abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104909041

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_104909052
maar goed: even een praktische handleiding, wie vult hem aan?

1. er staat een knappe man met een aardige uitstraling
2. er is oogcontact
3. ik stap op hem af en zeg 'hoi hoe is het'
4. hij reageert met iets vaags terug
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen
7. na ca 10 min zeg ik 'je bent knap, kom je bij mij thuis wat drinken?'

Wil men nu zeggen dat het bij, zeg, 75% van de mannen zó makkelijk gaat en denk ik dus te moeilijk?
  maandag 28 november 2011 @ 01:21:52 #3
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104909071
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:20 schreef minnemin het volgende:

2. er is oogcontact
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen

Wil men nu zeggen dat het bij, zeg, 75% van de mannen zó makkelijk gaat en denk ik dus te moeilijk?
ja en heel veel giegelen(mijn visie weer) maar het voelt echt zo goed als je merkt dat een meisje je leuk lijkt te vinden enzo. weet niet of dat voor anderen ook zo is.....
en als het bij jou misgaat, jij mag dat misdoen want jij bent het waard.
pi_104909080
quote:

2. er is oogcontact
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen

Bij mij wel. :P

Mits je leuk bent en je spreekt me aan, dan ben ik best makkelijk.
Alleen het probleem is dat de vrouw dan moeilijk gaat doen meestal omdat ze zelf niet te makkelijk wil zijn :P
Do what you love, love what you do!
pi_104909082
hmmmm jaaaaa nou weetniet hoor. ja natuurlijk ben ik het waard maar toch, die afwijzing, hoe ga je daar mee om?
pi_104909092
quote:

2. er is oogcontact
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen
7. Zullen we morgen wat leuks gaan doen?

pi_104909104
Ja maar als ik nu die avond seks wil? En niet wil wachten tot 'iets leuks doen morgen'? Dat komt er dan toch nooit meer van, moet je sms'en, bellen, afwachten of ie echt wel wilde of je wat op de mouw speldde en dan heb je daar je avond voor vrij gepland. Ja doei.
pi_104909122
quote:

2. er is oogcontact
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen

Bij mij zou het zo simpel niet werken. Ik zou niet durven erop in te gaan :')
pi_104909127
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:23 schreef minnemin het volgende:
Ja maar als ik nu die avond seks wil?
Dat is natuurlijk wat iedereen wil, wat is je nummer?
pi_104909128
quote:
Weet je wat ik niet snap en eigenlijk is het wel grappig ook, dat het voor een meid zo moeilijk kan zijn.
Keuze genoeg zou ik zeggen en zeker als je alleen maar seks wil.
pi_104909136
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:24 schreef kree het volgende:

[..]

Weet je wat ik niet snap en eigenlijk is het wel grappig ook, dat het voor een meid zo moeilijk kan zijn.
Keuze genoeg zou ik zeggen en zeker als je alleen maar seks wil.
Dat valt tegen
pi_104909138
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:24 schreef Capstan het volgende:

[..]

Bij mij zou het zo simpel niet werken. Ik zou niet durven erop in te gaan :')
Oh ik wel hoor als die meid het overduidelijk laat blijken dat ze me leuk vindt,.
Alleen voor een keertje seks ben ik dan weer niet in, dat ga ik niet doen.
pi_104909148
quote:

Wat wil je nu een one night stand of een serieuze relatie?
pi_104909170
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:25 schreef kree het volgende:

[..]

Oh ik wel hoor als die meid het overduidelijk laat blijken dat ze me leuk vindt,.
Alleen voor een keertje seks ben ik dan weer niet in, dat ga ik niet doen.
En het is mij dan inmiddels wel duidelijk dat het haar daar om te doen is. Voor iets anders is zo'n gesprekje niet genoeg.
pi_104909172
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:25 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Wat wil je nu een one night stand of een serieuze relatie?
Veel liever het tweede dan het eerste maar bij gebrek aan het tweede ga ik voorlopig maar voor het eerste. Dat tweede zie ik echt pas over jaaaaaaren gebeuren.
  maandag 28 november 2011 @ 01:27:23 #16
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104909181
quote:

2. er is oogcontact
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen

Denk dat het ook belangrijk is dat die man jouw ook aantrekkelijk vind, of iemand aantrekkelijk is zie je direct, dus daar kan de "ja" of "nee" op gebaseerd zijn, aangezien het niet bepaald door het gesprek is als die zo kort is geweest. Ik had ook wel met een 40 jarige vrouw naar huis kunnen gaan , maar daar begin ik niet aan, dat zou ook de "nee" zijn. Maar als je dat op enkele personen zou doen zou dat vast moeten lukken hoor.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_104909182
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:25 schreef Karzai het volgende:

[..]

Dat valt tegen
Elke meid die alleen seks wil die kan dat wel krijgen hoor.
Leuk lachen en een beetje flirterig doen, zijn er zat die daar zo op in gaan.

De vraag is wil je dat wel?

Wat dat aan gaat ben ik "hard to get" ik ga niet alleen voor 1x seks.
Wil er wel wat inzien met iemand.
pi_104909186
quote:
Ja maar als ik nu die avond seks wil? En niet wil wachten tot 'iets leuks doen morgen'? Dat komt er dan toch nooit meer van, moet je sms'en, bellen, afwachten of ie echt wel wilde of je wat op de mouw speldde en dan heb je daar je avond voor vrij gepland. Ja doei.
Hem uitnodigen om bij jou/hem iets te drinken werkt bij veel mannen denk ik wel hoor, als het tenminste niet helemaal uit het niets komt vallen.
pi_104909199
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:27 schreef Capstan het volgende:

[..]

En het is mij dan inmiddels wel duidelijk dat het haar daar om te doen is. Voor iets anders is zo'n gesprekje niet genoeg.
Nee want dat hangt weer af van hoe het gesprek gaat.
Kun je toch wel aanvoelen lijkt me, of het alleen de lusten zijn van die meid of dat ze echt wat wil.
pi_104909209
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:27 schreef minnemin het volgende:

[..]

Veel liever het tweede dan het eerste maar bij gebrek aan het tweede ga ik voorlopig maar voor het eerste. Dat tweede zie ik echt pas over jaaaaaaren gebeuren.
Dat eerste zou toch niet zo geweldig lastig moeten zijn. Er zijn vast genoeg mannen bij wie die stappen wel genoeg zijn.
  maandag 28 november 2011 @ 01:29:08 #21
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104909210
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:27 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Hem uitnodigen om bij jou/hem iets te drinken werkt bij veel mannen denk ik wel hoor, als het tenminste niet helemaal uit het niets komt vallen.
Uitnodigen om te drinken terwijl je een persoon uit de kroeg ophaalt zegt sowieso wel dat het gaat uitdraaien op 1 ding, alleen als je daaraan begint moet je wel van tevoren in je achterhoofd houden dat het alleen sex is, daar vind je geen goede vriend mee.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_104909220
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:29 schreef Keyos het volgende:

[..]

Uitnodigen om te drinken terwijl je een persoon uit de kroeg ophaalt zegt sowieso wel dat het gaat uitdraaien op 1 ding, alleen als je daaraan begint moet je wel van tevoren in je achterhoofd houden dat het alleen sex is, daar vind je geen goede vriend mee.
Nee maar dat komt dan wel op de datingsites. Hoop ik.
  maandag 28 november 2011 @ 01:30:25 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104909232
quote:

2. er is oogcontact
5. beetje glimlachen
6. wat slap lullen

Niet zo snel in ieder geval, toch wel een paar uurtjes doorbrengen voordat je naar huis gaat.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104909241
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:29 schreef Keyos het volgende:

[..]

helemaal mee eens :Y
pi_104909243
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:27 schreef minnemin het volgende:

[..]
Waar je blij van wordt meid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')