Hij heeft toch een fobo?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt geen idee waarom maar jou manier van posten doet me echt enorm aan een ex van me denken
woon jij toevallig in het zuiden?
Stiekem ben ik hemquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt geen idee waarom maar jou manier van posten doet me echt enorm aan een ex van me denken
woon jij toevallig in het zuiden?
verkeerde topicquote:
nee, 523 delen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:50 schreef hasjman het volgende:
[..]
verkeerde topicomdat het een beetje offtopic is? is deze hele thread niet al 400 topics offtopic?
Oeeeh nice!quote:
Naja, meestal komen nieuwelingen met een vraag over versieren.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:50 schreef hasjman het volgende:
[..]
verkeerde topicomdat het een beetje offtopic is? is deze hele thread niet al 400 topics offtopic?
Ja nice, maar deze is de bestequote:
Het pijnigt mijn hart als ik er weer over mijmerquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeeeh nice!
weet je nog, die dag in het bos
doet me terug denken aan mexico. alleen luisterde ik daar veel meer vico c.quote:
precies, autorijden vind ik ook heerlijk! Lekker muziekje aan en rijden maar!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind autorijden meestal wel relax.
Komt goed, komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Onderneem chille dingen om te doen, puur voor je eigen genot. Rest komt vanzelf wel
ah kut, omdat ik al zolang niet heb gepost denken ze dat ik een nieuweling ben. ik volgde de topic reeks nog met de befaamde user richard, maar de afgelopen 300 delen heb ik een beetje aan mij voorbij laten gaan. Ik dacht laat ik eens kijken hoe het ervoor staat met deze reeks, maar er is weinig veranderd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, meestal komen nieuwelingen met een vraag over versieren.
Ik geloof dat ik zo'n beetje de enige was die op je reageerde?
Heb je soms een vraag over versieren?
ja kut voor je hequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het pijnigt mijn hart als ik er weer over mijmer
Ha, die staat ook als eerste nummer op zijn Best of CDquote:
Het spijt mequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja kut voor je he
had je maar niet vreemd moeten gaanhaha
die ex waar je me aan doet denken ging wel echt vreemd
maar jij vast niet
Is er voor jou wat versieren betreft ook weinig veranderd?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef hasjman het volgende:
[..]
ah kut, omdat ik al zolang niet heb gepost denken ze dat ik een nieuweling ben. ik volgde de topic reeks nog met de befaamde user richard, maar de afgelopen 300 delen heb ik een beetje aan mij voorbij laten gaan. Ik dacht laat ik eens kijken hoe het ervoor staat met deze reeks, maar er is weinig veranderd.
Vandaag had ik zin in Latin, heerlijk op zijn tijdquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
doet me terug denken aan mexico. alleen luisterde ik daar veel meer vico c.
ik was wel blij dat ik eigen muziek bij had. continu alleen maar latin is niks voor mij. of welk ander genre dan ook. afwisseling.
Maar dat is heel wat anders dat is rapquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
doet me terug denken aan mexico. alleen luisterde ik daar veel meer vico c.
ik was wel blij dat ik eigen muziek bij had. continu alleen maar latin is niks voor mij. of welk ander genre dan ook. afwisseling.
Dordrechtquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar woon je?
Ik woon daar in de buurt
Heb zelf wel eens aan speeddaten gedacht maar weet niet hoe ik dat moet aanpakken.
Ben niet bepaald een telefoonheld
Jammer dat tapasdaten te ver isquote:
mits de zon schijnt ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vandaag had ik zin in Latin, heerlijk op zijn tijd
nee joh, rapquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar dat is heel wat anders dat is rapmaar wel een oude rot inderdaad
Tijn. moest je je van tevoren aanmelden voor je ging speeddaten? Of kon je gewoon binnen wandelen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dordrecht
[..]
Jammer dat tapasdaten te ver isAmsterdam is helaas iets te ver voor mij voor zoiets. Toch ga ik voor mij inschrijven voor een gewone speeddate
Gloria Estefanquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:58 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh, rap![]()
sommige nrs misschien. maar ik weet zo geen andere namen, zal eens navragen wat we daar zoal luisterden.
Haha, dat is nooit wat geweest en er is dus ook niks in veranderd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is er voor jou wat versieren betreft ook weinig veranderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |