Alleen als ik heel erge buikkramp heb, dan zet ik even wat extra gaten openquote:Op zondag 27 november 2011 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whut, jij schijt uit je kut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHAHA.quote:Op zondag 27 november 2011 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whut, jij schijt uit je kut?
quote:Op zondag 27 november 2011 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja, ook jongens hun lul moet niet naar pis ruiken/proeven, ook teringnasty.
Hoe laat vanochtend? Misschien iemand die met z'n stomdronken kop bij het verkeerde huis stondquote:Op zondag 27 november 2011 16:19 schreef Maisnon het volgende:
Volgend onderwerp
Vanochtend stond er 20 seconden lang iemand aan de deur te rukkenja met je kut onderwerp
Ik bedoel dus dat ie bijna beukte met die deur in het slot, zo klonk het.
Durfde niet beneden te gaan kijken, uiteindelijk hield het op... maar ik ben nu echt bang dat iemand heeft proberen in te breken
Gadverdamme ja, mannen die hun leuter niet goed afschudden of wat dan ook en daarna zo'n geweldige pissmaak in je mond heb hangen. Ugh. Kippenvel.quote:Op zondag 27 november 2011 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA.
Ik heb ook te vaak verhalen gehoord van jongens die een kut hebben gehad die naar rotte vis (of erger) stonk. Echt nasty, mijn slipje gaat sws niet uit als ik niet zeker weet dat alles daar fris is. Ja, ook jongens hun lul moet niet naar pis ruiken/proeven, ook teringnasty. M'n ex was ook niet zo fris maar ho, toen rook m'n hele kut ernaar. 100 jaar onder de douche gestaan met lactacyd gewassen en daarna rook het nog steeds. The horrorBlij dat ik van 'm af ben.
Huh, haha hoezo staat daar dat het een quote van mij is?quote:Op zondag 27 november 2011 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Als ik ga ballen of de kans is aanwezig dat, was ik m'n lul 3x achter elkaar
![]()
. Zou toch schandalig zijn.
[..]
Hoe laat vanochtend? Misschien iemand die met z'n stomdronken kop bij het verkeerde huis stond.
kwart voor 10quote:Op zondag 27 november 2011 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Als ik ga ballen of de kans is aanwezig dat, was ik m'n lul 3x achter elkaar
![]()
. Zou toch schandalig zijn.
[..]
Hoe laat vanochtend? Misschien iemand die met z'n stomdronken kop bij het verkeerde huis stond.
Dudequote:Op zondag 27 november 2011 16:22 schreef tliciouz het volgende:
Gadverdamme ja, mannen die hun leuter niet goed afschudden of wat dan ook en daarna zo'n geweldige pissmaak in je mond heb hangen. Ugh. Kippenvel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, mijn fout, ik had jou eerst gequote, toen haar, en het ging fout bij de quote inkortenquote:Op zondag 27 november 2011 16:23 schreef tliciouz het volgende:
Huh, haha hoezo staat daar dat het een quote van mij is?.
quote:Op zondag 27 november 2011 16:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dude.
Maar eerlijk (gaan we weer terug naar het oude onderwerp), vrouwen kunnen daar veel intenser dan mannen stinken toch, dat moet je met me eens zijn
. Alleen jullie vorm al is niet praktisch
.
Ik weet niet wat ik erger vind hoor. Een kut die naar vis stinkt of een golf oud pis mee naar binnen krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, mijn fout, ik had jou eerst gequote, toen haar, en het ging fout bij de quote inkorten.
All good things are wild and free.
Langs een overvolle pisbak lopen op Koninginnedag, of in een kamer zitten met een chick met een zure slootquote:Op zondag 27 november 2011 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind hoor. Een kut die naar vis stinkt of een golf oud pis mee naar binnen krijgen.
Ah nee nou moet ik weer aan die pisbak handewasser denken uit dat ene filmpjequote:Op zondag 27 november 2011 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Langs een overvolle pisbak lopen op Koninginnedag, of in een kamer zitten met een chick met een zure sloot.
Die is echt nasty.quote:Op zondag 27 november 2011 16:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ah nee nou moet ik weer aan die pisbak handewasser denken uit dat ene filmpje
Haha ja, het is zo smerig dat het boeiend is.quote:Op zondag 27 november 2011 16:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me net ook af, je word er in mee getrokken.
quote:Op zondag 27 november 2011 16:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zondag 27 november 2011 16:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Liever even wat pijn lijden dan dat ik een blik vol afkeer zie wanneer ik word gepijpt.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)anden_in_pisbak.htmlquote:Op zondag 27 november 2011 16:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ah nee nou moet ik weer aan die pisbak handewasser denken uit dat ene filmpje
quote:Op zondag 27 november 2011 16:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Hahaha, toen postte ik die wasstraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ook in de wax gezet?quote:Op zondag 27 november 2011 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, toen postte ik die wasstraat.
Ach met een beetje spuug is de smaak zo weg, glijd de boel meteen makkelijker de mond in.quote:Op zondag 27 november 2011 16:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Liever even wat pijn lijden dan dat ik een blik vol afkeer zie wanneer ik word gepijpt.
In dat topic 'hoe maak jij je lul schoon na de sex' ofzo, postte jij die pic, en ik daarna een autowasstraatquote:
Rol jij ei'k nog met die mooiboy LasteR?quote:Op zondag 27 november 2011 16:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach met een beetje spuug is de smaak zo weg, glijd de boel meteen makkelijker de mond in.
Ik val in herhaling.quote:Op zondag 27 november 2011 16:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In dat topic 'hoe maak jij je lul schoon na de sex' ofzo, postte jij die pic, en ik daarna een autowasstraat.
Same here.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 14:29 schreef Omdatappel het volgende:
Ik zag gister een blikje Fernandes in de trein, omg kippenvel.
Verdomme.quote:Op zondag 27 november 2011 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En dat was het weekend weer bijna![]()
.
Ontwijk jij nou expres m'n vraag in post #74?quote:Op zondag 27 november 2011 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijne ook, elkaars tepels warm houden?
Dit is zo waarquote:Op zondag 27 november 2011 16:02 schreef Maisnon het volgende:
Spaanse uitwisselstudenten stinken altijd meer dan andereHeb ik zo 't idee. Ook van mensen die hun als huisgenoten hebben gehad.
Yuk! Ook niet als je er wat van zei?quote:Op zondag 27 november 2011 19:31 schreef Juminelle het volgende:
Pff, van 12 - 6 uur bij een kickboksgala gewacht voor één partij die in de eerste ronde al over was
[..]
Dit is zo waarIk had twee weken lang een Spaanse chick in huis die haar tanden niet poetste
Ik zat toen in de tweede klas van de middelbare school en kon totaaal geen spaans, dus niets van gezegd. Ik had wel een tandenborstel voor haar klaar gelegd als subtiele hintquote:Op zondag 27 november 2011 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yuk! Ook niet als je er wat van zei?
Je ouders wel dan? Hoe de fuck communiceerden jullie dan met d'r?quote:Op zondag 27 november 2011 19:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zat toen in de tweede klas van de middelbare school en kon totaaal geen spaans, dus niets van gezegd. Ik had wel een tandenborstel voor haar klaar gelegd als subtiele hint
Ik deed toen mee aan een uitwisselingsprojectquote:Op zondag 27 november 2011 19:38 schreef J-Style. het volgende:
Waarom zat ze in je huis dan Juminelle?
Ehm, we communiceerden nauwelijksquote:Op zondag 27 november 2011 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je ouders wel dan? Hoe de fuck communiceerden jullie dan met d'r?
wat moet zij zich kut gevoeld hebben zegquote:Op zondag 27 november 2011 19:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik deed toen mee aan een uitwisselingsproject
[..]
Ehm, we communiceerden nauwelijksZe werd altijd rond 7 uur 's avonds naar mijn huis gebracht, en dan bleef ze alleen maar achter haar laptop zitten tot ze ging slapen.
Viespeukerij. En wat dWc zegt.quote:Op zondag 27 november 2011 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijne ook, elkaars tepels warm houden?
Rare filmsquote:Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef Juminelle het volgende:
American Psycho is echt een rare film trouwens, Chocogrizzly. Wel tof
Wat ik pas echt een rare film vind: Fear and loathing in Las Vegas.quote:Op zondag 27 november 2011 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Rare films
Rare mensen
Rariteiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |