Ok....dan...welcome back!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:59 schreef hasjman het volgende:
[..]
Haha, dat is nooit wat geweest en er is dus ook niks in veranderd.
Dat kan maar het is 's avonds en dan moet je daarna ook nog terug. Niet echt handigquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nou en, maak je er toch een dagje van. Je zit toch niet gevangen in de stad waar je woont
vooraf aanmeldenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tijn. moest je je van tevoren aanmelden voor je ging speeddaten? Of kon je gewoon binnen wandelen?
Nou als het je echt heel leuk lijkt zou ik me niet tegen laten houden doordat het in een andere stad isquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan maar het is 's avonds en dan moet je daarna ook nog terug. Niet echt handigMisschien toch eens over nadenken.
was een verzamel dvd.quote:
Top want het is weeeeekend!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:00 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal! Hoe gaat het hier?
Vriendin van me heeft het eens voor de gein gedaan hier in de buurt. Er waren zelfs mensne uit Groningen. Dus waar je ook gaat, het is dus helemaal niet zo dat ze in de buurt wonen.( hier is scheveningen )quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:00 schreef rhubarbje het volgende:
Nah dat speeddaten buiten je woonplaats lijkt me ook wel een nadeel hebben
namelijk dat de dames daar waarschijnlijk ook niet in de buurt wonen
maar ja afstandrelaties zijn via internet wel veel normaler geworden dus als je daar geen moeite mee hebt...
Yo onderdeel van een cassettespeler.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:00 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal! Hoe gaat het hier?
en nachttreinen en zoquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nou als het je echt heel leuk lijkt zou ik me niet tegen laten houden doordat het in een andere stad isik zeg gaan met die banaan. Het begint toch zoiets van om 19.00 uur, duurt anderhalf uurtje en dan heb je nog tijd zat om naar huis te gaan. Ik zou het gewoon doen als het je echt leuk lijkt
Dan zeg ik gaan!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top want het is weeeeekend!
[..]
Vriendin van me heeft het eens voor de gein gedaan hier in de buurt. Er waren zelfs mensne uit Groningen. Dus waar je ook gaat, het is dus helemaal niet zo dat ze in de buurt wonen.( hier is scheveningen )
Dat had ik ook al in mijn afweging meegenomen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:00 schreef rhubarbje het volgende:
maar ja afstandrelaties zijn via internet wel veel normaler geworden dus als je daar geen moeite mee hebt...
als het op zaterdag dan moet dat wel lukkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nou als het je echt heel leuk lijkt zou ik me niet tegen laten houden doordat het in een andere stad isik zeg gaan met die banaan. Het begint toch zoiets van om 19.00 uur, duurt anderhalf uurtje en dan heb je nog tijd zat om naar huis te gaan. Ik zou het gewoon doen als het je echt leuk lijkt
Geen ideequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, dat dacht ik al. Moet dat telefonisch?
Toevallig hadden we het daar vannacht in dit topic nog overquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Yo onderdeel van een cassettespeler.
Wat voor muziek had jij vroeger op je (bootleg) cassetteband?
Ow, ik dacht dat je al een keer speedaten gedaan had. Vandaar dat ik het vroegquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had ik ook al in mijn afweging meegenomen.
[..]
als het op zaterdag dan moet dat wel lukkenik ga het maar eens doen.
[..]
Geen idee
Ow ja, dat was leukquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toevallig hadden we het daar vannacht in dit topic nog over
Ik heb dus een bepaalde liefhebberij voor filmmuziek
Ja maar dat was ergens anders niet zoiets als tapasspeeddatenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je al een keer speedaten gedaan had. Vandaar dat ik het vroeg
En moest je je daarvoor van tevoren aanmelden?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar dat was ergens anders niet zoiets als tapasspeeddaten
Ga samen met magnetronkoffie!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar dat was ergens anders niet zoiets als tapasspeeddaten
ah speed-daten. moet altijd denken aan mijn zus " ja wel 8 mannen vonden mij leuk maar ik zelf niemand"quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:00 schreef rhubarbje het volgende:
Inschrijven gaat via internetquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, dat dacht ik al. Moet dat telefonisch?
quote:Tapas en Speeddaten is een erg leuke combinatie, heb jij het al meegemaakt?
Stel je voor, gezellig eten in een Tapas restaurant en je ontmoet ook nog andere singles!
Tijdens het Tapas Speeddaten ontmoet je minimaal 5 en maximaal 10 singles in een één op één gesprek. Per gesprek krijg je een Tapas gerechtje en kun je in ca. 10 minuten een indruk van de ander krijgen. Als je jouw tafelgenoot nog eens wilt zien, vul je op je matchkaart een ‘ja’ in. En dan naar de volgende single en gerecht!
Het speeddaten zal in totaal ongeveer 1,5 uur in beslag nemen, waarna er nog gelegenheid is om na te borrelen.
Programma
Bij binnenkomst word je door de bediening ontvangen met een welkomstcocktail en de matchkaart. En dan zal het Speeddaten direct van start gaan. Na ieder gesprek schuiven de heren een tafeltje op, de dames blijven zitten.
Per ronde krijg je het volgende geserveerd:
Ronde 1 : Welkomsdrankje
Ronde 2 : Brood met Aioli en tapenade
Ronde 3 : Kip/pastasalade
Ronde 4 : Carpaccio
Ronde 5 : Gehaktballetjes in tomatensaus
Ronde 6 : Kip in honing/mosterdsaus
Ronde 7 : Garnalen in knoflook
Ronde 8 : Kaaskroketjes en chorizokroketjes met sherrydressing
Ronde 9 : Geitenkaas/ham rolletjes
Ronde 10 : Dessert
Na afloop lever je je kaart in en ontvang je binnen 48 uur elkaars e-mail adres als er bij zowel jou als bij je gesprekspartner een 'ja' is ingevuld. Je kunt dan samen een afspraak maken om eens verder te praten.
Mochten er minder dan 10 mannen en vrouwen deelnemen, zullen we gerechten combineren per ronde. Drankjes zijn, met als uitzondering van het welkomstdrankje, voor eigen rekening.
Ook meedoen?
Lijkt het je leuk om een avondje Tapas Speeddaten mee te maken? Check dan onze Agenda en schrijf je in.
Naja kan gebeuren toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:05 schreef hasjman het volgende:
[..]
ah speed-daten. moet altijd denken aan mijn zus " ja wel 8 mannen vonden mij leuk maar ik zelf niemand"
een real life dating site!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Inschrijven gaat via internet
[..]
cutequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:06 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik hoorde van een vriend van vroeger dat hij achttien jaar geleden verliefd op me was.
Ik moet me er toch eens in gaan verdiepen. Ik vind dat soort nieuwe dingen ondernemen behoorlijk eng altijd en weet niet hoe ik dat dan moet aanpakken. Liefst weet ik van tevoren wat er gaat gebeurenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Inschrijven gaat via internet
[..]
nee dat is dus echt niks voor mij. Kansloos zooitje bij elkaar. Spijt me dat ik het zo zeg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan zeg ik gaan!
ik heb het altijd al willen doen
maar ja ben niet single en dan is het gewoon gemeen om mee te doen
Welks?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toevallig hadden we het daar vannacht in dit topic nog over
Ik heb dus een bepaalde liefhebberij voor filmmuziek
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou niks voor mij zijn, zeker niet nu ik net die 19 kilo kwijt benquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef Heathcliff80 het volgende:
Damn, wat een eetfestijn dat speeddaten.
En handig, die knoflook.
Vriendin van me heeft ook ooit speeddaten voor vrouw-vrouw gedaan!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef Heathcliff80 het volgende:
Damn, wat een eetfestijn dat speeddaten.
En handig, die knoflook.
en dat is waarom jij wel omgang met meisjes hebt. dat was al vastgestelt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
precies, autorijden vind ik ook heerlijk! Lekker muziekje aan en rijden maar!
Zeker in de zomer, lekker dakje open wind door de haren. Muziek lekker vol aan en genieten
Ik heb het nog nooit gedaan dus kan ook niet zeggen of het kansloos isquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee dat is dus echt niks voor mij. Kansloos zooitje bij elkaar. Spijt me dat ik het zo zeg.
Ik ben ooit op een strand feest geweest waar een vriend van me achter de bar werkte waar ze een feest hadden voor vrijgezellen. Hij belde me en ik MOEST komen.
Wat een drama was dat zeg. Sinds dien weet ik dat het niks echt niks voor mij is.
waren er ook vrouwen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee dat is dus echt niks voor mij. Kansloos zooitje bij elkaar. Spijt me dat ik het zo zeg.
Ik ben ooit op een strand feest geweest waar een vriend van me achter de bar werkte waar ze een feest hadden voor vrijgezellen. Hij belde me en ik MOEST komen.
Wat een drama was dat zeg. Sinds dien weet ik dat het niks echt niks voor mij is.
Ja, vond ik best maf om te horen. Ik helemaal terug naar mijn jeugd in gedachten, graven in herinneringen, of ik signalen heb gezien, maar ik kon me niks bijzonders herinneren. Maar ja, we waren 13!quote:
Dat snap ik, in dit geval is het opzich best simpel wat er gaat gebeuren. Precies wat er in mijn vorige post staat. Je krijgt ook achteraf pas te horen en te zien of je een match hebt dus je staat daar niet voor aap, en zit ook niet heel erg mensen te versieren denk ik ofzo. Niet dat ik zelf een speeddater ben hoor, maar ik denk dat je dit best aan zal kunnenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet me er toch eens in gaan verdiepen. Ik vind dat soort nieuwe dingen ondernemen behoorlijk eng altijd en weet niet hoe ik dat dan moet aanpakken. Liefst weet ik van tevoren wat er gaat gebeuren
Vrouwen praten echt niet alleen met kerels die een cabrio hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en dat is waarom jij wel omgang met meisjes hebt. dat was al vastgestelt.
omdat cabrio enzo. en anders iets met open dak
zeker, maar vind het altijd weer typisch dat het alleen de vrouwen zijn. laat wel zien hoe desperate die mannen zijn.quote:
Niet exclusief vanwege open daken manquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Wat was er allemaal slecht aan? ben wel benieuwd naar echte ervaringenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bedankt. Ik zal het in overweging nemenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat snap ik, in dit geval is het opzich best simpel wat er gaat gebeuren. Precies wat er in mijn vorige post staat. Je krijgt ook achteraf pas te horen en te zien of je een match hebt dus je staat daar niet voor aap, en zit ook niet heel erg mensen te versieren denk ik ofzo. Niet dat ik zelf een speeddater ben hoor, maar ik denk dat je dit best aan zal kunnen
Voor het gemak haal ik maar even mijn post van vannacht erbijquote:
quote:Ik zal eens wat titels bedenken, maar ik kan je wel zeggen (hoe cliché sommigen het ook vinden en hoe goed ik een hoop componisten ook vind), dat je in de filmmuziek wat mij betreft hebt: 1. John Williams en 2. De Rest.
Ik kom soms de knul waar ik mijn eerst zoen van kreeg toen ik 11 was nog tegenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:10 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, vond ik best maf om te horen. Ik helemaal terug naar mijn jeugd in gedachten, graven in herinneringen, of ik signalen heb gezien, maar ik kon me niks bijzonders herinneren. Maar ja, we waren 13!
Speeddaten lijkt me niks, omdat het er dan om gaat je snel te profileren. In contact met (leuke) vrouwen ben ik meestal al blozende aan het stotteren, zeker de eerste minuten en al zeker als duidelijk is waarvoor je allebei komt. Dus dan gaat niemand mijn naam aankruizen daar!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft ook ooit speeddaten voor vrouw-vrouw gedaan!
misschien wat voor jou
was wel ook in amsterdam
Ja want als ik ergens in een club staat kan iedereen aan me zien dat ik een cabrio hebt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ga een avondje uit en je weet of je nog wel of niet in de markt licht.Vergeet niet dat veel mensen op zo een speeddate kansloos zijn in de liefde en alles maar aanpakken wat ze al matig vinden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan dus kan ook niet zeggen of het kansloos is
het lijkt me gewoon leuk om op een avond zo veel nieuwe mensen te ontmoeten
en het is natuurlijk altijd leuk om te weten of je nog een beetje in de markt ligt
jup, sterker nog. Er waren meer vrouwen dan mannen. Maar niet de type waar ik op val. Verlegen, foute oma kleding. Als ze wat drinken is het een spa blauw. Zeg maar alles op drank na. Staan als een dood musje en dansen? Nee dat gebeurde niet.quote:
mannen zijn gewoon sneller geïnteresseerd denk ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:11 schreef hasjman het volgende:
[..]
zeker, maar vind het altijd weer typisch dat het alleen de vrouwen zijn. laat wel zien hoe desperate die mannen zijn.
Ik wil ook een leuke avond hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ga samen met magnetronkoffie!
dan is het misschien minder spannend
vriendinnen van mij hebben het ook gedaan
hielden er geen verkering aan over maar ze vonden het wel leuk
en waar zij het deden was het ook: is er geen match die avond mag je gratis een andere keer terug komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |