Kaneel heeft er al een he.quote:
Oefenen kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik het niet fout had onthouden
never mind dan
ja maar waarom lukt het mij dan niet om vrouwen te ontmoeten in het cafe.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja want als ik ergens in een club staat kan iedereen aan me zien dat ik een cabrio hebt?
Als vrouwen me zien in me cabrio is dat vaak op de snelweg op of staat. En weet niet hoe dat bij jou zit, maar zo snel heb ik geen aanspraak op de snelweg
Echt nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar heeft ze vast meer ervaring mee dan ik. Maar die behoefte heb ik dan ook niet
Haha, in een ver, ver verleden had ie exen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij hebt toch exen? van heel vroeger dan of zo?
met iemand hier?quote:
Nee, ook toen dus nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:18 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Haha, in een ver, ver verleden had ie exen.
dat heeft waarschijnlijk te maken met je uit straling of houding of zoquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar waarom lukt het mij dan niet om vrouwen te ontmoeten in het cafe.
dan maakt het toch niet uit wat voor auto je hebt, of wat voor sociaal leven of saai leven je hebt enzo?
Namen willen we! En ook van jouw verovering!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, iemand van hier. Wooo spannend he!
Kei spannend!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, iemand van hier. Wooo spannend he!
Wie "A" zegt...quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
Ik heb niks gezegd mensen, ik heb niks gezegd!
moet ook nus zeggenquote:
ik vond mijn tomatengesprek anders een heel interessant vraagstuk waar iedereen over verdeelt is. jammer dat niemand dat deelde daar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heeft waarschijnlijk te maken met je uit straling of houding of zo
Ik weet wie het isquote:
En wil je dat met ons delenquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat houdt ze als echte heldin voor zichzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |