Same here.quote:

quote:Op zondag 27 november 2011 14:29 schreef Omdatappel het volgende:
Ik zag gister een blikje Fernandes in de trein, omg kippenvel.
Verdomme.quote:Op zondag 27 november 2011 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En dat was het weekend weer bijna![]()
.
Ontwijk jij nou expres m'n vraag in post #74?quote:Op zondag 27 november 2011 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijne ook, elkaars tepels warm houden?
Dit is zo waarquote:Op zondag 27 november 2011 16:02 schreef Maisnon het volgende:
Spaanse uitwisselstudenten stinken altijd meer dan andereHeb ik zo 't idee. Ook van mensen die hun als huisgenoten hebben gehad.
Yuk! Ook niet als je er wat van zei?quote:Op zondag 27 november 2011 19:31 schreef Juminelle het volgende:
Pff, van 12 - 6 uur bij een kickboksgala gewacht voor één partij die in de eerste ronde al over was
[..]
Dit is zo waarIk had twee weken lang een Spaanse chick in huis die haar tanden niet poetste
Ik zat toen in de tweede klas van de middelbare school en kon totaaal geen spaans, dus niets van gezegd. Ik had wel een tandenborstel voor haar klaar gelegd als subtiele hintquote:Op zondag 27 november 2011 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yuk! Ook niet als je er wat van zei?
Je ouders wel dan? Hoe de fuck communiceerden jullie dan met d'r?quote:Op zondag 27 november 2011 19:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zat toen in de tweede klas van de middelbare school en kon totaaal geen spaans, dus niets van gezegd. Ik had wel een tandenborstel voor haar klaar gelegd als subtiele hint
Ik deed toen mee aan een uitwisselingsprojectquote:Op zondag 27 november 2011 19:38 schreef J-Style. het volgende:
Waarom zat ze in je huis dan Juminelle?
Ehm, we communiceerden nauwelijksquote:Op zondag 27 november 2011 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je ouders wel dan? Hoe de fuck communiceerden jullie dan met d'r?
wat moet zij zich kut gevoeld hebben zegquote:Op zondag 27 november 2011 19:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik deed toen mee aan een uitwisselingsproject
[..]
Ehm, we communiceerden nauwelijksZe werd altijd rond 7 uur 's avonds naar mijn huis gebracht, en dan bleef ze alleen maar achter haar laptop zitten tot ze ging slapen.
Viespeukerij. En wat dWc zegt.quote:Op zondag 27 november 2011 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijne ook, elkaars tepels warm houden?
Rare filmsquote:Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef Juminelle het volgende:
American Psycho is echt een rare film trouwens, Chocogrizzly. Wel tof
Wat ik pas echt een rare film vind: Fear and loathing in Las Vegas.quote:Op zondag 27 november 2011 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Rare films
Rare mensen
Rariteiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |