Schattig!quote:Op maandag 28 november 2011 18:58 schreef Gridlok het volgende:
Even koffie lurken met me moeder, tata
quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Joa, maar toch.
Blanken mogen overigens het N-woord niet zeggen, dat je het even weet Gridlok.
Waaaaarom? Je haarkleur is mooiquote:Op maandag 28 november 2011 19:02 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga zo mijn haar laten verven, nu al bang voor het resultaat.
Welke kleur? Tevens zijn voor en na foto's vereist.quote:Op maandag 28 november 2011 19:02 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga zo mijn haar laten verven, nu al bang voor het resultaat.
Omdat ik al heel lang dat ''ombre hair'' wil.quote:Op maandag 28 november 2011 19:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waaaaarom? Je haarkleur is mooiWelke kleur ga je het verven?
Ah dat is wel tof! Ik zou het niet blonder doen, vind die kleur wel mooi juist.quote:Op maandag 28 november 2011 19:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik al heel lang dat ''ombre hair'' wil.Vind het zo mooi. Bovenkant blijft dus wel mijn eigen haarkleur, onderkant lichter. Weet alleen niet hoe heftig ik het wil doen.
Zoiets ofzo? Of toch wat blonder.
[ afbeelding ]
Welke kleur moest jouwe eigenlijk worden? (foto van pakje oid)quote:Op maandag 28 november 2011 19:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah dat is wel tof! Ik zou het niet blonder doen, vind die kleur wel mooi juist.
Ik ga m'n haar nooooit meer verven. Trauma dit dat
Nee hé? Mooi, dan maak ik het gewoon lichter bruin.quote:Op maandag 28 november 2011 19:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah dat is wel tof! Ik zou het niet blonder doen, vind die kleur wel mooi juist.
Ik ga m'n haar nooooit meer verven. Trauma dit dat
quote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit met een dik Antilliaans accent leest?
OMBRE, CONJO BO MAMA SWA!
quote:Op maandag 28 november 2011 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze moet men horen, de metaforen van Nas en Busta Rhymes.
Rappen over fried chicken, maar zinnen kunnen eigenlijk ook gezien worden alsof ze 't over een vrouw hebben.
You a bird,but you ain't a key
Got wings, but you can't fly away from me
Driving in your bucket seats
All the way from Kentucky to fuck with me
Look what you done to me, was number one to me
After you shower, you and your gold metal flour
Then you rub your hot oil for about a half an hour
quote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit met een dik Antilliaans accent leest?
OMBRE, CONJO BO MAMA SWA!
Hahahahahahaha, teering. Zo iemand zo ik echt m'n bed uittrappenquote:Op maandag 28 november 2011 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vraag me trouwens ook af welke afkomst Ron.Jeremy heeft en hoe die er (ongeveer) uitziet. Dek zoiets (no homo):
[ afbeelding ]
Hahaha nee man volgens mij is het een Hindoestaan!quote:Op maandag 28 november 2011 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vraag me trouwens ook af welke afkomst Ron.Jeremy heeft en hoe die er (ongeveer) uitziet. Denk zoiets (no homo):
[ afbeelding ]
Nice, bro-tipquote:Op maandag 28 november 2011 19:13 schreef krioro het volgende:
Kwam vandaag overigens langs een Dominicaanse kapper, whut. Waarom wist ik niet eerder dat hier ook al hete latina's loslopen.
Hoe weet je datquote:Op maandag 28 november 2011 19:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hahaha nee man volgens mij is het een Hindoestaan!
Ik heb het door de kapper laten doen, maar ik wilde dus ongeveer dezelfde kleur als de onderkant van dat kapsel van die foto die tliciouz net gepost heeftquote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke kleur moest jouwe eigenlijk worden? (foto van pakje oid)
Ik heb m'n haar laatst geverfd en nu ben ik een ginger. Kut leven.quote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hé? Mooi, dan maak ik het gewoon lichter bruin.
Echt?Wat dan? Ik heb mijn haar al in tig kleurtjes gehad, altijd zelf gedaan. Maar dit durf ik niet zelf te doen.
Hij postte ooit iets van zo'n Bollywood film waar hij naartoe wilde en da's blijven hangenquote:Op maandag 28 november 2011 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nice, bro-tip.
[..]
Hoe weet je dat? Hij lijkt me echt die non-stop geile nigga
.
Slechte kapper zeg, wtf.quote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb het door de kapper laten doen, maar ik wilde dus ongeveer dezelfde kleur als de onderkant van dat kapsel van die foto die tliciouz net gepost heeft
Hehequote:Op maandag 28 november 2011 19:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hij postte ooit iets van zo'n Bollywood film waar hij naartoe wilde en da's blijven hangen
Straight up classic, die filmquote:Op maandag 28 november 2011 19:20 schreef Gridlok het volgende:
zo denk ik over andere kappers.
Awhhh je kan youtube time niet invoeren via fok...
1 Minuut 51. " Take you ass to him and let him fuck yo head up "quote:Op maandag 28 november 2011 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hehe. Geen grap, deze vind ik serieus hard. Bollywood versie van Smack That, door Akon
.
[..]
Straight up classic, die film!
Doe jij het even voor me? Ik vind het te koud daarvoor.quote:
Is de kleur dan helemaal verkeerd uitgevallen? Je zult toch wel denken dat de kapper weet wat hij doet? Nu durf ik niet meer.quote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb het door de kapper laten doen, maar ik wilde dus ongeveer dezelfde kleur als de onderkant van dat kapsel van die foto die tliciouz net gepost heeft
[..]
Ik heb m'n haar laatst geverfd en nu ben ik een ginger. Kut leven.
Moet het nog steeds weer bruin verven maar ik durf er niets meer aan te doen
Smoke jij ook al?quote:
Mij best boerenjongens is praktisch om de hoekquote:Op maandag 28 november 2011 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Smoke jij ook al?![]()
Ik stem voor Boerenjongens! White choco. Of de Blueberry voordeelzak van Noon opblazen
.
Waarom kreeg ik hierbij een mental image van een stel MMO-ers die een shop gaan raiden?quote:
Topvoordeel Purple Haze scoren.quote:Op maandag 28 november 2011 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Smoke jij ook al?![]()
Ik stem voor Boerenjongens! White choco. Of de Blueberry voordeelzak van Noon opblazen
.
Omdat je een nurd bent.quote:Op maandag 28 november 2011 19:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik hierbij een mental image van een stel MMO-ers die een shop gaan raiden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben down voor beide.quote:Op maandag 28 november 2011 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Smoke jij ook al?![]()
.
Purple Haze, daar zeg je ietsquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 19:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik hierbij een mental image van een stel MMO-ers die een shop gaan raiden?
Zo goedkoop 10 euro?!?!quote:Op maandag 28 november 2011 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gister trouwens een gram (¤10) Super Silver haze gehaald bij Ocean, godverdomme wat een knaller.
Jup, ik kon echt wel huilen toen ik het zagquote:Op maandag 28 november 2011 19:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is de kleur dan helemaal verkeerd uitgevallen? Je zult toch wel denken dat de kapper weet wat hij doet? Nu durf ik niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was ongeveer mijn reactie.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Echt ja, voor WW en JH pay ik bij 156 8 euro per gram.quote:Op maandag 28 november 2011 19:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
my words :0, leg je hier 12/14 euro voor neer...
quote:Op maandag 28 november 2011 19:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jup, ik kon echt wel huilen toen ik het zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was ongeveer mijn reactie.![]()
All good things are wild and free.
Nog een dikke top ook, kan ik na deze nog zeker 3 goede uitdraaienquote:Op maandag 28 november 2011 19:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
my words :0, leg je hier 12/14 euro voor neer...
Sowieso gram WW voor de taste erbij sprinkelen, mixjes maken. EN BLUNTquote:Op maandag 28 november 2011 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt ja, voor WW en JH pay ik bij 156 8 euro per gram.
Ik koop homegrown van een vriend van me, goede wierie 5 euro de gram. Maar soms is die Widow toch wel lekker tussendoorquote:Op maandag 28 november 2011 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog een dikke top ook, kan ik na deze nog zeker 3 goede uitdraaien. Vind dat best duur, haal normaal gewoon White Widow/Santa Maria, is nu ¤7,50 p/g. Anderhalf jaar geleden nog allebei ¤6 p/g
.
Mjah, ik ben overgestapt op JH. Meer THC net zo'n lekkere smaak, en lekker highmakend, niet sloom ofzo. Ik had 1x White Russian omdat de White Widow op was. Nah, ik flikkerde bijna meteen in slaap wat een kut wietquote:Op maandag 28 november 2011 19:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso gram WW voor de taste erbij sprinkelen, mixjes maken. EN BLUNT
Deze manquote:Op maandag 28 november 2011 19:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso gram WW voor de taste erbij sprinkelen, mixjes maken. EN BLUNT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |