Doen jongeh, echt een toffe film. Denk dat jij hem wel waardeert.quote:Op zondag 27 november 2011 20:05 schreef krioro het volgende:
Ah, films. Heeft iemand Apocalypto gezien en zo ja is ie het waard om meer dan 2 uur voor te gaan zitten? Lijkt me wel tof maar dunno.
Ik heb die gezien toen ik met een stel vrienden een week een bungalow had gehuurt met de intentie om deze een week lang compleet blauw te zetten.quote:Op zondag 27 november 2011 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat ik pas echt een rare film vind: Fear and loathing in Las Vegas.
Vooral als je 'm stoned kijkt zoals ik snap je er geen ene moer van
Naar ik heb vernomen geruild voor 38 kamelen, 10 tapijten, 4 Louis Vuitton scarves èn 1 koevoet door een oliesjeik.quote:
Dat had ik met Fight Club, las ook pas later dat er een gedachte achter zatquote:Op zondag 27 november 2011 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat ik pas echt een rare film vind: Fear and loathing in Las Vegas.
Vooral als je 'm stoned kijkt zoals ik snap je er geen ene moer van
quote:Op zondag 27 november 2011 20:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doen jongeh, echt een toffe film. Denk dat jij hem wel waardeert.
OK, ik vertrouw op jullie smaak, misschien straks kijken.quote:Op zondag 27 november 2011 20:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik vond Apocalypto ook wel tof
Een vriend van me zeurde aan het einde dat ie net op het voor hem interessantste moment was afgelopen, maar hij had denk ik gewoon verwacht dat het verhaal ergens anders over ging
Had dan een koevoet meer geboden!quote:Op zondag 27 november 2011 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Naar ik heb vernomen geruild voor 38 kamelen, 10 tapijten, 4 Louis Vuitton scarves èn 1 koevoet door een oliesjeik.
Als jij koopt, maak ik wel klaar. Fair deal ditdatquote:Op zondag 27 november 2011 20:11 schreef Juminelle het volgende:
Door Sinji's fobo heb ik opeens fuuuucking zin in kreeft![]()
Mi o was' en wan kofu na en fesi!quote:Op zondag 27 november 2011 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een kofu, dat kan 'ie krijgen [ afbeelding ].
Dealquote:Op zondag 27 november 2011 20:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als jij koopt, maak ik wel klaar. Fair deal ditdat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde ook al een sjeik opmerking makenquote:Op zondag 27 november 2011 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Naar ik heb vernomen geruild voor 38 kamelen, 10 tapijten, 4 Louis Vuitton scarves èn 1 koevoet door een oliesjeik.
[..]
Dat had ik met Fight Club, las ook pas later dat er een gedachte achter zat. Ga 'm niet weer kijken tho
.
quote:Op zondag 27 november 2011 20:42 schreef Sinji het volgende:
Tegenvaller weer ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
I haz it.quote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb zin in zo'n lekkere bak met fruit, aardbei, meloen, ananas, appel, banaan, lychee, mango![]()
Fruit punchquote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb zin in zo'n lekkere bak met fruit, aardbei, meloen, ananas, appel, banaan, lychee, mango![]()
Je adres?quote:Op zondag 27 november 2011 21:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
I haz it.
Lychees niet though, enkel uit blik
Je bent genominiceerd...quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef Juminelle het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je bij een BB kan zien hoeveel mb je nog overhebt? Ik zit zwaar over m'n abo heen volgens mij
Edit: Oh nevermind![]()
Ik had een aantal weken een skere Nokia omdat m'n BB gemaakt moest worden. Ik moest dus oldschool smsen. Nu heb ik m'n BB weer terug maar nu durf ik m'n internet niet te gebruikenquote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Hoe kan je nou over je abbo heengaan met whatsapp en ping?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |