abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104856106
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:20 schreef Sinji het volgende:

[..]

Er zijn genoeg van zulke meiden die rondlopen hoor (naja.. rondlopen. Ze zitten liever thuis)
ik snap je niet?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104856109
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja inderdaad
je gaat een keer wat eten en het klikt
of niet en dan ga je de week er op met iemand anders wat eten

het is ook gewoon een numbersgame natuurlijk
hoe meer je probeert hoe sneller je raak schiet
ja, nouja. het is maar net hoe je met daten omgaat. de een ziet het als tijdsverdrijf, de ander als weer een serieuze optie om tot aan een relatie te geraken. de derde als iets waar niet zoveel over nagedacht wordt of er niet veel mee bezig is.
pi_104856147
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:20 schreef Sinji het volgende:

[..]

This is a blatant lie
ik bedoelde in mijn vriendengroep
waren sowieso al niet echt dansers meer bierdrinkers
maar nu is het al helemaal lastig om iemand echt naar een dansding te krijgen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104856155
brrrrrrrrrr John Williams , die wil ik niet aan de deur hebben of die komt als je bonje hebt met de buren of een een ander vaag persoon wil iets met je goed maken . Dus als die ooit aan de deur komt smijt ik lekker de deur hard dicht.
pi_104856171
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt.

Voor mezelf geldt dat ik gewoon veel meer tijd nodig heb om een indruk van iemand te vormen.
Ik denk niet dat speeddaten iets voor me is, net zoals ik de kroeg versieren.

Ik heb een plek nodig waar ik meer tijd heb

Bovendien vind ik stotterende vrouwen wel schattig ;)
Bij mannen stotter ik niet. ;)
Maar jij lijkt me ook een type dat zich niet binnen die korte tijd goed kan profileren.
pi_104856183
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:23 schreef formerjellybean het volgende:
brrrrrrrrrr John Williams , die wil ik niet aan de deur hebben of die komt als je bonje hebt met de buren of een een ander vaag persoon wil iets met je goed maken . Dus als die ooit aan de deur komt smijt ik lekker de deur hard dicht.
Zal je zien...was hij dit keer van de staatsloterij :P
pi_104856205
speeddaten is net als solliciteren. zo een goed mogelijke indruk in zo een kort mogelijke tijd achter proberen te laten. :P
  zaterdag 26 november 2011 @ 21:24:29 #283
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104856214
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik snap je niet?
Ik quote weer de verkeerde.. my bad.

Had het over verlegen meisjes bij speeddates
pi_104856224
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:23 schreef formerjellybean het volgende:
Met die andere John Williams zou ik best eens willen babbelen...deze inderdaad niet, nee :P
pi_104856254
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:23 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Bij mannen stotter ik niet. ;)
Maar jij lijkt me ook een type dat zich niet binnen die korte tijd goed kan profileren.
Klopt! Dat begint meestal pas nadat ik iemand al een paar maanden ken of zo, dan leren ze pas de echte "ik" kennen (weet, is een beetje lang).
Daarvoor kom ik vooral verlegen over terwijl ik dat niet echt ben, het is meer die "blindheid", ik moet iemand echt kennen
  zaterdag 26 november 2011 @ 21:25:21 #286
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104856259
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

al mijn vrienden worden oud
baby's, drukke banen, andere zooi etc
ik ga ook nog maar zelden echt uit hoor
wat drinken in de kroeg, uit eten, concertje dat soort dingen is het steeds vaker
maar soms wil je gewoon dansen maar niemand houd meer van dansen
Ik ben zelf 31 en er is altijd wel een clubje van menen rond de 30 met wie ik op stap kan gaan. maar in de kroeg heb ik ook veel 20+ jarige leren kennen. En daar ga ik ook vaak genoeg mee op stap. Het koud je jong ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

had je wel dat gevoel dat ze zich gedroegen alsof ze wilden dat je bij ze zou blijven?
Nou weet je wat het is, ze komen daar natuurlijk met een doel. Maar ik had het idee dat er een hele groep mensen waren die communicatief zeer slecht zijn. Dus wat krijg je dan. Niemand durft te praten, want dat is nou juist het hele probleem.

Of er zijn mannen die denken dat ze elke vrouw kunnen krijgen en zo vervelend of kansloos zijn in hun opmerkingen dat ze juist alle vrouwen weg jagen.

Maar jij doet precies het zelfde. Kijk naar dat facebook berichtje. Een meisje voegt je toe gaat een gesprek met je aan en jij doet er echt alles aan om als een freak over te komen en haar weg te jagen. Sterker nog, je zegt al van, ik ga je verwijderen.

Man ga dat gesprek aan, vraag waar ze je van kent. Wat zij tegenwoordig doet. Ga verder op dat instument dat ze bespeeld, vertel dat jij zelf piano speelt. Die muziek instumenten is al een gezamelijke intresse. Ga daar verder op door.

En de vragen wat houd het is, wat wilt ze van me, is het gek. Gast vergeet dat gewoon daar kom je van zelf wel achter. Maak je niet zo druk. Ze praat maar met je hoor. Ze wilt niet meteen met je trouwen, 3 kinderen een station wagen en een hond met je.

RELAXT!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 26 november 2011 @ 21:25:29 #287
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104856266
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:24 schreef dawg het volgende:
speeddaten is net als solliciteren. zo een goed mogelijke indruk in zo een korte tijd mogelijk achter proberen te laten. :P
Sowieso zie ik het leven als een en al flirtproces :9
pi_104856304
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:25 schreef Sinji het volgende:

[..]

Zou niet weten hoe ik het leven zie. Het is er gewoon en heb er zelf nooit om gevraagd of zo
pi_104856311
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt! Dat begint meestal pas nadat ik iemand al een paar maanden ken of zo, dan leren ze pas de echte "ik" kennen (weet, is een beetje lang).
Daarvoor kom ik vooral verlegen over terwijl ik dat niet echt ben, het is meer die "blindheid", ik moet iemand echt kennen
Ik ben niet zozeer verlegen, maar bij mensen die ik niet goed ken wil ik wel (te veel) twijfelen...
pi_104856312
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:25 schreef Sinji het volgende:

[..]

ja inderdaad
vrienden maken is bijna het zelfde
iets minder sexuele lading maar dat was het ook wel

een baan scoren is ook zo etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104856328
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:24 schreef dawg het volgende:
speeddaten is net als solliciteren. zo een goed mogelijke indruk in zo een kort mogelijke tijd achter proberen te laten. :P
En laat ik daar nu heel goed in zijn :D :')
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 26 november 2011 @ 21:27:28 #292
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104856346
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:21 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Ik zie echt zo'n revenge of the nerds setting voor me.
Maar je bent wel een beetje gemeen, hoor. Voor die meisjes is zo'n avond vast een grote stap. En sommige van die dingen die je noemt, die eerste indruk hebben mensen vast ook van mij, maar als iemand het langer volhoud, ben ik gewoon best leuk, denk ik.
Nee het is niet gemeen, het is gewoon zo. Kan daar heel mooi over gaan praten, maar de eind conclussie is het zelfde.

Zet 20mensen met extreme telefoon vrees in 1 ruimte met de opdracht bel elkaar op. Er gaat dan niks tot weinig gebeuren. En als iemand een ander belt komt dat gesprek niet op gang.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_104856356
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik ben niet zozeer verlegen, maar bij mensen die ik niet goed ken wil ik wel (te veel) twijfelen...
Ik kan niet aflezen wat iemand van me vind. Meestal stel ik dan ook een vraag in die richting, zodat ik feedback krijg waar ik de volgende keer eventueel iets mee kan
pi_104856361
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef Capstan het volgende:

[..]

ik ook, maar die mensen merken dat niet

ik ben van binnen soms nog heel onzeker als het om vriendschappen of zo gaat
maar vraag je de mensen in mijn omgeving om mij te beschrijven zit onzeker daar echt niet tussen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104856362
ik denk als je moeite met versieren hebt, juist speeddaten best wel moeilijk is.
pi_104856377
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

een baan scoren is ook zo etc
Ik ben al lang blij dat ik (tot dusver) nog nooit écht heb hoeven sollicteren :P
pi_104856387
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En laat ik daar nu heel goed in zijn :D :')
niet zo bezig zijn met hoe je overkomt. jezelf leuk vinden, zorg dat je jezelf recht in je ogen kunt kijken en dan komt het vanzelf goed. :7
pi_104856391
Daarom heb ik het ooit voor elkaar gekregen om bij een sollicitatie voor een onbetaalde stage waar ik ook nog de enige kandidate was, afgewezen te worden. :')
pi_104856401
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:27 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk als je moeite met versieren hebt, juist speeddaten best wel moeilijk is.
Ja zeker als je onzeker en verlegen bent
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_104856437
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:27 schreef formerjellybean het volgende:
Dat denk ik ook. Bij mij speelt natuurlijk dat autisme ook een niet al te goeie rol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')