mn lief meegenomen naar de karwei
 mn lief meegenomen naar de karwei 

Ik denk dat ik het niet echt besef, totdat de kleine er straks echt is. Kan het me niet echt voorstellen hoe het gaat lopen, hoe Chris met de kleine omgaat (heeft het weekend heel lief zijn neefje gevoerd), hoe doen we dat met voedingen-school-boodschappen etc.quote:Op maandag 28 november 2011 10:10 schreef Fee-nix het volgende:
Blijft het voor jou ook zo'n gek idee DF, twee kindjes? Soms heb ik echt zoiets van:jemig twee!
En buikgriep is idd niet fijn, bah! Hoop ook dat jullie niet zijn aangestoken.

!
!

Toppie meid!! Geniet ervan!quote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef bitterend het volgende:

Hallo lieverds!! Ukkie slaapt dus even een berichtje van mij!
Bedankt voor jullie lieve felicitaties

Het gaat goed met ons! BV begint nu pas goed te lopen dus even beetje bijvoeding erbij
Bevallen is echt super heftig vond ik het...maar geen pijnbestrijding gehad en persen duurde 38 minuten

ging best snel allemaal
Als we beter uitgerust zijn kom ik weer lezen en posten

Goed om te horen! We gaan je ook wel zien in hat baby-topic toch? En wanneer weer een foto?!quote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef bitterend het volgende:

Het gaat goed met ons! BV begint nu pas goed te lopen dus even beetje bijvoeding erbij
Bevallen is echt super heftig vond ik het...maar geen pijnbestrijding gehad en persen duurde 38 minuten

ging best snel allemaal

voor de sticker
 voor de sticker   

Volgens mij heb ik je nog helemaal niet gefeliciteerdquote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef bitterend het volgende:

ging best snel allemaal

Ja vooral wie en op welke manier laten mijn nekharen soms overeind staan..quote:Op maandag 28 november 2011 11:47 schreef Zoë23 het volgende:
Roosje; apart is dat! wel lekker even een energie-boost (mag ook wel na bijna 18wkn)
moet wel oppassen dat ik niet teveel doe, nu wel rugpijn.
Vanmiddag naar de fysio, masseert ze mn spieren los om de groeispurt voor te bereiden (en hopelijk bandenpijn wat verminderen)
irritant als mensen willen bepalen wat goed voor je is
hangt er wel vanaf wie het zegt en op wat voor manier.. maar soms!
&voor de sticker

Bitterend! ben benieuwd naar 't hele bevallingsverhaal, jou ervaring en mening enz enz enz en natuurlijk foto's!
Lekker genieten!

quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef Orea het volgende:
Het knippert!!
5 dec weer terug voor weer een echo...

Wat een fijn nieuws. En lekker snel weer een volgende echo!
 Wat een fijn nieuws. En lekker snel weer een volgende echo!

Wat een heerlijk nieuws!!quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef Orea het volgende:
Het knippert!!

. Nog gefeliciteerd, volgens mij heb ik dat nog helemaal niet gedaan
. Nog gefeliciteerd, volgens mij heb ik dat nog helemaal niet gedaan   .
.

(hij is gisteren door izjn rug gegaan).
 (hij is gisteren door izjn rug gegaan).

Joepie!!!!!quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef Orea het volgende:
Het knippert!!

ik ben heel benieuwd naar het uitgebreide verhaal over de bevalling. Maar eerst maar eens lekker rustig genieten.
 ik ben heel benieuwd naar het uitgebreide verhaal over de bevalling. Maar eerst maar eens lekker rustig genieten. 
 Hoop dat het bij jullie snel beter gaat!
 Hoop dat het bij jullie snel beter gaat!

!
! 

!
 !  ! De ander is toch meer in kapot dan dat ik dacht, en laat mijn favo automaterialenzaak nou op maandag dicht zijn
 ! De ander is toch meer in kapot dan dat ik dacht, en laat mijn favo automaterialenzaak nou op maandag dicht zijn   .
 . !
 !  
   !
 ! !
 !

Ai, wat een nacht...quote:Op maandag 28 november 2011 12:26 schreef Asyniur het volgende:
Orea, ik krijg er kippenvel van! Hoera!
octo, hoe was jouw echo?
jaantje moet vanavond pas of niet?
En Marjolijntje, moest jij nou vandaag voor het eerst naar de vlos?
En lieffie, ik ben zwanger van nummer 2 en mijn man was zelfs horkerig t/m de 20 weken echo.
Nou ik heb vannacht een baggernacht achter de rug. Ik kon niet slapen van de pijn in mijn bekken en het hielp niet echt dat naast mij iemand lag die bij iedere beweging de boel bijna bij elkaar schreeuwde van de pijn(hij is gisteren door izjn rug gegaan).
Toptiming dus weer
Maar Huubke trekt zich van dit alles niks aan en verbouwt keurig de binnenboel
 .
.

quote:Op maandag 28 november 2011 12:26 schreef Asyniur het volgende:
Nou ik heb vannacht een baggernacht achter de rug. Ik kon niet slapen van de pijn in mijn bekken en het hielp niet echt dat naast mij iemand lag die bij iedere beweging de boel bijna bij elkaar schreeuwde van de pijn(hij is gisteren door izjn rug gegaan).
Toptiming dus weer
Maar Huubke trekt zich van dit alles niks aan en verbouwt keurig de binnenboel

? of is ie echt zielig?
 ? of is ie echt zielig? en da mag nie
  en da mag nie   

quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef Orea het volgende:
Het knippert!!
 YEAH!! Goed bezig knipper in Orea!!
 YEAH!! Goed bezig knipper in Orea!!

nee precies, het moet dan wel NU gebeuren hahaquote:Op maandag 28 november 2011 11:51 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Ja vooral wie en op welke manier laten mijn nekharen soms overeind staan..
Loop een weekje op je voor dus snap precies wat je bedoelt, als je nergens last van hebt wil je zo graag om dan vervolgens weer rug/bekkenpijn te krijgen maar ok.
Plannen is geloof ik het toverwoord, maar niet echt mijn sterkste punt als ik nu nu nu iets wil.

wat fijn!
 wat fijn! poppetje
 poppetje   )
 ) 

Ik snurk heel hard sinds de zwangerschap.quote:Op maandag 28 november 2011 12:35 schreef Cooki het volgende:
Soempie, ik ben zelf van plan om over paar maanden apart te gaan liggen
voor ieders bestwil
 Waarom ga jij apart liggen?
 Waarom ga jij apart liggen?

quote:Op maandag 28 november 2011 12:34 schreef NotTheSame het volgende:
Faithz, kunnen jullie donderdag ff naar het Catharina komen 's ochtends? Ik zoek nog entertainment voor als ze in m'n buik gaan porren!

dat zegt ie ook van mijquote:Op maandag 28 november 2011 12:39 schreef Soempie het volgende:
Ik snurk heel hard sinds de zwangerschap.

Ik weet het niet, ik denk van allebei een beetje maar ik ben hem nou al beuquote:Op maandag 28 november 2011 12:35 schreef Cooki het volgende:
[..]
is ie door het achterna rennen van Harry geblesseerd?
stervendezwaan-alert? of is ie echt zielig?

quote:Op maandag 28 november 2011 12:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk van allebei een beetje maar ik ben hem nou al beu
hij vindt zelf natuurlijk dat hij er veeeeeeeeeel erger aan toe is dan ik want ik heb écht niet zo'n pijn als hij. Ik hoef tenslotte niet te schreeuwen...
 nou das de stervendezwaanaward waard hoor...
  nou das de stervendezwaanaward waard hoor...SPOILER: kort-door-de-bocht-tekst-alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 28 november 2011 12:39 schreef Cooki het volgende:
dat zegt ie ook van mij
kan niet waar zijn joh

Gelukkig wil hij in het weekend wel bij me liggen en mogelijk met m'n verlof ook.
  Gelukkig wil hij in het weekend wel bij me liggen en mogelijk met m'n verlof ook.   

Nouja.quote:Op maandag 28 november 2011 12:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
hij vindt zelf natuurlijk dat hij er veeeeeeeeeel erger aan toe is dan ik want ik heb écht niet zo'n pijn als hij. Ik hoef tenslotte niet te schreeuwen...

quote:Op maandag 28 november 2011 12:40 schreef Asyniur het volgende:
 Ik heb hier ook zo'n 'geval'
  Ik heb hier ook zo'n 'geval'   

. Wat goed zeg! En 5 dec. is het al heel snel!
 . Wat goed zeg! En 5 dec. is het al heel snel! . Maar heerlijk is dat he! Ik herken dat 'moet NU' gevoel wel van de eerste zwangerschap. Deze keer tot nu toe eigenlijk totaal geen last van, haha!
. Maar heerlijk is dat he! Ik herken dat 'moet NU' gevoel wel van de eerste zwangerschap. Deze keer tot nu toe eigenlijk totaal geen last van, haha! Leuk dat je je even meldt. Doe rustig aan. Ben ook erg benieuwd naar je verhaal. Heb die eerste foto heel erg vaak bekeken, ik vind m zo lief!
 Leuk dat je je even meldt. Doe rustig aan. Ben ook erg benieuwd naar je verhaal. Heb die eerste foto heel erg vaak bekeken, ik vind m zo lief!   
  Dus ik: 'omviel? Man dat was een explosie'. Hij: 'Ja uhhh
 Dus ik: 'omviel? Man dat was een explosie'. Hij: 'Ja uhhh   ik sliep al bijna hoor...
 ik sliep al bijna hoor...  '
 ' Of natuurlijk gewoon wel steeds gaan gillen van de pijn
 Of natuurlijk gewoon wel steeds gaan gillen van de pijn  .
.

. Ik weet: het klinkt niet erg stoer. Maar ik had het al superlang niet meer in mijn eentje op de fiets gedaan. (Manlief haalt het altijd uit z'n werk). Maar nu wilde ik het als verrassing weer eens doen. En ik heb er echt vet lang over gedaan
 . Ik weet: het klinkt niet erg stoer. Maar ik had het al superlang niet meer in mijn eentje op de fiets gedaan. (Manlief haalt het altijd uit z'n werk). Maar nu wilde ik het als verrassing weer eens doen. En ik heb er echt vet lang over gedaan   . Maar het is gelukt! Met Jesper achterop ook nog. Die fiets was topzwaar joh bij het terugfietsen! Ik vraag me echt af hoe andere moeders dat doen, als ze al twee kids hebben!
 . Maar het is gelukt! Met Jesper achterop ook nog. Die fiets was topzwaar joh bij het terugfietsen! Ik vraag me echt af hoe andere moeders dat doen, als ze al twee kids hebben!   

Het doseren van dingen die je wilt doen is best lastig hè?
  Het doseren van dingen die je wilt doen is best lastig hè?   
  hier ook zo'n hork af en toe. Mijn meneer is ook een beetje ziekjes (dwz hij heeft hoofdpijn en slaapt de hele dag op de bank). Nou vindt ie dat het griep is
  hier ook zo'n hork af en toe. Mijn meneer is ook een beetje ziekjes (dwz hij heeft hoofdpijn en slaapt de hele dag op de bank). Nou vindt ie dat het griep is   
   Het buikje is wel dik (37,5 week) en de rest ligt zo'n beetje 5 dagen voor op groei. Vruchtwater was veel, maar niet zorgwekkend (sowieso was mijn suikerwaarde ook goed). We hebben hamsterwangetjes gezien
  Het buikje is wel dik (37,5 week) en de rest ligt zo'n beetje 5 dagen voor op groei. Vruchtwater was veel, maar niet zorgwekkend (sowieso was mijn suikerwaarde ook goed). We hebben hamsterwangetjes gezien   

disclaimer:quote:Op maandag 28 november 2011 12:43 schreef Soempie het volgende:
Mwah, ik schrik er soms zelf wakker van.

Maar is dat ook de reden dat jij apart gaat liggen? Of?
 ik ga pas apart liggen als ik (ooit weer) een dikke buik heb
  ik ga pas apart liggen als ik (ooit weer) een dikke buik heb   , want de vorige keren  moest ik er ook vaak uit enzo.. en dan hielden we elkaar om en om wakker oid... dus dan kan ik beter elders liggen
 , want de vorige keren  moest ik er ook vaak uit enzo.. en dan hielden we elkaar om en om wakker oid... dus dan kan ik beter elders liggen   

haha dat zeg ik ook! Hij gaat nooit naar de dokt, dus mag ie niet klagen hahaquote:Op maandag 28 november 2011 12:49 schreef PureEvil het volgende:
[..]Ik heb hier ook zo'n 'geval'

Maar dan zeg ik altijd, als je pijn hebt dan bel je maar de dokter op. en zoniet....dan niet zeuren
 ja echt fijn fee-nix.
 ja echt fijn fee-nix. zonder het 'het moet nu!!' gevoel
 zonder het 'het moet nu!!' gevoel 
 die man van jou.. zou idd ook maar elke x hard gaan gillen
 die man van jou.. zou idd ook maar elke x hard gaan gillen   

quote:Op maandag 28 november 2011 12:53 schreef Zoë23 het volgende:
maar asydie man van jou.. zou idd ook maar elke x hard gaan gillen

quote:Op maandag 28 november 2011 12:52 schreef Fee-nix het volgende:
O en ik vind mezelf ook heel stoer, want ik heb net boodschappen gedaan. Ik weet: het klinkt niet erg stoer. Maar ik had het al superlang niet meer in mijn eentje op de fiets gedaan. (Manlief haalt het altijd uit z'n werk). Maar nu wilde ik het als verrassing weer eens doen. En ik heb er echt vet lang over gedaan
. Maar het is gelukt! Met Jesper achterop ook nog. Die fiets was topzwaar joh bij het terugfietsen! Ik vraag me echt af hoe andere moeders dat doen, als ze al twee kids hebben!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |