(ik sliep om 9 uur gisterenavond al
 (ik sliep om 9 uur gisterenavond al  so far voor so you think..
 so far voor so you think..  ) dametje was om 4 uur vreselijk aan het huilen in haar slaap.. stopte niet meer, dus die maar tussen ons in gelegd, en zo nog geslapen met zijn 3-en tot 7!
 ) dametje was om 4 uur vreselijk aan het huilen in haar slaap.. stopte niet meer, dus die maar tussen ons in gelegd, en zo nog geslapen met zijn 3-en tot 7!

Maar het komt goed! Succes en ook een beetje veel plezier gewenst
 Maar het komt goed! Succes en ook een beetje veel plezier gewenst 

Ik heb beter geslapen dan afgelopen nachten. Ik word nu steeds wakker om te plassen, en daarna kom ik moeilijk weer in slaap. Maar vannacht maar 1x wakker en direct weer verder geslapenquote:Op maandag 28 november 2011 07:21 schreef Orea het volgende:
Hoe heb jij geslapen jaantje? Ik wonderlijk goed voor een nacht voor een echo(ik sliep om 9 uur gisterenavond al
so far voor so you think..
) dametje was om 4 uur vreselijk aan het huilen in haar slaap.. stopte niet meer, dus die maar tussen ons in gelegd, en zo nog geslapen met zijn 3-en tot 7!
 . Viel me mee
. Viel me mee  .
. .
.

hahah je wilde toch weeën hebben, dan zal je ze krijgen!quote:Op maandag 28 november 2011 05:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Meuhhh welke barbaar heeft dit uitgevonden

haha lolquote:Op maandag 28 november 2011 00:41 schreef covie het volgende:
Dat zo een kindje het er zelf afhaalt is dat niet meer van "Goh, volgens mij is mama wat vergeten. Laat ik het maar zelf doen.."

soms hebben mannen ook last van hormonen
 soms hebben mannen ook last van hormonen  

en net nu de goede gyn dienst heeft
  en net nu de goede gyn dienst heeft   Succes meisje
 Succes meisje   

Moet je in het ziekenhuis zijn? Ik ben er om 10.15 voor een groei-echo. Even kijken of de beeb werkelijk 2 weken voorligt op groei
  Moet je in het ziekenhuis zijn? Ik ben er om 10.15 voor een groei-echo. Even kijken of de beeb werkelijk 2 weken voorligt op groei   

Hmmpf. Kreun.quote:
 . Het gaat. Jij succes vandaag hè.
. Het gaat. Jij succes vandaag hè.

Ohh denk goed om jezelf!quote:Op maandag 28 november 2011 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hmmpf. Kreun.. Het gaat. Jij succes vandaag hè.

Tis me wat te veel voor een maandagmorgenquote:Op maandag 28 november 2011 08:28 schreef NotTheSame het volgende:
Ow en Faithz, met je op-z'n-hondjes, misschien heeft Draak inderdaad nog een extra por met de stok nodig hihi!

quote:Op maandag 28 november 2011 08:28 schreef NotTheSame het volgende:
Ow en Faithz, met je op-z'n-hondjes, misschien heeft Draak inderdaad nog een extra por met de stok nodig hihi!
 ook n manier om goeiemorgen te zeggen tegen je kind
  ook n manier om goeiemorgen te zeggen tegen je kind 

. Tuurlijk is het spannend!
 . Tuurlijk is het spannend! .
 .

Half 12.. dus tenzij jij heel erg uitloopt ga ik je niet zien denk ikquote:Op maandag 28 november 2011 08:44 schreef octopussy het volgende:
Orea, jij gaat ook babyglurenMoet je in het ziekenhuis zijn? Ik ben er om 10.15 voor een groei-echo. Even kijken of de beeb werkelijk 2 weken voorligt op groei

Voor mij eigenlijk ook!quote:Op maandag 28 november 2011 08:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
Tis me wat te veel voor een maandagmorgen

Faithz d'r schuldquote:Op maandag 28 november 2011 08:58 schreef Fee-nix het volgende:
En t is nog geen 9 uur s ochtends en het gaat al over sex.

!
 ! thuis is, heb namelijk geen surrogaat-stokje-met-of-zonder-batterijen
 thuis is, heb namelijk geen surrogaat-stokje-met-of-zonder-batterijen   
   !
 ! !
 ! 

Dat kan, maar dan moet ik ofquote:
 via de achterklep in de auto kruipen, det is auch neet ech ideaal wah
  via de achterklep in de auto kruipen, det is auch neet ech ideaal wah   !
! !
 !

Kamer is een verschrikkelijke puinzooi, en er moet nog een kast naar een andere kamer, dus jullie moeten nog ff wachten op de beloofde foto
 Kamer is een verschrikkelijke puinzooi, en er moet nog een kast naar een andere kamer, dus jullie moeten nog ff wachten op de beloofde foto   (en dan is het nog niet zoveel bijzonders hoor, verwacht geen paleis
  (en dan is het nog niet zoveel bijzonders hoor, verwacht geen paleis   )
 )

quote:Op maandag 28 november 2011 09:12 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan moet ik ofvia de achterklep in de auto kruipen, det is auch neet ech ideaal wah
!
Ow trouwens, het kan bij mij niet, dan moet ik eerst de airbag uit het dashboard halen!
 mensch!
  mensch!  

. Heerlijk, want ik sta te popelen om de wasjes te doen en de kleertjes lekker op te ruimen.
. Heerlijk, want ik sta te popelen om de wasjes te doen en de kleertjes lekker op te ruimen.

Nee niks Faithz d'r schuld! Haha! Die zei t gisteravondochtend! En kijk eens wie er op deze maandagochtend maar al te graag over door gaatquote:Op maandag 28 november 2011 09:09 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Faithz d'r schuld

!
Mot sowieso wachten totthuis is, heb namelijk geen surrogaat-stokje-met-of-zonder-batterijen

!
 . Misschien ben je wel toe aan zo'n surrogaat-stokje
. Misschien ben je wel toe aan zo'n surrogaat-stokje  .
.

. We mogen die drukker dus niet verlaten zonder kaartje, anders worden het straks post-itjes of zo.
 . We mogen die drukker dus niet verlaten zonder kaartje, anders worden het straks post-itjes of zo. )
 )

Zondagochtend is een acceptabele tijd voor dit soort activiteit proat hoor. Zeker voor de mensen die nog geen kleine hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 09:28 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nee niks Faithz d'r schuld! Haha! Die zei t gisteravondochtend! En kijk eens wie er op deze maandagochtend maar al te graag over door gaat. Misschien ben je wel toe aan zo'n surrogaat-stokje
.

. En leuk geboortekaartje uitzoeken
 . En leuk geboortekaartje uitzoeken  .
.quote:Op maandag 28 november 2011 09:43 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zondagochtend is een acceptabele tijd voor dit soort activiteit proat hoor. Zeker voor de mensen die nog geen kleine hebben
 Ja daarom neem ik het ook voor je op. Zondagochtend is heeeeeel wat anders dan maandagochtend
 Ja daarom neem ik het ook voor je op. Zondagochtend is heeeeeel wat anders dan maandagochtend  .
.

Jammer dat je niet met ze kon sinterklazen, buikgriep..quote:Op maandag 28 november 2011 10:02 schreef Deepfreeze het volgende:
Gaat echt hard inderdaad.. Begin langzaam aan te beseffen dat ik over een week of 5-6 twee kindjes heb..
Lekker weekendje verder. Zaterdag zusje+2 kids (1,5 en bijna3) over de vloer bij mijn ouders. Die zouden zondag ook weer komen om te sinterklazen, maar de buikgriep sloeg daar hard toe. Dus sinterklazen gedaan zonder hen. Wel jammer. Maar gelukkig de zaterdag wel bijgepraat. Nu maar hopen dat wij niet zijn aangestoken..
 brr!  sla dat maar over!
  brr!  sla dat maar over!   

jemig twee!
 jemig twee!  . Wij schieten nu al erg op met Jespers kamer. Gisteren heeft mijn man de kast in elkaar gezet. De plintjes zijn weer opgeplakt en de lamp hangt. De gordijnen hingen gisteren ook even, maar zijn toch te lang helaas... Dus weer terug naar schoonmoeder die ze nog even gaat inkorten. En dan is het een kwestie van bedje neerzetten, twee plankjes en wat schilderijtjes ophangen en klaar! Hopelijk volgend weekend
. Wij schieten nu al erg op met Jespers kamer. Gisteren heeft mijn man de kast in elkaar gezet. De plintjes zijn weer opgeplakt en de lamp hangt. De gordijnen hingen gisteren ook even, maar zijn toch te lang helaas... Dus weer terug naar schoonmoeder die ze nog even gaat inkorten. En dan is het een kwestie van bedje neerzetten, twee plankjes en wat schilderijtjes ophangen en klaar! Hopelijk volgend weekend  . Maar die weekenden vliegen voorbij man!
. Maar die weekenden vliegen voorbij man!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |