Weer teveel snoepjes gegeten schat?quote:Op maandag 28 november 2011 16:13 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Present!
Dit weekend was weer een hele belevenis. Ik weet niet meer hoe en wat allemaal precies, maar het was aan. Aan was het.
Nu weer even het padje opzoeken en terug op de kaart komen, de week is weer begonnen.
Weekend
quote:Op maandag 28 november 2011 16:31 schreef tliciouz het volgende:
Net afscheid moeten nemen van hondje.
Jup, beestje was al oud dus had me er al stiekem tijden op voorbereid, maar blijft moeilijk.quote:Op maandag 28 november 2011 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]voor altijd?
Zo ja, gecondoleerd. Altijd kut.
quote:Op maandag 28 november 2011 16:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup, beestje was al oud dus had me er al stiekem tijden op voorbereid, maar blijft moeilijk.
Voorbereiden kan nooit.quote:Op maandag 28 november 2011 16:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup, beestje was al oud dus had me er al stiekem tijden op voorbereid, maar blijft moeilijk.
Al die jaren van liefde tochquote:Op maandag 28 november 2011 16:43 schreef tliciouz het volgende:
Dank je wel.Op zulke momenten vraag je je af waarom je een huisdier genomen hebt.
Dit!quote:Op maandag 28 november 2011 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al die jaren van liefde tochonvoorwaardelijke aandacht alles.
Dat is waar.quote:Op maandag 28 november 2011 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al die jaren van liefde tochonvoorwaardelijke aandacht alles.
Sterkte.quote:Op maandag 28 november 2011 16:31 schreef tliciouz het volgende:
Die heb je dan weer wel gemistquote:Op maandag 28 november 2011 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ben bang dat ik fap pics mis van de ladies hier
Aw, sterktequote:Op maandag 28 november 2011 16:31 schreef tliciouz het volgende:
Pussy, zo koud is het buiten niet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Een shemagh woestijn stijl rocken, anders vriest mijn neus er af.
Thanks babe!quote:Op maandag 28 november 2011 18:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die heb je dan weer wel gemist
[..]
Aw, sterkte!
Ik ben de warme woestijnen gewend gek.quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pussy, zo koud is het buiten niet.
Jumi wil je vast wel warm houden deze winter, zo niet wil ik die taak wel op mij nemen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben de warme woestijnen gewend gek.
Anders ik wel.quote:Op maandag 28 november 2011 18:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jumi wil je vast wel warm houden deze winter, zo niet wil ik die taak wel op mij nemen.
Ben jij ook een chick of gewoon homo?quote:
Nogsteeds geen antwoord op mijn vraag gezienquote:Op maandag 28 november 2011 18:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jumi wil je vast wel warm houden deze winter, zo niet wil ik die taak wel op mij nemen.
.
Omdat ik er ook geen antwoord op wil geven.quote:Op maandag 28 november 2011 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben jij ook een chick of gewoon homo?
[..]
Nogsteeds geen antwoord op mijn vraag gezien [ afbeelding ].
Ik ben een heel mooi meisje.quote:Op maandag 28 november 2011 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben jij ook een chick of gewoon homo?
[..]
Nogsteeds geen antwoord op mijn vraag gezien [ afbeelding ].
'Nuff saidquote:Op maandag 28 november 2011 18:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik er ook geen antwoord op wil geven.Ligt nogal moeilijk op dit moment. Laten we het zo zeggen woon niet voor niets weer thuis.
Proof neededquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |