Waar zit je?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry ik zit heel ergens anders
ergens andersquote:
Niet mijn muziekquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik las de eerste regel en dacht whooa hij luistert hier naar
ik zat al te dansen in mijn stoel
maar helaas
In d'r stoel, achter d'r bureau, in d'r huis, etcquote:
dat is niemands muziek meerquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet mijn muziek![]()
Luisterde naar The Matches - Point Me Towards The Morning![]()
Vind het jammer dat ze uit elkaar zijn; ze waren uniek, muzikaal en de teksten waren verschrikkelijk goed
op de bank, met mijn voetjes op een luie stoelquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In d'r stoel, achter d'r bureau, in d'r huis, etc
Dat dusquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op de bank, met mijn voetjes op een luie stoel
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In d'r stoel, achter d'r bureau, in d'r huis, etc
Ik ben heel goed in quizen zoals u weet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
Heloef! ga je mee quiz kijken op nl 3?
Daarom! ik dacht kijken of ik hem kan hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in quizen zoals u weet.
Maar nee ik ga nog even naar De Lama's kijken en dan naar beneden voor Match of the Day.
Dit topic, mensen delen geen stomme informatie als weet ik veel... bij welke stad je woont...(dat mag ik dus niet weten.. like wth waarom doe je daar moeilijk over.)quote:
Ik geloof dat het best wel klikt tussen haar en een ander meisje in dit topicquote:
Ze wil een beetje annoniem blijven geloof ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit topic, mensen delen geen stomme informatie als weet ik veel... bij welke stad je woont...(dat mag ik dus niet weten.. like wth waarom doe je daar moeilijk over.)
En mensen doen een beetje stoer als antwoord op mijn vraag waar iemand is met het antwoord ''achter haar computer'' Inclusief emo smiley... Daar heb ik helemaal een schijthekel aan.
Nou, ik heb nog steeds geen vrouw aangeraakt, hoor, dus ben nog net zo ver of minder ver dan jullie.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik geloof dat het best wel klikt tussen haar en een ander meisje in dit topic![]()
Heat heeft meer succes dan de meeste mannen in dit topic samen; ergo ze is een baas
Ja sorry ik gooi dat gewoon niet zo snel hier het topic inquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit topic, mensen delen geen stomme informatie als weet ik veel... bij welke stad je woont...(dat mag ik dus niet weten.. like wth waarom doe je daar moeilijk over.)
En mensen doen een beetje stoer als antwoord op mijn vraag waar iemand is met het antwoord ''achter haar computer'' Inclusief emo smiley... Daar heb ik helemaal een schijthekel aan.
Er gaat vast nog wel een bus en dan wil ik je daar best vanaf helpen hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog steeds geen vrouw aangeraakt, hoor, dus ben nog net zo ver of minder ver dan jullie.
Nee ok prima... Ik doe een beetje raar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze wil een beetje annoniem blijven geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |