volgens mij is de combi xtc en energydrink niet de bestequote:Op maandag 28 november 2011 11:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Wtf hebben jullie 2 nu weer gedaan?
Toch niet weer pilletjes oid genomen he?
Ja dat was briljant.quote:Op maandag 28 november 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet je nog die keer in Utrecht, met die witte saus. hihihihiihih
Hoezo niet? Ik heb het denk ik nodig om wakker te blijven... (dat laatste dan)quote:Op maandag 28 november 2011 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is de combi xtc en energydrink niet de beste
Waarom niet?quote:Op maandag 28 november 2011 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is de combi xtc en energydrink niet de beste
Herman.quote:Op maandag 28 november 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat was briljant.
Of toen die ene avond met Herman die ging zingen.
Lekker, maar ik drink ook Fernandes dus ik heb een soort van voorliefde voor zoete drank.quote:Op maandag 28 november 2011 11:47 schreef Bittere_Bal het volgende:
kan iemand mij die fascinatie voor energy-drankjes en het wat jongere deel van de bevolking eens uitleggen?
Ook briljant dat hij 3 minuten lang als asbak werd gebruikt en vrolijk doorging.quote:Op maandag 28 november 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Herman.Wat een held was dat. Ik zou die hele avond vergeten als Herman er niet was geweest.
Ik heb het af en toe nodig om wakker te blijven. Heb nog 1 halve literquote:Op maandag 28 november 2011 11:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Lekker, maar ik drink ook Fernandes dus ik heb een soort van voorliefde voor zoete drank.
Veel fitter wordt ik er echter niet van.
volgens mij was het al lang wetenschappelijk aangetoond dat het weinig effect heeft als oppeppend middel, soort van placebo effect dus.quote:Op maandag 28 november 2011 11:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Lekker, maar ik drink ook Fernandes dus ik heb een soort van voorliefde voor zoete drank.
Ik heb hier nog RedBull staan van zaterdag.quote:Op maandag 28 november 2011 11:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb het af en toe nodig om wakker te blijven. Heb nog 1 halve literen begin net nu moe te worden
en zit nog 4 uur op school
Wat heb je dan voor energy bij je??? Monsterquote:Op maandag 28 november 2011 11:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb het af en toe nodig om wakker te blijven. Heb nog 1 halve literen begin net nu moe te worden
en zit nog 4 uur op school
Ja daarom zeg ik dus dat mij het vooral om het eerste draait.quote:Op maandag 28 november 2011 11:50 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
volgens mij was het al lang wetenschappelijk aangetoond dat het weinig effect heeft als oppeppend middel, soort van placebo effect dus.
goedkope 60 cent energyquote:Op maandag 28 november 2011 11:51 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor energy bij je??? Monster??
omdat ze allebei het zelfde doen en van dezelfde organen veel vragenquote:Op maandag 28 november 2011 11:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb het denk ik nodig om wakker te blijven... (dat laatste dan)
ik ben niet jong maar ik vind ze wel vreselijk lekkerquote:Op maandag 28 november 2011 11:47 schreef Bittere_Bal het volgende:
kan iemand mij die fascinatie voor energy-drankjes en het wat jongere deel van de bevolking eens uitleggen?
hmmm fernandes!quote:Op maandag 28 november 2011 11:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 28 november 2011 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben niet jong maar ik vind ze wel vreselijk lekker
maar ik hou gewoon van dingen die zo zoet zijn dat het glazuur van je tanden springt
Green Punch, voor de echte bazen.quote:
groen is lekker jaquote:
dan zal het wel dat zoete zijn. Ik vind het altijd wel grappig te zien dat hele groepen middelbare scholieren dat massaal in de pauze gaan kopen in een supermarkt. Kan me niet iets soortgelijks herinneren van mijn middelbare school tijdquote:Op maandag 28 november 2011 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben niet jong maar ik vind ze wel vreselijk lekker
maar ik hou gewoon van dingen die zo zoet zijn dat het glazuur van je tanden springt
Nee nog niet gezien vandaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |