Je krijgt ze gewoon op een zilveren dienblaadje aangerijkt, mazzelaarsterquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef Moonwalk het volgende:
Versiernieuws:
Oke, er werd aangebeld. Ik had geen zin om open te doen. Werd er nog 10 keer aangebeld. Met een hele diepe zucht open gaan doen. Staat de broer van de buren daar( Die ik gisteren pas toevallig voor het eerst tegenkwam en even sprak omdat hij er dit weekend logeert ofzoiets ik weet het allemaal niet ) om te vragen of ik vanavond zin heb om mee te gaan naar een feest.
Mooie ogen enzo, leuke stem, leuke vibe, maar iets te oud denk ik
Wat is dat toch met die ogen? Ogen zeggen mij echt helemaal niksquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niceeeeeeeeeeeee
ik wil ook leuke ogen hier aan de deur
ze vraagt of ie meegaat, zoekt hem op, in het begin nog lichamelijk contact, en hij wacht af. zij wacht niet lang meer als ik het zo lees. dus tijd om in actie te komen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
letterlijk of figuurlijk ?? Weet niet of dat zo slim is op een concert
Is leuke ogen aan de deur van de buurtsuper ook goed?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
ik wil ook leuke ogen hier aan de deur
Leuke ogen zijn sowieso goedquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Is leuke ogen aan de deur van de buurtsuper ook goed?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die ogen? Ogen zeggen mij echt helemaal niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.super mooi toch!He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Niet? Oh daar kan ik helemaal verliefd op worden! Mooie sprekede pret ogen? Ja heerlijk, kan ik echt geen genoeg van krijgen!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik tong echt zelden zo ordinair nog![]()
daarmee bedoel ik dus meer het kluiven
het liefst met mensen die je net een half uur kent
Ik zie wel dat ogen iets zeggen, maar niet altijd wat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die van jou? Zeker!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Is leuke ogen aan de deur van de buurtsuper ook goed?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]creepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.super mooi toch!14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
Ja maar dan moet ik mijn vriend dumpen dat is ook zoietsquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet? Oh daar kan ik helemaal verliefd op worden! Mooie sprekede pret ogen? Ja heerlijk, kan ik echt geen genoeg van krijgen!
[..]ook op latere leeftijd mag en kan dat nog hoor
Exact!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt als een goed verhaal, maar je bent er nog net niet helemaal
Nou als je dat een creep vindquote:
volgende keer zal ik eens aanbellen bij je.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]Gezellig dat jij er steeds vaker bent [ afbeelding ]
Je bedoelt, je kijkt steeds zo'n 30cm lager?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:20 schreef Capstan het volgende:
Het zal aan mij liggenIk let te veel op het totaalplaatje om me over ogen druk te maken.
Maar meestal niet de types waar ik echt voor zou vallenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je krijgt ze gewoon op een zilveren dienblaadje aangerijkt, mazzelaarster
perfecte manier om oogcontact te vermijden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt, je kijkt steeds zo'n 30cm lager?
Totaalplaatje zeg ik tochquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt, je kijkt steeds zo'n 30cm lager?
Ogen zijn de spiegel van de zielquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dealquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou als je dat een creep vind
die mag echt elke dag in mijn bosjes rondhangen hoor!
Hij, niet jijquote:
doet ie alleen als het volle maan is denk ik.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou als je dat een creep vind
die mag echt elke dag in mijn bosjes rondhangen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |