SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021
[ Bericht 0% gewijzigd door Vaseline_ op 26-11-2011 20:56:37 ]
Garfield.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wordt inderdaad zo'n dikke kater, daar is deze meneer niks bij.
[ afbeelding ]
quote:
Paar maanden geleden toen ik d'r voor het laatst was was hij d'r ook, deed 'ie dat nummer 22 baco'squote:Op zondag 27 november 2011 11:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Ook een knetterhard nachtje gehad en Lange Frans stond ineens naast me in de club. Dat gebeurt alleen in Jantjes!
Volgensmij is ie er best vaak he? Er hingen ook posters van donderdag Lange Frans ofzo. Wel vette club gewoon veel leuker dan prime/smokeys etc waar t vol zit met die marokkanen die je willen betastenquote:Op zondag 27 november 2011 12:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Paar maanden geleden toen ik d'r voor het laatst was was hij d'r ook, deed 'ie dat nummer 22 baco's. Straatremixes tijden herleven bijna! Ik ben weer te vroeg wakker voor mijn doen
![]()
. Fucking vaag.
Ja sorry, ik betast graag meiden die ik nooit in mijn leven zal scorenquote:Op zondag 27 november 2011 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij is ie er best vaak he? Er hingen ook posters van donderdag Lange Frans ofzo. Wel vette club gewoon veel leuker dan prime/smokeys etc waar t vol zit met die marokkanen die je willen betasten
Ja, net zoals die gasten van THC vaak in die shoppa's op de Wallen chillen zit Lange Frans in Jantjesquote:Op zondag 27 november 2011 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij is ie er best vaak he? Er hingen ook posters van donderdag Lange Frans ofzo. Wel vette club gewoon veel leuker dan prime/smokeys etc waar t vol zit met die marokkanen die je willen betasten
Neh ik was er gister ook pas voor het eerst. Nooit geprobeerd want ik dacht dat het een club was waar teveel hollandse muziek gedraaid werd net zoals cool down caféquote:Op zondag 27 november 2011 12:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, net zoals die gasten van THC vaak in die shoppa's op de Wallen chillen zit Lange Frans in Jantjes. Dat ik je d'r nog nooit heb gezien
. Alleen is de muziek soms net iets teveel Hollands of van die standaard top 40 house.
Cool Down Café, dat is ZO'N foute tent dat het één keer in de zoveel tijd weer leuk is om je daar helemaal naar de touwtyfus te zuipenquote:Op zondag 27 november 2011 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neh ik was er gister ook pas voor het eerst. Nooit geprobeerd want ik dacht dat het een club was waar teveel hollandse muziek gedraaid werd net zoals cool down café![]()
anyway, ik ga werken! Bis später
Nee, zelfs geen alcohol gedronken. Binnen 2 uur ben ik lam en dat vind ik zonde op zulke feestjes.quote:
That's what Natalee Holloway said.quote:Op zondag 27 november 2011 13:19 schreef aight1 het volgende:
Bacardi 151 is zo fucking dodelijk. Daaamn.
Wow. Geen alcohol tijdens Qlimax. Ben verbaasdquote:Op zondag 27 november 2011 14:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, zelfs geen alcohol gedronken. Binnen 2 uur ben ik lam en dat vind ik zonde op zulke feestjes.Maar heb nog niet geslapen, lukt me niet.
Ik zal vast de enigste geweest zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Wow. Geen alcohol tijdens Qlimax. Ben verbaasd. Was het wel een toffe feest verder?
Niet geslapen? Ik kan dat echt niet, ja tot.. 11 uur 's ochtends en dan moet ik gewoon anders ga ik kapot, helemaal shaken enzoquote:Op zondag 27 november 2011 14:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, zelfs geen alcohol gedronken. Binnen 2 uur ben ik lam en dat vind ik zonde op zulke feestjes.Maar heb nog niet geslapen, lukt me niet.
FOK! overheerste maar er is wel tot een bepaalde gestudeerd jaquote:Op zondag 27 november 2011 14:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal vast de enigste geweest zijn.Van alcohol word ik sloom en dat is zonde.
Ja was echt heel tof.
Jij lekker zitten leren?
Oh vandaar dat de puni van mijn ex naar rotte vis stonkquote:Op zondag 27 november 2011 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoevaak douche jij?
Wtf, er bestaan daadwerkelijk mensen die om de dag douchen!!! Ik douche elke dag in de ochtend en avond
.
quote:Op zondag 27 november 2011 15:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Oh vandaar dat de puni van mijn ex naar rotte vis stonk.
Ik neem aan dat jij ook ervaring hebt en eigenlijk gewoon stug doorgaat terwijl het stinkt als de tyfusquote:Op zondag 27 november 2011 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Echt? Nee toch?
![]()
Maar het verbaast me serieus, wie doucht er nou op maandag, woensdag en dan vrijdag weer?
Omfg, nastyquote:Op zondag 27 november 2011 15:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook ervaring hebt en eigenlijk gewoon stug doorgaat terwijl het stinkt als de tyfus. Ze douchtte alleen maar "wanneer ze haarzelf vond" stinken.
.
Nederlandsequote:Op zondag 27 november 2011 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omfg, nasty! Welke afkomst had ze?
Ok, tijd voor een anekdote. Ik was 18 ofzo, bij een chick (gewoon chillmattie, wel af en toe gevingerd enzo) thuis op d'r kamer. Dus ik besluit m'n kunstje te doen, die broek langzaam open en er komt me al een geur tegemoet.. Maar ik denk in mijn naïviteit van nee, dat zal wel niet, loopt wel los. Totdat ze daadwerkelijk naakt zat en ik met m'n vinger de opgeslagen chemische damp achter "de schermen" bevrijdde zeg maar, dat was echt nasty
! Echt een ontzettend sterke, indringende geur. Zo geconcentreerd als een busje schijtspray van de feestwinkel, no kidding. Ik heb het subtiel afgekapt en het gebeuren afgedaan als een soort tease, ik ben naar de badkamer gegaan, m'n handen 2x met zeep gewassen, paar sigaretten gerookt de uren d'rna, ging naar bed, stond op, rook voor de grap aan m'n vinger en JA! Ik rook het nogsteeds heel lichtjes!!!!
Nog nooit meegemaakt, en m'n vrienden geloven het ondertussen geloof ik nogsteeds niet of half, terwijl serieus geen woord gelogen is. Ik zweer het!
Nasty shit. Bah.
Ik vind pussy's vingeren sowieso fucking geil, en beffen mits ik die chick op zich redelijk ken ook. Maar ik heb nu wel een ingebouwd iets dat ik altijd even m'n vingers ruik achteraf, just to make surequote:Op zondag 27 november 2011 15:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Nederlandse
OMGHerkenbaar! Maar door dat soort dingen krijg je wel een harde afkeer tegen ff met iemand handelen.
Binnenkort bij Ik Wed Dat Ik Het Kan: Dwc die geblinddoekt zn ding doet en zo van 5 vrouwen onder de minuut kan raden wat ze die ochtend ontbeten hebbenquote:Op zondag 27 november 2011 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind pussy's vingeren sowieso fucking geil, en beffen mits ik die chick op zich redelijk ken ook. Maar ik heb nu wel een ingebouwd iets dat ik altijd even m'n vingers ruik achteraf, just to make sure.
Whut, jij schijt uit je kut?quote:Op zondag 27 november 2011 16:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Binnenkort bij Ik Wed Dat Ik Het Kan: Dwc die geblinddoekt zn ding doet en zo van 5 vrouwen onder de minuut kan raden wat ze die ochtend ontbeten hebben
Alleen als ik heel erge buikkramp heb, dan zet ik even wat extra gaten openquote:Op zondag 27 november 2011 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whut, jij schijt uit je kut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHAHA.quote:Op zondag 27 november 2011 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whut, jij schijt uit je kut?
quote:Op zondag 27 november 2011 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja, ook jongens hun lul moet niet naar pis ruiken/proeven, ook teringnasty.
Hoe laat vanochtend? Misschien iemand die met z'n stomdronken kop bij het verkeerde huis stondquote:Op zondag 27 november 2011 16:19 schreef Maisnon het volgende:
Volgend onderwerp
Vanochtend stond er 20 seconden lang iemand aan de deur te rukkenja met je kut onderwerp
Ik bedoel dus dat ie bijna beukte met die deur in het slot, zo klonk het.
Durfde niet beneden te gaan kijken, uiteindelijk hield het op... maar ik ben nu echt bang dat iemand heeft proberen in te breken
Gadverdamme ja, mannen die hun leuter niet goed afschudden of wat dan ook en daarna zo'n geweldige pissmaak in je mond heb hangen. Ugh. Kippenvel.quote:Op zondag 27 november 2011 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA.
Ik heb ook te vaak verhalen gehoord van jongens die een kut hebben gehad die naar rotte vis (of erger) stonk. Echt nasty, mijn slipje gaat sws niet uit als ik niet zeker weet dat alles daar fris is. Ja, ook jongens hun lul moet niet naar pis ruiken/proeven, ook teringnasty. M'n ex was ook niet zo fris maar ho, toen rook m'n hele kut ernaar. 100 jaar onder de douche gestaan met lactacyd gewassen en daarna rook het nog steeds. The horrorBlij dat ik van 'm af ben.
Huh, haha hoezo staat daar dat het een quote van mij is?quote:Op zondag 27 november 2011 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Als ik ga ballen of de kans is aanwezig dat, was ik m'n lul 3x achter elkaar
![]()
. Zou toch schandalig zijn.
[..]
Hoe laat vanochtend? Misschien iemand die met z'n stomdronken kop bij het verkeerde huis stond.
kwart voor 10quote:Op zondag 27 november 2011 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Als ik ga ballen of de kans is aanwezig dat, was ik m'n lul 3x achter elkaar
![]()
. Zou toch schandalig zijn.
[..]
Hoe laat vanochtend? Misschien iemand die met z'n stomdronken kop bij het verkeerde huis stond.
Dudequote:Op zondag 27 november 2011 16:22 schreef tliciouz het volgende:
Gadverdamme ja, mannen die hun leuter niet goed afschudden of wat dan ook en daarna zo'n geweldige pissmaak in je mond heb hangen. Ugh. Kippenvel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, mijn fout, ik had jou eerst gequote, toen haar, en het ging fout bij de quote inkortenquote:Op zondag 27 november 2011 16:23 schreef tliciouz het volgende:
Huh, haha hoezo staat daar dat het een quote van mij is?.
quote:Op zondag 27 november 2011 16:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dude.
Maar eerlijk (gaan we weer terug naar het oude onderwerp), vrouwen kunnen daar veel intenser dan mannen stinken toch, dat moet je met me eens zijn
. Alleen jullie vorm al is niet praktisch
.
Ik weet niet wat ik erger vind hoor. Een kut die naar vis stinkt of een golf oud pis mee naar binnen krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, mijn fout, ik had jou eerst gequote, toen haar, en het ging fout bij de quote inkorten.
All good things are wild and free.
Langs een overvolle pisbak lopen op Koninginnedag, of in een kamer zitten met een chick met een zure slootquote:Op zondag 27 november 2011 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind hoor. Een kut die naar vis stinkt of een golf oud pis mee naar binnen krijgen.
Ah nee nou moet ik weer aan die pisbak handewasser denken uit dat ene filmpjequote:Op zondag 27 november 2011 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Langs een overvolle pisbak lopen op Koninginnedag, of in een kamer zitten met een chick met een zure sloot.
Die is echt nasty.quote:Op zondag 27 november 2011 16:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ah nee nou moet ik weer aan die pisbak handewasser denken uit dat ene filmpje
Haha ja, het is zo smerig dat het boeiend is.quote:Op zondag 27 november 2011 16:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me net ook af, je word er in mee getrokken.
quote:Op zondag 27 november 2011 16:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zondag 27 november 2011 16:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever even wat pijn lijden dan dat ik een blik vol afkeer zie wanneer ik word gepijpt.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)anden_in_pisbak.htmlquote:Op zondag 27 november 2011 16:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ah nee nou moet ik weer aan die pisbak handewasser denken uit dat ene filmpje
quote:Op zondag 27 november 2011 16:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Hahaha, toen postte ik die wasstraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ook in de wax gezet?quote:Op zondag 27 november 2011 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, toen postte ik die wasstraat.
Ach met een beetje spuug is de smaak zo weg, glijd de boel meteen makkelijker de mond in.quote:Op zondag 27 november 2011 16:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Liever even wat pijn lijden dan dat ik een blik vol afkeer zie wanneer ik word gepijpt.
In dat topic 'hoe maak jij je lul schoon na de sex' ofzo, postte jij die pic, en ik daarna een autowasstraatquote:
Rol jij ei'k nog met die mooiboy LasteR?quote:Op zondag 27 november 2011 16:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach met een beetje spuug is de smaak zo weg, glijd de boel meteen makkelijker de mond in.
Ik val in herhaling.quote:Op zondag 27 november 2011 16:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In dat topic 'hoe maak jij je lul schoon na de sex' ofzo, postte jij die pic, en ik daarna een autowasstraat.
Same here.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 14:29 schreef Omdatappel het volgende:
Ik zag gister een blikje Fernandes in de trein, omg kippenvel.
Verdomme.quote:Op zondag 27 november 2011 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En dat was het weekend weer bijna![]()
.
Ontwijk jij nou expres m'n vraag in post #74?quote:Op zondag 27 november 2011 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijne ook, elkaars tepels warm houden?
Dit is zo waarquote:Op zondag 27 november 2011 16:02 schreef Maisnon het volgende:
Spaanse uitwisselstudenten stinken altijd meer dan andereHeb ik zo 't idee. Ook van mensen die hun als huisgenoten hebben gehad.
Yuk! Ook niet als je er wat van zei?quote:Op zondag 27 november 2011 19:31 schreef Juminelle het volgende:
Pff, van 12 - 6 uur bij een kickboksgala gewacht voor één partij die in de eerste ronde al over was
[..]
Dit is zo waarIk had twee weken lang een Spaanse chick in huis die haar tanden niet poetste
Ik zat toen in de tweede klas van de middelbare school en kon totaaal geen spaans, dus niets van gezegd. Ik had wel een tandenborstel voor haar klaar gelegd als subtiele hintquote:Op zondag 27 november 2011 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yuk! Ook niet als je er wat van zei?
Je ouders wel dan? Hoe de fuck communiceerden jullie dan met d'r?quote:Op zondag 27 november 2011 19:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zat toen in de tweede klas van de middelbare school en kon totaaal geen spaans, dus niets van gezegd. Ik had wel een tandenborstel voor haar klaar gelegd als subtiele hint
Ik deed toen mee aan een uitwisselingsprojectquote:Op zondag 27 november 2011 19:38 schreef J-Style. het volgende:
Waarom zat ze in je huis dan Juminelle?
Ehm, we communiceerden nauwelijksquote:Op zondag 27 november 2011 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je ouders wel dan? Hoe de fuck communiceerden jullie dan met d'r?
wat moet zij zich kut gevoeld hebben zegquote:Op zondag 27 november 2011 19:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik deed toen mee aan een uitwisselingsproject
[..]
Ehm, we communiceerden nauwelijksZe werd altijd rond 7 uur 's avonds naar mijn huis gebracht, en dan bleef ze alleen maar achter haar laptop zitten tot ze ging slapen.
Viespeukerij. En wat dWc zegt.quote:Op zondag 27 november 2011 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijne ook, elkaars tepels warm houden?
Rare filmsquote:Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef Juminelle het volgende:
American Psycho is echt een rare film trouwens, Chocogrizzly. Wel tof
Wat ik pas echt een rare film vind: Fear and loathing in Las Vegas.quote:Op zondag 27 november 2011 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Rare films
Rare mensen
Rariteiten
Doen jongeh, echt een toffe film. Denk dat jij hem wel waardeert.quote:Op zondag 27 november 2011 20:05 schreef krioro het volgende:
Ah, films. Heeft iemand Apocalypto gezien en zo ja is ie het waard om meer dan 2 uur voor te gaan zitten? Lijkt me wel tof maar dunno.
Ik heb die gezien toen ik met een stel vrienden een week een bungalow had gehuurt met de intentie om deze een week lang compleet blauw te zetten.quote:Op zondag 27 november 2011 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat ik pas echt een rare film vind: Fear and loathing in Las Vegas.
Vooral als je 'm stoned kijkt zoals ik snap je er geen ene moer van
Naar ik heb vernomen geruild voor 38 kamelen, 10 tapijten, 4 Louis Vuitton scarves èn 1 koevoet door een oliesjeik.quote:
Dat had ik met Fight Club, las ook pas later dat er een gedachte achter zatquote:Op zondag 27 november 2011 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat ik pas echt een rare film vind: Fear and loathing in Las Vegas.
Vooral als je 'm stoned kijkt zoals ik snap je er geen ene moer van
quote:Op zondag 27 november 2011 20:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doen jongeh, echt een toffe film. Denk dat jij hem wel waardeert.
OK, ik vertrouw op jullie smaak, misschien straks kijken.quote:Op zondag 27 november 2011 20:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik vond Apocalypto ook wel tof
Een vriend van me zeurde aan het einde dat ie net op het voor hem interessantste moment was afgelopen, maar hij had denk ik gewoon verwacht dat het verhaal ergens anders over ging
Had dan een koevoet meer geboden!quote:Op zondag 27 november 2011 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Naar ik heb vernomen geruild voor 38 kamelen, 10 tapijten, 4 Louis Vuitton scarves èn 1 koevoet door een oliesjeik.
Als jij koopt, maak ik wel klaar. Fair deal ditdatquote:Op zondag 27 november 2011 20:11 schreef Juminelle het volgende:
Door Sinji's fobo heb ik opeens fuuuucking zin in kreeft![]()
Mi o was' en wan kofu na en fesi!quote:Op zondag 27 november 2011 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een kofu, dat kan 'ie krijgen [ afbeelding ].
Dealquote:Op zondag 27 november 2011 20:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als jij koopt, maak ik wel klaar. Fair deal ditdat
Ik wilde ook al een sjeik opmerking makenquote:Op zondag 27 november 2011 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Naar ik heb vernomen geruild voor 38 kamelen, 10 tapijten, 4 Louis Vuitton scarves èn 1 koevoet door een oliesjeik.
[..]
Dat had ik met Fight Club, las ook pas later dat er een gedachte achter zat. Ga 'm niet weer kijken tho
.
quote:Op zondag 27 november 2011 20:42 schreef Sinji het volgende:
Tegenvaller weer ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
I haz it.quote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb zin in zo'n lekkere bak met fruit, aardbei, meloen, ananas, appel, banaan, lychee, mango![]()
Fruit punchquote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb zin in zo'n lekkere bak met fruit, aardbei, meloen, ananas, appel, banaan, lychee, mango![]()
Je adres?quote:Op zondag 27 november 2011 21:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
I haz it.
Lychees niet though, enkel uit blik
Je bent genominiceerd...quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef Juminelle het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je bij een BB kan zien hoeveel mb je nog overhebt? Ik zit zwaar over m'n abo heen volgens mij
Edit: Oh nevermind![]()
Ik had een aantal weken een skere Nokia omdat m'n BB gemaakt moest worden. Ik moest dus oldschool smsen. Nu heb ik m'n BB weer terug maar nu durf ik m'n internet niet te gebruikenquote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Hoe kan je nou over je abbo heengaan met whatsapp en ping?
Waarom niet?quote:Op zondag 27 november 2011 22:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had een aantal weken een skere Nokia omdat m'n BB gemaakt moest worden. Ik moest dus oldschool smsen. Nu heb ik m'n BB weer terug maar nu durf ik m'n internet niet te gebruiken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Veel providers hebben nu een datalimiet bij hun abo's. Oa Hi en KPN.quote:Op zondag 27 november 2011 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom niet?Je betaalt toch een vast bedrag per maand voor onbeperkt?
quote:Op zondag 27 november 2011 23:12 schreef JackieBrown het volgende:
Mijn koninkrijk voor deze snoepwormen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ach so. Nog niks van gemerkt.quote:Op zondag 27 november 2011 23:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Veel providers hebben nu een datalimiet bij hun abo's. Oa Hi en KPN.
Ik heb 1 muggenbult precies naast m'n vers gezette tattoo. Nu kan ik niet voluit krabbenquote:Op zondag 27 november 2011 23:20 schreef Maisnon het volgende:
Net onbewust bloed gedoneerd aan een dikke mughet is toch koud buiten dan verdwijnen ze toch?
Meteen m'n bloed weer teruggeclaimd wel, bah
Ik zag net ook al eentje voorbij m'n scherm vliegenquote:Op zondag 27 november 2011 23:20 schreef Maisnon het volgende:
Net onbewust bloed gedoneerd aan een dikke mughet is toch koud buiten dan verdwijnen ze toch?
Meteen m'n bloed weer teruggeclaimd wel, bah
Ja ik ben benieuwd waar ik hem hebquote:Op zondag 27 november 2011 23:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb 1 muggenbult precies naast m'n vers gezette tattoo. Nu kan ik niet voluit krabben
zie fobo.quote:Op zondag 27 november 2011 23:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd waar ik hem heb
Wat voor tattoo heb je laten zetten dan?
Ze moest onderduiken.quote:
Je hebt niets gemist.quote:Op maandag 28 november 2011 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
weekend niet gepost gelijk 46 topics verder
Gelukkig maar, ben bang dat ik fap pics mis van de ladies hierquote:
quote:
Weer teveel snoepjes gegeten schat?quote:Op maandag 28 november 2011 16:13 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Present!
Dit weekend was weer een hele belevenis. Ik weet niet meer hoe en wat allemaal precies, maar het was aan. Aan was het.
Nu weer even het padje opzoeken en terug op de kaart komen, de week is weer begonnen.
Weekend
quote:Op maandag 28 november 2011 16:31 schreef tliciouz het volgende:
Net afscheid moeten nemen van hondje.
Jup, beestje was al oud dus had me er al stiekem tijden op voorbereid, maar blijft moeilijk.quote:Op maandag 28 november 2011 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]voor altijd?
Zo ja, gecondoleerd. Altijd kut.
quote:Op maandag 28 november 2011 16:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup, beestje was al oud dus had me er al stiekem tijden op voorbereid, maar blijft moeilijk.
Voorbereiden kan nooit.quote:Op maandag 28 november 2011 16:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup, beestje was al oud dus had me er al stiekem tijden op voorbereid, maar blijft moeilijk.
Al die jaren van liefde tochquote:Op maandag 28 november 2011 16:43 schreef tliciouz het volgende:
Dank je wel.Op zulke momenten vraag je je af waarom je een huisdier genomen hebt.
Dit!quote:Op maandag 28 november 2011 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al die jaren van liefde tochonvoorwaardelijke aandacht alles.
Dat is waar.quote:Op maandag 28 november 2011 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al die jaren van liefde tochonvoorwaardelijke aandacht alles.
Sterkte.quote:Op maandag 28 november 2011 16:31 schreef tliciouz het volgende:
Die heb je dan weer wel gemistquote:Op maandag 28 november 2011 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ben bang dat ik fap pics mis van de ladies hier
Aw, sterktequote:Op maandag 28 november 2011 16:31 schreef tliciouz het volgende:
Pussy, zo koud is het buiten niet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Een shemagh woestijn stijl rocken, anders vriest mijn neus er af.
Thanks babe!quote:Op maandag 28 november 2011 18:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die heb je dan weer wel gemist
[..]
Aw, sterkte!
Ik ben de warme woestijnen gewend gek.quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pussy, zo koud is het buiten niet.
Jumi wil je vast wel warm houden deze winter, zo niet wil ik die taak wel op mij nemen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben de warme woestijnen gewend gek.
Anders ik wel.quote:Op maandag 28 november 2011 18:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jumi wil je vast wel warm houden deze winter, zo niet wil ik die taak wel op mij nemen.
Ben jij ook een chick of gewoon homo?quote:
Nogsteeds geen antwoord op mijn vraag gezienquote:Op maandag 28 november 2011 18:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jumi wil je vast wel warm houden deze winter, zo niet wil ik die taak wel op mij nemen.
Omdat ik er ook geen antwoord op wil geven.quote:Op maandag 28 november 2011 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben jij ook een chick of gewoon homo?
[..]
Nogsteeds geen antwoord op mijn vraag gezien [ afbeelding ].
Ik ben een heel mooi meisje.quote:Op maandag 28 november 2011 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben jij ook een chick of gewoon homo?
[..]
Nogsteeds geen antwoord op mijn vraag gezien [ afbeelding ].
'Nuff saidquote:Op maandag 28 november 2011 18:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik er ook geen antwoord op wil geven.Ligt nogal moeilijk op dit moment. Laten we het zo zeggen woon niet voor niets weer thuis.
Proof neededquote:
DB komt later dit jaar, heb het veels te goed thuis etcquote:Op maandag 28 november 2011 18:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Woon je nu al in db?En doet je whatsapp het alweer?
Ook 'nuff saidquote:Op maandag 28 november 2011 18:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Gridlok is mijn grote liefde, no homo.
We moeten nog steeds een keertje chillen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
DB komt later dit jaar, heb het veels te goed thuis etc.
En Whatsapp is weer beschikbaar.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
'Nuff said [ afbeelding ]
[..]
Proof needed.
Wie wilt Scrubs - Guy Love voor me linken? Kan ik aan dWc uitleggen hoe het zit.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 18:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We moeten nog steeds een keertje chillen.Zorg dan dat je vriendje chocobeer erbij is. En meneer ruffryder mag ook wel.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]Mooi meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow wow wowww... sharing is caring!quote:Op maandag 28 november 2011 18:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We moeten nog steeds een keertje chillen.Zorg dan dat je vriendje chocobeer erbij is. En meneer ruffryder mag ook wel.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]Holy fuck!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat heb je zeker vaker gehoord?![]()
Neequote:Op maandag 28 november 2011 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Holy fuck!
[ afbeelding ]
Maar dat heb je zeker vaker gehoord?
Als jij ze ook allemaal voor jezelf kon krijgen had je dat ook gedaan.quote:Op maandag 28 november 2011 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
neenee, mevrouw komt hier binnenvallen en eist alle boys op, dat is toch geen stijl
quote:Op maandag 28 november 2011 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Holy fuck!
[ afbeelding ]
Maar dat heb je zeker vaker gehoord?
Wat?quote:Op maandag 28 november 2011 18:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als jij ze ook allemaal voor jezelf kon krijgen had je dat ook gedaan.
Egypte is Afrika, vind ik wel tellen...quote:Op maandag 28 november 2011 18:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar wacht, Kri en dWc zijn de enige negers hier toch?
quote:Op maandag 28 november 2011 18:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar wacht, Kri en dWc zijn de enige negers hier toch?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Negerquote:Op maandag 28 november 2011 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Egypte is Afrika, vind ik wel tellen...
Da's net zo vaak gezegd als dat jij op Dennis lijkt denk ikquote:
Sorry voor mijn onbenulligheid.quote:Op maandag 28 november 2011 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Neger
![]()
Start reading
Klinkt als een goede combo.quote:Op maandag 28 november 2011 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's net zo vaak gezegd als dat jij op Dennis lijkt denk ik
Surinaams, geboren en getogen in Amsterdam, van mijn moeders kant ben ik 1/8e Chinees en 1/8e Javaans.
What did I say?quote:Op maandag 28 november 2011 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar jij bent toch ook half Surinaams, Vaseline_? Ben je half neger, roots verloochenaar![]()
.
En JackieBrown btw? Die is toch ook halfbloedje?
Kwartbloed toggg.quote:Op maandag 28 november 2011 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar jij bent toch ook half Surinaams, Vaseline_? Ben je waarschijnlijk half neger, roots verloochenaar![]()
.
En JackieBrown btw? Die is toch ook halfbloedje?
Als je op google maps Mordor intyped kom je in Alkmaar uit.quote:Op maandag 28 november 2011 18:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Neger_%28Olpe%29![]()
![]()
Mijn "stam" komt uit het noorden van Sudan en is gesetteld in het zuiden van Egypte, in feite ben ik een half neger.quote:Op maandag 28 november 2011 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Neger
![]()
Start reading
100% Brabants.quote:Op maandag 28 november 2011 18:42 schreef tliciouz het volgende:
Gridje en ik voelen ons buiten gesloten.
ja het ging hier over de jongens die tliciouz wil pakken tochquote:Op maandag 28 november 2011 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
"Maar wacht, Kri en dWc zijn de enige negers hier toch?"?
De stereotype neger heeft:quote:Op maandag 28 november 2011 18:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn "stam" komt uit het noorden van Sudan en is gesetteld in het zuiden van Egypte, in feite ben ik een half neger.
Als ik een chick was geweest zou ik ook soaking wet zijn elke keer als ik dit topic bezochtquote:Op maandag 28 november 2011 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja het ging hier over de jongens die tliciouz wil pakken toch
quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 18:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik een chick was geweest zou ik ook soaking wet zijn elke keer als ik dit topic bezocht.
Nou nou, niet alles zo serieus nemen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja het ging hier over de jongens die tliciouz wil pakken toch
Je wordt eigenlijk geil van jezelf wil je dus zeggenquote:Op maandag 28 november 2011 18:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Overigens is krioro ook totaal gemixt als ik het goed onthouden heb?
[..]
Als ik een chick was geweest zou ik ook soaking wet zijn elke keer als ik dit topic bezocht.
Dat heeft Choco ongeveer wel toch? Behalve de brede neus en het kroes haar danquote:Op maandag 28 november 2011 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
De stereotype neger heeft:
Donkere huidskleur door de permanente aanwezigheid van het donkere huidpigment "melanine".
Kroeshaar
Donker haar
Dikke lippen
Brede neus
Donker getinte ogen (meestal bruin)
Voor vele bevolkingsgroepen in Afrika gaat deze beschrijving niet of slechts gedeeltelijk op.
Holokoekencaust.quote:Op maandag 28 november 2011 18:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat heeft Choco ongeveer wel toch? Behalve de brede neus en het kroes haar dan![]()
Ik heb zojuist 1927 kcal binnengekregen aangezien ik een doos jodekoeken in m'n eentje heb opgegeten
Ik heb alleen het kroeshaar en de brede neus niet mogen erven van vaderliefquote:Op maandag 28 november 2011 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
De stereotype neger heeft:
Donkere huidskleur door de permanente aanwezigheid van het donkere huidpigment "melanine".
Kroeshaar
Donker haar
Dikke lippen
Brede neus
Donker getinte ogen (meestal bruin)
Voor vele bevolkingsgroepen in Afrika gaat deze beschrijving niet of slechts gedeeltelijk op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Dikke lippen: Checkquote:Op maandag 28 november 2011 18:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat heeft Choco ongeveer wel toch? Behalve de brede neus en het kroes haar dan![]()
Ik heb zojuist 1927 kcal binnengekregen aangezien ik een doos jodekoeken in m'n eentje heb opgegeten
quote:Op maandag 28 november 2011 18:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb alleen het kroeshaar en de brede neus niet mogen erven van vaderlief. Alle andere eigenschappen heb ik wel.
Ik mis een eigenschap in het rijtje die jij vast wel bezit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Moet ik doordenken zo ja dan weet ik het alquote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik mis een eigenschap in het rijtje die jij vast wel bezit.
Joa, maar toch.quote:Op maandag 28 november 2011 18:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Overigens is krioro ook totaal gemixt als ik het goed onthouden heb?
99 problemen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Joa, maar toch.
Blanken mogen overigens het N-woord niet zeggen, dat je het even weet Gridlok.
Blanke moeder, vandaar de lichtere tintquote:Op maandag 28 november 2011 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dikke lippen: Check
Donkere ogen: Check
Donker haar: Check
Donkere huid? Mwah, getint
Jodenkoeken vind ik zo ranzig als ik er meer dan 2 eet ofzo
Check de spoiler.quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar sloeg z'n spoiler dan ook hoogstwaarschijnlijk opquote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deze dame weetquote:
Zulke belangrijke info moet je ook niet in spoilers plaatsen!quote:
Whehe, ik heb dan alleen de brede neus nietquote:Op maandag 28 november 2011 18:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Blanke moeder, vandaar de lichtere tintmijn familie in Egypte is flink zwart.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:53 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ook een brede neus en dikke lippen, wat heeft mn moeder allemaal uitgespookt
Schattig!quote:Op maandag 28 november 2011 18:58 schreef Gridlok het volgende:
Even koffie lurken met me moeder, tata
quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Joa, maar toch.
Blanken mogen overigens het N-woord niet zeggen, dat je het even weet Gridlok.
Waaaaarom? Je haarkleur is mooiquote:Op maandag 28 november 2011 19:02 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga zo mijn haar laten verven, nu al bang voor het resultaat.
Welke kleur? Tevens zijn voor en na foto's vereist.quote:Op maandag 28 november 2011 19:02 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga zo mijn haar laten verven, nu al bang voor het resultaat.
Omdat ik al heel lang dat ''ombre hair'' wil.quote:Op maandag 28 november 2011 19:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waaaaarom? Je haarkleur is mooiWelke kleur ga je het verven?
Ah dat is wel tof! Ik zou het niet blonder doen, vind die kleur wel mooi juist.quote:Op maandag 28 november 2011 19:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik al heel lang dat ''ombre hair'' wil.Vind het zo mooi. Bovenkant blijft dus wel mijn eigen haarkleur, onderkant lichter. Weet alleen niet hoe heftig ik het wil doen.
Zoiets ofzo? Of toch wat blonder.
[ afbeelding ]
Welke kleur moest jouwe eigenlijk worden? (foto van pakje oid)quote:Op maandag 28 november 2011 19:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah dat is wel tof! Ik zou het niet blonder doen, vind die kleur wel mooi juist.
Ik ga m'n haar nooooit meer verven. Trauma dit dat
Nee hé? Mooi, dan maak ik het gewoon lichter bruin.quote:Op maandag 28 november 2011 19:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah dat is wel tof! Ik zou het niet blonder doen, vind die kleur wel mooi juist.
Ik ga m'n haar nooooit meer verven. Trauma dit dat
quote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit met een dik Antilliaans accent leest?
OMBRE, CONJO BO MAMA SWA!
quote:Op maandag 28 november 2011 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze moet men horen, de metaforen van Nas en Busta Rhymes.
Rappen over fried chicken, maar zinnen kunnen eigenlijk ook gezien worden alsof ze 't over een vrouw hebben.
You a bird,but you ain't a key
Got wings, but you can't fly away from me
Driving in your bucket seats
All the way from Kentucky to fuck with me
Look what you done to me, was number one to me
After you shower, you and your gold metal flour
Then you rub your hot oil for about a half an hour
quote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit met een dik Antilliaans accent leest?
OMBRE, CONJO BO MAMA SWA!
Hahahahahahaha, teering. Zo iemand zo ik echt m'n bed uittrappenquote:Op maandag 28 november 2011 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vraag me trouwens ook af welke afkomst Ron.Jeremy heeft en hoe die er (ongeveer) uitziet. Dek zoiets (no homo):
[ afbeelding ]
Hahaha nee man volgens mij is het een Hindoestaan!quote:Op maandag 28 november 2011 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vraag me trouwens ook af welke afkomst Ron.Jeremy heeft en hoe die er (ongeveer) uitziet. Denk zoiets (no homo):
[ afbeelding ]
Nice, bro-tipquote:Op maandag 28 november 2011 19:13 schreef krioro het volgende:
Kwam vandaag overigens langs een Dominicaanse kapper, whut. Waarom wist ik niet eerder dat hier ook al hete latina's loslopen.
Hoe weet je datquote:Op maandag 28 november 2011 19:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hahaha nee man volgens mij is het een Hindoestaan!
Ik heb het door de kapper laten doen, maar ik wilde dus ongeveer dezelfde kleur als de onderkant van dat kapsel van die foto die tliciouz net gepost heeftquote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke kleur moest jouwe eigenlijk worden? (foto van pakje oid)
Ik heb m'n haar laatst geverfd en nu ben ik een ginger. Kut leven.quote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hé? Mooi, dan maak ik het gewoon lichter bruin.
Echt?Wat dan? Ik heb mijn haar al in tig kleurtjes gehad, altijd zelf gedaan. Maar dit durf ik niet zelf te doen.
Hij postte ooit iets van zo'n Bollywood film waar hij naartoe wilde en da's blijven hangenquote:Op maandag 28 november 2011 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nice, bro-tip.
[..]
Hoe weet je dat? Hij lijkt me echt die non-stop geile nigga
.
Slechte kapper zeg, wtf.quote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb het door de kapper laten doen, maar ik wilde dus ongeveer dezelfde kleur als de onderkant van dat kapsel van die foto die tliciouz net gepost heeft
Hehequote:Op maandag 28 november 2011 19:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hij postte ooit iets van zo'n Bollywood film waar hij naartoe wilde en da's blijven hangen
Straight up classic, die filmquote:Op maandag 28 november 2011 19:20 schreef Gridlok het volgende:
zo denk ik over andere kappers.
Awhhh je kan youtube time niet invoeren via fok...
1 Minuut 51. " Take you ass to him and let him fuck yo head up "quote:Op maandag 28 november 2011 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hehe. Geen grap, deze vind ik serieus hard. Bollywood versie van Smack That, door Akon
.
[..]
Straight up classic, die film!
Doe jij het even voor me? Ik vind het te koud daarvoor.quote:
Is de kleur dan helemaal verkeerd uitgevallen? Je zult toch wel denken dat de kapper weet wat hij doet? Nu durf ik niet meer.quote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb het door de kapper laten doen, maar ik wilde dus ongeveer dezelfde kleur als de onderkant van dat kapsel van die foto die tliciouz net gepost heeft
[..]
Ik heb m'n haar laatst geverfd en nu ben ik een ginger. Kut leven.
Moet het nog steeds weer bruin verven maar ik durf er niets meer aan te doen
Smoke jij ook al?quote:
Mij best boerenjongens is praktisch om de hoekquote:Op maandag 28 november 2011 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Smoke jij ook al?![]()
Ik stem voor Boerenjongens! White choco. Of de Blueberry voordeelzak van Noon opblazen
.
Waarom kreeg ik hierbij een mental image van een stel MMO-ers die een shop gaan raiden?quote:
Topvoordeel Purple Haze scoren.quote:Op maandag 28 november 2011 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Smoke jij ook al?![]()
Ik stem voor Boerenjongens! White choco. Of de Blueberry voordeelzak van Noon opblazen
.
Omdat je een nurd bent.quote:Op maandag 28 november 2011 19:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik hierbij een mental image van een stel MMO-ers die een shop gaan raiden?
Ik ben down voor beide.quote:Op maandag 28 november 2011 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Smoke jij ook al?![]()
.
Purple Haze, daar zeg je ietsquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 19:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik hierbij een mental image van een stel MMO-ers die een shop gaan raiden?
Zo goedkoop 10 euro?!?!quote:Op maandag 28 november 2011 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gister trouwens een gram (¤10) Super Silver haze gehaald bij Ocean, godverdomme wat een knaller.
Jup, ik kon echt wel huilen toen ik het zagquote:Op maandag 28 november 2011 19:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is de kleur dan helemaal verkeerd uitgevallen? Je zult toch wel denken dat de kapper weet wat hij doet? Nu durf ik niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was ongeveer mijn reactie.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Echt ja, voor WW en JH pay ik bij 156 8 euro per gram.quote:Op maandag 28 november 2011 19:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
my words :0, leg je hier 12/14 euro voor neer...
quote:Op maandag 28 november 2011 19:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jup, ik kon echt wel huilen toen ik het zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was ongeveer mijn reactie.![]()
Nog een dikke top ook, kan ik na deze nog zeker 3 goede uitdraaienquote:Op maandag 28 november 2011 19:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
my words :0, leg je hier 12/14 euro voor neer...
Sowieso gram WW voor de taste erbij sprinkelen, mixjes maken. EN BLUNTquote:Op maandag 28 november 2011 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt ja, voor WW en JH pay ik bij 156 8 euro per gram.
Ik koop homegrown van een vriend van me, goede wierie 5 euro de gram. Maar soms is die Widow toch wel lekker tussendoorquote:Op maandag 28 november 2011 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog een dikke top ook, kan ik na deze nog zeker 3 goede uitdraaien. Vind dat best duur, haal normaal gewoon White Widow/Santa Maria, is nu ¤7,50 p/g. Anderhalf jaar geleden nog allebei ¤6 p/g
.
Mjah, ik ben overgestapt op JH. Meer THC net zo'n lekkere smaak, en lekker highmakend, niet sloom ofzo. Ik had 1x White Russian omdat de White Widow op was. Nah, ik flikkerde bijna meteen in slaap wat een kut wietquote:Op maandag 28 november 2011 19:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso gram WW voor de taste erbij sprinkelen, mixjes maken. EN BLUNT
Deze manquote:Op maandag 28 november 2011 19:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso gram WW voor de taste erbij sprinkelen, mixjes maken. EN BLUNT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |