Waarom niet?quote:Op zondag 27 november 2011 22:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had een aantal weken een skere Nokia omdat m'n BB gemaakt moest worden. Ik moest dus oldschool smsen. Nu heb ik m'n BB weer terug maar nu durf ik m'n internet niet te gebruiken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Veel providers hebben nu een datalimiet bij hun abo's. Oa Hi en KPN.quote:Op zondag 27 november 2011 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom niet?Je betaalt toch een vast bedrag per maand voor onbeperkt?
quote:Op zondag 27 november 2011 23:12 schreef JackieBrown het volgende:
Mijn koninkrijk voor deze snoepwormen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ach so. Nog niks van gemerkt.quote:Op zondag 27 november 2011 23:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Veel providers hebben nu een datalimiet bij hun abo's. Oa Hi en KPN.
Ik heb 1 muggenbult precies naast m'n vers gezette tattoo. Nu kan ik niet voluit krabbenquote:Op zondag 27 november 2011 23:20 schreef Maisnon het volgende:
Net onbewust bloed gedoneerd aan een dikke mughet is toch koud buiten dan verdwijnen ze toch?
Meteen m'n bloed weer teruggeclaimd wel, bah
Ik zag net ook al eentje voorbij m'n scherm vliegenquote:Op zondag 27 november 2011 23:20 schreef Maisnon het volgende:
Net onbewust bloed gedoneerd aan een dikke mughet is toch koud buiten dan verdwijnen ze toch?
Meteen m'n bloed weer teruggeclaimd wel, bah
Ja ik ben benieuwd waar ik hem hebquote:Op zondag 27 november 2011 23:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb 1 muggenbult precies naast m'n vers gezette tattoo. Nu kan ik niet voluit krabben
zie fobo.quote:Op zondag 27 november 2011 23:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd waar ik hem heb
Wat voor tattoo heb je laten zetten dan?
Ze moest onderduiken.quote:
Je hebt niets gemist.quote:Op maandag 28 november 2011 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
weekend niet gepost gelijk 46 topics verder
Gelukkig maar, ben bang dat ik fap pics mis van de ladies hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |