Morgequote:
quote:Op maandag 28 november 2011 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat mag ik van mezelf dus alleen tijdens college want anders word ik zo'n suikermonster
Thuis mag ik van mijn vriend ook niet te veel suiker
ik word er hyper van schijnbaar
en ik heb het liefst deze
doe mij maar die heksenhyl drop....of trollendrop....dat zakje gaat sowieso opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hope is the first step on the road to dissapointment
Kloptquote:Op maandag 28 november 2011 12:05 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Geestelijk zielsgelukkig klinkt erg positief?
Gistermiddag.quote:Op maandag 28 november 2011 12:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer heb je gebruikt dan? Gisteravond?
Ik had zaterdag 3 pillen ofzo op, gisteren de hele dag niets gedaan, beetje filmpjes gekeken en lui gedaan, maar ben vandaag toch nog niet echt wakker. Maar misschien heb ik te weinig geslapen.Hoewel het wel heerlijk was om even te douchen enzo.
door jou plaatje heb ik nu wel enorm zin in kaasbitterballenquote:Op maandag 28 november 2011 12:08 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
doe mij maar die heksenhyl drop....of trollendrop....dat zakje gaat sowieso op
Geen idee eigenlijk, waren einsteintjes, weet er voor de rest niet zoveel van.quote:Op maandag 28 november 2011 12:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Gistermiddag.
Ik had maar 3/4 op, maar was eigenlijk iets teveel, ik heb nog gekotst enzo
Hoeveel mg hadden de jouwe?
neuh, geen kaas...lekker met vleeschquote:Op maandag 28 november 2011 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
door jou plaatje heb ik nu wel enorm zin in kaasbitterballen
Vervelend is dat he.quote:Op maandag 28 november 2011 12:20 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trek in kebab.Ik zou geen hap wegkrijgen, maar toch heb ik er trek in.
Dat zou ik dus echt nooit doen, zomaar wat naar binnen gooien zonder dat ik weet wat erin zitquote:Op maandag 28 november 2011 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, waren einsteintjes, weet er voor de rest niet zoveel van.
Vriend van me houd het altijd een beetje in de gaten en die kent de pillen. Daarbij bouw ik het gaande avond een beetje op, ik slik geen 3 pillen in 1 keer. Dus dan voel je het ook wel wanneer het teveel en juist wat minder word.quote:Op maandag 28 november 2011 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt nooit doen, zomaar wat naar binnen gooien zonder dat ik weet wat erin zit
Ik ben nogal gevoelig voor het spul blijkbaar.
Hmm... heb ik nooit last vanquote:Op maandag 28 november 2011 12:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Vervelend is dat he.![]()
Dan denk je "ja even wat eten" en dan wil je de eerste hap nemen en krijg je het niet naar binnen.
Ja.quote:Op maandag 28 november 2011 12:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Vervelend is dat he.![]()
Dan denk je "ja even wat eten" en dan wil je de eerste hap nemen en krijg je het niet naar binnen.
ik eet geen vleesquote:Op maandag 28 november 2011 12:18 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
neuh, geen kaas...lekker met vleesch
de mens is een omnivoor, het zijn gewoon je genen die daar om roepenquote:Op maandag 28 november 2011 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik eet geen vlees
maar bitterballen met vlees daar heb ik wel eens zin in ja
vooral als ik een kater heb
geen idee waarom want ik weet bij god niet meer hoe ze smakenmaar toch
Op naar de Jaffa !quote:Op maandag 28 november 2011 12:20 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trek in kebab.Ik zou geen hap wegkrijgen, maar toch heb ik er trek in.
maar voor ik stopte met vlees eten luste ik helemaal geen bitterballen!quote:Op maandag 28 november 2011 12:30 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
de mens is een omnivoor, het zijn gewoon je genen die daar om roepen
Ieuwl, net als knakworst.quote:Op maandag 28 november 2011 12:30 schreef Myraela het volgende:
Weet je wat lekker is als je brak bent! Rookworst.
Er is 1 remedie voor brak/bezopen zijn : Een grote Kapsalon .quote:Op maandag 28 november 2011 12:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ieuwl, net als knakworst.
Normaal is dat super lekker, maar niet als je gezopen hebt/brak bent
Ik krijg nu echt niets naar binnen hoorquote:Op maandag 28 november 2011 12:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Er is 1 remedie voor brak/bezopen zijn : Een grote Kapsalon .
aha, je bent een principiėle vegetariėrquote:Op maandag 28 november 2011 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar voor ik stopte met vlees eten luste ik helemaal geen bitterballen!en geen kroketten
dat maakt het extra vaag
als ik nu zin had in hachee volgens mama's recept ja dan snapte ik het nogwant dat was heerlijk
Nee, knakworst vind ik niets aan. Maar een heerlijke vette rookworst.quote:Op maandag 28 november 2011 12:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ieuwl, net als knakworst.
Normaal is dat super lekker, maar niet als je gezopen hebt/brak bent
quote:Op maandag 28 november 2011 12:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Er is 1 remedie voor brak/bezopen zijn : Een grote Kapsalon .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |