SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021
[ Bericht 0% gewijzigd door Vaseline_ op 26-11-2011 20:56:37 ]
Garfield.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wordt inderdaad zo'n dikke kater, daar is deze meneer niks bij.
[ afbeelding ]
quote:
Paar maanden geleden toen ik d'r voor het laatst was was hij d'r ook, deed 'ie dat nummer 22 baco'squote:Op zondag 27 november 2011 11:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Ook een knetterhard nachtje gehad en Lange Frans stond ineens naast me in de club. Dat gebeurt alleen in Jantjes!
Volgensmij is ie er best vaak he? Er hingen ook posters van donderdag Lange Frans ofzo. Wel vette club gewoon veel leuker dan prime/smokeys etc waar t vol zit met die marokkanen die je willen betastenquote:Op zondag 27 november 2011 12:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Paar maanden geleden toen ik d'r voor het laatst was was hij d'r ook, deed 'ie dat nummer 22 baco's. Straatremixes tijden herleven bijna! Ik ben weer te vroeg wakker voor mijn doen
![]()
. Fucking vaag.
Ja sorry, ik betast graag meiden die ik nooit in mijn leven zal scorenquote:Op zondag 27 november 2011 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij is ie er best vaak he? Er hingen ook posters van donderdag Lange Frans ofzo. Wel vette club gewoon veel leuker dan prime/smokeys etc waar t vol zit met die marokkanen die je willen betasten
Ja, net zoals die gasten van THC vaak in die shoppa's op de Wallen chillen zit Lange Frans in Jantjesquote:Op zondag 27 november 2011 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij is ie er best vaak he? Er hingen ook posters van donderdag Lange Frans ofzo. Wel vette club gewoon veel leuker dan prime/smokeys etc waar t vol zit met die marokkanen die je willen betasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |