Done!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:56 schreef Asyniur het volgende:
Ow, bij mij mag er wel achter dat het een jommetje is
Oh woensdag pas! Ik dacht door alle berichten dat je ondertussen al de 42 week in was gegaanquote:
Nee joh, maar ze zijn al meer dan een week bezig met inleiden, dat maakt de situatie wat mij betreft wel steeds dringender. Bubba heeft het prima naar z'n zin en voor hem hoeft er niet ingegrepen te worden, maar volgens mij is het voor Evenstar wel eens klaar nu na alle ziekenhuisopnamen, de steeds aanwezige pijn en het verschillende beleid van de diverse artsen... Zeker omdat ze woensdag 'al' uitgeteld is lijkt mij dat ze best wat voortvarender te werk mogen ganquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh woensdag pas! Ik dacht door alle berichten dat je ondertussen al de 42 week in was gegaan
Euh? Jij bent haar gyn toch niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee joh, maar ze zijn al meer dan een week bezig met inleiden, dat maakt de situatie wat mij betreft wel steeds dringender. Bubba heeft het prima naar z'n zin en voor hem hoeft er niet ingegrepen te worden, maar volgens mij is het voor Evenstar wel eens klaar nu na alle ziekenhuisopnamen, de steeds aanwezige pijn en het verschillende beleid van de diverse artsen... Zeker omdat ze woensdag 'al' uitgeteld is lijkt mij dat ze best wat voortvarender te werk mogen gan
Zo voel ik me elke dag maar kan helaas niet ingeleid worden om het te verhelpenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Nee en had ik die middenrifbreuk niet gehad en niet van de 40w er alles bij elkaar 29 lopen kotsen dag in dag uit, waarvan de laatste 12w met continue pijn in de maagstreek, slokdarm en tong had die kleine mogen blijven zitten tot hij er klaar voor is, graag zelfs. Dit heeft 0,0 te maken met ongeduld te maken of wat dan ook.
Nope, ik ben haar gyn niet... Dat is overigens de enige die wél wil ingrijpen op dit moment...quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Euh? Jij bent haar gyn toch niet?
En hoe vervelend en zwaar de zwangerschap ook is, ze kunnen toch niet zomaar ingrijpen? En als je niet inleidbaar bent zal je kindje er nog wel niet klaar voor zijn.
Niet voor niks dat het nog niks doet zeg maar.
En ja hoor, ik wéét hoe zwaar een zwangerschap kan zijn..been there done that enzo.
Misschien dat sommigen wat anders reageren omdat ze ook op andere plekken het nieuws van Evenstar meekrijgenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Geduld op, ja natuurlijk, maar om nou te stellen dat er met haar gespeeld wordt en te zinspelen op hoe vreselijk slecht ze behandeld wordt... Ze doen dit vast echt niet om haar te pesten hoor.
En ja, ook ik gun Evenstar echt zsm haar baby wel.![]()
Proberen idd voor dit weekend zo veel mogelijk de knop om te zetten, en dan maandag of dinsdag hopelijk met een frisse kop er tegenaan.
Ik ben iig wel blij voor je dat je niet ook nog eens dagenlang voorweeen hebt gehad ofzo.
Net pas bij kunnen lezen en hier moet ik natuurlijk alsnog voor jompelen!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:42 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, sorry, moest meteen door naar mijn werk, maar we hebben een hartslag! Pfoeh! Hij/zij bewoog al en het zag er prima uit allemaal. Due date: 4 juli.![]()
![]()
Als je al twee weken over tijd bent zou ik effe een testje doen hoor...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:00 schreef Orea het volgende:
Welnee... gewoon wat last van obstipatie.. vandaar die pens
Wil jij mn misselijkheid. Lachuh joh, dat je staat te kokhalsen s ochtendsquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:59 schreef Orea het volgende:
Ik merk nog steeds niks![]()
Ja alleen dat ik er inmiddels 20 weken zwanger uitzieheb vandaag voor het eerst al een positiebroek aan
(zit wel erg lekker)... en moeïg, maar ook dat is niet gek met mijn griep/verkoudheid/volle snot holtes-kop!
En inmiddels dik 2 weken overtijddas wel een belangrijke 'kwaal'
Ja! Ik blijf het gek vinden dus shop ik gewoon heel veel, om te kunnen aaien over die lieve jongetjesklerenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:08 schreef Orea het volgende:
Je hebt gewoon een piem0l in je buik Sproet![]()
Ik begreep mquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef sproet-je het volgende:
Oh Son ik lach jou niet uit hoor! Vervelend die kwalen.
Flugeltje, kan je bij mij er ook nog een jongetje achter fixen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |