abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104900752
Ik heb net 3 stukjes gerookte zalm op en nu voel ik me er helemaal schuldig over. De gastvrouw hield er rekening mee dus ik kreeg gerookte zalm ipv rauwe en ik durfde er niks van te zeggen en internet deed t ook al niet en en en :'(. Nu baal ik ervan. Ik vind het niet eens lekker en durfde t niet te zeggen ;(.

En ik weet ook niet of het verse was.
pi_104900860
heb ik ook een keer gedaan Katy... ik had nog specifiek gevraagd of het vers was ipv uit verpakking.. ze zeiden dat het vers was, bleek dus niet zo te zijn..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104901009
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:20 schreef Vicky het volgende:
heb ik ook een keer gedaan Katy... ik had nog specifiek gevraagd of het vers was ipv uit verpakking.. ze zeiden dat het vers was, bleek dus niet zo te zijn..
Slecht gevoel is dat he ;(. Er is niks gebeurd?
pi_104901115
quote:
15s.gif Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef KatyM het volgende:

[..]

Slecht gevoel is dat he ;(. Er is niks gebeurd?
ik baalde als een stekker... maar nee niks gebeurd..
Er huppelt een gezonde 2,5 jarige doorhet huis..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104901266
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik baalde als een stekker... maar nee niks gebeurd..
Er huppelt een gezonde 2,5 jarige doorhet huis..
Dat is wel fijn om te horen O+. Maar toch, ik ben zo voorzichtig, en nu heb ik spijt. Ik ga me niet meer zo laten overtuigen. De kans zal ook wel minimaal zijn dat er iets in zit, maar toch.
  zondag 27 november 2011 @ 22:27:38 #181
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104901400
De waarheid is dat iedereen flink ziek kan worden als de bacterien in de verpakking hebben gezeten. Daar hoef je niet zwanger voor te zijn :)

Alleen als je ziek wordt wanneer je zwanger bent dan heeft dat gevolgen voor je kindje.

Maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand er ziek van is geworden. Better safe than sorry, dat dan weer wel. Maar misschien verlicht het feit dat de kans klein is het eea.
Trotse mamma :)
pi_104901447
Niet druk om maken KatyM, de kans dat er een bacterie in zit is echt superklein! Vooral als de verpakking net open is. Dat je geen zalm mag eten is meer uit voorzorg.
Maar waarom durf je niet te zeggen dat je iets niet lust of wil?? Das niet goed hoor!

lol@Fee-nix
pi_104901519
hmmm, ik heb nu trek in zalm..:(
pi_104901628
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:28 schreef Troeta het volgende:
Niet druk om maken KatyM, de kans dat er een bacterie in zit is echt superklein! Vooral als de verpakking net open is. Dat je geen zalm mag eten is meer uit voorzorg.
Maar waarom durf je niet te zeggen dat je iets niet lust of wil?? Das niet goed hoor!

lol@Fee-nix
Nou we eten daar al jaren en ze kookt altijd echt fantastisch a la topchef, 6 gangendiners. We krijgen altijd dure verse vis, coquilles, kaviaar etc. Dus in het begin heb ik m'n mond gehouden dat ik eigenlijk niet van rauwe vis hou... en nu krijgen we het steeds :').

Ik trek normaal overal m'n mond voor open hoor, maar ze doet zo dr best en dan heeft ze gelijk door dat ik ook die tartaar en vis de vorige 8 x niet te vreten vond :).
pi_104901669
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef Troeta het volgende:
hmmm, ik heb nu trek in zalm..:(
Sorry!
pi_104904014
o god, zo'n situatie waar je nooit meer vanaf komt,haha, errug

Ahja, vis is iig wel gezond voor je, ook die zalm!
pi_104908195
ieiehl, dat met die placenta :o
Sorry maar volgens mij is daar echt niks natuurlijks aan.
Na de geboorte geven we toch ook niet voor niks melk, dáár zitten dan de voedingsstoffen in voor de kleine.

Dat je het er even aan laat zitten na de geboorte ok, dat kan ik me voorstellen.
Kindje schoonlikken en laten bijkomen, daarna placenta opeten en/of navelstreng doorbijten :9 ;) . Dat is natuurlijk. Maar enkele dagen meezeulen, ik geloof er niet in.

Dat zo een kindje het er zelf afhaalt is dat niet meer van "Goh :|W , volgens mij is mama wat vergeten. Laat ik het maar zelf doen.." :+
pi_104910738
Jelte is nu drie weken en de eerste nachtvoeding op zn eigen kamer is een feit. Rienk hadden we naar mijn gevoel drie dagen, dus er hebben het langer volgehouden :+

Ook dit exemplaar heeft veel herrie tijdens het inslapen. We kunnen daar zelf niet goed door slapen.
Ik heb nu nog een babyfoon naast mijn bed, maar als het goed gaat haal ik die weg de muren zijn niet heel dik en hij slaapt net als Rienk in een kamer naast ons.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 28 november 2011 @ 04:29:40 #189
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104910818
Volgens mij heb ik weeën maar weet t niet zeker... T begon rond elf uur, en is wel degelijk versterkt sinds dien kan er niet van slapen...
Terwijl ik op bed lig en dat zakte bij de inleidingen dan af..

Maar door al dat gedoe weet ik niet of t echt is en durf niet te bellen..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_104910829
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 04:06 schreef Vlindur het volgende:
Jelte is nu drie weken en de eerste nachtvoeding op zn eigen kamer is een feit. Rienk hadden we naar mijn gevoel drie dagen, dus er hebben het langer volgehouden :+

Ook dit exemplaar heeft veel herrie tijdens het inslapen. We kunnen daar zelf niet goed door slapen.
Ik heb nu nog een babyfoon naast mijn bed, maar als het goed gaat haal ik die weg de muren zijn niet heel dik en hij slaapt net als Rienk in een kamer naast ons.
Goed Vlindur, bevalt het? Hier slaapt hij nog steeds in wieg naast ons bed. Ook veel herrie mrt inslapen, maar het went :+

Evenstar
pi_104910831
Evenstar, vertrouw op je gevoel en dan gewoon bellen!! Beter een keer teveel Dan te weinig...
Succes, hoop dat je je kindje nu snel in je armen krijgt! :*
pi_104910832
Evenstar, ik hoop voor je dat het deze keer echt doorzet! :*

Ben je aan t timen? Ik zou gewoon bellen. Moet je ze al echt wegpuffen? Misschien even onder de douche gaan staan, mocht het dan ook aanhouden, zou ik zeker bellen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 28 november 2011 @ 05:07:19 #193
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104910834
Douche maakt t erger..

Het is snelle opbouw dan piek, tandje hoger blijft t even op zo en dan ebt t langzaam weg.. Dat weg ebben voelt echt als een verlichting..
Bij timer is gemiddelde tijd van de kramp/wee 54 seconden en tijd er tussen 3:24
pi_104910835
Jep bellen!! Succes!!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_104910836
*O* succes!!
pi_104910841
*O* jaaa! dat zijn serieuze weeen lijkt me :Y O+ succes Evenstar :*
pi_104910859
Evenstar suc6, hoop dat het nu eindelIjk gaat gebeuren !!!
  maandag 28 november 2011 @ 05:52:38 #199
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104910861
Verloskamers gebeld moet ff uurtje aankijken.. En dan bellen weer ..

Meuhhh welke barbaar heeft dit uitgevonden :(
pi_104910870
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 04:59 schreef Jipster het volgende:

[..]

Goed Vlindur, bevalt het? Hier slaapt hij nog steeds in wieg naast ons bed. Ook veel herrie mrt inslapen, maar het went :+

Het bevalt nu niet. Aangezien hij al eens zes uur heeft doorgeslapen. Nu komt hij elke 2.5/3.5 uur. Ik ben moe! ;)

Maar ja hoor. Ik zit in een tuinstoel want dat is instelbaar enzo. En net een dekentje en mn mobiel. Ik vind het prima. Rol straks zo mn bed weer in en slaap dan meestal vrij gauw.

Tis ook meer dat mn vent hem kwijt wilde hoor. Ik vond het wel prima naast ons. Nu met die babyfoon hoor ik haast evenveel herrie van hem. Maar mn man moet werken. En dan is voor hem doorslapen toch wel lekker ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')