Mmm, ik weet niet hoor, Kruidvat 2 voor 5 valt wel mee natuurlijk....quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef Orea het volgende:
Bende gek? Weet je wat die krengen kosten?? Mijn ei zal wel laat zijn
Kan ook niet wachten tot ik het weet !!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:12 schreef Orea het volgende:
Benieuwd wat ik aan het brouwen ben!nog 10 weken geduld
en ik wil zo graag shoppen
Jij krijgt weer een meiskequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:12 schreef Orea het volgende:
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:10 schreef sproet-je het volgende:
Ik heb in mijn zwangerschap bij het wakker worden idd ook vaak slapende armen maar dan heb ik er wel half op gelegen. Heb jij het overdag ook?
+1quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:12 schreef Orea het volgende:
Maak me blijquote:
Misschien van mijn 'meisje', MEISJE maken, anders wordt ze nog over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mmm, ik weet niet hoor, Kruidvat 2 voor 5 valt wel mee natuurlijk....
@sproet, je jommetje staat in de OP
Lijkt wel of we alleen jommetjes kunnen maken hier...
+1quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Bier is sowieso niet te drinken
Bah
En daar ben ik het 100% mee eens, daarom is het ook zo'n goeie tip van mequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Bier is sowieso niet te drinken
Bah
Oh dan ga k dat s proberenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En daar ben ik het 100% mee eens, daarom is het ook zo'n goeie tip van me
Ik vind bier goor en dit lekker. Smaakt ook beter dan alcoholvrije wijn of weer van dat zoete fris
Die van de 9 maanden beurs was vini viciquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh dan ga k dat s proberen
Vorige keer had k ook wel lekkere alcoholvrije wijn trouwens
Weet alleen niet meer welke![]()
Wordt weer 9maanden beurs![]()
Kijk, Thanksquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die van de 9 maanden beurs was vini vici
Op de 9maandenbeursquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:49 schreef sproet-je het volgende:
Oh, ik word ook weer wakker. Lekkere alcohol vrije wijn? Waar is die vini vici te koop?
quote:
Oeh leuk, doe je weer een kleine samenvatting? Slaap lekker!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef Fee-nix het volgende:
Kyara 34 weken!'t Schiet echt al op, meid!
Verders ben ik moeoeoeoeooe. Dus ga zo naar bedje. Morgen weer hypnobirthing!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |