Je krijgt ze gewoon op een zilveren dienblaadje aangerijkt, mazzelaarsterquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef Moonwalk het volgende:
Versiernieuws:
Oke, er werd aangebeld. Ik had geen zin om open te doen. Werd er nog 10 keer aangebeld. Met een hele diepe zucht open gaan doen. Staat de broer van de buren daar( Die ik gisteren pas toevallig voor het eerst tegenkwam en even sprak omdat hij er dit weekend logeert ofzoiets ik weet het allemaal niet ) om te vragen of ik vanavond zin heb om mee te gaan naar een feest.
Mooie ogen enzo, leuke stem, leuke vibe, maar iets te oud denk ik
Wat is dat toch met die ogen? Ogen zeggen mij echt helemaal niksquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niceeeeeeeeeeeee
ik wil ook leuke ogen hier aan de deur
ze vraagt of ie meegaat, zoekt hem op, in het begin nog lichamelijk contact, en hij wacht af. zij wacht niet lang meer als ik het zo lees. dus tijd om in actie te komen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
letterlijk of figuurlijk ?? Weet niet of dat zo slim is op een concert
Is leuke ogen aan de deur van de buurtsuper ook goed?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
ik wil ook leuke ogen hier aan de deur
Leuke ogen zijn sowieso goedquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Is leuke ogen aan de deur van de buurtsuper ook goed?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die ogen? Ogen zeggen mij echt helemaal niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.super mooi toch!He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Niet? Oh daar kan ik helemaal verliefd op worden! Mooie sprekede pret ogen? Ja heerlijk, kan ik echt geen genoeg van krijgen!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik tong echt zelden zo ordinair nog![]()
daarmee bedoel ik dus meer het kluiven
het liefst met mensen die je net een half uur kent
Ik zie wel dat ogen iets zeggen, maar niet altijd wat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die van jou? Zeker!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Is leuke ogen aan de deur van de buurtsuper ook goed?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]creepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.super mooi toch!14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
Ja maar dan moet ik mijn vriend dumpen dat is ook zoietsquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet? Oh daar kan ik helemaal verliefd op worden! Mooie sprekede pret ogen? Ja heerlijk, kan ik echt geen genoeg van krijgen!
[..]ook op latere leeftijd mag en kan dat nog hoor
Exact!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt als een goed verhaal, maar je bent er nog net niet helemaal
Nou als je dat een creep vindquote:
volgende keer zal ik eens aanbellen bij je.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]Gezellig dat jij er steeds vaker bent [ afbeelding ]
Je bedoelt, je kijkt steeds zo'n 30cm lager?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:20 schreef Capstan het volgende:
Het zal aan mij liggenIk let te veel op het totaalplaatje om me over ogen druk te maken.
Maar meestal niet de types waar ik echt voor zou vallenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je krijgt ze gewoon op een zilveren dienblaadje aangerijkt, mazzelaarster
perfecte manier om oogcontact te vermijden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt, je kijkt steeds zo'n 30cm lager?
Totaalplaatje zeg ik tochquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt, je kijkt steeds zo'n 30cm lager?
Ogen zijn de spiegel van de zielquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dealquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou als je dat een creep vind
die mag echt elke dag in mijn bosjes rondhangen hoor!
Hij, niet jijquote:
doet ie alleen als het volle maan is denk ik.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou als je dat een creep vind
die mag echt elke dag in mijn bosjes rondhangen hoor!
Ik zet voortaan maar altijd een zonnebril op. Mijn modderbruine kijkers zijn een nogal troebele spiegelquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ogen zijn de spiegel van de ziel
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]Net een wilde leeuw ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.super mooi toch!grom
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Ik ben gek bij jou in de bosjes gaan zitten jij bent raarquote:
ik liever op een grasveld. heel kort gemaaid.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben gek bij jou in de bosjes gaan zitten jij bent raaren ik zit sowieso liever bij iemand anders in de bosjes
Dat dit gebeurt vind ik niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]Wacht maar tot je volwassen bent knulletje
![]()
Onlangs nog over, vroeger was zoveel beter. Geen gezeik en drama's en volwassen dingen. Lekker doen wat je wilt. Stappen als of er geen morgen meer is en geen verplichtingen.
Was ik nog maar jong
Mijn bosjes zitten vol met fokkersquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben gek bij jou in de bosjes gaan zitten jij bent raaren ik zit sowieso liever bij iemand anders in de bosjes
Bezet...tsk tskquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar meestal niet de types waar ik echt voor zou vallenof te oud, of met kind, of bezet, of altijd wel wat
hahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:24 schreef dawg het volgende:
[..]
ik liever op een grasveld. heel kort gemaaid.
Net wilde jij mij nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn bosjes zitten vol met fokkers
Maar je wil me niet?
*Snif*
waar is die reep chocolade die ik aan het bewaren was voor een sad momentje?
Nja, dan moet ik mijn verrekijker maar van zolder pakken om in je bosjes te komen zittenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn bosjes zitten vol met fokkers
Maar je wil me niet?
*Snif*
waar is die reep chocolade die ik aan het bewaren was voor een sad momentje?
In huis maar in de bosjes ben je meer dan welkomquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha
[..]
Net wilde jij mij nietvrouwen
![]()
Ze is dan wel klein, maar ze heeft een eigen wil en daar laat ze zich niet vanaf brengen. Ze heeft geen rust voordat de boel gewoon weer opgeruimd is en alles op z'n plek staat. Als ik als een lamme tak op m'n reet was blijven zitten had ze alles alleen gedaan, mee lunchen had ze al helemáál niet gedaan, dikke kans dat ze niet te genieten was geweest ook nog. Nu was in no time de boel aan de kant en alles geregeld en hebben we dus leuk met een kop koffie (waar we beide ook hard aan toe waren) nog een poos zitten zwammen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gast samen een kamer opruimen? Wat ben je van beroep, interieur verzorger? Ik had dat no way gedaan. Ze heeft je gewoon gebruikt![]()
Ik had lekker gezegt van, kom die rommel kan je morgen of van de week ook wel opruimen. Dat loopt niet weg. We gaan lekker lunchen ergens.
En die omhelsing? Gewoon hoppa er op af gaan. Kom maar krijg je een dikke knuffel van me
[..]
Oh want op latere leeftijd mag je niet tongen? Shit dan ben ik in overtreding
beetje vrolijkerquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, dan moet ik mijn verrekijker maar van zolder pakken om in je bosjes te komen zitten![]()
Nu weer vrolijk?
Ik heb nog een chocoladeletter over; delen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beetje vrolijker
breng chocolade voor me mee en ik ben weer dol gelukkig
hahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
In huis maar in de bosjes ben je meer dan welkom
haha nee ik vind je een poekie hoor tijn
Jah, als ik dát nou eens wist, dan had ik dat kunstje ook wel bij anderen kunnen flikken denk je zelf ook nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op zich klinkt dat niet verkeerd. Natuurlijk zal het anders zijn omdat je al eens iets met haar hebt gehad, dus wat voor mij belangrijker is: hoe heb je dat de eerste keer gedaan?
welke smaak?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb nog een chocoladeletter over; delen?
Zonder account bedoel je?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:33 schreef ook_gek het volgende:
iemand een site waar ik een foto kan uploaden?
Bon bon bloc truffel puurquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
welke smaak?
melk is vies
wit of puur dan doe ik mee!
theetje er bij
nomnom
Tinypicquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:33 schreef ook_gek het volgende:
tinypicquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:33 schreef ook_gek het volgende:
Pechquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet tinypic, die zie ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |