Ik heb beter geslapen dan afgelopen nachten. Ik word nu steeds wakker om te plassen, en daarna kom ik moeilijk weer in slaap. Maar vannacht maar 1x wakker en direct weer verder geslapenquote:Op maandag 28 november 2011 07:21 schreef Orea het volgende:
Hoe heb jij geslapen jaantje? Ik wonderlijk goed voor een nacht voor een echo(ik sliep om 9 uur gisterenavond al
so far voor so you think..
) dametje was om 4 uur vreselijk aan het huilen in haar slaap.. stopte niet meer, dus die maar tussen ons in gelegd, en zo nog geslapen met zijn 3-en tot 7!
hahah je wilde toch weeën hebben, dan zal je ze krijgen!quote:Op maandag 28 november 2011 05:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Meuhhh welke barbaar heeft dit uitgevonden
haha lolquote:Op maandag 28 november 2011 00:41 schreef covie het volgende:
Dat zo een kindje het er zelf afhaalt is dat niet meer van "Goh, volgens mij is mama wat vergeten. Laat ik het maar zelf doen.."
Hmmpf. Kreun.quote:
Ohh denk goed om jezelf!quote:Op maandag 28 november 2011 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hmmpf. Kreun.. Het gaat. Jij succes vandaag hè.
Tis me wat te veel voor een maandagmorgenquote:Op maandag 28 november 2011 08:28 schreef NotTheSame het volgende:
Ow en Faithz, met je op-z'n-hondjes, misschien heeft Draak inderdaad nog een extra por met de stok nodig hihi!
quote:Op maandag 28 november 2011 08:28 schreef NotTheSame het volgende:
Ow en Faithz, met je op-z'n-hondjes, misschien heeft Draak inderdaad nog een extra por met de stok nodig hihi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |