En daar ben ik het 100% mee eens, daarom is het ook zo'n goeie tip van mequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Bier is sowieso niet te drinken
Bah

Oh dan ga k dat s proberenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En daar ben ik het 100% mee eens, daarom is het ook zo'n goeie tip van me
Ik vind bier goor en dit lekker. Smaakt ook beter dan alcoholvrije wijn of weer van dat zoete fris

Die van de 9 maanden beurs was vini viciquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh dan ga k dat s proberen
Vorige keer had k ook wel lekkere alcoholvrije wijn trouwens
Weet alleen niet meer welke
Wordt weer 9maanden beurs

Kijk, Thanksquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die van de 9 maanden beurs was vini vici

Op de 9maandenbeursquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:49 schreef sproet-je het volgende:
Oh, ik word ook weer wakker. Lekkere alcohol vrije wijn? Waar is die vini vici te koop?

't Schiet echt al op, meid!
 't Schiet echt al op, meid! . Dus ga zo naar bedje. Morgen weer hypnobirthing!
 . Dus ga zo naar bedje. Morgen weer hypnobirthing!

quote:

Als ik alcohol drink dan is het bier, vooral speciaal biertjes.
  Als ik alcohol drink dan is het bier, vooral speciaal biertjes. vorige pagina niet gelezen
  vorige pagina niet gelezen

Oeh leuk, doe je weer een kleine samenvatting? Slaap lekker!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef Fee-nix het volgende:
Kyara 34 weken!'t Schiet echt al op, meid!
Verders ben ik moeoeoeoeooe. Dus ga zo naar bedje. Morgen weer hypnobirthing!

!
 ! !
 ! ...
 ... !
 !

sterkte jij
 sterkte jij

als je een zeur bent, hoor je t wel jah
  als je een zeur bent, hoor je t wel jah   die onzekerheid is gewoon heel mindfikking ... de realiteit is beter te handlen dan alle what-ifs... maar je bovenkamer draait overuren... voor velen herkenbaar hoor
  die onzekerheid is gewoon heel mindfikking ... de realiteit is beter te handlen dan alle what-ifs... maar je bovenkamer draait overuren... voor velen herkenbaar hoor   
  ms een leuke activiteit verzinnen voor de momenten dat je je "tuk" voelt? ff denken:
 ms een leuke activiteit verzinnen voor de momenten dat je je "tuk" voelt? ff denken:  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |