein later pakken
Raam open doen en ff kitsen?quote:Op maandag 28 november 2011 10:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk weinig nut, ik ben al meer dan 12 uur constant misselijk
Als er geen wc is is het een sprinter en kan er geen raam openquote:Op maandag 28 november 2011 10:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Raam open doen en ff kitsen?
edit: Wel kijken of er geen trein aankomt
Ik heb stiekem een beetje medelijden met ze, ze doen vast hun bestquote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef Myraela het volgende:
Serieus, na 3 uur slapen. Vroeg naar huis zodat je nog even huiswerk kan maken, kom je thuis. Geen internet.krijg ik pas internet als ik opgeruimd heb. Bekijk het lekker, ik maak wel gewoon geen huiswerk en ga slapen. Achterlijke ouders.
blij dat ik kan doen en laten wat ik wil in mijn eigen casaquote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef Myraela het volgende:
Serieus, na 3 uur slapen. Vroeg naar huis zodat je nog even huiswerk kan maken, kom je thuis. Geen internet.krijg ik pas internet als ik opgeruimd heb. Bekijk het lekker, ik maak wel gewoon geen huiswerk en ga slapen. Achterlijke ouders.
Dan moeten ze van mijn internet blijven. Ik heb al 3 dagen niet in mijn mail kunnen kijken, loop 2 weken achter en heb zo een vergadering, waarschijnlijk. Ik weet nu niets, kan niets en dankzij dit kinderachtige kutgedrag wil ik ook helemaal niets meer.quote:Op maandag 28 november 2011 11:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb stiekem een beetje medelijden met ze, ze doen vast hun best
Kun je dat ze niet uitleggen?quote:Op maandag 28 november 2011 11:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moeten ze van mijn internet blijven. Ik heb al 3 dagen niet in mijn mail kunnen kijken, loop 2 weken achter en heb zo een vergadering, waarschijnlijk. Ik weet nu niets, kan niets en dankzij dit kinderachtige kutgedrag wil ik ook helemaal niets meer.
Nee, ik en mijn moeder wonen bij haar huidige vriend in.quote:Op maandag 28 november 2011 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik dacht dat je al op jezelf woonde myraela?
vervelend dat het zo moet
Die geven daar geen neuk om, die begrijpen toch niet dat ik internet nodig heb voor school. Internet gaat er ook elke nacht om 12 uur uit, dat is echt heerlijk deadlines halen als je niets kan doen en ik werk nou eenmaal het best 's nachts.quote:Op maandag 28 november 2011 11:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Kun je dat ze niet uitleggen?Neem niet aan dat ze je expres dwars willen zitten.
Komt wel goed joh
Ach story of my life he.quote:Op maandag 28 november 2011 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blij dat ik er niet in zit.
Kut voor je heloef.
Geen idee, maar het was vast een meisjequote:
Mijn ouders halen niet mijn internet eruit, maar ik vind het eigenlijk wel fijn dat ze af en toe komen vragen wanneer ik naar bed ga, anders had ik geen dag/nacht-ritme meer gehad.quote:Op maandag 28 november 2011 11:20 schreef Myraela het volgende:
Die geven daar geen neuk om, die begrijpen toch niet dat ik internet nodig heb voor school. Internet gaat er ook elke nacht om 12 uur uit, dat is echt heerlijk deadlines halen als je niets kan doen en ik werk nou eenmaal het best 's nachts.
Ja het kutgevoel is wel over.quote:
Ik weet niet. Ik voel me lichamelijk kut en kapot en brak maar geestelijk compleet gelukkigquote:Op maandag 28 november 2011 11:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het kutgevoel is wel over.
Ik baal eigenlijk alleen maar.
Met jou dan? Beetje fatsoenlijk thuisgekomen? Ik zou DM'en maar zit op school en computergast wil niet dat ik DM, anders wordt ik gebanned.quote:
Ik ga nu uitstappen, loop maar eens naar huis, dat moet nu toch lukken.quote:Op maandag 28 november 2011 11:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Met jou dan? Beetje fatsoenlijk thuisgekomen? Ik zou DM'en maar zit op school en computergast wil niet dat ik DM, anders wordt ik gebanned.
Oké, mooiquote:Op maandag 28 november 2011 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga nu uitstappen, loop maar eens naar huis, dat moet nu toch lukken.
Ik ben de afgelopen dagen door een hel gegaan.quote:Op maandag 28 november 2011 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik voel me lichamelijk kut en kapot en brak maar geestelijk compleet gelukkig
Als ik "het is beter dan niets" zeg. Raak je dan enorm gefrustreerd en boos? Zou ik wel worden namelijk, maar toch is het het enige wat ik zou kunnen verzinnen om te zeggen zolang ik er zelf niet in zit.quote:

Dat waardeer ik ook wel, ik heb mijn slaapritme ook al meerdere malen omgegooid. Maar dit was gewoon niet tof thuis komen en ik kan enorm weinig hebben als ik nog brak ben van het weekend en helemaal in de stress zit voor school. Dan wil ik alles 1000keer nakijken, mijn mailtjes doorlezen, mijn rooster om de 5 minuten bekijken en de planning voor de les doorlezen anders raak ik gewoon in paniek.quote:Op maandag 28 november 2011 11:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Geen idee, maar het was vast een meisje
[..]
Mijn ouders halen niet mijn internet eruit, maar ik vind het eigenlijk wel fijn dat ze af en toe komen vragen wanneer ik naar bed ga, anders had ik geen dag/nacht-ritme meer gehad.
Ik weet niet echt wat ik moet zeggen
Oh kut, ik hoef toch nog niet uit te stappen. Het was Hengelo nog maar, maar op het bord waar de trein heenging stond Enschede (duhquote:Op maandag 28 november 2011 11:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oké, mooiSms je even als je er bent?
Suck it up, spit it out.quote:Op maandag 28 november 2011 11:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen dagen door een hel gegaan.
Tijdens hun date heb ik ook aan niks anders kunnen denken dan wat ze nou aan het doen waren.
Ik heb ook de hele tijd naar de Lama's zitten kijken om me maar bezig te houden.
Haha. Sms nog maar evenals je thuis bent svpquote:Op maandag 28 november 2011 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh kut, ik hoef toch nog niet uit te stappen. Het was Hengelo nog maar, maar op het bord waar de trein heenging stond Enschede (duh) dus ik was bijna uitgestapt.
Doe ikquote:Op maandag 28 november 2011 11:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Haha. Sms nog maar evenals je thuis bent svp
Het is de eerste keer dat dit echt gebeurt.quote:Op maandag 28 november 2011 11:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik "het is beter dan niets" zeg. Raak je dan enorm gefrustreerd en boos? Zou ik wel worden namelijk, maar toch is het het enige wat ik zou kunnen verzinnen om te zeggen zolang ik er zelf niet in zit. [ afbeelding ]
Niet chill... Ik voel me nogsteeds goed, geen koppijn, niet moe (kan ook komen door de liter energydrink), niets. Wel een beetje vaagquote:Op maandag 28 november 2011 11:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe ik
Ik kom vast wel thuis, zelfs zonder zonnebril. Fucking pijn doet het.
Ik snap de grap nu.quote:
Ik ben jaloersquote:Op maandag 28 november 2011 11:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet chill... Ik voel me nogsteeds goed, geen koppijn, niet moe (kan ook komen door de liter energydrink), niets. Wel een beetje vaag
Teveel wat?quote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben jaloers
Nou ja, volgens mij was het gewoon net wat teveel ofzo.
Ik mis een groot deel van vannacht in mijn geheugen, en 2 uurtjes 's middags... Rond 430 ofzo ging ik water drinken, vlak daarna ben ik in slaap gevallen volgens mij... 2 uur geslapen en niet moe.... Vreemd ditquote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben jaloers
Nou ja, volgens mij was het gewoon net wat teveel ofzo.
Wtf hebben jullie 2 nu weer gedaan?quote:Op maandag 28 november 2011 11:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik mis een groot deel van vannacht in mijn geheugen, en 2 uurtjes 's middags... Rond 430 ofzo ging ik water drinken, vlak daarna ben ik in slaap gevallen volgens mij... 2 uur geslapen en niet moe.... Vreemd dit
't klinkt alsof het leuk wasquote:Op maandag 28 november 2011 11:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik mis een groot deel van vannacht in mijn geheugen, en 2 uurtjes 's middags... Rond 430 ofzo ging ik water drinken, vlak daarna ben ik in slaap gevallen volgens mij... 2 uur geslapen en niet moe.... Vreemd dit
Dat ga je vanavond nog wel voelen.quote:Op maandag 28 november 2011 11:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Weet je nog die keer in Utrecht, met die witte saus. hihihihiihihquote:Op maandag 28 november 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
He, die incrowd verhalen waar niemand over mee kan praten zijn niet leuk.
volgens mij is de combi xtc en energydrink niet de bestequote:Op maandag 28 november 2011 11:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Wtf hebben jullie 2 nu weer gedaan?
Toch niet weer pilletjes oid genomen he?
Ja dat was briljant.quote:Op maandag 28 november 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet je nog die keer in Utrecht, met die witte saus. hihihihiihih
Hoezo niet? Ik heb het denk ik nodig om wakker te blijven... (dat laatste dan)quote:Op maandag 28 november 2011 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is de combi xtc en energydrink niet de beste
Waarom niet?quote:Op maandag 28 november 2011 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is de combi xtc en energydrink niet de beste
Herman.quote:Op maandag 28 november 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat was briljant.
Of toen die ene avond met Herman die ging zingen.
Lekker, maar ik drink ook Fernandes dus ik heb een soort van voorliefde voor zoete drank.quote:Op maandag 28 november 2011 11:47 schreef Bittere_Bal het volgende:
kan iemand mij die fascinatie voor energy-drankjes en het wat jongere deel van de bevolking eens uitleggen?
Ook briljant dat hij 3 minuten lang als asbak werd gebruikt en vrolijk doorging.quote:Op maandag 28 november 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Herman.Wat een held was dat. Ik zou die hele avond vergeten als Herman er niet was geweest.
Ik heb het af en toe nodig om wakker te blijven. Heb nog 1 halve literquote:Op maandag 28 november 2011 11:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Lekker, maar ik drink ook Fernandes dus ik heb een soort van voorliefde voor zoete drank.
Veel fitter wordt ik er echter niet van.
volgens mij was het al lang wetenschappelijk aangetoond dat het weinig effect heeft als oppeppend middel, soort van placebo effect dus.quote:Op maandag 28 november 2011 11:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Lekker, maar ik drink ook Fernandes dus ik heb een soort van voorliefde voor zoete drank.
Veel fitter wordt ik er echter niet van.
Ik heb hier nog RedBull staan van zaterdag.quote:Op maandag 28 november 2011 11:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb het af en toe nodig om wakker te blijven. Heb nog 1 halve literen begin net nu moe te worden
en zit nog 4 uur op school
Wat heb je dan voor energy bij je??? Monsterquote:Op maandag 28 november 2011 11:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb het af en toe nodig om wakker te blijven. Heb nog 1 halve literen begin net nu moe te worden
en zit nog 4 uur op school
Ja daarom zeg ik dus dat mij het vooral om het eerste draait.quote:Op maandag 28 november 2011 11:50 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
volgens mij was het al lang wetenschappelijk aangetoond dat het weinig effect heeft als oppeppend middel, soort van placebo effect dus.
goedkope 60 cent energyquote:Op maandag 28 november 2011 11:51 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor energy bij je??? Monster??
omdat ze allebei het zelfde doen en van dezelfde organen veel vragenquote:Op maandag 28 november 2011 11:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb het denk ik nodig om wakker te blijven... (dat laatste dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |