Je ziet het aan Jessie, uiteindelijk komt hij er wel uit gelukkig.
 Je ziet het aan Jessie, uiteindelijk komt hij er wel uit gelukkig.  One way or another.
 One way or another.  

Misschien dat sommigen wat anders reageren omdat ze ook op andere plekken het nieuws van Evenstar meekrijgenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Geduld op, ja natuurlijk, maar om nou te stellen dat er met haar gespeeld wordt en te zinspelen op hoe vreselijk slecht ze behandeld wordt... Ze doen dit vast echt niet om haar te pesten hoor.
En ja, ook ik gun Evenstar echt zsm haar baby wel.
Proberen idd voor dit weekend zo veel mogelijk de knop om te zetten, en dan maandag of dinsdag hopelijk met een frisse kop er tegenaan.
Ik ben iig wel blij voor je dat je niet ook nog eens dagenlang voorweeen hebt gehad ofzo.

Net pas bij kunnen lezen en hier moet ik natuurlijk alsnog voor jompelen!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:42 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, sorry, moest meteen door naar mijn werk, maar we hebben een hartslag! Pfoeh! Hij/zij bewoog al en het zag er prima uit allemaal. Due date: 4 juli.

bodpa nu kunnen we echt voor een datumtweeling gaan
 bodpa nu kunnen we echt voor een datumtweeling gaan  
  de misselijkheid kicks in. Helaas...gelukkig niet heel erg en vooral s ochtends voor het eten. Ook heb k weer slapende armen s nachts. Irritant!
 de misselijkheid kicks in. Helaas...gelukkig niet heel erg en vooral s ochtends voor het eten. Ook heb k weer slapende armen s nachts. Irritant!  

ik blijf aan je denken. Hoop dat je begin volgende week meer duidelijkheid hebt.
  ik blijf aan je denken. Hoop dat je begin volgende week meer duidelijkheid hebt. 

heb vandaag voor het eerst al een positiebroek aan
 heb vandaag voor het eerst al een positiebroek aan  (zit wel erg lekker)... en moeïg, maar ook dat is niet gek met mijn griep/verkoudheid/volle snot holtes-kop!
 (zit wel erg lekker)... en moeïg, maar ook dat is niet gek met mijn griep/verkoudheid/volle snot holtes-kop! das wel een belangrijke 'kwaal'
 das wel een belangrijke 'kwaal'

Als je al twee weken over tijd bent zou ik effe een testje doen hoor...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:00 schreef Orea het volgende:
Welnee... gewoon wat last van obstipatie.. vandaar die pens

Wil jij mn misselijkheid. Lachuh joh, dat je staat te kokhalsen s ochtendsquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:59 schreef Orea het volgende:
Ik merk nog steeds niks
Ja alleen dat ik er inmiddels 20 weken zwanger uitzieheb vandaag voor het eerst al een positiebroek aan
(zit wel erg lekker)... en moeïg, maar ook dat is niet gek met mijn griep/verkoudheid/volle snot holtes-kop!
En inmiddels dik 2 weken overtijddas wel een belangrijke 'kwaal'

Ja! Ik blijf het gek vinden dus shop ik gewoon heel veel, om te kunnen aaien over die lieve jongetjesklerenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:08 schreef Orea het volgende:
Je hebt gewoon een piem0l in je buik Sproet

Ik begreep mquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef sproet-je het volgende:
Oh Son ik lach jou niet uit hoor! Vervelend die kwalen.
Flugeltje, kan je bij mij er ook nog een jongetje achter fixen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |