Ik vind jullie beide enorme bikkels!
 Ik vind jullie beide enorme bikkels! Weer een week verder! Morgen voor het eerst naar de verloskundige, en stiekem vind ik het best een beetje spannend
 Weer een week verder! Morgen voor het eerst naar de verloskundige, en stiekem vind ik het best een beetje spannend 
 (of tussen kerst en oud en nieuw om naar de versiering te kijken..)
 (of tussen kerst en oud en nieuw om naar de versiering te kijken..) 
  Voor nu dan maar gewoon water
 Voor nu dan maar gewoon water  

Ja, zo'n 1e keer verloskundige is wel spannend, het wordt dan allemaal wat echter he!
  Ja, zo'n 1e keer verloskundige is wel spannend, het wordt dan allemaal wat echter he!    

hihi
 hihi en ik had nog wat energie over ook haha (das voor t eerst sinds weken) én niet misselijk. Oh was echt ff blij gister.
 en ik had nog wat energie over ook haha (das voor t eerst sinds weken) én niet misselijk. Oh was echt ff blij gister. 

Rond 15u even gezeten in een kroegjequote:Op zondag 27 november 2011 09:57 schreef Kyara het volgende:
Oh dat is lekker Fluugs!
Zo, dat is een leuke avond Zoe! Ben je nu niet bekaf?
Nu al sinterklaas? Bij ons pas volgende week. Vanmiddag wel een borrel bij schoonzusje.
 , eventjes rond gelopen voor n oliebol enz en film van 16:30. Genoeg gezeten op zich. En vroeg op bed
, eventjes rond gelopen voor n oliebol enz en film van 16:30. Genoeg gezeten op zich. En vroeg op bed 
 maar na zo lang thuis zitten en veel pijn en misselijkheid is t wel weer eens fijn!
 maar na zo lang thuis zitten en veel pijn en misselijkheid is t wel weer eens fijn!

)
 )

!
 ! !
 ! ! Veel plezier bij de Sinterklaasviering!
 ! Veel plezier bij de Sinterklaasviering! !
 ! , maar tot nu toe heeft ie nog geen zin om te keren helaas.
, maar tot nu toe heeft ie nog geen zin om te keren helaas. !
 !

Haha idd, het gevoel dat je leeft!quote:Op zondag 27 november 2011 10:08 schreef Kyara het volgende:
Kan ik me goed voorstellen hoor. Had precies hetzelf nadat ik 50% ben gaan werken. Net dat beetje meer energie waardoor je weer het gevoel hebt dat je leeft.
(ik dacht dat je de late voorstelling had genomen en nog was gaan stappen, maar dit klinkt inderdaad beter te behappen)

dat is wel een verschil idd haha.
 dat is wel een verschil idd haha.  )
)

Je klinkt sterk NTS!quote:Op zondag 27 november 2011 10:11 schreef NotTheSame het volgende:
Hier wonderbaarlijk een redelijke nacht gehad. Echt heel lief van jullie dat jullie zo met me meeleven! Het zit em overigens niet alleen in de zorgen om Draakje, maar ook privé speelt er (weer) het een en ander waardoor het genieten eigenlijk onmogelijk gemaakt word. Bij de mensen die me hier al langer kennen zal wel een lichtje gaan branden.
Maar ik heb nagedacht, grenzen gesteld en afspraken met mezelf gemaakt waar ik me dit keer ECHT aan ga houden, ongeacht welke gevolgen dat heeft/gaat hebben. Draak en ik zijn momenteel het allerbelangrijkste, wij tweetjes moeten de klus gaan klaren en niemand anders.
En nou, VROLIJKHEID! Ik ga zometeen eens kijken naar m'n racemaatjes! Als afsluiter van het jaar gaan we altijd karten met het hele team, en dat is vandaag. Normaal doe ik ook altijd mee, maar dat doen we nu maar ff niet!

Voor thuis is dat een goede idd! Maar hebben ze dat ook in restaurants?quote:Op zondag 27 november 2011 10:12 schreef Asyniur het volgende:
Marjolijntje, ik drink normaal ook altijd al water bij mijn eten (ben eigenlijk altijd de BOB) maar druivensap is een goed alternatief voor wijn

Meestal wel, volgens mijquote:Op zondag 27 november 2011 10:29 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Voor thuis is dat een goede idd! Maar hebben ze dat ook in restaurants?

Op zn hondjes NTS?! Heftig hoor voor de zondagmorgenquote:Op zondag 27 november 2011 10:11 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh everyone!
Ik probeer elke dag zo'n 15-30 minuten de hondjesmethode uit te voeren, maar tot nu toe heeft ie nog geen zin om te keren helaas.

Volgens mij is hier het woord weeromstuit voor uitgevondenquote:Op zondag 27 november 2011 10:45 schreef Faithz het volgende:
[..]
Op zn hondjes NTS?! Heftig hoor voor de zondagmorgen

alleen de baby'tjes van mama slak
 alleen de baby'tjes van mama slak  

quote:Op zondag 27 november 2011 10:11 schreef NotTheSame het volgende:
Maar ik heb nagedacht, grenzen gesteld en afspraken met mezelf gemaakt waar ik me dit keer ECHT aan ga houden, ongeacht welke gevolgen dat heeft/gaat hebben. Draak en ik zijn momenteel het allerbelangrijkste, wij tweetjes moeten de klus gaan klaren en niemand anders.

voor jouw 21 weken. ik loop precies 13 weken op je voor
  voor jouw 21 weken. ik loop precies 13 weken op je voor

Ik zou het zeker even testen. Kan geen kwaad NTS. En misschien durfde Octo er niet bij te vertellen dat er wat extra actie nodig is. Of heb je de term op zn 'hondjes' gewoon nooit zo goed begrepenquote:Op zondag 27 november 2011 10:56 schreef octopussy het volgende:
[..]
Volgens mij is hier het woord weeromstuit voor uitgevonden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |