Je wordt eigenlijk geil van jezelf wil je dus zeggenquote:Op maandag 28 november 2011 18:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Overigens is krioro ook totaal gemixt als ik het goed onthouden heb?
[..]
Als ik een chick was geweest zou ik ook soaking wet zijn elke keer als ik dit topic bezocht.
Dat heeft Choco ongeveer wel toch? Behalve de brede neus en het kroes haar danquote:Op maandag 28 november 2011 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
De stereotype neger heeft:
Donkere huidskleur door de permanente aanwezigheid van het donkere huidpigment "melanine".
Kroeshaar
Donker haar
Dikke lippen
Brede neus
Donker getinte ogen (meestal bruin)
Voor vele bevolkingsgroepen in Afrika gaat deze beschrijving niet of slechts gedeeltelijk op.
Holokoekencaust.quote:Op maandag 28 november 2011 18:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat heeft Choco ongeveer wel toch? Behalve de brede neus en het kroes haar dan![]()
Ik heb zojuist 1927 kcal binnengekregen aangezien ik een doos jodekoeken in m'n eentje heb opgegeten
Ik heb alleen het kroeshaar en de brede neus niet mogen erven van vaderliefquote:Op maandag 28 november 2011 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
De stereotype neger heeft:
Donkere huidskleur door de permanente aanwezigheid van het donkere huidpigment "melanine".
Kroeshaar
Donker haar
Dikke lippen
Brede neus
Donker getinte ogen (meestal bruin)
Voor vele bevolkingsgroepen in Afrika gaat deze beschrijving niet of slechts gedeeltelijk op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Dikke lippen: Checkquote:Op maandag 28 november 2011 18:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat heeft Choco ongeveer wel toch? Behalve de brede neus en het kroes haar dan![]()
Ik heb zojuist 1927 kcal binnengekregen aangezien ik een doos jodekoeken in m'n eentje heb opgegeten
quote:Op maandag 28 november 2011 18:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb alleen het kroeshaar en de brede neus niet mogen erven van vaderlief. Alle andere eigenschappen heb ik wel.
Ik mis een eigenschap in het rijtje die jij vast wel bezit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Moet ik doordenken zo ja dan weet ik het alquote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik mis een eigenschap in het rijtje die jij vast wel bezit.
Joa, maar toch.quote:Op maandag 28 november 2011 18:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Overigens is krioro ook totaal gemixt als ik het goed onthouden heb?
99 problemen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Joa, maar toch.
Blanken mogen overigens het N-woord niet zeggen, dat je het even weet Gridlok.
Blanke moeder, vandaar de lichtere tintquote:Op maandag 28 november 2011 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dikke lippen: Check
Donkere ogen: Check
Donker haar: Check
Donkere huid? Mwah, getint
Jodenkoeken vind ik zo ranzig als ik er meer dan 2 eet ofzo
Check de spoiler.quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar sloeg z'n spoiler dan ook hoogstwaarschijnlijk opquote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deze dame weetquote:
Zulke belangrijke info moet je ook niet in spoilers plaatsen!quote:
Whehe, ik heb dan alleen de brede neus nietquote:Op maandag 28 november 2011 18:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Blanke moeder, vandaar de lichtere tintmijn familie in Egypte is flink zwart.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:53 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ook een brede neus en dikke lippen, wat heeft mn moeder allemaal uitgespookt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |