Ik denk dat ik het niet echt besef, totdat de kleine er straks echt is. Kan het me niet echt voorstellen hoe het gaat lopen, hoe Chris met de kleine omgaat (heeft het weekend heel lief zijn neefje gevoerd), hoe doen we dat met voedingen-school-boodschappen etc.quote:Op maandag 28 november 2011 10:10 schreef Fee-nix het volgende:
Blijft het voor jou ook zo'n gek idee DF, twee kindjes? Soms heb ik echt zoiets van:jemig twee!
En buikgriep is idd niet fijn, bah! Hoop ook dat jullie niet zijn aangestoken.
Toppie meid!! Geniet ervan!quote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef bitterend het volgende:
![]()
Hallo lieverds!! Ukkie slaapt dus even een berichtje van mij!
Bedankt voor jullie lieve felicitaties![]()
![]()
![]()
Het gaat goed met ons! BV begint nu pas goed te lopen dus even beetje bijvoeding erbij
Bevallen is echt super heftig vond ik het...maar geen pijnbestrijding gehad en persen duurde 38 minuten![]()
![]()
ging best snel allemaal
Als we beter uitgerust zijn kom ik weer lezen en posten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed om te horen! We gaan je ook wel zien in hat baby-topic toch? En wanneer weer een foto?!quote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef bitterend het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het gaat goed met ons! BV begint nu pas goed te lopen dus even beetje bijvoeding erbij
Bevallen is echt super heftig vond ik het...maar geen pijnbestrijding gehad en persen duurde 38 minuten![]()
![]()
ging best snel allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb ik je nog helemaal niet gefeliciteerdquote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef bitterend het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ging best snel allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja vooral wie en op welke manier laten mijn nekharen soms overeind staan..quote:Op maandag 28 november 2011 11:47 schreef Zoë23 het volgende:
Roosje; apart is dat! wel lekker even een energie-boost (mag ook wel na bijna 18wkn)
moet wel oppassen dat ik niet teveel doe, nu wel rugpijn.
Vanmiddag naar de fysio, masseert ze mn spieren los om de groeispurt voor te bereiden (en hopelijk bandenpijn wat verminderen)![]()
irritant als mensen willen bepalen wat goed voor je is
hangt er wel vanaf wie het zegt en op wat voor manier.. maar soms!![]()
&voor de sticker
![]()
Bitterend! ben benieuwd naar 't hele bevallingsverhaal, jou ervaring en mening enz enz enz en natuurlijk foto's!
Lekker genieten!
quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef Orea het volgende:
Het knippert!!![]()
5 dec weer terug voor weer een echo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |