Mijn bosjes zitten vol met fokkersquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben gek bij jou in de bosjes gaan zitten jij bent raaren ik zit sowieso liever bij iemand anders in de bosjes
Bezet...tsk tskquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar meestal niet de types waar ik echt voor zou vallenof te oud, of met kind, of bezet, of altijd wel wat
hahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:24 schreef dawg het volgende:
[..]
ik liever op een grasveld. heel kort gemaaid.
Net wilde jij mij nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn bosjes zitten vol met fokkers
Maar je wil me niet?
*Snif*
waar is die reep chocolade die ik aan het bewaren was voor een sad momentje?
Nja, dan moet ik mijn verrekijker maar van zolder pakken om in je bosjes te komen zittenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn bosjes zitten vol met fokkers
Maar je wil me niet?
*Snif*
waar is die reep chocolade die ik aan het bewaren was voor een sad momentje?
In huis maar in de bosjes ben je meer dan welkomquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha
[..]
Net wilde jij mij nietvrouwen
![]()
Ze is dan wel klein, maar ze heeft een eigen wil en daar laat ze zich niet vanaf brengen. Ze heeft geen rust voordat de boel gewoon weer opgeruimd is en alles op z'n plek staat. Als ik als een lamme tak op m'n reet was blijven zitten had ze alles alleen gedaan, mee lunchen had ze al helemáál niet gedaan, dikke kans dat ze niet te genieten was geweest ook nog. Nu was in no time de boel aan de kant en alles geregeld en hebben we dus leuk met een kop koffie (waar we beide ook hard aan toe waren) nog een poos zitten zwammen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gast samen een kamer opruimen? Wat ben je van beroep, interieur verzorger? Ik had dat no way gedaan. Ze heeft je gewoon gebruikt![]()
Ik had lekker gezegt van, kom die rommel kan je morgen of van de week ook wel opruimen. Dat loopt niet weg. We gaan lekker lunchen ergens.
En die omhelsing? Gewoon hoppa er op af gaan. Kom maar krijg je een dikke knuffel van me
[..]
Oh want op latere leeftijd mag je niet tongen? Shit dan ben ik in overtreding
beetje vrolijkerquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, dan moet ik mijn verrekijker maar van zolder pakken om in je bosjes te komen zitten![]()
Nu weer vrolijk?
Ik heb nog een chocoladeletter over; delen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beetje vrolijker
breng chocolade voor me mee en ik ben weer dol gelukkig
hahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
In huis maar in de bosjes ben je meer dan welkom
haha nee ik vind je een poekie hoor tijn
Jah, als ik dát nou eens wist, dan had ik dat kunstje ook wel bij anderen kunnen flikken denk je zelf ook nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op zich klinkt dat niet verkeerd. Natuurlijk zal het anders zijn omdat je al eens iets met haar hebt gehad, dus wat voor mij belangrijker is: hoe heb je dat de eerste keer gedaan?
welke smaak?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb nog een chocoladeletter over; delen?
Zonder account bedoel je?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:33 schreef ook_gek het volgende:
iemand een site waar ik een foto kan uploaden?
Bon bon bloc truffel puurquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
welke smaak?
melk is vies
wit of puur dan doe ik mee!
theetje er bij
nomnom
Tinypicquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:33 schreef ook_gek het volgende:
tinypicquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:33 schreef ook_gek het volgende:
Pechquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet tinypic, die zie ik niet
ik eet het wel hoorquote:
Ik wist niet dat zij nog steeds de enige is geweestquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah, als ik dát nou eens wist, dan had ik dat kunstje ook wel bij anderen kunnen flikken denk je zelf ook niet
Als er maar chocola in zit zekerquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik eet het wel hoor
ik eet alles![]()
maar ik heb het aller liefst puur
Nja ik hoop inderdaad dat dat het is, maar ik kan er dus nog niet lekker hoogte van krijgen. Op dat concert gaan we gewoon heel hard 'Wat zou je doen' meebrullenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor!
misschien heeft ze gewoon tijd en ruimte nodig
ze wil iig met jou wat gaan doen, dat is goed
Die gele streep in je ogen, is dat een reflectie van een TL-balk?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:38 schreef ook_gek het volgende:
Speciaal voor de damens een stel ogen.
Mogen ze zelf bepalen of ze hem wel dan wel niet mooi vinden.
oh is dat dat liedje van wat zou je doen als ik hier voor je staquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nja ik hoop inderdaad dat dat het is, maar ik kan er dus nog niet lekker hoogte van krijgen. Op dat concert gaan we gewoon heel hard 'Wat zou je doen' meebrullen
ja van de lamp boven me spiegelquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Die gele streep in je ogen, is dat een reflectie van een TL-balk?
Lijkt er op jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Die gele streep in je ogen, is dat een reflectie van een TL-balk?
Wel een mooie kleur.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:38 schreef ook_gek het volgende:
[ afbeelding ]
De tweede, but stillquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zij nog steeds de enige is geweest
Veel plezier!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:42 schreef ook_gek het volgende:
Mensen ik ben er vandoor, ik duik het nachtleven in kusjes voor iedereen
wallen??? dat is niks manquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:39 schreef ook_gek het volgende:
Tering zie nu trouwens wel dat ik aardige wallen heb en er vermoeid uit ziet
En dit maakt drie op een rijquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef benzin het volgende:
[..]
En dat; naast mijn ogen op het moment is dat niets
Hey benzin hoe gaat het met jou vandaag?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef benzin het volgende:
[..]
En dat; naast mijn ogen op het moment is dat niets
Joints gerookt of zo?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:38 schreef ook_gek het volgende:
[ afbeelding ]
Mwaah, vanochtend wel goed, voel me nu even wat minder, maak me zorgen over de toekomst en voel me eenzaam. Maar probeer mezelf bij elkaar te houden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Hey benzin hoe gaat het met jou vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, vanochtend wel goed, voel me nu even wat minder, maak me zorgen over de toekomst en voel me eenzaam. Maar probeer mezelf bij elkaar te houden.
Gelukkig heb ik goede muziek:
Ik las de eerste regel en dacht whooa hij luistert hier naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zat al te dansen in mijn stoel
maar helaasHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ja die geef ik dus geen aandacht hequote:
sorry ik zit heel ergens andersquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
Iemand in omgeving leiden zin om wat te doen?
Waar zit je?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry ik zit heel ergens anders
ergens andersquote:
Niet mijn muziekquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik las de eerste regel en dacht whooa hij luistert hier naar
ik zat al te dansen in mijn stoel
maar helaas
In d'r stoel, achter d'r bureau, in d'r huis, etcquote:
dat is niemands muziek meerquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet mijn muziek![]()
Luisterde naar The Matches - Point Me Towards The Morning![]()
Vind het jammer dat ze uit elkaar zijn; ze waren uniek, muzikaal en de teksten waren verschrikkelijk goed
op de bank, met mijn voetjes op een luie stoelquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In d'r stoel, achter d'r bureau, in d'r huis, etc
Dat dusquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op de bank, met mijn voetjes op een luie stoel
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In d'r stoel, achter d'r bureau, in d'r huis, etc
Ik ben heel goed in quizen zoals u weet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
Heloef! ga je mee quiz kijken op nl 3?
Daarom! ik dacht kijken of ik hem kan hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in quizen zoals u weet.
Maar nee ik ga nog even naar De Lama's kijken en dan naar beneden voor Match of the Day.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |