Ik bedoel dat je de inhoud, de daadwerkelijke feedback negeertquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik heb geprobeerd iedereen antwoord te geven op zijn/haar vragen en opmerkingen. Op een gegeven moment hield ik het niet meer bij en zal vast wel 't een en ander gemist hebben, helaas
Dan is het een kwestie van bepalen wie ik het wel vertel en wie niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]komt wel goed schatje, er zijn veel meer leukere vrouwen dan haar
[..]
En dat moet je dus niet doen. Dan is het logisch dat je die reacties krijgt dat zie je hier in dit topic ook.
Je kan best communiceren met andere zonder dat ze gelijk hoeven te weten dat je auti bent. Als je niet gelijk verteld dat je auti bent zul je merken dat mensen je veel serieuzer nemen en niet meer negatief behandelen
Ja maar niet elke vrouw is het zelfde. En kennelijk heeft zij er niet zoveel moeite me aldus Heloef. En als ze het wel moeilijk vind leest ze het toch lekker niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
ja maar hij kan het beter prive doen dan, het is namelijk voor een meisje ook best moeilijk dat ze iemand moet afwijzen die een vriend is.
Het is nog moeilijker als iemand steeds loopt te bespreken publiekelijk en zij dus ook alles ziet wat hij gezegd heeft wat niet altijd even positief is.
Ikzelf ben een vrouw heb het ook weleens met vrienden die situatie gehad en juist omdat die zichzelf juist heel erg laat zien kan die misschien op deze manier ook best ook de vriendschap stukmaken.
Haha nou dat zal vast mee vallen, me versier blunder topics waren ander een bron van groot vermaak voor vele users hier op fok.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hm je bent er wel goed in zo te lezen!
Nee dat moet je dus niet doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan is het een kwestie van bepalen wie ik het wel vertel en wie niet.
Dat is best lastig, liever vertel ik het vrij snel, dan is dat ook meteen uit de weg weet je
Ik kom tenminste wel steeds met uitleg waarom ik vind dat iets anders is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je de inhoud, de daadwerkelijke feedback negeert
als 15 mensen hier tegen je zeggen dat je nogal veel focust op je stempel dan is dat wel een common denominator en lijkt me dat het zinnig is daar eens naar te kijken
maar je blijft dat maar meteen ontkennen
Je moet een label vooral zien als een hulpmiddel voor jezelf en niet iets wat je als excuus/verklaring te pas en onpas moet gebruikenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:03 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, want nogmaals: Twintig jaar eerder zou je dat label uberhaupt niet gehad hebben.
Wie is VH?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze vindt het lullig voor me meer niet, ze nu vooral gelukkig met VH. Hoe ik me uitlaat hier boeit haar denk ik niet zoveel.
Ik zwaai niet met "Das Label", ik vertel het meestal terloops zeg maarquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat moet je dus niet doen.Laat eerst zien wie je bent dan gelijk met dat labeltje te gaan zwaaien.
Een vriend van mij die ze leuk vindt en mee date.quote:
hangt er van af hoe je het verteld. Stuur het gesprek op dingen die mis gaan in het leven. Ben onhandig, vergeet dingen snel. Iedereen heeft wel zo iets.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat moet je dus niet doen.Laat eerst zien wie je bent dan gelijk met dat labeltje te gaan zwaaien.
Ik gebruik het vaak als verklaring omdat dat voor mij makkelijker is. Dan is het meteen klaar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet een label vooral zien als een hulpmiddel voor jezelf en niet iets wat je als excuus/verklaring te pas en onpas moet gebruiken
Warempel, werkelijk waar wijze woordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet een label vooral zien als een hulpmiddel voor jezelf en niet iets wat je als excuus/verklaring te pas en onpas moet gebruiken
Dat je vind dat iets anders is wil nog niet zeggen dat het anders isquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom tenminste wel steeds met uitleg waarom ik vind dat iets anders is.
Als 9 van de 10 mensen zeggen dat nederlandse nummerborden oranje zijn, betekend dat niet meteen dat dat ook zo is.
Quality over quantity
Hmm...gek, dan zal ik me daar neit zo van bewust geweest zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:07 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is niet helemaal waar magnetron . Je hebt het er best veel over gehad maar schijnbaar ben je daar niet zo van bewust.
oh ik dacht een afkorting van een fokkerquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Een vriend van mij die ze leuk vindt en mee date.
Dat het een vriend is sluit niet uit dat het een fokker isquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik dacht een afkorting van een fokker
ik bedoel had wel door dat het haar date wasvroeg me af welke fokker er achter zat
de makkelijkste weg is zelden de weg die de moeite waard is om te bewandelenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik gebruik het vaak als verklaring omdat dat voor mij makkelijker is. Dan is het meteen klaar.
Voor mij is dat makkelijker dan om de hete brij heen lullen
Het is ook een fokker ValHallen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoel had wel door dat het haar date wasvroeg me af welke fokker er achter zat
Zie ik toch, ValHallenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ValHallen geloof ik dat die heet
Bij mij welquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat het een vriend is sluit niet uit dat het een fokker is
ah, gezellig allemaal op fokquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |