Wat een heerlijk nieuws!!quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef Orea het volgende:
Het knippert!!![]()
5 dec weer terug voor weer een echo...
Joepie!!!!!quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef Orea het volgende:
Het knippert!!![]()
Ai, wat een nacht...quote:Op maandag 28 november 2011 12:26 schreef Asyniur het volgende:
Orea, ik krijg er kippenvel van! Hoera!
octo, hoe was jouw echo?
jaantje moet vanavond pas of niet?
En Marjolijntje, moest jij nou vandaag voor het eerst naar de vlos?
En lieffie, ik ben zwanger van nummer 2 en mijn man was zelfs horkerig t/m de 20 weken echo.
Nou ik heb vannacht een baggernacht achter de rug. Ik kon niet slapen van de pijn in mijn bekken en het hielp niet echt dat naast mij iemand lag die bij iedere beweging de boel bijna bij elkaar schreeuwde van de pijn(hij is gisteren door izjn rug gegaan).
Toptiming dus weer
Maar Huubke trekt zich van dit alles niks aan en verbouwt keurig de binnenboel
quote:Op maandag 28 november 2011 12:26 schreef Asyniur het volgende:
Nou ik heb vannacht een baggernacht achter de rug. Ik kon niet slapen van de pijn in mijn bekken en het hielp niet echt dat naast mij iemand lag die bij iedere beweging de boel bijna bij elkaar schreeuwde van de pijn(hij is gisteren door izjn rug gegaan).
Toptiming dus weer
Maar Huubke trekt zich van dit alles niks aan en verbouwt keurig de binnenboel
quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef Orea het volgende:
Het knippert!!![]()
nee precies, het moet dan wel NU gebeuren hahaquote:Op maandag 28 november 2011 11:51 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Ja vooral wie en op welke manier laten mijn nekharen soms overeind staan..
Loop een weekje op je voor dus snap precies wat je bedoelt, als je nergens last van hebt wil je zo graag om dan vervolgens weer rug/bekkenpijn te krijgen maar ok.
Plannen is geloof ik het toverwoord, maar niet echt mijn sterkste punt als ik nu nu nu iets wil.
Ik snurk heel hard sinds de zwangerschap.quote:Op maandag 28 november 2011 12:35 schreef Cooki het volgende:
Soempie, ik ben zelf van plan om over paar maanden apart te gaan liggen
voor ieders bestwil![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 12:34 schreef NotTheSame het volgende:
Faithz, kunnen jullie donderdag ff naar het Catharina komen 's ochtends? Ik zoek nog entertainment voor als ze in m'n buik gaan porren!
dat zegt ie ook van mijquote:Op maandag 28 november 2011 12:39 schreef Soempie het volgende:
Ik snurk heel hard sinds de zwangerschap.
Ik weet het niet, ik denk van allebei een beetje maar ik ben hem nou al beuquote:Op maandag 28 november 2011 12:35 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
is ie door het achterna rennen van Harry geblesseerd?![]()
stervendezwaan-alert? of is ie echt zielig?
quote:Op maandag 28 november 2011 12:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk van allebei een beetje maar ik ben hem nou al beu
hij vindt zelf natuurlijk dat hij er veeeeeeeeeel erger aan toe is dan ik want ik heb écht niet zo'n pijn als hij. Ik hoef tenslotte niet te schreeuwen...![]()
SPOILER: kort-door-de-bocht-tekst-alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2011 12:39 schreef Cooki het volgende:
dat zegt ie ook van mij![]()
kan niet waar zijn joh![]()
![]()
Nouja.quote:Op maandag 28 november 2011 12:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
hij vindt zelf natuurlijk dat hij er veeeeeeeeeel erger aan toe is dan ik want ik heb écht niet zo'n pijn als hij. Ik hoef tenslotte niet te schreeuwen...![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 12:40 schreef Asyniur het volgende:
disclaimer:quote:Op maandag 28 november 2011 12:43 schreef Soempie het volgende:
Mwah, ik schrik er soms zelf wakker van.![]()
![]()
Maar is dat ook de reden dat jij apart gaat liggen? Of?
haha dat zeg ik ook! Hij gaat nooit naar de dokt, dus mag ie niet klagen hahaquote:Op maandag 28 november 2011 12:49 schreef PureEvil het volgende:
[..]Ik heb hier ook zo'n 'geval'
![]()
Maar dan zeg ik altijd, als je pijn hebt dan bel je maar de dokter op. en zoniet....dan niet zeuren
quote:Op maandag 28 november 2011 12:53 schreef Zoë23 het volgende:
maar asydie man van jou.. zou idd ook maar elke x hard gaan gillen
quote:Op maandag 28 november 2011 12:52 schreef Fee-nix het volgende:
O en ik vind mezelf ook heel stoer, want ik heb net boodschappen gedaan. Ik weet: het klinkt niet erg stoer. Maar ik had het al superlang niet meer in mijn eentje op de fiets gedaan. (Manlief haalt het altijd uit z'n werk). Maar nu wilde ik het als verrassing weer eens doen. En ik heb er echt vet lang over gedaan
. Maar het is gelukt! Met Jesper achterop ook nog. Die fiets was topzwaar joh bij het terugfietsen! Ik vraag me echt af hoe andere moeders dat doen, als ze al twee kids hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |