Goede FOK!kers Slechte FOK!kersquote:
Dude, dit word toch niet meer zoals die vorige hier in het topic he, wie was het ookal weer, moon?quote:Op maandag 28 november 2011 18:41 schreef kree het volgende:
Gaat weer nergens over![]()
Nouja effe eten en kijken of als ik terug ben nog effe met minnemin kan chatten
Ik leer onderhandquote:Op maandag 28 november 2011 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dude, dit word toch niet meer zoals die vorige hier in het topic he, wie was het ookal weer, moon?
Moon ja.quote:Op maandag 28 november 2011 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dude, dit word toch niet meer zoals die vorige hier in het topic he, wie was het ookal weer, moon?
Je hebt anders nogsteeds niet door dat je dequote:
Ik ben te eerlijk, tja blijkt een minpunt te zijn voor de meeste haha.quote:Op ahamaandag 28 november 2011 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt anders nogsteeds niet door dat je desmiley niet moet gebruiken en ik snap ook niet waarom je het hier zou melden dat je met iemand chat.
Vrouwen zijn best aardig.quote:
Oké, wie durft het aan een rol voor mij te bedenken? Ik ben wel benieuwd of ik met ernstige typecasting te maken krijgquote:
Capstan.quote:Op maandag 28 november 2011 18:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké, wie durft het aan een rol voor mij te bedenken? Ik ben wel benieuwd of ik met ernstige typecasting te maken krijg
Heeft absoluut niets met eerlijk zijn te maken.quote:Op maandag 28 november 2011 18:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben te eerlijk, tja blijkt een minpunt te zijn voor de meeste haha.
Nouja boeie
IN de cassettespeler?!? Ik wil nog wel net een menselijke rolquote:Op maandag 28 november 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Capstan.
Heeft geen grote rol. houdt zich rustig in de cassetespeler van het buurtcafe.
Jij bent wel veeleisend zeg.quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
IN de cassettespeler?!? Ik wil nog wel net een menselijke rol
+1, like, kudo's, shared, QFTquote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef Supersoep het volgende:
Minnemin is sowieso te veeleisend en een compleet ander type.Heartbreak incoming.
Liet je je pronte borstjes zien?quote:Op maandag 28 november 2011 18:59 schreef Lokasenna het volgende:
Hihi, de mensen van de Aldi moesten om me lachen
Roycoquote:Op maandag 28 november 2011 18:59 schreef Royco1 het volgende:
Ik wil ook een rol in goede fokkers slechte fokkers
quote:Op maandag 28 november 2011 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liet je je pronte borstjes zien?
als je op fok zit ben je al een verloren zaak, is gebleken.quote:Op maandag 28 november 2011 19:04 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat waren nu eigenlijk de gouden tips op dating gebied in een 533 aantal topics?
Nee, mijn verzameling spaanse euromuntenquote:Op maandag 28 november 2011 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liet je je pronte borstjes zien?
Wat maakt het uit, hier zijn al redelijk wat setjes geboren.quote:Op maandag 28 november 2011 19:04 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat waren nu eigenlijk de gouden tips op dating gebied in een 533 aantal topics?
Mwah, ik zou liever je borstjes zien.quote:Op maandag 28 november 2011 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, mijn verzameling spaanse euromunten
Mag ik ook een rol?quote:Op maandag 28 november 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Royco
De kroegbaas van de stamkroeg van FOK!dijk, voor FOK!kers in nood staat hij altijd klaar met een biertje of wijntje en een opbeurend woord. Met de handdoek op zijn schouder gaat hij door het leven.
Ik was nogal enthousiast aan het vertellen en heb door de winkel gehuppeld enzoquote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik zou liever je borstjes zien.
Maar waarom moesten ze daar om lachen?
quote:Op maandag 28 november 2011 19:07 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, hier zijn al redelijk wat setjes geboren.
Tijntjeeeeequote:Op maandag 28 november 2011 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
Goeie avond![]()
Haha iedereen vind mijn hanenkam gaaf op mijn werk
Goede rolquote:Op maandag 28 november 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Royco
De kroegbaas van de stamkroeg van FOK!dijk, voor FOK!kers in nood staat hij altijd klaar met een biertje of wijntje en een opbeurend woord. Met de handdoek op zijn schouder gaat hij door het leven.
Barbussequote:
ROFLquote:Op maandag 28 november 2011 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zonder dit topic was ik nu depri én eenzaam, nu alleen nog maar depri
Why?quote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben gelijk weer genezen van dat hele dategebeuren, wat een onvolwassen gebeuren.
Vertwl!quote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben gelijk weer genezen van dat hele dategebeuren, wat een onvolwassen gebeuren.
Het ging niet lekker?quote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
Die hele dating games zijn ook niets voor mij. Ik zoek wel een vrouw zonder die stomme spelletjes!quote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik wilde mevrouw date even bellen om gewoon ff te vragen hoe het was. Ik had zelf het gevoel best weinig gezien te hebben nog en gevoel wel wat meer te willen zien.quote:
Blij dat ik daten niet nodig heb in elk gevalquote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blij dat ik daten niet nodig heb in elk geval
Het lijkt me zo gekunsteld allemaal.
En toen?quote:Op maandag 28 november 2011 19:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik wilde mevrouw date even bellen om gewoon ff te vragen hoe het was. Ik had zelf het gevoel best weinig gezien te hebben nog en gevoel wel wat meer te willen zien.
Dus daarvoor was ik ff op paiq. Zie haar daar. Gaat ze offline, kan natuurlijk, dus ik ff bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |