Ik doe helemaal niet stoer, ik heb gewoon een bizar slechte humor. En je dan buitengesloten voelen als anderen hun woonplaats lekker voor zichzelf houdenquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit topic, mensen delen geen stomme informatie als weet ik veel... bij welke stad je woont...(dat mag ik dus niet weten.. like wth waarom doe je daar moeilijk over.)
En mensen doen een beetje stoer als antwoord op mijn vraag waar iemand is met het antwoord ''achter haar computer'' Inclusief emo smiley... Daar heb ik helemaal een schijthekel aan.
Aangeraakt heb ik een vrouw wel eens.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog steeds geen vrouw aangeraakt, hoor, dus ben nog net zo ver of minder ver dan jullie.
Gast, je slaat de boot mis, en je lijkt te stoken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet stoer, ik heb gewoon een bizar slechte humor. En je dan buitengesloten voelen als anderen hun woonplaats lekker voor zichzelf houdenAls er iemand in je aanbod geïnteresseerd was geweest had je het wel gemerkt, denk je ook niet?
hoe voelde dat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aangeraakt heb ik een vrouw wel eens.
Daar is alles mee gezegd
Maar het staat volgens mij snel te gebeuren, of niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog steeds geen vrouw aangeraakt, hoor, dus ben nog net zo ver of minder ver dan jullie.
nop, zware nacht en 3 uurtjes geslapen vannacht met me lenzen inquote:
Nou, oke, ik ook, maar niet amoreus.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aangeraakt heb ik een vrouw wel eens.
Daar is alles mee gezegd
plankquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gast, je slaat de boot mis, en je lijkt te stoken.
Gast, je slaat de plank mis en je neemt de dingen net even een tandje té persoonlijk. Of twee. Of drie.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gast, je slaat de boot mis, en je lijkt te stoken.
Dat hoop ik, ja, maar dat hoop ik al jaren.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar het staat volgens mij snel te gebeuren, of niet?
je bent zeg maar een vrouwensexmaagd?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nou, oke, ik ook, maar niet amoreus.
Qua vrouwen staan we dus gelijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nou, oke, ik ook, maar niet amoreus.
jij hebt toch exen? van heel vroeger dan of zo?quote:
Je verwart me met iemand anders. Ik heb nul ervaringquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij hebt toch exen? van heel vroeger dan of zo?
Nee, we moeten als eche vrouwen eerst alle details over elkaars verwachtingen en karakter in drievoud doorspreken en daarna nog oeverloos steggelen over waar de date plaatvindt en wat de inhoud ervan zal zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Al een date afgesproken met je 'verovering'?
Het is jammer dat de competitie voor het woord van het jaar alweer geweest isquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:12 schreef rhubarbje het volgende:
je bent zeg maar een vrouwensexmaagd?
Woooo nu ben ik een echte baas, opeens stromen de aanbiedingen binnen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er gaat vast nog wel een bus en dan wil ik je daar best vanaf helpen hoor![]()
Huh? Nee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bent zeg maar een vrouwensexmaagd?
oh dat wist ik niet
owja sorryquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je verwart me met iemand anders. Ik heb nul ervaring
Tjah klopt, ik had even een of andere aanval.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gast, je slaat de plank mis en je neemt de dingen net even een tandje té persoonlijk. Of twee. Of drie.
haha volgens mij is het geen officieel woord helaasquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is jammer dat de competitie voor het woord van het jaar alweer geweest isWat een gruwelijk stoer woord
En mannen?quote:
Zie je wel dat ik het niet fout had onthoudenquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:15 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Huh? Nee.
Ik bedoel de afgelopen jaren.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
Benzin heb je nou al een date geregeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |