Slecht gevoel is dat hequote:Op zondag 27 november 2011 22:20 schreef Vicky het volgende:
heb ik ook een keer gedaan Katy... ik had nog specifiek gevraagd of het vers was ipv uit verpakking.. ze zeiden dat het vers was, bleek dus niet zo te zijn..
ik baalde als een stekker... maar nee niks gebeurd..quote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef KatyM het volgende:
[..]
Slecht gevoel is dat he. Er is niks gebeurd?
Dat is wel fijn om te horenquote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik baalde als een stekker... maar nee niks gebeurd..
Er huppelt een gezonde 2,5 jarige doorhet huis..
Nou we eten daar al jaren en ze kookt altijd echt fantastisch a la topchef, 6 gangendiners. We krijgen altijd dure verse vis, coquilles, kaviaar etc. Dus in het begin heb ik m'n mond gehouden dat ik eigenlijk niet van rauwe vis hou... en nu krijgen we het steedsquote:Op zondag 27 november 2011 22:28 schreef Troeta het volgende:
Niet druk om maken KatyM, de kans dat er een bacterie in zit is echt superklein! Vooral als de verpakking net open is. Dat je geen zalm mag eten is meer uit voorzorg.
Maar waarom durf je niet te zeggen dat je iets niet lust of wil?? Das niet goed hoor!
lol@Fee-nix
Goed Vlindur, bevalt het? Hier slaapt hij nog steeds in wieg naast ons bed. Ook veel herrie mrt inslapen, maar het wentquote:Op maandag 28 november 2011 04:06 schreef Vlindur het volgende:
Jelte is nu drie weken en de eerste nachtvoeding op zn eigen kamer is een feit. Rienk hadden we naar mijn gevoel drie dagen, dus er hebben het langer volgehouden![]()
Ook dit exemplaar heeft veel herrie tijdens het inslapen. We kunnen daar zelf niet goed door slapen.
Ik heb nu nog een babyfoon naast mijn bed, maar als het goed gaat haal ik die weg de muren zijn niet heel dik en hij slaapt net als Rienk in een kamer naast ons.
Het bevalt nu niet. Aangezien hij al eens zes uur heeft doorgeslapen. Nu komt hij elke 2.5/3.5 uur. Ik ben moe!quote:Op maandag 28 november 2011 04:59 schreef Jipster het volgende:
[..]
Goed Vlindur, bevalt het? Hier slaapt hij nog steeds in wieg naast ons bed. Ook veel herrie mrt inslapen, maar het went![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |