Ik heb wel met ze gepraat, tot ze uit eigen beweging verder trokken. Ik heb ze zelfs nog succes gewenstquote:Op maandag 28 november 2011 10:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En daarom weiger je maar meteen te praten met mensen die er blijkbaar wel iets mee hebben?
Beetje zielig vind ik dat altijd, niet met mensen met een andere overtuiging willen praten, het komt op mij altijd een beetje over alsof e niet zeker zijn van hun eigen gedachten.
Protip: Kurk in je reed.quote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Oh ik moet volgens mij echt kotsen nu
Tips om het tegen te houden? Het is niet zo handig in een trein zonder toilet
Uitstappenquote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Op je hoofd staanquote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Stikkie werkt bij mij goed tegen misselijkheid...maar denk niet dat dat erg practisch is voor je.quote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Aan de noodrem trekken.quote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan niet. Maar het zakt weer wat geloof ik. Damn
Ik zou bij de volgende halte f uitstappen en 1 trein later pakkenquote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan niet. Maar het zakt weer wat geloof ik. Damn
Heeft waarschijnlijk weinig nut, ik ben al meer dan 12 uur constant misselijkquote:Op maandag 28 november 2011 10:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou bij de volgende halte f uitstappen en 1 trein later pakken
Raam open doen en ff kitsen?quote:Op maandag 28 november 2011 10:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk weinig nut, ik ben al meer dan 12 uur constant misselijk
Als er geen wc is is het een sprinter en kan er geen raam openquote:Op maandag 28 november 2011 10:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Raam open doen en ff kitsen?
edit: Wel kijken of er geen trein aankomt
Ik heb stiekem een beetje medelijden met ze, ze doen vast hun bestquote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef Myraela het volgende:
Serieus, na 3 uur slapen. Vroeg naar huis zodat je nog even huiswerk kan maken, kom je thuis. Geen internet.krijg ik pas internet als ik opgeruimd heb. Bekijk het lekker, ik maak wel gewoon geen huiswerk en ga slapen. Achterlijke ouders.
blij dat ik kan doen en laten wat ik wil in mijn eigen casaquote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef Myraela het volgende:
Serieus, na 3 uur slapen. Vroeg naar huis zodat je nog even huiswerk kan maken, kom je thuis. Geen internet.krijg ik pas internet als ik opgeruimd heb. Bekijk het lekker, ik maak wel gewoon geen huiswerk en ga slapen. Achterlijke ouders.
Dan moeten ze van mijn internet blijven. Ik heb al 3 dagen niet in mijn mail kunnen kijken, loop 2 weken achter en heb zo een vergadering, waarschijnlijk. Ik weet nu niets, kan niets en dankzij dit kinderachtige kutgedrag wil ik ook helemaal niets meer.quote:Op maandag 28 november 2011 11:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb stiekem een beetje medelijden met ze, ze doen vast hun best
Kun je dat ze niet uitleggen?quote:Op maandag 28 november 2011 11:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moeten ze van mijn internet blijven. Ik heb al 3 dagen niet in mijn mail kunnen kijken, loop 2 weken achter en heb zo een vergadering, waarschijnlijk. Ik weet nu niets, kan niets en dankzij dit kinderachtige kutgedrag wil ik ook helemaal niets meer.
Nee, ik en mijn moeder wonen bij haar huidige vriend in.quote:Op maandag 28 november 2011 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik dacht dat je al op jezelf woonde myraela?
vervelend dat het zo moet
Die geven daar geen neuk om, die begrijpen toch niet dat ik internet nodig heb voor school. Internet gaat er ook elke nacht om 12 uur uit, dat is echt heerlijk deadlines halen als je niets kan doen en ik werk nou eenmaal het best 's nachts.quote:Op maandag 28 november 2011 11:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Kun je dat ze niet uitleggen?Neem niet aan dat ze je expres dwars willen zitten.
Komt wel goed joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |