Done!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:56 schreef Asyniur het volgende:
Ow, bij mij mag er wel achter dat het een jommetje is
Oh woensdag pas! Ik dacht door alle berichten dat je ondertussen al de 42 week in was gegaanquote:
Nee joh, maar ze zijn al meer dan een week bezig met inleiden, dat maakt de situatie wat mij betreft wel steeds dringender. Bubba heeft het prima naar z'n zin en voor hem hoeft er niet ingegrepen te worden, maar volgens mij is het voor Evenstar wel eens klaar nu na alle ziekenhuisopnamen, de steeds aanwezige pijn en het verschillende beleid van de diverse artsen... Zeker omdat ze woensdag 'al' uitgeteld is lijkt mij dat ze best wat voortvarender te werk mogen ganquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh woensdag pas! Ik dacht door alle berichten dat je ondertussen al de 42 week in was gegaan
Euh? Jij bent haar gyn toch niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee joh, maar ze zijn al meer dan een week bezig met inleiden, dat maakt de situatie wat mij betreft wel steeds dringender. Bubba heeft het prima naar z'n zin en voor hem hoeft er niet ingegrepen te worden, maar volgens mij is het voor Evenstar wel eens klaar nu na alle ziekenhuisopnamen, de steeds aanwezige pijn en het verschillende beleid van de diverse artsen... Zeker omdat ze woensdag 'al' uitgeteld is lijkt mij dat ze best wat voortvarender te werk mogen gan
Zo voel ik me elke dag maar kan helaas niet ingeleid worden om het te verhelpenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Nee en had ik die middenrifbreuk niet gehad en niet van de 40w er alles bij elkaar 29 lopen kotsen dag in dag uit, waarvan de laatste 12w met continue pijn in de maagstreek, slokdarm en tong had die kleine mogen blijven zitten tot hij er klaar voor is, graag zelfs. Dit heeft 0,0 te maken met ongeduld te maken of wat dan ook.
Nope, ik ben haar gyn niet... Dat is overigens de enige die wél wil ingrijpen op dit moment...quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Euh? Jij bent haar gyn toch niet?
En hoe vervelend en zwaar de zwangerschap ook is, ze kunnen toch niet zomaar ingrijpen? En als je niet inleidbaar bent zal je kindje er nog wel niet klaar voor zijn.
Niet voor niks dat het nog niks doet zeg maar.
En ja hoor, ik wéét hoe zwaar een zwangerschap kan zijn..been there done that enzo.
Misschien dat sommigen wat anders reageren omdat ze ook op andere plekken het nieuws van Evenstar meekrijgenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Geduld op, ja natuurlijk, maar om nou te stellen dat er met haar gespeeld wordt en te zinspelen op hoe vreselijk slecht ze behandeld wordt... Ze doen dit vast echt niet om haar te pesten hoor.
En ja, ook ik gun Evenstar echt zsm haar baby wel.![]()
Proberen idd voor dit weekend zo veel mogelijk de knop om te zetten, en dan maandag of dinsdag hopelijk met een frisse kop er tegenaan.
Ik ben iig wel blij voor je dat je niet ook nog eens dagenlang voorweeen hebt gehad ofzo.
Net pas bij kunnen lezen en hier moet ik natuurlijk alsnog voor jompelen!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:42 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, sorry, moest meteen door naar mijn werk, maar we hebben een hartslag! Pfoeh! Hij/zij bewoog al en het zag er prima uit allemaal. Due date: 4 juli.![]()
![]()
Als je al twee weken over tijd bent zou ik effe een testje doen hoor...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:00 schreef Orea het volgende:
Welnee... gewoon wat last van obstipatie.. vandaar die pens
Wil jij mn misselijkheid. Lachuh joh, dat je staat te kokhalsen s ochtendsquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:59 schreef Orea het volgende:
Ik merk nog steeds niks![]()
Ja alleen dat ik er inmiddels 20 weken zwanger uitzieheb vandaag voor het eerst al een positiebroek aan
(zit wel erg lekker)... en moeïg, maar ook dat is niet gek met mijn griep/verkoudheid/volle snot holtes-kop!
En inmiddels dik 2 weken overtijddas wel een belangrijke 'kwaal'
Ja! Ik blijf het gek vinden dus shop ik gewoon heel veel, om te kunnen aaien over die lieve jongetjesklerenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:08 schreef Orea het volgende:
Je hebt gewoon een piem0l in je buik Sproet![]()
Ik begreep mquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef sproet-je het volgende:
Oh Son ik lach jou niet uit hoor! Vervelend die kwalen.
Flugeltje, kan je bij mij er ook nog een jongetje achter fixen?
Mmm, ik weet niet hoor, Kruidvat 2 voor 5 valt wel mee natuurlijk....quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef Orea het volgende:
Bende gek? Weet je wat die krengen kosten?? Mijn ei zal wel laat zijn
Kan ook niet wachten tot ik het weet !!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:12 schreef Orea het volgende:
Benieuwd wat ik aan het brouwen ben!nog 10 weken geduld
en ik wil zo graag shoppen
Jij krijgt weer een meiskequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:12 schreef Orea het volgende:
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:10 schreef sproet-je het volgende:
Ik heb in mijn zwangerschap bij het wakker worden idd ook vaak slapende armen maar dan heb ik er wel half op gelegen. Heb jij het overdag ook?
+1quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:12 schreef Orea het volgende:
Maak me blijquote:
Misschien van mijn 'meisje', MEISJE maken, anders wordt ze nog over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mmm, ik weet niet hoor, Kruidvat 2 voor 5 valt wel mee natuurlijk....
@sproet, je jommetje staat in de OP
Lijkt wel of we alleen jommetjes kunnen maken hier...
+1quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Bier is sowieso niet te drinken
Bah
En daar ben ik het 100% mee eens, daarom is het ook zo'n goeie tip van mequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Bier is sowieso niet te drinken
Bah
Oh dan ga k dat s proberenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En daar ben ik het 100% mee eens, daarom is het ook zo'n goeie tip van me
Ik vind bier goor en dit lekker. Smaakt ook beter dan alcoholvrije wijn of weer van dat zoete fris
Die van de 9 maanden beurs was vini viciquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh dan ga k dat s proberen
Vorige keer had k ook wel lekkere alcoholvrije wijn trouwens
Weet alleen niet meer welke![]()
Wordt weer 9maanden beurs![]()
Kijk, Thanksquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die van de 9 maanden beurs was vini vici
Op de 9maandenbeursquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:49 schreef sproet-je het volgende:
Oh, ik word ook weer wakker. Lekkere alcohol vrije wijn? Waar is die vini vici te koop?
quote:
Oeh leuk, doe je weer een kleine samenvatting? Slaap lekker!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef Fee-nix het volgende:
Kyara 34 weken!'t Schiet echt al op, meid!
Verders ben ik moeoeoeoeooe. Dus ga zo naar bedje. Morgen weer hypnobirthing!
Rond 15u even gezeten in een kroegjequote:Op zondag 27 november 2011 09:57 schreef Kyara het volgende:
Oh dat is lekker Fluugs!
Zo, dat is een leuke avond Zoe! Ben je nu niet bekaf?
Nu al sinterklaas? Bij ons pas volgende week. Vanmiddag wel een borrel bij schoonzusje.
Haha idd, het gevoel dat je leeft!quote:Op zondag 27 november 2011 10:08 schreef Kyara het volgende:
Kan ik me goed voorstellen hoor. Had precies hetzelf nadat ik 50% ben gaan werken. Net dat beetje meer energie waardoor je weer het gevoel hebt dat je leeft.
(ik dacht dat je de late voorstelling had genomen en nog was gaan stappen, maar dit klinkt inderdaad beter te behappen)
Je klinkt sterk NTS!quote:Op zondag 27 november 2011 10:11 schreef NotTheSame het volgende:
Hier wonderbaarlijk een redelijke nacht gehad. Echt heel lief van jullie dat jullie zo met me meeleven! Het zit em overigens niet alleen in de zorgen om Draakje, maar ook privé speelt er (weer) het een en ander waardoor het genieten eigenlijk onmogelijk gemaakt word. Bij de mensen die me hier al langer kennen zal wel een lichtje gaan branden.
Maar ik heb nagedacht, grenzen gesteld en afspraken met mezelf gemaakt waar ik me dit keer ECHT aan ga houden, ongeacht welke gevolgen dat heeft/gaat hebben. Draak en ik zijn momenteel het allerbelangrijkste, wij tweetjes moeten de klus gaan klaren en niemand anders.
En nou, VROLIJKHEID! Ik ga zometeen eens kijken naar m'n racemaatjes! Als afsluiter van het jaar gaan we altijd karten met het hele team, en dat is vandaag. Normaal doe ik ook altijd mee, maar dat doen we nu maar ff niet!
Voor thuis is dat een goede idd! Maar hebben ze dat ook in restaurants?quote:Op zondag 27 november 2011 10:12 schreef Asyniur het volgende:
Marjolijntje, ik drink normaal ook altijd al water bij mijn eten (ben eigenlijk altijd de BOB) maar druivensap is een goed alternatief voor wijn
Meestal wel, volgens mijquote:Op zondag 27 november 2011 10:29 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Voor thuis is dat een goede idd! Maar hebben ze dat ook in restaurants?
Op zn hondjes NTS?! Heftig hoor voor de zondagmorgenquote:Op zondag 27 november 2011 10:11 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh everyone!
Ik probeer elke dag zo'n 15-30 minuten de hondjesmethode uit te voeren, maar tot nu toe heeft ie nog geen zin om te keren helaas.
Volgens mij is hier het woord weeromstuit voor uitgevondenquote:Op zondag 27 november 2011 10:45 schreef Faithz het volgende:
[..]
Op zn hondjes NTS?! Heftig hoor voor de zondagmorgen
quote:Op zondag 27 november 2011 10:11 schreef NotTheSame het volgende:
Maar ik heb nagedacht, grenzen gesteld en afspraken met mezelf gemaakt waar ik me dit keer ECHT aan ga houden, ongeacht welke gevolgen dat heeft/gaat hebben. Draak en ik zijn momenteel het allerbelangrijkste, wij tweetjes moeten de klus gaan klaren en niemand anders.
Ik zou het zeker even testen. Kan geen kwaad NTS. En misschien durfde Octo er niet bij te vertellen dat er wat extra actie nodig is. Of heb je de term op zn 'hondjes' gewoon nooit zo goed begrepenquote:Op zondag 27 november 2011 10:56 schreef octopussy het volgende:
[..]
Volgens mij is hier het woord weeromstuit voor uitgevonden
Oh, zo herkenbaar!! Ik heb ook morgen de eerste echo (moet alleen eerst nog de hele dag werken). Kwaaltjes zijn de laatste week minder, dus ik zit me ook van alles in m'n hoofd te halenquote:Op zondag 27 november 2011 14:09 schreef Orea het volgende:
Over minder dan 24 uur heb ik de echo... Ik begin wel een beetje zenuwachtig te worden nu...kan gewoon bijna niet geloven dat er toch echt weer een baby in mijn buik zit... Als dat hartje maar klopt....
Over 1,5 week verspreid nog maar 6 dagen.quote:Op zondag 27 november 2011 15:02 schreef Kyara het volgende:
Is niet fijn Soempie. Je kwalen klinken hier ook bekend. Hoelang moet je nu nog werken? 1,5 week?
Dat kan ik me goed voorstellen. Hoe laat mag je morgen?quote:Op zondag 27 november 2011 14:48 schreef Orea het volgende:
Oh jaantje voor jou dus ook spannend! Ik duim voor je mee!
Ik vind het gewoon zo extra spannend omdat dit een diepvries kindje is...
Mag je niet altijd besluiten om alsnog voor de 36 weken met verlof te gaan als het te zwaar wordt? Of is dat in jouw geval niet wenselijk (herinnert zich iets over uitzendbaan)?quote:Op zondag 27 november 2011 14:46 schreef Soempie het volgende:
Voor alle mijlpalen dit weekend:En verder
voor iedereen die het nodig heeft komende week.
Hier de afgelopen dagen veel te laat naar bed gegaan en te druk geweest overdag. Heb daarom de halve nacht op het randje van het bed gezeten, vanwege pijn in m'n heupen/ schaambot en maagzuur. Echt stom, want nu zie ik wéér op tegen een hele week werken. Als ik een volgende keer zwanger ben ga ik dus mooi met 34 weken met verlof.![]()
![]()
M'n man gaat nieuwe snaren voor z'n gitaar halen, dus ben benieuwd of de baby straks op de muziek reageert.Lekker rustige zondag dus verder.
Iedereen met leuke, actievere zondagplannen (NTS, flugel), heel veel plezier.
Ik zal aan je denken!quote:Op zondag 27 november 2011 15:15 schreef Orea het volgende:
Half 12... dus niet super vroeg, maar te overzien
Klopt, maar inderdaad doordat het gaat om uitzendwerk en ze naar bepaalde weken kijken is dat voor mij niet handig. En 6 dagen is ook nog wel te doen natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 15:15 schreef jaantje_ het volgende:
[..]
Mag je niet altijd besluiten om alsnog voor de 36 weken met verlof te gaan als het te zwaar wordt? Of is dat in jouw geval niet wenselijk (herinnert zich iets over uitzendbaan)?
Tuurlijk wel!quote:Op zondag 27 november 2011 14:09 schreef Orea het volgende:
Over minder dan 24 uur heb ik de echo... Ik begin wel een beetje zenuwachtig te worden nu...kan gewoon bijna niet geloven dat er toch echt weer een baby in mijn buik zit... Als dat hartje maar klopt....
quote:
Wist niet dat zoiets kon.. http://lotusbevalling.nl/foto-s.htmlquote:Op zondag 27 november 2011 17:29 schreef Orea het volgende:
Oh Feenix, ieuw... nee dat is ook echt niks voor mij (heet een zogeheten Lotus bevalling....) ik moet er niet aan denken... Het lijkt me ook echt niet natuurlijk om die moederkoek eraan te laten zitten tot ie er zelf afvalt.. 'vroeger' toen we nog in grotten leefden enzo, beten we hem ook meteen na de bevalling door
Ik had dat graag gewild... Ik heb er behoorlijk wat over gelezen. De placenta wordt dan elke dag ingezouten en ingewikkeld. Ruik je dus niks van.quote:Op zondag 27 november 2011 18:13 schreef Asyniur het volgende:
Ik hou van behang afhalen
En ieuw, zo'n placenta nog de hele tijd eromheen. Zo'n naveltje stinkt al na een paar dagen.
Vraag me ook af of elke vlos er aan meewerkt...
Leuk bedje Marije!
Bovendien heb je dan een extra co-sleeper nodig voor de placenta. Kosten-technisch ook niet fantastisch.quote:Op zondag 27 november 2011 18:34 schreef Fee-nix het volgende:
Ja aan de ene kant vind ik deze gedachte erachter wel mooi: het kind heeft 9 maanden lang met de placenta in je buik gezeten, het is vertrouwd voor de baby, bijna alsof het een deel van hem/haar is. Bij echo's hoor ik ook regelmatig 'kijk, nu ligt ie lekker tegen de placenta aan genesteld' of 'nu is ie met de navelstreng aan het kroelen'. En dat de baby dan de tijd krijgt om in eigen tempo 'afscheid' te nemen... sja er valt wat voor te zeggen. Maar sorry, ik vind t zo'n vies gezicht... En ik zou ook bang zijn dat ik bijvoorbeeld dat ding zou laten vallen en dat dan het naveltje 'scheurt' ofzo... Kortom: ik zie teveel praktische bezwaren...
Nu eerst ff eten en dan vertel ik nog een verhaaltje over de placenta.
Haha! Ja dat zou wat zijn. Gelukkig hoeft ie geen borstvoedingquote:Op zondag 27 november 2011 21:43 schreef Faithz het volgende:
[..]
Bovendien heb je dan een extra co-sleeper nodig voor de placenta. Kosten-technisch ook niet fantastisch.
Slecht gevoel is dat hequote:Op zondag 27 november 2011 22:20 schreef Vicky het volgende:
heb ik ook een keer gedaan Katy... ik had nog specifiek gevraagd of het vers was ipv uit verpakking.. ze zeiden dat het vers was, bleek dus niet zo te zijn..
ik baalde als een stekker... maar nee niks gebeurd..quote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef KatyM het volgende:
[..]
Slecht gevoel is dat he. Er is niks gebeurd?
Dat is wel fijn om te horenquote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik baalde als een stekker... maar nee niks gebeurd..
Er huppelt een gezonde 2,5 jarige doorhet huis..
Nou we eten daar al jaren en ze kookt altijd echt fantastisch a la topchef, 6 gangendiners. We krijgen altijd dure verse vis, coquilles, kaviaar etc. Dus in het begin heb ik m'n mond gehouden dat ik eigenlijk niet van rauwe vis hou... en nu krijgen we het steedsquote:Op zondag 27 november 2011 22:28 schreef Troeta het volgende:
Niet druk om maken KatyM, de kans dat er een bacterie in zit is echt superklein! Vooral als de verpakking net open is. Dat je geen zalm mag eten is meer uit voorzorg.
Maar waarom durf je niet te zeggen dat je iets niet lust of wil?? Das niet goed hoor!
lol@Fee-nix
Goed Vlindur, bevalt het? Hier slaapt hij nog steeds in wieg naast ons bed. Ook veel herrie mrt inslapen, maar het wentquote:Op maandag 28 november 2011 04:06 schreef Vlindur het volgende:
Jelte is nu drie weken en de eerste nachtvoeding op zn eigen kamer is een feit. Rienk hadden we naar mijn gevoel drie dagen, dus er hebben het langer volgehouden![]()
Ook dit exemplaar heeft veel herrie tijdens het inslapen. We kunnen daar zelf niet goed door slapen.
Ik heb nu nog een babyfoon naast mijn bed, maar als het goed gaat haal ik die weg de muren zijn niet heel dik en hij slaapt net als Rienk in een kamer naast ons.
Het bevalt nu niet. Aangezien hij al eens zes uur heeft doorgeslapen. Nu komt hij elke 2.5/3.5 uur. Ik ben moe!quote:Op maandag 28 november 2011 04:59 schreef Jipster het volgende:
[..]
Goed Vlindur, bevalt het? Hier slaapt hij nog steeds in wieg naast ons bed. Ook veel herrie mrt inslapen, maar het went![]()
Ik heb beter geslapen dan afgelopen nachten. Ik word nu steeds wakker om te plassen, en daarna kom ik moeilijk weer in slaap. Maar vannacht maar 1x wakker en direct weer verder geslapenquote:Op maandag 28 november 2011 07:21 schreef Orea het volgende:
Hoe heb jij geslapen jaantje? Ik wonderlijk goed voor een nacht voor een echo(ik sliep om 9 uur gisterenavond al
so far voor so you think..
) dametje was om 4 uur vreselijk aan het huilen in haar slaap.. stopte niet meer, dus die maar tussen ons in gelegd, en zo nog geslapen met zijn 3-en tot 7!
hahah je wilde toch weeën hebben, dan zal je ze krijgen!quote:Op maandag 28 november 2011 05:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Meuhhh welke barbaar heeft dit uitgevonden
haha lolquote:Op maandag 28 november 2011 00:41 schreef covie het volgende:
Dat zo een kindje het er zelf afhaalt is dat niet meer van "Goh, volgens mij is mama wat vergeten. Laat ik het maar zelf doen.."
Hmmpf. Kreun.quote:
Ohh denk goed om jezelf!quote:Op maandag 28 november 2011 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hmmpf. Kreun.. Het gaat. Jij succes vandaag hè.
Tis me wat te veel voor een maandagmorgenquote:Op maandag 28 november 2011 08:28 schreef NotTheSame het volgende:
Ow en Faithz, met je op-z'n-hondjes, misschien heeft Draak inderdaad nog een extra por met de stok nodig hihi!
quote:Op maandag 28 november 2011 08:28 schreef NotTheSame het volgende:
Ow en Faithz, met je op-z'n-hondjes, misschien heeft Draak inderdaad nog een extra por met de stok nodig hihi!
Half 12.. dus tenzij jij heel erg uitloopt ga ik je niet zien denk ikquote:Op maandag 28 november 2011 08:44 schreef octopussy het volgende:
Orea, jij gaat ook babyglurenMoet je in het ziekenhuis zijn? Ik ben er om 10.15 voor een groei-echo. Even kijken of de beeb werkelijk 2 weken voorligt op groei
Voor mij eigenlijk ook!quote:Op maandag 28 november 2011 08:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
Tis me wat te veel voor een maandagmorgen![]()
Faithz d'r schuldquote:Op maandag 28 november 2011 08:58 schreef Fee-nix het volgende:
En t is nog geen 9 uur s ochtends en het gaat al over sex.
Dat kan, maar dan moet ik ofquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 09:12 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan moet ik ofvia de achterklep in de auto kruipen, det is auch neet ech ideaal wah
!
Ow trouwens, het kan bij mij niet, dan moet ik eerst de airbag uit het dashboard halen!
Nee niks Faithz d'r schuld! Haha! Die zei t gisteravondochtend! En kijk eens wie er op deze maandagochtend maar al te graag over door gaatquote:Op maandag 28 november 2011 09:09 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Faithz d'r schuld![]()
![]()
!
Mot sowieso wachten totthuis is, heb namelijk geen surrogaat-stokje-met-of-zonder-batterijen
![]()
!
Zondagochtend is een acceptabele tijd voor dit soort activiteit proat hoor. Zeker voor de mensen die nog geen kleine hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 09:28 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nee niks Faithz d'r schuld! Haha! Die zei t gisteravondochtend! En kijk eens wie er op deze maandagochtend maar al te graag over door gaat. Misschien ben je wel toe aan zo'n surrogaat-stokje
.
quote:Op maandag 28 november 2011 09:43 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zondagochtend is een acceptabele tijd voor dit soort activiteit proat hoor. Zeker voor de mensen die nog geen kleine hebben
Jammer dat je niet met ze kon sinterklazen, buikgriep..quote:Op maandag 28 november 2011 10:02 schreef Deepfreeze het volgende:
Gaat echt hard inderdaad.. Begin langzaam aan te beseffen dat ik over een week of 5-6 twee kindjes heb..
Lekker weekendje verder. Zaterdag zusje+2 kids (1,5 en bijna3) over de vloer bij mijn ouders. Die zouden zondag ook weer komen om te sinterklazen, maar de buikgriep sloeg daar hard toe. Dus sinterklazen gedaan zonder hen. Wel jammer. Maar gelukkig de zaterdag wel bijgepraat. Nu maar hopen dat wij niet zijn aangestoken..
Ik denk dat ik het niet echt besef, totdat de kleine er straks echt is. Kan het me niet echt voorstellen hoe het gaat lopen, hoe Chris met de kleine omgaat (heeft het weekend heel lief zijn neefje gevoerd), hoe doen we dat met voedingen-school-boodschappen etc.quote:Op maandag 28 november 2011 10:10 schreef Fee-nix het volgende:
Blijft het voor jou ook zo'n gek idee DF, twee kindjes? Soms heb ik echt zoiets van:jemig twee!
En buikgriep is idd niet fijn, bah! Hoop ook dat jullie niet zijn aangestoken.
Toppie meid!! Geniet ervan!quote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef bitterend het volgende:
![]()
Hallo lieverds!! Ukkie slaapt dus even een berichtje van mij!
Bedankt voor jullie lieve felicitaties![]()
![]()
![]()
Het gaat goed met ons! BV begint nu pas goed te lopen dus even beetje bijvoeding erbij
Bevallen is echt super heftig vond ik het...maar geen pijnbestrijding gehad en persen duurde 38 minuten![]()
![]()
ging best snel allemaal
Als we beter uitgerust zijn kom ik weer lezen en posten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed om te horen! We gaan je ook wel zien in hat baby-topic toch? En wanneer weer een foto?!quote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef bitterend het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het gaat goed met ons! BV begint nu pas goed te lopen dus even beetje bijvoeding erbij
Bevallen is echt super heftig vond ik het...maar geen pijnbestrijding gehad en persen duurde 38 minuten![]()
![]()
ging best snel allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb ik je nog helemaal niet gefeliciteerdquote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef bitterend het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ging best snel allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja vooral wie en op welke manier laten mijn nekharen soms overeind staan..quote:Op maandag 28 november 2011 11:47 schreef Zoë23 het volgende:
Roosje; apart is dat! wel lekker even een energie-boost (mag ook wel na bijna 18wkn)
moet wel oppassen dat ik niet teveel doe, nu wel rugpijn.
Vanmiddag naar de fysio, masseert ze mn spieren los om de groeispurt voor te bereiden (en hopelijk bandenpijn wat verminderen)![]()
irritant als mensen willen bepalen wat goed voor je is
hangt er wel vanaf wie het zegt en op wat voor manier.. maar soms!![]()
&voor de sticker
![]()
Bitterend! ben benieuwd naar 't hele bevallingsverhaal, jou ervaring en mening enz enz enz en natuurlijk foto's!
Lekker genieten!
quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef Orea het volgende:
Het knippert!!![]()
5 dec weer terug voor weer een echo...
Wat een heerlijk nieuws!!quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef Orea het volgende:
Het knippert!!![]()
Joepie!!!!!quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef Orea het volgende:
Het knippert!!![]()
Ai, wat een nacht...quote:Op maandag 28 november 2011 12:26 schreef Asyniur het volgende:
Orea, ik krijg er kippenvel van! Hoera!
octo, hoe was jouw echo?
jaantje moet vanavond pas of niet?
En Marjolijntje, moest jij nou vandaag voor het eerst naar de vlos?
En lieffie, ik ben zwanger van nummer 2 en mijn man was zelfs horkerig t/m de 20 weken echo.
Nou ik heb vannacht een baggernacht achter de rug. Ik kon niet slapen van de pijn in mijn bekken en het hielp niet echt dat naast mij iemand lag die bij iedere beweging de boel bijna bij elkaar schreeuwde van de pijn(hij is gisteren door izjn rug gegaan).
Toptiming dus weer
Maar Huubke trekt zich van dit alles niks aan en verbouwt keurig de binnenboel
quote:Op maandag 28 november 2011 12:26 schreef Asyniur het volgende:
Nou ik heb vannacht een baggernacht achter de rug. Ik kon niet slapen van de pijn in mijn bekken en het hielp niet echt dat naast mij iemand lag die bij iedere beweging de boel bijna bij elkaar schreeuwde van de pijn(hij is gisteren door izjn rug gegaan).
Toptiming dus weer
Maar Huubke trekt zich van dit alles niks aan en verbouwt keurig de binnenboel
quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef Orea het volgende:
Het knippert!!![]()
nee precies, het moet dan wel NU gebeuren hahaquote:Op maandag 28 november 2011 11:51 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Ja vooral wie en op welke manier laten mijn nekharen soms overeind staan..
Loop een weekje op je voor dus snap precies wat je bedoelt, als je nergens last van hebt wil je zo graag om dan vervolgens weer rug/bekkenpijn te krijgen maar ok.
Plannen is geloof ik het toverwoord, maar niet echt mijn sterkste punt als ik nu nu nu iets wil.
Ik snurk heel hard sinds de zwangerschap.quote:Op maandag 28 november 2011 12:35 schreef Cooki het volgende:
Soempie, ik ben zelf van plan om over paar maanden apart te gaan liggen
voor ieders bestwil![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 12:34 schreef NotTheSame het volgende:
Faithz, kunnen jullie donderdag ff naar het Catharina komen 's ochtends? Ik zoek nog entertainment voor als ze in m'n buik gaan porren!
dat zegt ie ook van mijquote:Op maandag 28 november 2011 12:39 schreef Soempie het volgende:
Ik snurk heel hard sinds de zwangerschap.
Ik weet het niet, ik denk van allebei een beetje maar ik ben hem nou al beuquote:Op maandag 28 november 2011 12:35 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
is ie door het achterna rennen van Harry geblesseerd?![]()
stervendezwaan-alert? of is ie echt zielig?
quote:Op maandag 28 november 2011 12:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk van allebei een beetje maar ik ben hem nou al beu
hij vindt zelf natuurlijk dat hij er veeeeeeeeeel erger aan toe is dan ik want ik heb écht niet zo'n pijn als hij. Ik hoef tenslotte niet te schreeuwen...![]()
SPOILER: kort-door-de-bocht-tekst-alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2011 12:39 schreef Cooki het volgende:
dat zegt ie ook van mij![]()
kan niet waar zijn joh![]()
![]()
Nouja.quote:Op maandag 28 november 2011 12:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
hij vindt zelf natuurlijk dat hij er veeeeeeeeeel erger aan toe is dan ik want ik heb écht niet zo'n pijn als hij. Ik hoef tenslotte niet te schreeuwen...![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 12:40 schreef Asyniur het volgende:
disclaimer:quote:Op maandag 28 november 2011 12:43 schreef Soempie het volgende:
Mwah, ik schrik er soms zelf wakker van.![]()
![]()
Maar is dat ook de reden dat jij apart gaat liggen? Of?
haha dat zeg ik ook! Hij gaat nooit naar de dokt, dus mag ie niet klagen hahaquote:Op maandag 28 november 2011 12:49 schreef PureEvil het volgende:
[..]Ik heb hier ook zo'n 'geval'
![]()
Maar dan zeg ik altijd, als je pijn hebt dan bel je maar de dokter op. en zoniet....dan niet zeuren
quote:Op maandag 28 november 2011 12:53 schreef Zoë23 het volgende:
maar asydie man van jou.. zou idd ook maar elke x hard gaan gillen
quote:Op maandag 28 november 2011 12:52 schreef Fee-nix het volgende:
O en ik vind mezelf ook heel stoer, want ik heb net boodschappen gedaan. Ik weet: het klinkt niet erg stoer. Maar ik had het al superlang niet meer in mijn eentje op de fiets gedaan. (Manlief haalt het altijd uit z'n werk). Maar nu wilde ik het als verrassing weer eens doen. En ik heb er echt vet lang over gedaan
. Maar het is gelukt! Met Jesper achterop ook nog. Die fiets was topzwaar joh bij het terugfietsen! Ik vraag me echt af hoe andere moeders dat doen, als ze al twee kids hebben!
Octo, wat fijn dat t goed is!quote:Op maandag 28 november 2011 12:53 schreef octopussy het volgende:
Ohja, de echo. Die was goed![]()
Kortom een lekker bolletje, en niets om me zorgen over te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |