ja en heel veel giegelen(mijn visie weer) maar het voelt echt zo goed als je merkt dat een meisje je leuk lijkt te vinden enzo. weet niet of dat voor anderen ook zo is.....quote:Op maandag 28 november 2011 01:20 schreef minnemin het volgende:
maar goed: even een praktische handleiding, wie vult hem aan?
1. er staat een knappe man met een aardige uitstraling
2. er is oogcontact
3. ik stap op hem af en zeg 'hoi hoe is het'
4. hij reageert met iets vaags terug
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen
7. na ca 10 min zeg ik 'je bent knap, kom je bij mij thuis wat drinken?'
Wil men nu zeggen dat het bij, zeg, 75% van de mannen zó makkelijk gaat en denk ik dus te moeilijk?
Bij mij wel.quote:Op maandag 28 november 2011 01:20 schreef minnemin het volgende:
2. er is oogcontact
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen
Wil men nu zeggen dat het bij, zeg, 75% van de mannen zó makkelijk gaat en denk ik dus te moeilijk?
quote:Op maandag 28 november 2011 01:20 schreef minnemin het volgende:
2. er is oogcontact
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen
7. Zullen we morgen wat leuks gaan doen?
Bij mij zou het zo simpel niet werken. Ik zou niet durven erop in te gaanquote:Op maandag 28 november 2011 01:20 schreef minnemin het volgende:
2. er is oogcontact
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen
Dat is natuurlijk wat iedereen wil, wat is je nummer?quote:Op maandag 28 november 2011 01:23 schreef minnemin het volgende:
Ja maar als ik nu die avond seks wil?
Weet je wat ik niet snap en eigenlijk is het wel grappig ook, dat het voor een meid zo moeilijk kan zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 01:23 schreef minnemin het volgende:
Dat valt tegenquote:Op maandag 28 november 2011 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet snap en eigenlijk is het wel grappig ook, dat het voor een meid zo moeilijk kan zijn.
Keuze genoeg zou ik zeggen en zeker als je alleen maar seks wil.
Oh ik wel hoor als die meid het overduidelijk laat blijken dat ze me leuk vindt,.quote:Op maandag 28 november 2011 01:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bij mij zou het zo simpel niet werken. Ik zou niet durven erop in te gaan
Wat wil je nu een one night stand of een serieuze relatie?quote:Op maandag 28 november 2011 01:23 schreef minnemin het volgende:
En het is mij dan inmiddels wel duidelijk dat het haar daar om te doen is. Voor iets anders is zo'n gesprekje niet genoeg.quote:Op maandag 28 november 2011 01:25 schreef kree het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor als die meid het overduidelijk laat blijken dat ze me leuk vindt,.
Alleen voor een keertje seks ben ik dan weer niet in, dat ga ik niet doen.
Veel liever het tweede dan het eerste maar bij gebrek aan het tweede ga ik voorlopig maar voor het eerste. Dat tweede zie ik echt pas over jaaaaaaren gebeuren.quote:Op maandag 28 november 2011 01:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat wil je nu een one night stand of een serieuze relatie?
Denk dat het ook belangrijk is dat die man jouw ook aantrekkelijk vind, of iemand aantrekkelijk is zie je direct, dus daar kan de "ja" of "nee" op gebaseerd zijn, aangezien het niet bepaald door het gesprek is als die zo kort is geweest. Ik had ook wel met een 40 jarige vrouw naar huis kunnen gaan , maar daar begin ik niet aan, dat zou ook de "nee" zijn. Maar als je dat op enkele personen zou doen zou dat vast moeten lukken hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 01:20 schreef minnemin het volgende:
2. er is oogcontact
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen
Elke meid die alleen seks wil die kan dat wel krijgen hoor.quote:
Hem uitnodigen om bij jou/hem iets te drinken werkt bij veel mannen denk ik wel hoor, als het tenminste niet helemaal uit het niets komt vallen.quote:Op maandag 28 november 2011 01:23 schreef minnemin het volgende:
Ja maar als ik nu die avond seks wil? En niet wil wachten tot 'iets leuks doen morgen'? Dat komt er dan toch nooit meer van, moet je sms'en, bellen, afwachten of ie echt wel wilde of je wat op de mouw speldde en dan heb je daar je avond voor vrij gepland. Ja doei.
Nee want dat hangt weer af van hoe het gesprek gaat.quote:Op maandag 28 november 2011 01:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
En het is mij dan inmiddels wel duidelijk dat het haar daar om te doen is. Voor iets anders is zo'n gesprekje niet genoeg.
Dat eerste zou toch niet zo geweldig lastig moeten zijn. Er zijn vast genoeg mannen bij wie die stappen wel genoeg zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 01:27 schreef minnemin het volgende:
[..]
Veel liever het tweede dan het eerste maar bij gebrek aan het tweede ga ik voorlopig maar voor het eerste. Dat tweede zie ik echt pas over jaaaaaaren gebeuren.
Uitnodigen om te drinken terwijl je een persoon uit de kroeg ophaalt zegt sowieso wel dat het gaat uitdraaien op 1 ding, alleen als je daaraan begint moet je wel van tevoren in je achterhoofd houden dat het alleen sex is, daar vind je geen goede vriend mee.quote:Op maandag 28 november 2011 01:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hem uitnodigen om bij jou/hem iets te drinken werkt bij veel mannen denk ik wel hoor, als het tenminste niet helemaal uit het niets komt vallen.
Nee maar dat komt dan wel op de datingsites. Hoop ik.quote:Op maandag 28 november 2011 01:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Uitnodigen om te drinken terwijl je een persoon uit de kroeg ophaalt zegt sowieso wel dat het gaat uitdraaien op 1 ding, alleen als je daaraan begint moet je wel van tevoren in je achterhoofd houden dat het alleen sex is, daar vind je geen goede vriend mee.
Niet zo snel in ieder geval, toch wel een paar uurtjes doorbrengen voordat je naar huis gaat.quote:Op maandag 28 november 2011 01:20 schreef minnemin het volgende:
2. er is oogcontact
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen
helemaal mee eensquote:Op maandag 28 november 2011 01:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Uitnodigen om te drinken terwijl je een persoon uit de kroeg ophaalt zegt sowieso wel dat het gaat uitdraaien op 1 ding, alleen als je daaraan begint moet je wel van tevoren in je achterhoofd houden dat het alleen sex is, daar vind je geen goede vriend mee.
Waar je blij van wordt meid.quote:Op maandag 28 november 2011 01:27 schreef minnemin het volgende:
[..]
Veel liever het tweede dan het eerste maar bij gebrek aan het tweede ga ik voorlopig maar voor het eerste. Dat tweede zie ik echt pas over jaaaaaaren gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |