Ok....dan...welcome back!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:59 schreef hasjman het volgende:
[..]
Haha, dat is nooit wat geweest en er is dus ook niks in veranderd.
Dat kan maar het is 's avonds en dan moet je daarna ook nog terug. Niet echt handigquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nou en, maak je er toch een dagje van. Je zit toch niet gevangen in de stad waar je woont
vooraf aanmeldenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tijn. moest je je van tevoren aanmelden voor je ging speeddaten? Of kon je gewoon binnen wandelen?
Nou als het je echt heel leuk lijkt zou ik me niet tegen laten houden doordat het in een andere stad isquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan maar het is 's avonds en dan moet je daarna ook nog terug. Niet echt handigMisschien toch eens over nadenken.
was een verzamel dvd.quote:
Top want het is weeeeekend!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:00 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal! Hoe gaat het hier?
Vriendin van me heeft het eens voor de gein gedaan hier in de buurt. Er waren zelfs mensne uit Groningen. Dus waar je ook gaat, het is dus helemaal niet zo dat ze in de buurt wonen.( hier is scheveningen )quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:00 schreef rhubarbje het volgende:
Nah dat speeddaten buiten je woonplaats lijkt me ook wel een nadeel hebben
namelijk dat de dames daar waarschijnlijk ook niet in de buurt wonen
maar ja afstandrelaties zijn via internet wel veel normaler geworden dus als je daar geen moeite mee hebt...
Yo onderdeel van een cassettespeler.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:00 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal! Hoe gaat het hier?
en nachttreinen en zoquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nou als het je echt heel leuk lijkt zou ik me niet tegen laten houden doordat het in een andere stad isik zeg gaan met die banaan. Het begint toch zoiets van om 19.00 uur, duurt anderhalf uurtje en dan heb je nog tijd zat om naar huis te gaan. Ik zou het gewoon doen als het je echt leuk lijkt
Dan zeg ik gaan!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top want het is weeeeekend!
[..]
Vriendin van me heeft het eens voor de gein gedaan hier in de buurt. Er waren zelfs mensne uit Groningen. Dus waar je ook gaat, het is dus helemaal niet zo dat ze in de buurt wonen.( hier is scheveningen )
Dat had ik ook al in mijn afweging meegenomen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:00 schreef rhubarbje het volgende:
maar ja afstandrelaties zijn via internet wel veel normaler geworden dus als je daar geen moeite mee hebt...
als het op zaterdag dan moet dat wel lukkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nou als het je echt heel leuk lijkt zou ik me niet tegen laten houden doordat het in een andere stad isik zeg gaan met die banaan. Het begint toch zoiets van om 19.00 uur, duurt anderhalf uurtje en dan heb je nog tijd zat om naar huis te gaan. Ik zou het gewoon doen als het je echt leuk lijkt
Geen ideequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, dat dacht ik al. Moet dat telefonisch?
Toevallig hadden we het daar vannacht in dit topic nog overquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Yo onderdeel van een cassettespeler.
Wat voor muziek had jij vroeger op je (bootleg) cassetteband?
Ow, ik dacht dat je al een keer speedaten gedaan had. Vandaar dat ik het vroegquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had ik ook al in mijn afweging meegenomen.
[..]
als het op zaterdag dan moet dat wel lukkenik ga het maar eens doen.
[..]
Geen idee
Ow ja, dat was leukquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toevallig hadden we het daar vannacht in dit topic nog over
Ik heb dus een bepaalde liefhebberij voor filmmuziek
Ja maar dat was ergens anders niet zoiets als tapasspeeddatenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je al een keer speedaten gedaan had. Vandaar dat ik het vroeg
En moest je je daarvoor van tevoren aanmelden?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar dat was ergens anders niet zoiets als tapasspeeddaten
Ga samen met magnetronkoffie!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar dat was ergens anders niet zoiets als tapasspeeddaten
ah speed-daten. moet altijd denken aan mijn zus " ja wel 8 mannen vonden mij leuk maar ik zelf niemand"quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:00 schreef rhubarbje het volgende:
Inschrijven gaat via internetquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, dat dacht ik al. Moet dat telefonisch?
quote:Tapas en Speeddaten is een erg leuke combinatie, heb jij het al meegemaakt?
Stel je voor, gezellig eten in een Tapas restaurant en je ontmoet ook nog andere singles!
Tijdens het Tapas Speeddaten ontmoet je minimaal 5 en maximaal 10 singles in een één op één gesprek. Per gesprek krijg je een Tapas gerechtje en kun je in ca. 10 minuten een indruk van de ander krijgen. Als je jouw tafelgenoot nog eens wilt zien, vul je op je matchkaart een ‘ja’ in. En dan naar de volgende single en gerecht!
Het speeddaten zal in totaal ongeveer 1,5 uur in beslag nemen, waarna er nog gelegenheid is om na te borrelen.
Programma
Bij binnenkomst word je door de bediening ontvangen met een welkomstcocktail en de matchkaart. En dan zal het Speeddaten direct van start gaan. Na ieder gesprek schuiven de heren een tafeltje op, de dames blijven zitten.
Per ronde krijg je het volgende geserveerd:
Ronde 1 : Welkomsdrankje
Ronde 2 : Brood met Aioli en tapenade
Ronde 3 : Kip/pastasalade
Ronde 4 : Carpaccio
Ronde 5 : Gehaktballetjes in tomatensaus
Ronde 6 : Kip in honing/mosterdsaus
Ronde 7 : Garnalen in knoflook
Ronde 8 : Kaaskroketjes en chorizokroketjes met sherrydressing
Ronde 9 : Geitenkaas/ham rolletjes
Ronde 10 : Dessert
Na afloop lever je je kaart in en ontvang je binnen 48 uur elkaars e-mail adres als er bij zowel jou als bij je gesprekspartner een 'ja' is ingevuld. Je kunt dan samen een afspraak maken om eens verder te praten.
Mochten er minder dan 10 mannen en vrouwen deelnemen, zullen we gerechten combineren per ronde. Drankjes zijn, met als uitzondering van het welkomstdrankje, voor eigen rekening.
Ook meedoen?
Lijkt het je leuk om een avondje Tapas Speeddaten mee te maken? Check dan onze Agenda en schrijf je in.
Naja kan gebeuren toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:05 schreef hasjman het volgende:
[..]
ah speed-daten. moet altijd denken aan mijn zus " ja wel 8 mannen vonden mij leuk maar ik zelf niemand"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |