volgens mij valt het wel mee omdat er natuurlijk alleen mensen komen die opzoek zijn naar een relatie en die nog niet eerder gevonden hebben en dus zelf waarschijnlijk ook geen helden zijn op dat gebiedquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:27 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk als je moeite met versieren hebt, juist speeddaten best wel moeilijk is.
Ik zou die vragen ook wel willen stellen, maar ik doe het niet want dan heb ik weer het idee dat als je de vraag moet stellen, het hoe dan ook niet goed zitquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan niet aflezen wat iemand van me vind. Meestal stel ik dan ook een vraag in die richting, zodat ik feedback krijg waar ik de volgende keer eventueel iets mee kan
Dat oogcontact maken vind ik niet zo'n probleem.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handig dat ik ook oogcontact niet durf te maken
Hoiquote:
Je moet niet steeds alles daarop gooien, man.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Bij mij speelt natuurlijk dat autisme ook een niet al te goeie rol
Ik maak nooit oogcontact dat vind ik engquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat oogcontact maken vind ik niet zo'n probleem.
Het is heel gek wat flirten en zo betreft:
Ik kijk wel maar ik zie niks!
Ik stel die vraag wel, ik ben niet bang om "fout" over te komen met die vraag. Ik ben ook altijd eerlijk als het om m'n autisme gaat dus de ander weet waar die aan toe isquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zou die vragen ook wel willen stellen, maar ik doe het niet want dan heb ik weer het idee dat als je de vraag moet stellen, het hoe dan ook niet goed zit
Waarom?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik maak nooit oogcontact dat vind ik eng
Onbetaald en afgewezen worden. Dat is inderdaad erg knap.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
Daarom heb ik het ooit voor elkaar gekregen om bij een sollicitatie voor een onbetaalde stage waar ik ook nog de enige kandidate was, afgewezen te worden.
inderdaad. anders kan het ook een self fulfilling prophecy worden. "ik ben autistisch dus..."quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:31 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Je moet niet steeds alles daarop gooien, man.
Als je twintig jaar eerder was geboren had je gewoon een verlegen nerd geheten en had je ook niet steeds autisme erbij kunnen slepen.
Zie jezelf los van je etiketje, jij bent gewoon jij!
Het speelt wel degelijk een rol, ik zie het hele process wat je hebt met nonverbale communicatie niet. Het is alsof ik blind ben en dat is altijd ook zo geweestquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:31 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Je moet niet steeds alles daarop gooien, man.
Als je twintig jaar eerder was geboren had je gewoon een verlegen nerd geheten en had je ook niet steeds autisme erbij kunnen slepen.
Zie jezelf los van je etiketje, jij bent gewoon jij!
ogen stralen heel veel emoties uit en daar kan ik weinig mee. Ik begrijp dat niet. En maakt sociaal contact nog ingewikkelder dan het al is.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:33 schreef dawg het volgende:
[..]
inderdaad. anders kan het ook een self fulfilling prophecy worden. "ik ben autistisch dus..."
Ja he? Dat om aan te geven waarom speeddating niks voor mij is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:32 schreef hasjman het volgende:
[..]
Onbetaald en afgewezen worden. Dat is inderdaad erg knap.
Wellicht verklaart dat ook dat het voor jou handig is om mensen wel uitdrukkelijk om feedback te vragen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het speelt wel degelijk een rol, ik zie het hele process wat je hebt met nonverbale communicatie niet. Het is alsof ik blind ben en dat is altijd ook zo geweest
Dat is niet het geval geweest. Ik had al moeite met versieren nog voor ik überhaubt af wist van dat etiketje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:33 schreef dawg het volgende:
[..]
inderdaad. anders kan het ook een self fulfilling prophecy worden. "ik ben autistisch dus..."
Ja precies!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan goed voorstellen ja. Wat uiteindelijk draait het bij het versieren natuurlijk allemaal om oogcontact.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ogen stralen heel veel emoties uit en daar kan ik weinig mee. Ik begrijp dat niet. En maakt sociaal contact nog ingewikkelder dan het al is.
Ik vind het op zich ook wel "eng", maar ik doe het toch gewoon. Alleen weet ik niet het verschil tussen gewoon oogcontact maken en flirtenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik maak nooit oogcontact dat vind ik eng
Dat lijkt me frustrerend..quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ogen stralen heel veel emoties uit en daar kan ik weinig mee. Ik begrijp dat niet. En maakt sociaal contact nog ingewikkelder dan het al is.
Ik zou ook niet willen weten wat voor etiketjes er allemaal op mij van toepassing zijn dat ik met bijna dertig jaar nog geen enkele ervaring hebquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is niet het geval geweest. Ik had al moeite met versieren nog voor ik überhaubt af wist van dat etiketje.
Mbv dat etiketje kan ik dingen wel makkelijker plaatsen dan vroeger. Toen was dit alles voor mij onbegrijpelijk en een annoniem gevoel
Natuurlijk speelt het rol. Maar iedereen heeft dingen die een rol spelen. Ik heb ook een etiketje, maar noem dat nooit, omdat ik bang ben dan dat etiketje te worden. Ik noem gewoon de kenmerken als het ter sprake komt, zonder de titel van dat etiket te noemen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het speelt wel degelijk een rol, ik zie het hele process wat je hebt met nonverbale communicatie niet. Het is alsof ik blind ben en dat is altijd ook zo geweest
Zie het als een kans om te oefenen. Je hebt toch niets te verliezen. Zo zie ik het ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja he? Dat om aan te geven waarom speeddating niks voor mij is.
Precies. Ik vraag mensen direct wat ze van me vonden. Zo is er geen onduidelijkheid wat betreft de indruk die ik maakte.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wellicht verklaart dat ook dat het voor jou handig is om mensen wel uitdrukkelijk om feedback te vragen.
dat geloof ik, maar bij jou heb ik weleens het idee dat je er net iets teveel mee bezig bent. tenminste die indruk laat je op me achter.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is niet het geval geweest. Ik had al moeite met versieren nog voor ik überhaubt af wist van dat etiketje.
Mbv dat etiketje kan ik dingen wel makkelijker plaatsen dan vroeger. Toen was dit alles voor mij onbegrijpelijk en een annoniem gevoel
Ik kijk naar iemands ogen maar ik kan ze toch bijna niet aflezen. Het is alsof ik niets zie.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zei al eerder, het is geen self-fullfilling prophecy want ik had al moeite met versieren voor ik gediagnostiseerd was! -_-quote:
Ik kan dat ook niet, kijk mensen ook zelden aanquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kijk naar iemands ogen maar ik kan ze toch bijna niet aflezen. Het is alsof ik niets zie.
Ik kan aan iemands ogen moeilijk zien of die persoon me leuk vind of niet. Dat lukt wel beter als ik in een gesprek zit van een uurtje of 2, maar niet binnen een minuut of zo. Dat is voor me gewoon niet te doen
Dat is voor niemand te zien, vrouwen zijn zo subtiel dat je echt niet weet wat hun ogen zeggen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kijk naar iemands ogen maar ik kan ze toch bijna niet aflezen. Het is alsof ik niets zie.
Ik kan aan iemands ogen moeilijk zien of die persoon me leuk vind of niet. Dat lukt wel beter als ik in een gesprek zit van een uurtje of 2, maar niet binnen een minuut of zo. Dat is voor me gewoon niet te doen
Daarom is speeddaten dus een ideale oefening voor mij.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan goed voorstellen ja. Wat uiteindelijk draait het bij het versieren natuurlijk allemaal om oogcontact.
Oh daar ga ik mij niets wagen om over na te denken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het op zich ook wel "eng", maar ik doe het toch gewoon. Alleen weet ik niet het verschil tussen gewoon oogcontact maken en flirten
Tsja het is niet anders. Ik weet niet beter dan dat ik het alleen mensen aankijk en oogcontact maak als ze het vragen anders doe ik het gewoon nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat lijkt me frustrerend..
Oogcontact is erg belangrijk bij versieren en emoties overbrengen.
Goede vraag.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef formerjellybean het volgende:
Niet beledigend bedoeld hoor magnetron maar je bent je zo vaak op de minpunten van jezelf aan het storten , zie je nog wel positieve punten bij jezelf ??
Bij mannen zie ik het ook nooit aan de ogen hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is voor niemand te zien, vrouwen zijn zo subtiel dat je echt niet weet wat hun ogen zeggen.
Zeker voor mij als vrouw is dat moeilijk te zien. Glimlacht een vrouw naar me omdat ze me aardig vindt, omdat ze vriendinnen met me zijn of flirt ze met me? Kijkt ze indringend omdat ze blij is met de vriendschap of flirt ze met me? Dat is volgens mij als vrouw die een vrouw zoekt nog moeilijker te zien, dan als man die een vrouw zoekt...
Ik heb aan veel bepaalde tips gewoon niks omdat die voor mij niet opgaan. Om dat begrijpelijk te maken voor anderen is het veel makkelijker om gewoon te vertellen wat er aan de hand is in plaats van er uren lang omheen te lullen, want ik kan het vaak niet eens uitleggen wat er aan de hand is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:36 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar ik loop toch ook niet van he , ik ben borderliner dus daten gaat voor mij moeilijk
Ik bedoel het goed! Maar het kan mensen afschrikken als je dat etiket noemt. Bij mijn etiket denken mensen ook dat het iets extreems is, net als dat bij autisme vaak aan Rainman gedacht wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zei al eerder, het is geen self-fullfilling prophecy want ik had al moeite met versieren voor ik gediagnostiseerd was! -_-
Na de diagnose had het nog een half jaar geduurd voor ik het überhaubt zeg maar eens was met de diagnose, al had ik het achteraf gezien wel gewoon kunnen verwachten
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is voor niemand te zien, vrouwen zijn zo subtiel dat je echt niet weet wat hun ogen zeggen.
Zeker voor mij als vrouw is dat moeilijk te zien. Glimlacht een vrouw naar me omdat ze me aardig vindt, omdat ze vriendinnen met me zijn of flirt ze met me? Kijkt ze indringend omdat ze blij is met de vriendschap of flirt ze met me? Dat is volgens mij als vrouw die een vrouw zoekt nog moeilijker te zien, dan als man die een vrouw zoekt...
Tijn serieus over dat speeddaten ik zeg doen!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom is speeddaten dus een ideale oefening voor mij.
[..]
Oh daar ga ik mij niets wagen om over na te denken.
[..]
Tsja het is niet anders. Ik weet niet beter dan dat ik het alleen mensen aankijk en oogcontact maak als ze het vragen anders doe ik het gewoon niet
Haha, nou dan zie je het tenminste nog ergens aan!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bij mannen zie ik het ook nooit aan de ogen hoor
meer aan het kwijl in hun mondhoeken![]()
Waarheid. Dit is in dit topic ontelbaar vaak aangegevenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goede vraag.
Als je niet van jezelf houdt, hoe verwacht je dan dat een ander ooit van je kan houden?
Ik ben iemand die heel direct is. Als ik zeg dat iets niet het geval was, dan was dat ook niet zo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:37 schreef dawg het volgende:
[..]
dat geloof ik, maar bij jou heb ik weleens het idee dat je er net iets teveel mee bezig bent. tenminste die indruk laat je op me achter.
ik ben er een keer op gewezen dat ik nooit personen aan kijk. ben er nu bewuster mee bezig. ik merk toch dat mensen die je niet aan kijken ongeinteresseerd overkomen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet, kijk mensen ook zelden aan
het is niet altijd liegenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben iemand die heel direct is. Als ik zeg dat iets niet het geval was, dan was dat ook niet zo.
Ik ben wel eerlijk naar mezelf toe omdat tegen jezelf liegen 1 van de meest zinloze dingen is die je jezelf kunt aandoen
Het is dan ook het hele plaatje, de hele vibe. En de ogen zijn daarvan een belangrijk detailquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:42 schreef dawg het volgende:
[..]vrouwengedachten.
mannen denken weleens als een vrouw ze net iets langer aankijkt: "yes, misschien wil deze wel!"
Bij mijn vriendinnen zag ik het uiteindelijk wel. het is een bepaalde soort lach, een bepaalde mimiek in hun gezicht. Maar wellicht was dat ook meer geilheid of zoquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zal dat waar zijn. Maar zelfs als je al wel zo ver bent dat je tevreden bent met jezelf, zie ik nog geen veranderingquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarheid. Dit is in dit topic ontelbaar vaak aangegeven
vroeger op school kreeg ik van 1 juf er altijd straf voorquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef hasjman het volgende:
[..]
ik ben er een keer op gewezen dat ik nooit personen aan kijk. ben er nu bewuster mee bezig. ik merk toch dat mensen die je niet aan kijken ongeinteresseerd overkomen.
Is meestal waar. TIjdens uitgaan tenminste, als ze dan een paar keer naar je gluurt kan je er vanuit gaan dat je 'iets' hebt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:42 schreef dawg het volgende:
[..]vrouwengedachten.
mannen denken weleens als een vrouw ze net iets langer aankijkt: "yes, misschien wil deze wel!"
nou zo extreem is het nou ook weer niet. Je kan een gemiddelde vrouw wel aardig peilen. Let op de reactie, de lach en als die blijft terug komen zit je goed.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
ik kijk mensen altijd aan inderdaad.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is dan ook het hele plaatje, de hele vibe. En de ogen zijn daarvan een belangrijk detail
De positieve dingen van mij storen me niet zo. Ik houd me daar denk ik gewoonweg minder mee bezig?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef formerjellybean het volgende:
Niet beledigend bedoeld hoor magnetron maar je bent je zo vaak op de minpunten van jezelf aan het storten , zie je nog wel positieve punten bij jezelf ??
En zo verpest je dus jezelf beeld want je ziet jezelf alleen maar als autist.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De positieve dingen van mij storen me niet zo. Ik houd me daar denk ik gewoonweg minder mee bezig?
Dat is een proces van bewustwording. Dat is iets wat ik heel belangrijk vind. Ik heb feedback nodig om me bewust te worden van dingen, anders kan ik jarenlang op de verkeerde manier door blijven gaanquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is niet altijd liegen
niemand heeft een compleet beeld van zichzelf...
sommige dingen zijn soms gewoon niet bekend bij jezelf of doe je onbewust
Je kunt beter vragen wie er geslikt heeftquote:
Ik was het wel van plan om te gaan doen. Al is het alleen maar om de tapasquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tijn serieus over dat speeddaten ik zeg doen!!
Maar jij maakt sowieso best vaak goede stappen op date gebied!
luister, je bent een autist, daar kan jij ook niks aan doen. Dat kan je leven net iets moeilijker maken dan gemiddeld. Maar er zijn GENOEG dingen die positief zijn. Zie dat stukje autist zijn als bijzaak.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De positieve dingen van mij storen me niet zo. Ik houd me daar denk ik gewoonweg minder mee bezig?
Ik zit al twee dagen te kijken naar De Lama's om me minder kut te voelen.quote:
Dag jongemanquote:
Zeker heb ik die.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:45 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar magnetron , je bent constant je minpunten aan het opsommen, je hebt toch ook wel .pluspunten.
Maar dat is het toch ookquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit al twee dagen te kijken naar De Lama's om me minder kut te voelen.
Dus ik heb al zo'n twintig keer de presentator horen zeggen "Een bijzonder goedenavond"
datequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef Bartholomeus het volgende:
Nou, iemand behoefte aan een update?
Ik zeg dat vaak op me werk aan de tel. "naam bedijf een biezondere goede morgen met "naam" spreekt u.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit al twee dagen te kijken naar De Lama's om me minder kut te voelen.
Dus ik heb al zo'n twintig keer de presentator horen zeggen "Een bijzonder goedenavond"
Je mag het ook zelf zeggenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef Bartholomeus het volgende:
Nou, iemand behoefte aan een update?
Die is goed! Die ga ik onthouden als ik ook een tel.nr wil!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:46 schreef ook_gek het volgende:
Kennelijk vond ze dat niet leuk want ik kreeg er een opmerking over in de zin van. Jezus jij blijft ook maar smsen he? Ja zeg ik, wil jou ook best wel smsen hoor, maar tja heb je nummer niet. Voor ik uitgesproken was rukte ze me mobiel uit me hand en kreeg ik haar nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:53 schreef Sinji het volgende:
Ik ben nieuw hier en wil graag tips om Yvonne Jaspers te versieren.Ik twijfelde wel iets van een seconde of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat denk ik ook altijd, maar heb toch een paar keer flink gefaald door hier op af te gaan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou zo extreem is het nou ook weer niet. Je kan een gemiddelde vrouw wel aardig peilen. Let op de reactie, de lach en als die blijft terug komen zit je goed.
Zit ze aan je, praat ze na een lang stilte opeens tegen je over een compleet nieuw onderwerp zit je goed.
Ik heb hem eens geprobeerd. Toen lukte het niet. De ervaringen zijn dus niet onverdeeld positiefquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:53 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Die is goed! Die ga ik onthouden als ik ook een tel.nr wil!
Fayequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat is het toch ookje bent jong, single, gezond, wat wil je nog meer?
Het probleem is, anderen gaan er in het begin van uit dat je het zelfde bent als zijzelf.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was het wel van plan om te gaan doen. Al is het alleen maar om de tapashaha. Als dat bevalt dan ga ik zeker vaker zoiets doen.
Ik begrijp best wat magnetronkoffie zegt. Zo denk ik ook wel. Het komt bij althans vooral dat je constant door iedereen op je te minpunten wordt gewezen. En dan ga je daar ook naar leven en handelen.
Het is erg moeilijk om uit die negatieve spiraal te breken. Het lukt mij soms wel en soms niet.
kwestie van de juiste opmerkingen makenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:54 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd, maar heb toch een paar keer flink gefaald door hier op af te gaan.
Vrouwen doen soms ook echt zo in een vriendschap.
Mwah zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:56 schreef formerjellybean het volgende:
ok heloef nu ga ik je zo slaan![]()
Het is vervelend dat het zo gegaan is maar denk je dat dit op een gegeven moment leuk is voor fay om steeds dit soort opmerkingen te lezen ??
Wat boeit dat nou weer? Als hij er van baalt moet hij dat toch kunnen zeggen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:56 schreef formerjellybean het volgende:
Het is vervelend dat het zo gegaan is maar denk je dat dit op een gegeven moment leuk is voor fay om steeds dit soort opmerkingen te lezen ??
Nu ga waarschijnlijk toch maar weer tegen me roepen, maar je krijgt hier enorm veel feedbackquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is een proces van bewustwording. Dat is iets wat ik heel belangrijk vind. Ik heb feedback nodig om me bewust te worden van dingen, anders kan ik jarenlang op de verkeerde manier door blijven gaan
Dat is niet waar, ik heb geprobeerd iedereen antwoord te geven op zijn/haar vragen en opmerkingen. Op een gegeven moment hield ik het niet meer bij en zal vast wel 't een en ander gemist hebben, helaasquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nu ga waarschijnlijk toch maar weer tegen me roepen, maar je krijgt hier enorm veel feedback
maar de helft negeer je
en mij val je alleen maar aan nadat ik feedback geef
je kunt misschien niet altijd wat met de manier waarop ik het breng maar dat maakt de boodschap niet minder waar of zo
je krijgt nu in andere woorden precies dezelfde feedback... waarom kun je daar dan toch niks mee?
Niet dat ik het gepraat over Faye zo'n win vind, maar volgens mij heb jij er meer last van dan zijquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:56 schreef formerjellybean het volgende:
Dat komt omdat ik veel feedback nodig heb voordat ik iets begrijpquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt misschien niet altijd wat met de manier waarop ik het breng maar dat maakt de boodschap niet minder waar of zo
je krijgt nu in andere woorden precies dezelfde feedback... waarom kun je daar dan toch niks mee?
Meer last van dan zijquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet dat ik het gepraat over Faye zo'n win vind, maar volgens mij heb jij er meer last van dan haar
Hm je bent er wel goed in zo te lezen!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kwestie van de juiste opmerkingen maken![]()
BV mode meisje. Ja eindelijk een man met mode gevoel. Heerlijk mensen kijken met jou en voorzien van commentaar.
Ik reageer dan direct van, nou ik weet wel een leuk plekje in de stad daar en daar. Gaan we zondag daar zitten en heerlijk mensen kijken. Theetje en een lekker broode er bij.
Ze vindt het lullig voor me meer niet, ze nu vooral gelukkig met VH. Hoe ik me uitlaat hier boeit haar denk ik niet zoveel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
ja maar hij kan het beter prive doen dan, het is namelijk voor een meisje ook best moeilijk dat ze iemand moet afwijzen die een vriend is.
Het is nog moeilijker als iemand steeds loopt te bespreken publiekelijk en zij dus ook alles ziet wat hij gezegd heeft wat niet altijd even positief is.
Ikzelf ben een vrouw heb het ook weleens met vrienden die situatie gehad en juist omdat die zichzelf juist heel erg laat zien kan die misschien op deze manier ook best ook de vriendschap stukmaken.
quote:
En dat moet je dus niet doen. Dan is het logisch dat je die reacties krijgt dat zie je hier in dit topic ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het probleem is, anderen gaan er in het begin van uit dat je het zelfde bent als zijzelf.
Maar aangezien dat niet zo is (in mijn geval) wijs ik andere mensen liever op het autisme dan dat ik vanaf het begin begin uit te leggen hoe dingen bij mij werken.
Heel vaak krijg ik dan namelijk een "O, zit dat zo!" kreet en dan is dat meteen klaar!
Het is een kwestie van weten hoe je met andere mensen moet communiceren en als iemand (heel) anders is dan zijzelf, hebben ze vaak heel veel moeite om dat te begrijpen.
Ik bedoel dat je de inhoud, de daadwerkelijke feedback negeertquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik heb geprobeerd iedereen antwoord te geven op zijn/haar vragen en opmerkingen. Op een gegeven moment hield ik het niet meer bij en zal vast wel 't een en ander gemist hebben, helaas
Dan is het een kwestie van bepalen wie ik het wel vertel en wie niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]komt wel goed schatje, er zijn veel meer leukere vrouwen dan haar
[..]
En dat moet je dus niet doen. Dan is het logisch dat je die reacties krijgt dat zie je hier in dit topic ook.
Je kan best communiceren met andere zonder dat ze gelijk hoeven te weten dat je auti bent. Als je niet gelijk verteld dat je auti bent zul je merken dat mensen je veel serieuzer nemen en niet meer negatief behandelen
Ja maar niet elke vrouw is het zelfde. En kennelijk heeft zij er niet zoveel moeite me aldus Heloef. En als ze het wel moeilijk vind leest ze het toch lekker niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
ja maar hij kan het beter prive doen dan, het is namelijk voor een meisje ook best moeilijk dat ze iemand moet afwijzen die een vriend is.
Het is nog moeilijker als iemand steeds loopt te bespreken publiekelijk en zij dus ook alles ziet wat hij gezegd heeft wat niet altijd even positief is.
Ikzelf ben een vrouw heb het ook weleens met vrienden die situatie gehad en juist omdat die zichzelf juist heel erg laat zien kan die misschien op deze manier ook best ook de vriendschap stukmaken.
Haha nou dat zal vast mee vallen, me versier blunder topics waren ander een bron van groot vermaak voor vele users hier op fok.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hm je bent er wel goed in zo te lezen!
Nee dat moet je dus niet doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan is het een kwestie van bepalen wie ik het wel vertel en wie niet.
Dat is best lastig, liever vertel ik het vrij snel, dan is dat ook meteen uit de weg weet je
Ik kom tenminste wel steeds met uitleg waarom ik vind dat iets anders is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je de inhoud, de daadwerkelijke feedback negeert
als 15 mensen hier tegen je zeggen dat je nogal veel focust op je stempel dan is dat wel een common denominator en lijkt me dat het zinnig is daar eens naar te kijken
maar je blijft dat maar meteen ontkennen
Je moet een label vooral zien als een hulpmiddel voor jezelf en niet iets wat je als excuus/verklaring te pas en onpas moet gebruikenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:03 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, want nogmaals: Twintig jaar eerder zou je dat label uberhaupt niet gehad hebben.
Wie is VH?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze vindt het lullig voor me meer niet, ze nu vooral gelukkig met VH. Hoe ik me uitlaat hier boeit haar denk ik niet zoveel.
Ik zwaai niet met "Das Label", ik vertel het meestal terloops zeg maarquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat moet je dus niet doen.Laat eerst zien wie je bent dan gelijk met dat labeltje te gaan zwaaien.
Een vriend van mij die ze leuk vindt en mee date.quote:
hangt er van af hoe je het verteld. Stuur het gesprek op dingen die mis gaan in het leven. Ben onhandig, vergeet dingen snel. Iedereen heeft wel zo iets.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat moet je dus niet doen.Laat eerst zien wie je bent dan gelijk met dat labeltje te gaan zwaaien.
Ik gebruik het vaak als verklaring omdat dat voor mij makkelijker is. Dan is het meteen klaar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet een label vooral zien als een hulpmiddel voor jezelf en niet iets wat je als excuus/verklaring te pas en onpas moet gebruiken
Warempel, werkelijk waar wijze woordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet een label vooral zien als een hulpmiddel voor jezelf en niet iets wat je als excuus/verklaring te pas en onpas moet gebruiken
Dat je vind dat iets anders is wil nog niet zeggen dat het anders isquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom tenminste wel steeds met uitleg waarom ik vind dat iets anders is.
Als 9 van de 10 mensen zeggen dat nederlandse nummerborden oranje zijn, betekend dat niet meteen dat dat ook zo is.
Quality over quantity
Hmm...gek, dan zal ik me daar neit zo van bewust geweest zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:07 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is niet helemaal waar magnetron . Je hebt het er best veel over gehad maar schijnbaar ben je daar niet zo van bewust.
oh ik dacht een afkorting van een fokkerquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Een vriend van mij die ze leuk vindt en mee date.
Dat het een vriend is sluit niet uit dat het een fokker isquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik dacht een afkorting van een fokker
ik bedoel had wel door dat het haar date wasvroeg me af welke fokker er achter zat
de makkelijkste weg is zelden de weg die de moeite waard is om te bewandelenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik gebruik het vaak als verklaring omdat dat voor mij makkelijker is. Dan is het meteen klaar.
Voor mij is dat makkelijker dan om de hete brij heen lullen
Het is ook een fokker ValHallen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoel had wel door dat het haar date wasvroeg me af welke fokker er achter zat
Zie ik toch, ValHallenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ValHallen geloof ik dat die heet
Bij mij welquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat het een vriend is sluit niet uit dat het een fokker is
ah, gezellig allemaal op fokquote:
Ja maar ik loop steeds een paar posts achter hier omdat ik te veel tegelijk doequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie ik toch, ValHallen
[..]
Mijn leven is een fucking chaos nou.quote:
laten we zo samen de top 2000 quiz kijken dan heloefjequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn leven is een fucking chaos nou.
dank jequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Warempel, werkelijk waar wijze woorden
Ik denk dat jij niet goed aanvoelt of het handig is wanneer en hoe je dat verteld. Dat heb ik zelf ook. Hier zoals je merkt is het niet een zo'n goed idee. Dus wees er in het vervolg wat terughoudender mee. Het is nogal storend.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik gebruik het vaak als verklaring omdat dat voor mij makkelijker is. Dan is het meteen klaar.
Voor mij is dat makkelijker dan om de hete brij heen lullen
Preciesquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hangt er van af hoe je het verteld. Stuur het gesprek op dingen die mis gaan in het leven. Ben onhandig, vergeet dingen snel. Iedereen heeft wel zo iets.
Ik ben extreem slecht in namen en datums. Zij komt vast ook wel met onhandige voorbeelden. Hij kan later in dat gesprek zeggen van. Ik heb moeite met dit en dat maar dat komt door mijn labeltje. Zorg er wel voor dat je afsuit met iets positieft. BV zo is mijn leven altijd 1 grote verrassing en kan ik er wel om lachen.
Je maakt van je labeltje iets leuks positiefs. Grote kans dat zij juist geintereseert is hoe of wat en kan je heel rustig uitleggen wat voor jou de knelpunten zijn. Maar ook hier weer afsluiten met iets positieft.
BV ik vergeet vaak iets bij de appie. Ach ja loop ik 2x op en nee, kom ik ook nog eens buiten
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn leven is een fucking chaos nou.
voetbal begint over 20 minuten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laten we zo samen de top 2000 quiz kijken dan heloefje
Thanks voor de tip. Daar kan ik wat meequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dank je![]()
Toffe zin trouwenshaha
[..]
Ik denk dat jij niet goed aanvoelt of het handig is wanneer en hoe je dat verteld. Dat heb ik zelf ook. Hier zoals je merkt is het niet een zo'n goed idee. Dus wees er in het vervolg wat terughoudender mee. Het is nogal storend.
ooh ja 1 weekje weer 16 zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]Wacht maar tot je volwassen bent knulletje
![]()
Onlangs nog over, vroeger was zoveel beter. Geen gezeik en drama's en volwassen dingen. Lekker doen wat je wilt. Stappen als of er geen morgen meer is en geen verplichtingen.
Was ik nog maar jong
volgende keer tijd om je ballen te tonen dus.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef Bartholomeus het volgende:
Goed, gister was dus de verjaardag. Het cadeau, de twee kaarten voor het blØf concert, was een schot in de roos. Nooit geweten dat een meissie van 1.64m zó hoog kan springen en kraaien van plezier tegelijkEn daarna kwam er: Ga je mee?
![]()
![]()
Verder heeft ze dus daadwerkelijk d'r rommelkamer opgeruimd en er daadwerkelijk een logeerbed neergezet, waar ik dan ook gewoon geslapen heb. Vanmorgen hebben we samen 'r appartement opgeruimd en schoongemaakt, en hebben we uitgebreid gepraat over van alles en nog wat. Slap geouwehoer over niks maar ook serieus over elkaars onzekerheden en dergelijke. Dat gaat op een of andere manier nog altijd heel vanzelf bij haar.
Maar een beetje tegenstrijdig is ze wel. Ze zocht me de hele tijd op, kwam bij me staan, beetje aandacht vragen, lief lachen, the works. Maar toen we alleen waren gisteravond en vanmorgen hield ze toch net ff meer afstand, zelfs de in Duitsland gebruikelijke korte omhelzing als groet zat er niet in![]()
Nouja, de 17e naar het concert en dan zullen we wel zien. Ze wilde vooraf samen uit eten
Klinkt goed hoor!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef Bartholomeus het volgende:
Goed, gister was dus de verjaardag. Het cadeau, de twee kaarten voor het blØf concert, was een schot in de roos. Nooit geweten dat een meissie van 1.64m zó hoog kan springen en kraaien van plezier tegelijkEn daarna kwam er: Ga je mee?
![]()
![]()
Verder heeft ze dus daadwerkelijk d'r rommelkamer opgeruimd en er daadwerkelijk een logeerbed neergezet, waar ik dan ook gewoon geslapen heb. Vanmorgen hebben we samen 'r appartement opgeruimd en schoongemaakt, en hebben we uitgebreid gepraat over van alles en nog wat. Slap geouwehoer over niks maar ook serieus over elkaars onzekerheden en dergelijke. Dat gaat op een of andere manier nog altijd heel vanzelf bij haar.
Maar een beetje tegenstrijdig is ze wel. Ze zocht me de hele tijd op, kwam bij me staan, beetje aandacht vragen, lief lachen, the works. Maar toen we alleen waren gisteravond en vanmorgen hield ze toch net ff meer afstand, zelfs de in Duitsland gebruikelijke korte omhelzing als groet zat er niet in![]()
Nouja, de 17e naar het concert en dan zullen we wel zien. Ze wilde vooraf samen uit eten
Quiz is tofferquote:
letterlijk of figuurlijk ?? Weet niet of dat zo slim is op een concertquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:13 schreef dawg het volgende:
[..]
volgende keer tijd om je ballen te tonen dus.
niceeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef Moonwalk het volgende:
Versiernieuws:
Oke, er werd aangebeld. Ik had geen zin om open te doen. Werd er nog 10 keer aangebeld. Met een hele diepe zucht open gaan doen. Staat de broer van de buren daar( Die ik gisteren pas toevallig voor het eerst tegenkwam en even sprak omdat hij er dit weekend logeert ofzoiets ik weet het allemaal niet ) om te vragen of ik vanavond zin heb om mee te gaan naar een feest.
Mooie ogen enzo, leuke stem, leuke vibe, maar iets te oud denk ik
Gast samen een kamer opruimen? Wat ben je van beroep, interieur verzorger? Ik had dat no way gedaan. Ze heeft je gewoon gebruiktquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef Bartholomeus het volgende:
![]()
![]()
Oh want op latere leeftijd mag je niet tongen? Shit dan ben ik in overtredingquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh ja 1 weekje weer 16 zijn
lekker tongen
same here hahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef Heathcliff80 het volgende:
Als mijn collega's hier zitten en ze herkennen me, dan is mijn reputatie eraan.
Klinkt als een goed verhaal, maar je bent er nog net niet helemaalquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef Bartholomeus het volgende:
![]()
![]()
Op zich klinkt dat niet verkeerd. Natuurlijk zal het anders zijn omdat je al eens iets met haar hebt gehad, dus wat voor mij belangrijker is: hoe heb je dat de eerste keer gedaan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef Bartholomeus het volgende:
![]()
![]()
Ja dat is altijd toch wel leuk van die heeeeeele mooie ogenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niceeeeeeeeeeeee
ik wil ook leuke ogen hier aan de deur
gezellig dat je er weer bent.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef Moonwalk het volgende:
Versiernieuws:
Oke, er werd aangebeld. Ik had geen zin om open te doen. Werd er nog 10 keer aangebeld. Met een hele diepe zucht open gaan doen. Staat de broer van de buren daar( Die ik gisteren pas toevallig voor het eerst tegenkwam en even sprak omdat hij er dit weekend logeert ofzoiets ik weet het allemaal niet ) om te vragen of ik vanavond zin heb om mee te gaan naar een feest.
Nou ik tong echt zelden zo ordinair nogquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gast samen een kamer opruimen? Wat ben je van beroep, interieur verzorger? Ik had dat no way gedaan. Ze heeft je gewoon gebruikt![]()
Ik had lekker gezegt van, kom die rommel kan je morgen of van de week ook wel opruimen. Dat loopt niet weg. We gaan lekker lunchen ergens.
En die omhelsing? Gewoon hoppa er op af gaan. Kom maar krijg je een dikke knuffel van me
[..]
Oh want op latere leeftijd mag je niet tongen? Shit dan ben ik in overtreding
Je krijgt ze gewoon op een zilveren dienblaadje aangerijkt, mazzelaarsterquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef Moonwalk het volgende:
Versiernieuws:
Wat is dat toch met die ogen? Ogen zeggen mij echt helemaal niksquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niceeeeeeeeeeeee
ze vraagt of ie meegaat, zoekt hem op, in het begin nog lichamelijk contact, en hij wacht af. zij wacht niet lang meer als ik het zo lees. dus tijd om in actie te komen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
letterlijk of figuurlijk ?? Weet niet of dat zo slim is op een concert
Is leuke ogen aan de deur van de buurtsuper ook goed?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
Leuke ogen zijn sowieso goedquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Is leuke ogen aan de deur van de buurtsuper ook goed?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die ogen? Ogen zeggen mij echt helemaal niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.super mooi toch!He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Niet? Oh daar kan ik helemaal verliefd op worden! Mooie sprekede pret ogen? Ja heerlijk, kan ik echt geen genoeg van krijgen!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik tong echt zelden zo ordinair nog![]()
daarmee bedoel ik dus meer het kluiven
het liefst met mensen die je net een half uur kent
Ik zie wel dat ogen iets zeggen, maar niet altijd wat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die van jou? Zeker!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Is leuke ogen aan de deur van de buurtsuper ook goed?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]creepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.super mooi toch!14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
Ja maar dan moet ik mijn vriend dumpen dat is ook zoietsquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet? Oh daar kan ik helemaal verliefd op worden! Mooie sprekede pret ogen? Ja heerlijk, kan ik echt geen genoeg van krijgen!
[..]ook op latere leeftijd mag en kan dat nog hoor
Exact!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt als een goed verhaal, maar je bent er nog net niet helemaal
Nou als je dat een creep vindquote:
volgende keer zal ik eens aanbellen bij je.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]Gezellig dat jij er steeds vaker bent [ afbeelding ]
Je bedoelt, je kijkt steeds zo'n 30cm lager?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:20 schreef Capstan het volgende:
Het zal aan mij liggenIk let te veel op het totaalplaatje om me over ogen druk te maken.
Maar meestal niet de types waar ik echt voor zou vallenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je krijgt ze gewoon op een zilveren dienblaadje aangerijkt, mazzelaarster
perfecte manier om oogcontact te vermijden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt, je kijkt steeds zo'n 30cm lager?
Totaalplaatje zeg ik tochquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt, je kijkt steeds zo'n 30cm lager?
Ogen zijn de spiegel van de zielquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dealquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou als je dat een creep vind
die mag echt elke dag in mijn bosjes rondhangen hoor!
Hij, niet jijquote:
doet ie alleen als het volle maan is denk ik.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou als je dat een creep vind
die mag echt elke dag in mijn bosjes rondhangen hoor!
Ik zet voortaan maar altijd een zonnebril op. Mijn modderbruine kijkers zijn een nogal troebele spiegelquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ogen zijn de spiegel van de ziel
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]Net een wilde leeuw ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.super mooi toch!grom
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Ik ben gek bij jou in de bosjes gaan zitten jij bent raarquote:
ik liever op een grasveld. heel kort gemaaid.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben gek bij jou in de bosjes gaan zitten jij bent raaren ik zit sowieso liever bij iemand anders in de bosjes
Dat dit gebeurt vind ik niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]Wacht maar tot je volwassen bent knulletje
![]()
Onlangs nog over, vroeger was zoveel beter. Geen gezeik en drama's en volwassen dingen. Lekker doen wat je wilt. Stappen als of er geen morgen meer is en geen verplichtingen.
Was ik nog maar jong
Mijn bosjes zitten vol met fokkersquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben gek bij jou in de bosjes gaan zitten jij bent raaren ik zit sowieso liever bij iemand anders in de bosjes
Bezet...tsk tskquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar meestal niet de types waar ik echt voor zou vallenof te oud, of met kind, of bezet, of altijd wel wat
hahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:24 schreef dawg het volgende:
[..]
ik liever op een grasveld. heel kort gemaaid.
Net wilde jij mij nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn bosjes zitten vol met fokkers
Maar je wil me niet?
*Snif*
waar is die reep chocolade die ik aan het bewaren was voor een sad momentje?
Nja, dan moet ik mijn verrekijker maar van zolder pakken om in je bosjes te komen zittenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn bosjes zitten vol met fokkers
Maar je wil me niet?
*Snif*
waar is die reep chocolade die ik aan het bewaren was voor een sad momentje?
In huis maar in de bosjes ben je meer dan welkomquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha
[..]
Net wilde jij mij nietvrouwen
![]()
Ze is dan wel klein, maar ze heeft een eigen wil en daar laat ze zich niet vanaf brengen. Ze heeft geen rust voordat de boel gewoon weer opgeruimd is en alles op z'n plek staat. Als ik als een lamme tak op m'n reet was blijven zitten had ze alles alleen gedaan, mee lunchen had ze al helemáál niet gedaan, dikke kans dat ze niet te genieten was geweest ook nog. Nu was in no time de boel aan de kant en alles geregeld en hebben we dus leuk met een kop koffie (waar we beide ook hard aan toe waren) nog een poos zitten zwammen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gast samen een kamer opruimen? Wat ben je van beroep, interieur verzorger? Ik had dat no way gedaan. Ze heeft je gewoon gebruikt![]()
Ik had lekker gezegt van, kom die rommel kan je morgen of van de week ook wel opruimen. Dat loopt niet weg. We gaan lekker lunchen ergens.
En die omhelsing? Gewoon hoppa er op af gaan. Kom maar krijg je een dikke knuffel van me
[..]
Oh want op latere leeftijd mag je niet tongen? Shit dan ben ik in overtreding
beetje vrolijkerquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, dan moet ik mijn verrekijker maar van zolder pakken om in je bosjes te komen zitten![]()
Nu weer vrolijk?
Ik heb nog een chocoladeletter over; delen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beetje vrolijker
breng chocolade voor me mee en ik ben weer dol gelukkig
hahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
In huis maar in de bosjes ben je meer dan welkom
haha nee ik vind je een poekie hoor tijn
Jah, als ik dát nou eens wist, dan had ik dat kunstje ook wel bij anderen kunnen flikken denk je zelf ook nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op zich klinkt dat niet verkeerd. Natuurlijk zal het anders zijn omdat je al eens iets met haar hebt gehad, dus wat voor mij belangrijker is: hoe heb je dat de eerste keer gedaan?
welke smaak?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb nog een chocoladeletter over; delen?
Zonder account bedoel je?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:33 schreef ook_gek het volgende:
iemand een site waar ik een foto kan uploaden?
Bon bon bloc truffel puurquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
welke smaak?
melk is vies
wit of puur dan doe ik mee!
theetje er bij
nomnom
Tinypicquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:33 schreef ook_gek het volgende:
tinypicquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:33 schreef ook_gek het volgende:
Pechquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet tinypic, die zie ik niet
ik eet het wel hoorquote:
Ik wist niet dat zij nog steeds de enige is geweestquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah, als ik dát nou eens wist, dan had ik dat kunstje ook wel bij anderen kunnen flikken denk je zelf ook niet
Als er maar chocola in zit zekerquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik eet het wel hoor
ik eet alles![]()
maar ik heb het aller liefst puur
Nja ik hoop inderdaad dat dat het is, maar ik kan er dus nog niet lekker hoogte van krijgen. Op dat concert gaan we gewoon heel hard 'Wat zou je doen' meebrullenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor!
misschien heeft ze gewoon tijd en ruimte nodig
ze wil iig met jou wat gaan doen, dat is goed
Die gele streep in je ogen, is dat een reflectie van een TL-balk?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:38 schreef ook_gek het volgende:
Speciaal voor de damens een stel ogen.
Mogen ze zelf bepalen of ze hem wel dan wel niet mooi vinden.
oh is dat dat liedje van wat zou je doen als ik hier voor je staquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nja ik hoop inderdaad dat dat het is, maar ik kan er dus nog niet lekker hoogte van krijgen. Op dat concert gaan we gewoon heel hard 'Wat zou je doen' meebrullen
ja van de lamp boven me spiegelquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Die gele streep in je ogen, is dat een reflectie van een TL-balk?
Lijkt er op jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Die gele streep in je ogen, is dat een reflectie van een TL-balk?
Wel een mooie kleur.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:38 schreef ook_gek het volgende:
[ afbeelding ]
De tweede, but stillquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zij nog steeds de enige is geweest
Veel plezier!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:42 schreef ook_gek het volgende:
Mensen ik ben er vandoor, ik duik het nachtleven in kusjes voor iedereen
wallen??? dat is niks manquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:39 schreef ook_gek het volgende:
Tering zie nu trouwens wel dat ik aardige wallen heb en er vermoeid uit ziet
En dit maakt drie op een rijquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef benzin het volgende:
[..]
En dat; naast mijn ogen op het moment is dat niets
Hey benzin hoe gaat het met jou vandaag?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef benzin het volgende:
[..]
En dat; naast mijn ogen op het moment is dat niets
Joints gerookt of zo?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:38 schreef ook_gek het volgende:
[ afbeelding ]
Mwaah, vanochtend wel goed, voel me nu even wat minder, maak me zorgen over de toekomst en voel me eenzaam. Maar probeer mezelf bij elkaar te houden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Hey benzin hoe gaat het met jou vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, vanochtend wel goed, voel me nu even wat minder, maak me zorgen over de toekomst en voel me eenzaam. Maar probeer mezelf bij elkaar te houden.
Gelukkig heb ik goede muziek:
Ik las de eerste regel en dacht whooa hij luistert hier naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zat al te dansen in mijn stoel
maar helaasHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ja die geef ik dus geen aandacht hequote:
sorry ik zit heel ergens andersquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
Iemand in omgeving leiden zin om wat te doen?
Waar zit je?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry ik zit heel ergens anders
ergens andersquote:
Niet mijn muziekquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik las de eerste regel en dacht whooa hij luistert hier naar
ik zat al te dansen in mijn stoel
maar helaas
In d'r stoel, achter d'r bureau, in d'r huis, etcquote:
dat is niemands muziek meerquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet mijn muziek![]()
Luisterde naar The Matches - Point Me Towards The Morning![]()
Vind het jammer dat ze uit elkaar zijn; ze waren uniek, muzikaal en de teksten waren verschrikkelijk goed
op de bank, met mijn voetjes op een luie stoelquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In d'r stoel, achter d'r bureau, in d'r huis, etc
Dat dusquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op de bank, met mijn voetjes op een luie stoel
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In d'r stoel, achter d'r bureau, in d'r huis, etc
Ik ben heel goed in quizen zoals u weet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
Heloef! ga je mee quiz kijken op nl 3?
Daarom! ik dacht kijken of ik hem kan hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in quizen zoals u weet.
Maar nee ik ga nog even naar De Lama's kijken en dan naar beneden voor Match of the Day.
Dit topic, mensen delen geen stomme informatie als weet ik veel... bij welke stad je woont...(dat mag ik dus niet weten.. like wth waarom doe je daar moeilijk over.)quote:
Ik geloof dat het best wel klikt tussen haar en een ander meisje in dit topicquote:
Ze wil een beetje annoniem blijven geloof ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit topic, mensen delen geen stomme informatie als weet ik veel... bij welke stad je woont...(dat mag ik dus niet weten.. like wth waarom doe je daar moeilijk over.)
En mensen doen een beetje stoer als antwoord op mijn vraag waar iemand is met het antwoord ''achter haar computer'' Inclusief emo smiley... Daar heb ik helemaal een schijthekel aan.
Nou, ik heb nog steeds geen vrouw aangeraakt, hoor, dus ben nog net zo ver of minder ver dan jullie.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik geloof dat het best wel klikt tussen haar en een ander meisje in dit topic![]()
Heat heeft meer succes dan de meeste mannen in dit topic samen; ergo ze is een baas
Ja sorry ik gooi dat gewoon niet zo snel hier het topic inquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit topic, mensen delen geen stomme informatie als weet ik veel... bij welke stad je woont...(dat mag ik dus niet weten.. like wth waarom doe je daar moeilijk over.)
En mensen doen een beetje stoer als antwoord op mijn vraag waar iemand is met het antwoord ''achter haar computer'' Inclusief emo smiley... Daar heb ik helemaal een schijthekel aan.
Er gaat vast nog wel een bus en dan wil ik je daar best vanaf helpen hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog steeds geen vrouw aangeraakt, hoor, dus ben nog net zo ver of minder ver dan jullie.
Nee ok prima... Ik doe een beetje raar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze wil een beetje annoniem blijven geloof ik
Ik doe helemaal niet stoer, ik heb gewoon een bizar slechte humor. En je dan buitengesloten voelen als anderen hun woonplaats lekker voor zichzelf houdenquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aangeraakt heb ik een vrouw wel eens.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog steeds geen vrouw aangeraakt, hoor, dus ben nog net zo ver of minder ver dan jullie.
Gast, je slaat de boot mis, en je lijkt te stoken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet stoer, ik heb gewoon een bizar slechte humor. En je dan buitengesloten voelen als anderen hun woonplaats lekker voor zichzelf houdenAls er iemand in je aanbod geïnteresseerd was geweest had je het wel gemerkt, denk je ook niet?
hoe voelde dat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aangeraakt heb ik een vrouw wel eens.
Daar is alles mee gezegd
Maar het staat volgens mij snel te gebeuren, of niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
nop, zware nacht en 3 uurtjes geslapen vannacht met me lenzen inquote:
Nou, oke, ik ook, maar niet amoreus.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aangeraakt heb ik een vrouw wel eens.
Daar is alles mee gezegd
plankquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gast, je slaat de boot mis, en je lijkt te stoken.
Gast, je slaat de plank mis en je neemt de dingen net even een tandje té persoonlijk. Of twee. Of drie.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gast, je slaat de boot mis, en je lijkt te stoken.
Dat hoop ik, ja, maar dat hoop ik al jaren.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar het staat volgens mij snel te gebeuren, of niet?
je bent zeg maar een vrouwensexmaagd?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nou, oke, ik ook, maar niet amoreus.
Qua vrouwen staan we dus gelijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nou, oke, ik ook, maar niet amoreus.
jij hebt toch exen? van heel vroeger dan of zo?quote:
Je verwart me met iemand anders. Ik heb nul ervaringquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij hebt toch exen? van heel vroeger dan of zo?
Nee, we moeten als eche vrouwen eerst alle details over elkaars verwachtingen en karakter in drievoud doorspreken en daarna nog oeverloos steggelen over waar de date plaatvindt en wat de inhoud ervan zal zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Al een date afgesproken met je 'verovering'?
Het is jammer dat de competitie voor het woord van het jaar alweer geweest isquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:12 schreef rhubarbje het volgende:
je bent zeg maar een vrouwensexmaagd?
Woooo nu ben ik een echte baas, opeens stromen de aanbiedingen binnen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er gaat vast nog wel een bus en dan wil ik je daar best vanaf helpen hoor![]()
Huh? Nee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bent zeg maar een vrouwensexmaagd?
oh dat wist ik niet
owja sorryquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je verwart me met iemand anders. Ik heb nul ervaring
Tjah klopt, ik had even een of andere aanval.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gast, je slaat de plank mis en je neemt de dingen net even een tandje té persoonlijk. Of twee. Of drie.
haha volgens mij is het geen officieel woord helaasquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is jammer dat de competitie voor het woord van het jaar alweer geweest isWat een gruwelijk stoer woord
En mannen?quote:
Zie je wel dat ik het niet fout had onthoudenquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:15 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Huh? Nee.
Ik bedoel de afgelopen jaren.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
Benzin heb je nou al een date geregeld?
Kaneel heeft er al een he.quote:
Oefenen kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik het niet fout had onthouden
never mind dan
ja maar waarom lukt het mij dan niet om vrouwen te ontmoeten in het cafe.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja want als ik ergens in een club staat kan iedereen aan me zien dat ik een cabrio hebt?
Als vrouwen me zien in me cabrio is dat vaak op de snelweg op of staat. En weet niet hoe dat bij jou zit, maar zo snel heb ik geen aanspraak op de snelweg
Echt nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar heeft ze vast meer ervaring mee dan ik. Maar die behoefte heb ik dan ook niet
Haha, in een ver, ver verleden had ie exen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij hebt toch exen? van heel vroeger dan of zo?
met iemand hier?quote:
Nee, ook toen dus nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:18 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Haha, in een ver, ver verleden had ie exen.
dat heeft waarschijnlijk te maken met je uit straling of houding of zoquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar waarom lukt het mij dan niet om vrouwen te ontmoeten in het cafe.
dan maakt het toch niet uit wat voor auto je hebt, of wat voor sociaal leven of saai leven je hebt enzo?
Namen willen we! En ook van jouw verovering!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, iemand van hier. Wooo spannend he!
Kei spannend!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, iemand van hier. Wooo spannend he!
Wie "A" zegt...quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
Ik heb niks gezegd mensen, ik heb niks gezegd!
moet ook nus zeggenquote:
ik vond mijn tomatengesprek anders een heel interessant vraagstuk waar iedereen over verdeelt is. jammer dat niemand dat deelde daar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heeft waarschijnlijk te maken met je uit straling of houding of zo
Ik weet wie het isquote:
En wil je dat met ons delenquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat houdt ze als echte heldin voor zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |