Neh ik was er gister ook pas voor het eerst. Nooit geprobeerd want ik dacht dat het een club was waar teveel hollandse muziek gedraaid werd net zoals cool down caféquote:Op zondag 27 november 2011 12:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, net zoals die gasten van THC vaak in die shoppa's op de Wallen chillen zit Lange Frans in Jantjes. Dat ik je d'r nog nooit heb gezien
. Alleen is de muziek soms net iets teveel Hollands of van die standaard top 40 house.
Cool Down Café, dat is ZO'N foute tent dat het één keer in de zoveel tijd weer leuk is om je daar helemaal naar de touwtyfus te zuipenquote:Op zondag 27 november 2011 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neh ik was er gister ook pas voor het eerst. Nooit geprobeerd want ik dacht dat het een club was waar teveel hollandse muziek gedraaid werd net zoals cool down café![]()
anyway, ik ga werken! Bis später
Nee, zelfs geen alcohol gedronken. Binnen 2 uur ben ik lam en dat vind ik zonde op zulke feestjes.quote:
That's what Natalee Holloway said.quote:Op zondag 27 november 2011 13:19 schreef aight1 het volgende:
Bacardi 151 is zo fucking dodelijk. Daaamn.
Wow. Geen alcohol tijdens Qlimax. Ben verbaasdquote:Op zondag 27 november 2011 14:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, zelfs geen alcohol gedronken. Binnen 2 uur ben ik lam en dat vind ik zonde op zulke feestjes.Maar heb nog niet geslapen, lukt me niet.
Ik zal vast de enigste geweest zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Wow. Geen alcohol tijdens Qlimax. Ben verbaasd. Was het wel een toffe feest verder?
Niet geslapen? Ik kan dat echt niet, ja tot.. 11 uur 's ochtends en dan moet ik gewoon anders ga ik kapot, helemaal shaken enzoquote:Op zondag 27 november 2011 14:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, zelfs geen alcohol gedronken. Binnen 2 uur ben ik lam en dat vind ik zonde op zulke feestjes.Maar heb nog niet geslapen, lukt me niet.
FOK! overheerste maar er is wel tot een bepaalde gestudeerd jaquote:Op zondag 27 november 2011 14:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal vast de enigste geweest zijn.Van alcohol word ik sloom en dat is zonde.
Ja was echt heel tof.
Jij lekker zitten leren?
Oh vandaar dat de puni van mijn ex naar rotte vis stonkquote:Op zondag 27 november 2011 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoevaak douche jij?
Wtf, er bestaan daadwerkelijk mensen die om de dag douchen!!! Ik douche elke dag in de ochtend en avond
.
quote:Op zondag 27 november 2011 15:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Oh vandaar dat de puni van mijn ex naar rotte vis stonk.
Ik neem aan dat jij ook ervaring hebt en eigenlijk gewoon stug doorgaat terwijl het stinkt als de tyfusquote:Op zondag 27 november 2011 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Echt? Nee toch?
![]()
Maar het verbaast me serieus, wie doucht er nou op maandag, woensdag en dan vrijdag weer?
Omfg, nastyquote:Op zondag 27 november 2011 15:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook ervaring hebt en eigenlijk gewoon stug doorgaat terwijl het stinkt als de tyfus. Ze douchtte alleen maar "wanneer ze haarzelf vond" stinken.
.
Nederlandsequote:Op zondag 27 november 2011 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omfg, nasty! Welke afkomst had ze?
Ok, tijd voor een anekdote. Ik was 18 ofzo, bij een chick (gewoon chillmattie, wel af en toe gevingerd enzo) thuis op d'r kamer. Dus ik besluit m'n kunstje te doen, die broek langzaam open en er komt me al een geur tegemoet.. Maar ik denk in mijn naïviteit van nee, dat zal wel niet, loopt wel los. Totdat ze daadwerkelijk naakt zat en ik met m'n vinger de opgeslagen chemische damp achter "de schermen" bevrijdde zeg maar, dat was echt nasty
! Echt een ontzettend sterke, indringende geur. Zo geconcentreerd als een busje schijtspray van de feestwinkel, no kidding. Ik heb het subtiel afgekapt en het gebeuren afgedaan als een soort tease, ik ben naar de badkamer gegaan, m'n handen 2x met zeep gewassen, paar sigaretten gerookt de uren d'rna, ging naar bed, stond op, rook voor de grap aan m'n vinger en JA! Ik rook het nogsteeds heel lichtjes!!!!
Nog nooit meegemaakt, en m'n vrienden geloven het ondertussen geloof ik nogsteeds niet of half, terwijl serieus geen woord gelogen is. Ik zweer het!
Nasty shit. Bah.
Ik vind pussy's vingeren sowieso fucking geil, en beffen mits ik die chick op zich redelijk ken ook. Maar ik heb nu wel een ingebouwd iets dat ik altijd even m'n vingers ruik achteraf, just to make surequote:Op zondag 27 november 2011 15:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Nederlandse
OMGHerkenbaar! Maar door dat soort dingen krijg je wel een harde afkeer tegen ff met iemand handelen.
Binnenkort bij Ik Wed Dat Ik Het Kan: Dwc die geblinddoekt zn ding doet en zo van 5 vrouwen onder de minuut kan raden wat ze die ochtend ontbeten hebbenquote:Op zondag 27 november 2011 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind pussy's vingeren sowieso fucking geil, en beffen mits ik die chick op zich redelijk ken ook. Maar ik heb nu wel een ingebouwd iets dat ik altijd even m'n vingers ruik achteraf, just to make sure.
Whut, jij schijt uit je kut?quote:Op zondag 27 november 2011 16:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Binnenkort bij Ik Wed Dat Ik Het Kan: Dwc die geblinddoekt zn ding doet en zo van 5 vrouwen onder de minuut kan raden wat ze die ochtend ontbeten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |