Het is dan ook het hele plaatje, de hele vibe. En de ogen zijn daarvan een belangrijk detailquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:42 schreef dawg het volgende:
[..]vrouwengedachten.
mannen denken weleens als een vrouw ze net iets langer aankijkt: "yes, misschien wil deze wel!"
Bij mijn vriendinnen zag ik het uiteindelijk wel. het is een bepaalde soort lach, een bepaalde mimiek in hun gezicht. Maar wellicht was dat ook meer geilheid of zoquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is voor niemand te zien, vrouwen zijn zo subtiel dat je echt niet weet wat hun ogen zeggen.
Zeker voor mij als vrouw is dat moeilijk te zien. Glimlacht een vrouw naar me omdat ze me aardig vindt, omdat ze vriendinnen met me zijn of flirt ze met me? Kijkt ze indringend omdat ze blij is met de vriendschap of flirt ze met me? Dat is volgens mij als vrouw die een vrouw zoekt nog moeilijker te zien, dan als man die een vrouw zoekt...
Ongetwijfeld zal dat waar zijn. Maar zelfs als je al wel zo ver bent dat je tevreden bent met jezelf, zie ik nog geen veranderingquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarheid. Dit is in dit topic ontelbaar vaak aangegeven
vroeger op school kreeg ik van 1 juf er altijd straf voorquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef hasjman het volgende:
[..]
ik ben er een keer op gewezen dat ik nooit personen aan kijk. ben er nu bewuster mee bezig. ik merk toch dat mensen die je niet aan kijken ongeinteresseerd overkomen.
Is meestal waar. TIjdens uitgaan tenminste, als ze dan een paar keer naar je gluurt kan je er vanuit gaan dat je 'iets' hebt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:42 schreef dawg het volgende:
[..]vrouwengedachten.
mannen denken weleens als een vrouw ze net iets langer aankijkt: "yes, misschien wil deze wel!"
nou zo extreem is het nou ook weer niet. Je kan een gemiddelde vrouw wel aardig peilen. Let op de reactie, de lach en als die blijft terug komen zit je goed.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is voor niemand te zien, vrouwen zijn zo subtiel dat je echt niet weet wat hun ogen zeggen.
Zeker voor mij als vrouw is dat moeilijk te zien. Glimlacht een vrouw naar me omdat ze me aardig vindt, omdat ze vriendinnen met me zijn of flirt ze met me? Kijkt ze indringend omdat ze blij is met de vriendschap of flirt ze met me? Dat is volgens mij als vrouw die een vrouw zoekt nog moeilijker te zien, dan als man die een vrouw zoekt...
ik kijk mensen altijd aan inderdaad.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is dan ook het hele plaatje, de hele vibe. En de ogen zijn daarvan een belangrijk detail
De positieve dingen van mij storen me niet zo. Ik houd me daar denk ik gewoonweg minder mee bezig?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef formerjellybean het volgende:
Niet beledigend bedoeld hoor magnetron maar je bent je zo vaak op de minpunten van jezelf aan het storten , zie je nog wel positieve punten bij jezelf ??
En zo verpest je dus jezelf beeld want je ziet jezelf alleen maar als autist.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De positieve dingen van mij storen me niet zo. Ik houd me daar denk ik gewoonweg minder mee bezig?
Dat is een proces van bewustwording. Dat is iets wat ik heel belangrijk vind. Ik heb feedback nodig om me bewust te worden van dingen, anders kan ik jarenlang op de verkeerde manier door blijven gaanquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is niet altijd liegen
niemand heeft een compleet beeld van zichzelf...
sommige dingen zijn soms gewoon niet bekend bij jezelf of doe je onbewust
Je kunt beter vragen wie er geslikt heeftquote:
Ik was het wel van plan om te gaan doen. Al is het alleen maar om de tapasquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tijn serieus over dat speeddaten ik zeg doen!!
Maar jij maakt sowieso best vaak goede stappen op date gebied!
luister, je bent een autist, daar kan jij ook niks aan doen. Dat kan je leven net iets moeilijker maken dan gemiddeld. Maar er zijn GENOEG dingen die positief zijn. Zie dat stukje autist zijn als bijzaak.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De positieve dingen van mij storen me niet zo. Ik houd me daar denk ik gewoonweg minder mee bezig?
Ik zit al twee dagen te kijken naar De Lama's om me minder kut te voelen.quote:
Dag jongemanquote:
Zeker heb ik die.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:45 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar magnetron , je bent constant je minpunten aan het opsommen, je hebt toch ook wel .pluspunten.
Maar dat is het toch ookquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit al twee dagen te kijken naar De Lama's om me minder kut te voelen.
Dus ik heb al zo'n twintig keer de presentator horen zeggen "Een bijzonder goedenavond"
datequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef Bartholomeus het volgende:
Nou, iemand behoefte aan een update?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |