Oh, zo herkenbaar!! Ik heb ook morgen de eerste echo (moet alleen eerst nog de hele dag werken). Kwaaltjes zijn de laatste week minder, dus ik zit me ook van alles in m'n hoofd te halenquote:Op zondag 27 november 2011 14:09 schreef Orea het volgende:
Over minder dan 24 uur heb ik de echo... Ik begin wel een beetje zenuwachtig te worden nu...kan gewoon bijna niet geloven dat er toch echt weer een baby in mijn buik zit... Als dat hartje maar klopt....
 .
.  .
. 

En verder
 En verder  voor iedereen die het nodig heeft komende week.
 voor iedereen die het nodig heeft komende week.  

Lekker rustige zondag dus verder.
 Lekker rustige zondag dus verder.  

Over 1,5 week verspreid nog maar 6 dagen.quote:Op zondag 27 november 2011 15:02 schreef Kyara het volgende:
Is niet fijn Soempie. Je kwalen klinken hier ook bekend. Hoelang moet je nu nog werken? 1,5 week?
 Aankomende week 4 en de week daarna nog 2.
 Aankomende week 4 en de week daarna nog 2.  

Dat kan ik me goed voorstellen. Hoe laat mag je morgen?quote:Op zondag 27 november 2011 14:48 schreef Orea het volgende:
Oh jaantje voor jou dus ook spannend! Ik duim voor je mee!
Ik vind het gewoon zo extra spannend omdat dit een diepvries kindje is...

Mag je niet altijd besluiten om alsnog voor de 36 weken met verlof te gaan als het te zwaar wordt? Of is dat in jouw geval niet wenselijk (herinnert zich iets over uitzendbaan)?quote:Op zondag 27 november 2011 14:46 schreef Soempie het volgende:
Voor alle mijlpalen dit weekend:En verder
voor iedereen die het nodig heeft komende week.
Hier de afgelopen dagen veel te laat naar bed gegaan en te druk geweest overdag. Heb daarom de halve nacht op het randje van het bed gezeten, vanwege pijn in m'n heupen/ schaambot en maagzuur. Echt stom, want nu zie ik wéér op tegen een hele week werken. Als ik een volgende keer zwanger ben ga ik dus mooi met 34 weken met verlof.

M'n man gaat nieuwe snaren voor z'n gitaar halen, dus ben benieuwd of de baby straks op de muziek reageert.Lekker rustige zondag dus verder.
Iedereen met leuke, actievere zondagplannen (NTS, flugel), heel veel plezier.

Ik zal aan je denken!quote:Op zondag 27 november 2011 15:15 schreef Orea het volgende:
Half 12... dus niet super vroeg, maar te overzien

Klopt, maar inderdaad doordat het gaat om uitzendwerk en ze naar bepaalde weken kijken is dat voor mij niet handig. En 6 dagen is ook nog wel te doen natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 15:15 schreef jaantje_ het volgende:
[..]
Mag je niet altijd besluiten om alsnog voor de 36 weken met verlof te gaan als het te zwaar wordt? Of is dat in jouw geval niet wenselijk (herinnert zich iets over uitzendbaan)?

), maar verder is t helemaal naar mn zin.
 ), maar verder is t helemaal naar mn zin.

) maar ik vond hem bij Leia echt helemaal niet praktisch... Best laag en elke keer bij een nachtvoeding je bed uit.. Dus dit keer gaan we ook een co-sleeper doen (ledikant van de Ikea
) maar ik vond hem bij Leia echt helemaal niet praktisch... Best laag en elke keer bij een nachtvoeding je bed uit.. Dus dit keer gaan we ook een co-sleeper doen (ledikant van de Ikea  ) alleen is ons bed vrij hoog van zichzelf, dus ik moet nog eens kijken hoe we dat voor elkaar gaan krijgen.
) alleen is ons bed vrij hoog van zichzelf, dus ik moet nog eens kijken hoe we dat voor elkaar gaan krijgen.

Tuurlijk wel!quote:Op zondag 27 november 2011 14:09 schreef Orea het volgende:
Over minder dan 24 uur heb ik de echo... Ik begin wel een beetje zenuwachtig te worden nu...kan gewoon bijna niet geloven dat er toch echt weer een baby in mijn buik zit... Als dat hartje maar klopt....
 .
.

.
. voor de mijlpalen! (Ik dacht van Asy en Marjolijntje?)
 voor de mijlpalen! (Ik dacht van Asy en Marjolijntje?) .
. 

.
.  . Ook wel grappig soms om die te horen praten. Tot op zekere hoogte kan ik met ze mee en dan raak ik ze kwijt. Voorbeeldje: zij zit er aan te denken om de placenta op natuurlijke wijze van de baby af te laten vallen. Dan laat je die placenta dus letterlijk een paar dagen aan de baby vast zitten. Moet je er uiteraard wel wat speciaals mee doen (ik ving iets op van zout en inwikkelen). Maar toch: ik heb dan wel een beetje zoiets van 'ieuw'
 . Ook wel grappig soms om die te horen praten. Tot op zekere hoogte kan ik met ze mee en dan raak ik ze kwijt. Voorbeeldje: zij zit er aan te denken om de placenta op natuurlijke wijze van de baby af te laten vallen. Dan laat je die placenta dus letterlijk een paar dagen aan de baby vast zitten. Moet je er uiteraard wel wat speciaals mee doen (ik ving iets op van zout en inwikkelen). Maar toch: ik heb dan wel een beetje zoiets van 'ieuw'   .
 . 

quote:

heel persoonlijk en een beetje uitproberen.
 heel persoonlijk en een beetje uitproberen. anders zien we wel weer hoe het dan loopt!
 anders zien we wel weer hoe het dan loopt!

en hij wil t wel proberen
 en hij wil t wel proberen 

Wist niet dat zoiets kon.. http://lotusbevalling.nl/foto-s.htmlquote:Op zondag 27 november 2011 17:29 schreef Orea het volgende:
Oh Feenix, ieuw... nee dat is ook echt niks voor mij (heet een zogeheten Lotus bevalling....) ik moet er niet aan denken... Het lijkt me ook echt niet natuurlijk om die moederkoek eraan te laten zitten tot ie er zelf afvalt.. 'vroeger' toen we nog in grotten leefden enzo, beten we hem ook meteen na de bevalling door

(dat wennen)... Vooral in het begin is het voor zowel jou/jullie als je baby fijn om dicht bij elkaar te zijn! Je baby heeft 9 maanden bij je in je buik gezeten, en dan ineens zo de grote (boze
 (dat wennen)... Vooral in het begin is het voor zowel jou/jullie als je baby fijn om dicht bij elkaar te zijn! Je baby heeft 9 maanden bij je in je buik gezeten, en dan ineens zo de grote (boze  ) wereld in
) wereld in  dáár moet ie even aan wennen
 dáár moet ie even aan wennen 
 mijn meneer wilde het liever ook niet te lang... maar toch was ie blij dat we het hebben gedaan.. Hij wilde haar eigenlijk ook nooit bij ons in bed, inderdaad met het gevaar voor wennen. Maar als ze nu last heeft van kiesjes/tanden of ander leed midden in de nacht, is hij degene die haar tussen ons in gooit. Slapen we alledrie tenminste nog lekker
 mijn meneer wilde het liever ook niet te lang... maar toch was ie blij dat we het hebben gedaan.. Hij wilde haar eigenlijk ook nooit bij ons in bed, inderdaad met het gevaar voor wennen. Maar als ze nu last heeft van kiesjes/tanden of ander leed midden in de nacht, is hij degene die haar tussen ons in gooit. Slapen we alledrie tenminste nog lekker  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |